gewoon inschikken lukt het bestquote:Op donderdag 14 december 2006 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar is mijn bad te klein voor.
en bespaart nog water ookquote:Op donderdag 14 december 2006 21:21 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Met de billetjes tegen elkaar aan
Harig?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nou ja, bloot is bij mij ook maar 'n relatief begrip
quote:Op donderdag 14 december 2006 21:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nou ja, bloot is bij mij ook maar 'n relatief begrip
Slaap lekker Vanitasquote:Op donderdag 14 december 2006 22:21 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hm, nou, weltrusten iedereen!![]()
Dacht je op tweakers.net te zitten?quote:Op vrijdag 15 december 2006 02:39 schreef wonderer het volgende:
Topicbump, slotje.
Oh wacht, dit is Fok
Nee, sekswoordenboek. Als je daar in een topic post dat al een week stilligt, onafhankelijk of je reactie nuttig is of niet, gaat ie op slot. Ik erger me er kapot aan.quote:Op vrijdag 15 december 2006 02:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dacht je op tweakers.net te zitten?
Wat moet je daar sowieso?quote:Op vrijdag 15 december 2006 02:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, sekswoordenboek. Als je daar in een topic post dat al een week stilligt, onafhankelijk of je reactie nuttig is of niet, gaat ie op slot. Ik erger me er kapot aan.
Voornamelijk stomme oversekste pubers wat gevoel voor discussie bijbrengen. En de geile verhalen lezen natuurlijk.quote:
Zal ik,quote:Op donderdag 14 december 2006 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, moeten we nu allemaal dingen opnoemen die we willen, maar niet kunnen krijgen?
O ja joh,quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij heb ik al een vermoeden welke kant die bij jou uit zou gaan![]()
Volgens mij ga ik dat vet verliezen omdat ik veel de voorspelbaar benquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:15 schreef Sitethief het volgende:
[..]
O ja joh,.
Wedstrijdje gedachtenraden doen,?
Dat zien we dan wel,quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik dat vet verliezen omdat ik veel de voorspelbaar ben![]()
![]()
Okayquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:22 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel,.
Begin jij maar,.
Nee, dat heb ik al weer achter me gelaten,quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Okay
dat van jou had te maken met met iets waar je erg naar uitzag, en op het laatste moment niet doorging ?
P.S. is dit wel wel zo handig om dit in dit forum uit te spelen ?
Kun je niet zonder dan?quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:15 schreef Rhanna het volgende:
Hendig Sjiek manne.
ik moest lachen omdat ik eerst nudeboys lasquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:49 schreef Rhanna het volgende:
Iig. Ik ben er weg van.![]()
Easy now, rudeboys
Jij leest gewoon wat je wil lezen,quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik moest lachen omdat ik eerst nudeboys las![]()
Face it, jij ziet er gewoon goed uit,quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:49 schreef Rhanna het volgende:
Iig. Ik ben er weg van.![]()
Easy now, rudeboys
wordt wel eens tijd voor een tropische moesson, of in elk geval hoosbuiquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:09 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jij leest gewoon wat je wil lezen,. Volgens mij sta jij al veuls te lang droog,
.
Vertelquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
WONDERER!!!!
Ik heb voor het eerst in lange tijd fíjn gedroomd!
Het was op zich niks speciaal, maar het speelde af in mijn garage hier thuis. Ik had een fotoshoot met een erg leuke man (ik denk wel dat er iets tussen ons wasquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
VertelEn fijn, heel fijn dat dat eindelijk weer gebeurt, je verdient het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |