asmo, daff en stanleyquote:
Je bedoelt Asmo, Daff, Stanleyquote:
Was je lekker net voorquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bedoelt Asmo, Daff, Stanley
quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:55 schreef Mark_V het volgende:
Wat doet die tandoor in de OP?
Even wachten op Asmo.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:56 schreef QCC het volgende:
'Waar blijven de vragen?
BOEEEEEHHHH! Nembrio is suf.....quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
Okay dan...omdat Asmodian nog onderweg is zal ik u entertainen met een vermakelijke opwarmvraag
Ladies...... and.... gentleman..... live........ from Utrecht..... ASMODIAN!!!!!quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:16 schreef Asmodian het volgende:
Zijn antwoord was iig Dmitri Frenkel Frank
En nog 33 andere keren..quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:16 schreef Mark_V het volgende:
En later nog een keer met James Dean, beide keren was ik er niet.....
Kom nou maar op met die vraag! Het publiek is wildquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:16 schreef Asmodian het volgende:
Zijn antwoord was iig Dmitri Frenkel Frank
Dank u, dank u... Dank jullie welquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:17 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ladies...... and.... gentleman..... live........ from Utrecht..... ASMODIAN!!!!!
Wellicht wel. Maar:quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:17 schreef Asmodian het volgende:
Zeg, Nem, heb je geen charmantere foto van me?
Ik vind 'm leukquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, haal die foto er maar uit.. wordt niemand blij van denk ik.
Ach, het is een geweldige OP, dus vooruit dan maarquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wellicht wel. Maar:
A: je was te traag met het beantwoorden van je mail dus ik kon het niet meer veranderen
B: dit is de overhandiging van de memorable CD met gruwelijk lelijke Midi-liedjes. Toch een belangrijke gebeurtenis
Als je het écht wilt kan ik het wel aanpassen hoor
Ging dat niet over een musical en liedje? En hij had opgezocht over de musical?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
Bij welke vraag werd Jayhawk betrapt op het Googlen van de vraag (iets wat hij overigens tot op de dag van vandaag nog niet heeft toegegeven)?
Ik zal het doorgeven aan m'n moeder.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:21 schreef Mark_V het volgende:
Die OP is nu al legendarisch, dus ik stem TEGEN
Hadden Stanley en Asmo maar een mooier hoofd moeten hebben
Jullie klagen over de foto, niet ik..... ik vinnum tofquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan m'n moeder.![]()
Foto op verzoek aangepastquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:22 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ach, het is een geweldige OP, dus vooruit dan maar
En ik kan er ook niks aan doen: ik ben officieel aan het werk en druk ook
Ik heb trouwens geen flauw idee. Iets van een bijnaam van iemand die hij heeft gegoogled en terecht kwam op een script voor een tv-serie dat Frenkel Frank, trouwens een goede vriend van mijn familie tot aan zijn dood, heeft geschreven. (Gregor kwam nog jaren op bezoek totdat zijn Alzheimer hem te zwaar werd. We gaan nog vaak op bezoek)
Dan geef je me toch gewoon de punten omdat ik het antwoord wist?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Foto op verzoek aangepast
Een bekend nummer van hem is "Vanmorgen vloog ze nog".
Onder welke naam en met welke 3 andere personen nam hij dat nummer op?
Was de vraag Was het antwoord Was de vraag. Maar we wachten eigenlijk op jouw ultra persoonlijke vraag
Ik dacht dat jij met een ultrapersoonlijkedeluxemegavraag zou komen......de vraag die alle andere vragen overbodig maakt...... (quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:26 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dan geef je me toch gewoon de punten omdat ik het antwoord wist?
Nou goed danquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:26 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dan geef je me toch gewoon de punten omdat ik het antwoord wist?
That's me!quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind het een geweldige 3 vragen
Maar ik weet er slechts één: Alon.
Ergerquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
En gezien de streek zal het wel een olijfboom zijn?
Vraag 1 is correctquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Alon zal eik zijn, gezien de pesterijen.. Amerikaanse krant USA Today?
Nee, die anderequote:Op dinsdag 12 december 2006 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
Washington Post?
Correctquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:44 schreef Nembrionic het volgende:
NY Times?
Van mij mag hetquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:45 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Correct
Mag ik trouwens bij wijze van uitzondering punten uitdelen voor elke afzonderlijke vraag?
Als je het je nog herinnert is het natuurlijk niet opzoeken.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:45 schreef Mark_V het volgende:
Ik heb op je naam gegoogled toen ik je ontmoet had, dus ik weet het antwoord op die krant... is het dan nog toegestaan om hem te beantwoorden?
Een alon zal wel een vijgenboom zijn....
En het ziekenhuis is het VU ziekenhuis, want de VU is een protestantse uni.... oprichter ken ik niet
aww, da's lievquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als jij voor USA Today zou werken, zou het toch ook geen flutkrant meer zijn..
In een lang vervlogen verledenquote:
Nem, ik had echt gehoopt dat ik jou punten zou mogen geven, maar Stanley en Saskia hebben die vragen afgemaakt. Ik kan het nog opsplitsen (alle vragen bestonden uit 2 delen dus 1 punt per onderdeel) maar dat zal waarschijnlijk op weerstand van Stanley, Saskia en Mick stuiten...quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
Ik krijg geen punten voor Alon en NY Times?
Stanley_Climbfall + NAPRATERquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Er is al een andere user die Asmodean heet volgens mij.
The floor is yours....quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Moet ik nou proberen ook een persoonlijke vraag met meerdere takken te stellen of gewoon een lakse prutsvraag?
Ik zou het tof vinden als je ook een persoonlijke vraag zou stellen. Toen ik die traditie begon hoopte ik dat iedereen het zou doorzetten.... (zoals toen ik begonnen ben met punten uit te delen in het eerste topic, dat zijn anderen later ook gaan doenquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Moet ik nou proberen ook een persoonlijke vraag met meerdere takken te stellen of gewoon een lakse prutsvraag?
Ik ben verbijsterd door de wereld?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:55 schreef Asmodian het volgende:
En inderdaad heb ik eerst Asmodean geprobeerd maar die was al bezet. Maar ach, ik ben hier blij mee. Voorheen was ik op fora bekend als Stupormundi. Voor een bonus-titel (maar geen punten) mogen jullie me betekenen wat dat betekent en waar het vandaan komt. Ik zal versteld staan als iemand dat weet.
Gezien gisteravond gok ik dat het uit de Disc World serie komt (ik heb er hier overigens 3 liggen waar ik nodig aan moet beginnen).quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:55 schreef Asmodian het volgende:
En inderdaad heb ik eerst Asmodean geprobeerd maar die was al bezet. Maar ach, ik ben hier blij mee. Voorheen was ik op fora bekend als Stupormundi. Voor een bonus-titel (maar geen punten) mogen jullie me betekenen wat dat betekent en waar het vandaan komt. Ik zal versteld staan als iemand dat weet.
liev, dank jequote:Op dinsdag 12 december 2006 15:53 schreef SaskiaR het volgende:
Het maakt mij niks uit...
Ik vind dat jij meer recht hebt op de naam AsmodEan.
Heel close, maar je Latijnse vervoegingen laten te wensen overquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik ben verbijsterd door de wereld?
Auw!quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:57 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Heel close, maar je Latijnse vervoegingen laten te wensen over
Jij was toch leraar Latijn?quote:
Ik zat aan een werkwoord te denken.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij was toch leraar Latijn?
Stanley_Climbfall +PRUTSER![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Typisch Jayhawk weer..
Van wie mocht je een vraag stellen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:03 schreef Jayhawk het volgende:
Wat heb ik gestudeerd en waar woon ik? O ja, en wat is mijn voornaam in het echt?
Dat zou echt geweldig zijnquote:
Ik ben er alleen geboren.. jij hebt toch geen bijnamen nodig om mij verdriet te doen..quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou echt geweldig zijn
Stanley_Climbfall de koekenbakker![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou echt geweldig zijn
Stanley_Climbfall de koekenbakker![]()
En dus staat het in je paspoortquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik ben er alleen geboren.. jij hebt toch geen bijnamen nodig om mij verdriet te doen..![]()
00-00-0000quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:15 schreef Neleos het volgende:
Whoehoe![]()
Eigenlijk was ik eindelijk eens goed aan het werk, totdat Nem mij bruut stoorde, maar vooruit.
Persoonlijke vraag.
Wat is mijn geboortedatum?
That's right.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:16 schreef ChopperMick het volgende:
je verjaardag?
12-12 klopt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:17 schreef ChopperMick het volgende:
was je niet vandaag jarig? 12-12-?? ehhhh 82
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:18 schreef Asmodian het volgende:
12-12-1981?
Ik moet werken.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:20 schreef SaskiaR het volgende:
Moet je niet feesten ipv fokken dan?
Sinterklaas?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vandaag jarig gewoon!! Gefeliciteerd!
Asmo dus donderdag jarig.. ik was vorige week dinsdag jarig..
Jeej!quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:19 schreef Neleos het volgende:
[..]
![]()
Asmo + 2
Er mag gefeliciteerd worden.![]()
quote:He's bleeding demised! He's not pinin', he's passed on! Thisis no more! He has ceased to be! He's expired gone to meet his maker! He's a stiff. Bereft of life, he rests in peace, if you hadn't nailed him to the perch, he would be pushing up the daisies! He's off the twig! He's curled up his tootsies, he's shuffled off this mortal coil! He's rung down the curtain and joined the choir invisibile! He fucking snuffed it! All statements to the effect of this
are from now on inoperative. THIS is an EX-
![]()
Het 'grote' feest doe ik pas over een paar weken, denk ik.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
5 december ja.. bedankt.. dat is al weer in het verleden (gelukkig)..
Vanavond feestje of in het weekend (gehad)?
Dat reken ik goed. Het heet eigenlijk de 'Parrot Sketch'. Maar nu zoek ik nog 2 Pythons. Kom op, da's niet zo moeilijk, ik heb wel eens naar alle 6 gevraagdquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:27 schreef Mark_V het volgende:
monty python dead parrot
Das sowieso iets uit Monthy Python. Yuri of Mark weten dat wel.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:25 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Jeej!
En ik heb je net al gefeliciteerd
Goed, dan nog een vraag. Ik ben in mijn leven geinspireerd geweest door veel dingen. Maar mijn gevoel voor humor heb ik vooral te danken aan 1 bron.
Wie spreekt de volgende tekst tegen wie, van welk gezelschap waren zij en hoe heet het 'stuk waarin dit voorkomt?
[..]
Helemaal juist!quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:28 schreef SaskiaR het volgende:
John CLeese tegen Michael palin
Dank je wel!quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Das sowieso iets uit Monthy Python. Yuri of Mark weten dat wel.
Enne. mocht jij of ik d'r donderdag niet zijn.. gefeliciteerd![]()
Als je de vraag nou gelezen hadquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:29 schreef Mark_V het volgende:
oh cleese tegen palin
Ik maak mijn naam als telaatweter weer waar
Hahahaquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heren en dames, bedankt voor de gezelligheid en tot later.. ik ga even in de kou op een voetbalveld staan.. ik bedenk me nog wel waarom ik dat ook al weer leuk vond..
Tot later. Tot de volgende jubelgelegenheidquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heren en dames, bedankt voor de gezelligheid en tot later.. ik ga even in de kou op een voetbalveld staan.. ik bedenk me nog wel waarom ik dat ook al weer leuk vond..
Jeej!quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:34 schreef SaskiaR het volgende:
Asmodean +2
Heeej, Dart!quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:37 schreef dartfanaat het volgende:
Middag mensen
Neleos, Gefeliciteerd met je verjaardag!
Prima hoor. Met jou ook?quote:
En dat zeg je niet even?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vandaag jarig gewoon!! Gefeliciteerd!
Asmo dus donderdag jarig.. ik was vorige week dinsdag jarig..
Ja hoor, erg drukquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:39 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Prima hoor. Met jou ook?
check mail!
Ik heb vandaag toevallig (via Retecool.com) het stukje over Hilter gezien (Ja, toeval bestaat gewoonquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:31 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Als je de vraag nou gelezen had
Trouwens, mijn excuses als het niet helemaal klopt, ik heb het uit m'n hoofd opgeschreven. Volgens mij is het wel zo'n beetje juist. Ik mis een stukje over 'metabolic processes' maar ik denk dat dat het enige is.
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:45 schreef Neleos het volgende:
Ik ben zeer benieuwd, maar ik moet gaan nu.
Tot later mensen.
Soempiequote:
Ah, oke. No worries.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:42 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ja hoor, erg druk. En ik heb mijn asmodian1@gmail.com in maanden niet gelezen - geen tijd gehad om door de letterlijk honderden mailtjes te gaan. Zodra ik klaar ben met deze selectie-procedure zal ik het pogen, sorry als ik mailtjes van je onbeantwoord heb gelaten
quote:
iddquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:57 schreef Homdeck het volgende:
omdat je nogal veel waarde aan je anonimiteit hecht
quote:
wel een beetje vreemd...quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
gestoord, dat geef ik toe, maar autistisch gaat wel erg ver hoor
ach, rivella is ook lekkerquote:
Jooooquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:10 schreef Flitspaal het volgende:
Biologie, Groningen en Henry.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:13 schreef Yurithemaster het volgende:
Soempie zegt sander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |