Nem, ik had echt gehoopt dat ik jou punten zou mogen geven, maar Stanley en Saskia hebben die vragen afgemaakt. Ik kan het nog opsplitsen (alle vragen bestonden uit 2 delen dus 1 punt per onderdeel) maar dat zal waarschijnlijk op weerstand van Stanley, Saskia en Mick stuiten...quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
Ik krijg geen punten voor Alon en NY Times?
Stanley_Climbfall + NAPRATERquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Er is al een andere user die Asmodean heet volgens mij.
The floor is yours....quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Moet ik nou proberen ook een persoonlijke vraag met meerdere takken te stellen of gewoon een lakse prutsvraag?
Ik zou het tof vinden als je ook een persoonlijke vraag zou stellen. Toen ik die traditie begon hoopte ik dat iedereen het zou doorzetten.... (zoals toen ik begonnen ben met punten uit te delen in het eerste topic, dat zijn anderen later ook gaan doenquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Moet ik nou proberen ook een persoonlijke vraag met meerdere takken te stellen of gewoon een lakse prutsvraag?
Ik ben verbijsterd door de wereld?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:55 schreef Asmodian het volgende:
En inderdaad heb ik eerst Asmodean geprobeerd maar die was al bezet. Maar ach, ik ben hier blij mee. Voorheen was ik op fora bekend als Stupormundi. Voor een bonus-titel (maar geen punten) mogen jullie me betekenen wat dat betekent en waar het vandaan komt. Ik zal versteld staan als iemand dat weet.
Gezien gisteravond gok ik dat het uit de Disc World serie komt (ik heb er hier overigens 3 liggen waar ik nodig aan moet beginnen).quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:55 schreef Asmodian het volgende:
En inderdaad heb ik eerst Asmodean geprobeerd maar die was al bezet. Maar ach, ik ben hier blij mee. Voorheen was ik op fora bekend als Stupormundi. Voor een bonus-titel (maar geen punten) mogen jullie me betekenen wat dat betekent en waar het vandaan komt. Ik zal versteld staan als iemand dat weet.
liev, dank jequote:Op dinsdag 12 december 2006 15:53 schreef SaskiaR het volgende:
Het maakt mij niks uit...
Ik vind dat jij meer recht hebt op de naam AsmodEan.
Heel close, maar je Latijnse vervoegingen laten te wensen overquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik ben verbijsterd door de wereld?
Auw!quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:57 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Heel close, maar je Latijnse vervoegingen laten te wensen over
Jij was toch leraar Latijn?quote:
Ik zat aan een werkwoord te denken.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij was toch leraar Latijn?
Stanley_Climbfall +PRUTSER![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Typisch Jayhawk weer..
Van wie mocht je een vraag stellen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:03 schreef Jayhawk het volgende:
Wat heb ik gestudeerd en waar woon ik? O ja, en wat is mijn voornaam in het echt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |