Ik vind 'm leukquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, haal die foto er maar uit.. wordt niemand blij van denk ik.
Ach, het is een geweldige OP, dus vooruit dan maarquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wellicht wel. Maar:
A: je was te traag met het beantwoorden van je mail dus ik kon het niet meer veranderen
B: dit is de overhandiging van de memorable CD met gruwelijk lelijke Midi-liedjes. Toch een belangrijke gebeurtenis
Als je het écht wilt kan ik het wel aanpassen hoor
Ging dat niet over een musical en liedje? En hij had opgezocht over de musical?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
Bij welke vraag werd Jayhawk betrapt op het Googlen van de vraag (iets wat hij overigens tot op de dag van vandaag nog niet heeft toegegeven)?
Ik zal het doorgeven aan m'n moeder.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:21 schreef Mark_V het volgende:
Die OP is nu al legendarisch, dus ik stem TEGEN
Hadden Stanley en Asmo maar een mooier hoofd moeten hebben
Jullie klagen over de foto, niet ik..... ik vinnum tofquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan m'n moeder.![]()
Foto op verzoek aangepastquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:22 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ach, het is een geweldige OP, dus vooruit dan maar
En ik kan er ook niks aan doen: ik ben officieel aan het werk en druk ook
Ik heb trouwens geen flauw idee. Iets van een bijnaam van iemand die hij heeft gegoogled en terecht kwam op een script voor een tv-serie dat Frenkel Frank, trouwens een goede vriend van mijn familie tot aan zijn dood, heeft geschreven. (Gregor kwam nog jaren op bezoek totdat zijn Alzheimer hem te zwaar werd. We gaan nog vaak op bezoek)
Dan geef je me toch gewoon de punten omdat ik het antwoord wist?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Foto op verzoek aangepast
Een bekend nummer van hem is "Vanmorgen vloog ze nog".
Onder welke naam en met welke 3 andere personen nam hij dat nummer op?
Was de vraag Was het antwoord Was de vraag. Maar we wachten eigenlijk op jouw ultra persoonlijke vraag
Ik dacht dat jij met een ultrapersoonlijkedeluxemegavraag zou komen......de vraag die alle andere vragen overbodig maakt...... (quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:26 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dan geef je me toch gewoon de punten omdat ik het antwoord wist?
Nou goed danquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:26 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dan geef je me toch gewoon de punten omdat ik het antwoord wist?
That's me!quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind het een geweldige 3 vragen
Maar ik weet er slechts één: Alon.
Ergerquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
En gezien de streek zal het wel een olijfboom zijn?
Vraag 1 is correctquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Alon zal eik zijn, gezien de pesterijen.. Amerikaanse krant USA Today?
Nee, die anderequote:Op dinsdag 12 december 2006 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
Washington Post?
Correctquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:44 schreef Nembrionic het volgende:
NY Times?
Van mij mag hetquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:45 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Correct
Mag ik trouwens bij wijze van uitzondering punten uitdelen voor elke afzonderlijke vraag?
Als je het je nog herinnert is het natuurlijk niet opzoeken.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:45 schreef Mark_V het volgende:
Ik heb op je naam gegoogled toen ik je ontmoet had, dus ik weet het antwoord op die krant... is het dan nog toegestaan om hem te beantwoorden?
Een alon zal wel een vijgenboom zijn....
En het ziekenhuis is het VU ziekenhuis, want de VU is een protestantse uni.... oprichter ken ik niet
aww, da's lievquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als jij voor USA Today zou werken, zou het toch ook geen flutkrant meer zijn..
In een lang vervlogen verledenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |