* vanitasvanitatumetomniava nieuwsgierig isquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien is er trouwens een verband tussen de droom en de stagair.
Het begon zo:quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
* vanitasvanitatumetomniava nieuwsgierig is
Heh, een vreemd soort missen zekerquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
plots mis ik maatschappijleer.
Jij woont toch ook in groningen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ben ik te moe om uit te gaan of moet ik me er over heen zetten of zal ik vroeg naar bed gaan om morgen veel te gaan hobbyen en dan 's avonds uit gaan of zo?
Kaasplankjes..quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou gewoon lekker relaxen met een wijntje, film, kaasplankje en als het even kan iemand om tegenaan te zitten.
Ga toch uitquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kaasplankjes..
Dan heb ik toch liever een houten/plastik plank, en daarop wat kaas. [afbeelding]
Die op de grote markt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik denk da'k maar in een of ander donker grauw openbaar toilet een heroinespuit in m'n arm prik.
Ligt er aan waar in beijum.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
nee, ergens in Beijum ofzo.
Doe maar niet, dan heb je binnen 5 seconden een ambulacemedewerker naast je staan..quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Maar als 't daar dan toch moet wil ik wel op de Grote Markt out gaan, en dan half bewust met m'n hoofd op de stenen al die dronken breezersletten (m/v) langs zien lopen.
Springen of spuiten?quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Bij zo'n flat in Vinkhuizen is ook prima, trouwens.
Nou ja, dan bij "het Land van Belofte" waar alle hoerelopers en drugsbaasjes komen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan heb je binnen 5 seconden een ambulacemedewerker naast je staan..
Of je moet het al overdag doen, dan staan ze niet paraat.
spuiten, aan de zijkant van zo'n flat.quote:
Land van belofte?quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nou ja, dan bij "het Land van Belofte" waar alle hoerelopers en drugsbaasjes komen.
Ja, en daar wil je niet komenquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Land van belofte?
Is dat een of andere tent?
Ach, beton heb je in vinkhuizen in overfloed..quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
spuiten, aan de zijkant van zo'n flat.
Er moet gewoon veel beton en weinig licht zijn.
gelukkig maarquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Hela, het is hier geen Groningen stad #10 Groningen, Beernburgje? Martini dan?
Waar zit dat ongeveer?quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, en daar wil je niet komen
Ik heb wat te veel naar "Baise Moi" gekekenquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, beton heb je in vinkhuizen in overfloed..
Licht heb je weer te weinig..
Naja, er wordt hier ook altijd over Eindhoven dit Rotterdam dat gesproken, mogen wij eens een keertje?quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Hela, het is hier geen Groningen stad #10 Groningen, Beernburgje? Martini dan?
Groningen de gekstequote:Op vrijdag 15 december 2006 22:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Naja, er wordt hier ook altijd over Eindhoven dit Rotterdam dat gesproken, mogen wij eens een keertje?
Jij moet gewoon es een keer ontzettend uit in de Golden Arm, dat is 't!quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ga je ang maar. Ik constateerde alleen iets.
Kromme elleboog?quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
achter de Kromme Elleboog, ergens daar.
Ken je de Zwanestraat?quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kromme elleboog?
Geen idee waar of wat dat is joh
In de buurt van de pathe?
In de buurt van nieuwstad? (hoerenbuurt)
Waar ongeveer?
nee?quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ken je de Zwanestraat?
nee..quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Eh, ben je wel 'ns in Storm geweest?
neequote:Op vrijdag 15 december 2006 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Woon je wel in Groningen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |