Jeej!quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:19 schreef Neleos het volgende:
[..]
![]()
Asmo + 2
Er mag gefeliciteerd worden.![]()
quote:He's bleeding demised! He's not pinin', he's passed on! Thisis no more! He has ceased to be! He's expired gone to meet his maker! He's a stiff. Bereft of life, he rests in peace, if you hadn't nailed him to the perch, he would be pushing up the daisies! He's off the twig! He's curled up his tootsies, he's shuffled off this mortal coil! He's rung down the curtain and joined the choir invisibile! He fucking snuffed it! All statements to the effect of this
are from now on inoperative. THIS is an EX-
![]()
Het 'grote' feest doe ik pas over een paar weken, denk ik.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
5 december ja.. bedankt.. dat is al weer in het verleden (gelukkig)..
Vanavond feestje of in het weekend (gehad)?
Dat reken ik goed. Het heet eigenlijk de 'Parrot Sketch'. Maar nu zoek ik nog 2 Pythons. Kom op, da's niet zo moeilijk, ik heb wel eens naar alle 6 gevraagdquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:27 schreef Mark_V het volgende:
monty python dead parrot
Das sowieso iets uit Monthy Python. Yuri of Mark weten dat wel.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:25 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Jeej!
En ik heb je net al gefeliciteerd
Goed, dan nog een vraag. Ik ben in mijn leven geinspireerd geweest door veel dingen. Maar mijn gevoel voor humor heb ik vooral te danken aan 1 bron.
Wie spreekt de volgende tekst tegen wie, van welk gezelschap waren zij en hoe heet het 'stuk waarin dit voorkomt?
[..]
Helemaal juist!quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:28 schreef SaskiaR het volgende:
John CLeese tegen Michael palin
Dank je wel!quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Das sowieso iets uit Monthy Python. Yuri of Mark weten dat wel.
Enne. mocht jij of ik d'r donderdag niet zijn.. gefeliciteerd![]()
Als je de vraag nou gelezen hadquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:29 schreef Mark_V het volgende:
oh cleese tegen palin
Ik maak mijn naam als telaatweter weer waar
Hahahaquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heren en dames, bedankt voor de gezelligheid en tot later.. ik ga even in de kou op een voetbalveld staan.. ik bedenk me nog wel waarom ik dat ook al weer leuk vond..
Tot later. Tot de volgende jubelgelegenheidquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heren en dames, bedankt voor de gezelligheid en tot later.. ik ga even in de kou op een voetbalveld staan.. ik bedenk me nog wel waarom ik dat ook al weer leuk vond..
Jeej!quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:34 schreef SaskiaR het volgende:
Asmodean +2
Heeej, Dart!quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:37 schreef dartfanaat het volgende:
Middag mensen
Neleos, Gefeliciteerd met je verjaardag!
Prima hoor. Met jou ook?quote:
En dat zeg je niet even?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vandaag jarig gewoon!! Gefeliciteerd!
Asmo dus donderdag jarig.. ik was vorige week dinsdag jarig..
Ja hoor, erg drukquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:39 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Prima hoor. Met jou ook?
check mail!
Ik heb vandaag toevallig (via Retecool.com) het stukje over Hilter gezien (Ja, toeval bestaat gewoonquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:31 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Als je de vraag nou gelezen had
Trouwens, mijn excuses als het niet helemaal klopt, ik heb het uit m'n hoofd opgeschreven. Volgens mij is het wel zo'n beetje juist. Ik mis een stukje over 'metabolic processes' maar ik denk dat dat het enige is.
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:45 schreef Neleos het volgende:
Ik ben zeer benieuwd, maar ik moet gaan nu.
Tot later mensen.
Soempiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |