Hehe ik had hem al een tijdje geleden uitgespeeldquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:49 schreef koentje.k het volgende:
Tijdje niet meer gespeelt, moet nog een hoop missies... Misschien in de vakantie afmaken, kan er niet tegen als ik bij MMaRsu in z'n profiel kijk en ik zie dat hij al die missies heeft gedaan! Grr zeker nu hij weer een 360 heeft!
Heb wel alle missies gedaan, dus uitgespeeld, maar nog niet alle activities gedaan...quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hehe ik had hem al een tijdje geleden uitgespeeld
lol wtfquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:00 schreef Ipho het volgende:
Met wie was ik dit spel online aan het spelen toen mijn voet op me xbox viel en alles kapot ging?
Geen filmpjes het was echt niet leuk ofzo!quote:
Ik had me voeten op de tv meubel liggen. En me Xbox er onder. Gleed me voet van het meubel af zo onder het spelen met Fokkers!quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:13 schreef TwyLight het volgende:
hoe bedoel je je voet?
Mij volgens mijquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:00 schreef Ipho het volgende:
Met wie was ik dit spel online aan het spelen toen mijn voet op me xbox viel en alles kapot ging?
Ik idem. Ook vandaag weer begonnen en ook met deze missie. Hij is ook eigenlijk best makkelijk als je 'm door hebt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:28 schreef Max-Westerman het volgende:
Zo
Ik ga ook weer met Saints Row beginnen
Na een lange tijd niet spelen ben ik vandaag weer begonnen
net de missie McManus says Hello gehaald
Die kende ik alquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:46 schreef MMaRsu het volgende:
Oke probeer dit eigenlijk wel een beetje cheaten maar ach
Pak zo'n geldtruck en zet hem in je garage. Vervolgens rij je hem eruit en knal je dat ding naar de tering. Er komt echt superveel cash uit. Daarna repareer je hem in je garage voor 500 dollar en dan zit je binnen de kortste keren op 100.000 dollars
Ja heb het net gedaan en 100.000 verdientquote:Op woensdag 13 december 2006 00:01 schreef Heintje het volgende:
Een leukere manier is om naar die ene chop shop te gaan waar ze de FBI willen hebben. De wouten een beetje boos maken en de ene naar de andere FBI inleveren. $5000 per keer.
Alleen als je dood gaat of wordt opgepakt kost je het wel 20 of 10% van het geld dat je dan hebt. Dus vaak wordt je er niet rijker van maar helpt het wel voor de achievement dat je een miljoen moet verdienen.
Oja, MMaRsu, ik heb geen invite gehad vandaag? Ook niet online gezien volgens mij...
Missie is idd makkelijkquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik idem. Ook vandaag weer begonnen en ook met deze missie. Hij is ook eigenlijk best makkelijk als je 'm door hebt.
Trouwens, v-sync aan of uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
quote:Op donderdag 14 december 2006 13:15 schreef Heintje het volgende:
Heb ik.
Er zijn er maar een paar die je krijgt door het verhaal te spelen.
Een paar door activeties te halen.
En een paar door een nummer te bellen.Oooh, ik heb het helemaal verkeerd begrepen. ik dacht dat ze bedoelden dat je 7 homie's kon nemen (maximum is dus toch 3).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch bedankt
ihihihihihiihihihihihiquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:00 schreef Theamerican het volgende:
hij is bang voor je en heb hele baricade voor de deur gezet en is ontsnapt uit raam![]()
en dan weet ik dat je gewoon niet beter weetquote:Geregistreerd op: zaterdag 30 september 2006 @ 21:23
kan zien dat vrijdag is en dat je nergens tegen kanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:02 schreef jpg97 het volgende:
[..]
ihihihihihiihihihihihi
Ik wilde al bijna inhoudelijk gaan reageren, maar toen las ik dit:
[..]
en dan weet ik dat je gewoon niet beter weet
Op vrijdag kan ik juist MEER hebbenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:13 schreef Theamerican het volgende:
[..]
kan zien dat vrijdag is en dat je nergens tegen kan![]()
Joepie! ik heb een kutn00b als vriendje! Eindelijk!quote:
nee nog nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:40 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Joepie! ik heb een kutn00b als vriendje! Eindelijk!
Speel je ook SR online?
quote:
Voor elke letter moet je gewoon 1 keer op het bij behoorende cijfer drukken.Dus voor de O druk je 1 keer op de 6.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:55 schreef Joran-Joran het volgende:
als ik voor de O bijvoorbeeld 3 keer op de 6 druk, krijg ik gewoon drie zessen. En dan klopt de code vervolgens niet.
Is goed, over een half uurtje? Mijn vriendin is nou nog een DVD aan het kijken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:11 schreef jpg97 het volgende:
Ik kan gewoon nog achievements halen
Heintje, vanavond ff online?
Is er nu al een FOK! gang of niet?
Het is gewoon net als bij alle andere spellen de bedoeling dat je wint. Simpeler kan het niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:02 schreef Theamerican het volgende:
snap niks van dit spel online?
Oh, dan moet je chains verzamelen, en die naar een bepaald punt brengen ( zo'n wit verlichte plaats ).quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:16 schreef Theamerican het volgende:
vorige keer zat ik in een team en moest je geld brengen ofzoiets ? voor je auto te upgraden vond maar raar
aha oke thnxquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:54 schreef Heintje het volgende:
Gansta brawl = Deathmatch
Big ass chain = deathmatch alleen als je iemand dood maakt laat hij een ketting vallen en die moet je dan naar een bepaalt punt brengen.
Deze twee zijn er ook in team verband.
Protect tha pimp = 1 iemand van 1 team is de pimp en die moet naar de uitgang van het level, de rest van zijn team moet hem beschermen en het andere team moet de pimp afmaken.
En dan blinged out ride = verdien geld door tegenstanders af te maken of kettingen op te halen en op een plek te droppen, als je genoeg geld hebt dan kun je je wagen een level laten pimpen door er mee naar een garage te rijden en daarna weer terug. En dat 4 keer. De tegenstander kan je wagen kapot schieten en dan moet je weer op nieuw beginnen. (mist er goed samengewerkt word een hele gave mode.)
Protect tha pimp is ook lachenquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:02 schreef Theamerican het volgende:
[..]
aha oke thnx
die gangsta brawl spreek me wel aan denk dat ik die keer ga proberen online.
Voeg me maar eens toe op xbox live, kunnen we eens samen SR'en:quote:Op maandag 15 januari 2007 14:31 schreef Theamerican het volgende:
[..]
die zal ik ook keer proberen dan
is goedquote:Op maandag 15 januari 2007 14:36 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Voeg me maar eens toe op xbox live, kunnen we eens samen SR'en:
Gamertag: PieAir
Same here, ik word meestal als 1e overhoop geschotenquote:Op maandag 15 januari 2007 15:02 schreef Theamerican het volgende:
[..]
is goed
maar verwacht niet teveel van me![]()
Ja kom online danquote:Op maandag 15 januari 2007 19:11 schreef MMaRsu het volgende:
jpg stuur mij vanavond ook maar een invite
Om half 1 komt ie online zeg...quote:
En sommige moeten dat niet...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:10 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Om half 1 komt ie online zeg...![]()
Sommige mensen moeten WERKEN door de weeks
quote:
Je bedoelt toch niet die set met dat hawaii shirt en die konijnenslippers?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 07:21 schreef TwyLight het volgende:
Zal nu wel weer met oud nieuws komen maar kwam er vandaag achter dat er een nieuwe gratis download is voor wat kleren speciaal ontworpen door een of andere flipse.
Ze zijn best vet
Ja die heb ik ook uitgespeeld vandaagquote:Op zondag 21 januari 2007 15:51 schreef MMaRsu het volgende:
Geen idee. Wel vette kleren imo.
Gister heeel veel SR gespeeld..Vice Kings uitgespeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
schiet je ook niet veel mee opquote:Op maandag 22 januari 2007 09:25 schreef jpg97 het volgende:
Ik zit ook bij een amerikaanse "gang" maar die zijn nooit online
dan moeten wij iets oprichten wat wel online isquote:Op maandag 22 januari 2007 10:32 schreef jpg97 het volgende:
Er bestaat al een FOK! gang, maar ook die zijn nooit online
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:12 schreef jpg97 het volgende:
Ehm.. wat dacht je van de Dutch FOK GANGBANG GANG
Ik ben nu op mijn werk, ik zal vanavond wel ff kijken. Kom je vanavond ook online, dan kunnen we samen ff iets leuks verzinnen?quote:
ja doe me bestquote:Op maandag 22 januari 2007 11:27 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik ben nu op mijn werk, ik zal vanavond wel ff kijken. Kom je vanavond ook online, dan kunnen we samen ff iets leuks verzinnen?
Volgens mij zit ik daar ook nog bij jaquote:Op maandag 22 januari 2007 10:32 schreef jpg97 het volgende:
Er bestaat al een FOK! gang, maar ook die zijn nooit online
leek mij geen drol aan maar vind echt leuk wordenquote:Op maandag 22 januari 2007 11:34 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik daar ook nog bij jaMaar ik speel geen SR online dusja..
respect kan je verdienen door kleine klusjes te doen oftewel activity'squote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:46 schreef ijsmeis het volgende:
*schupf* Gisteren voor het eerst gespeeld.
Waarmee verdien ik gauw wat meer respect?
En hoe werkt het overspuiten van de logo's precies?
gewoon zien kwijt te raken ik spring altijd water in en ga stuk zwemmenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:56 schreef ijsmeis het volgende:
Het enige wat ik nu volgens mij kan doen is hoertjes ophalen juist. Maar daar verdien ik geen respect mee, alleen geld?
Ik heb wel wat andere gangmembers overhoop geknald en daar kreeg ik ook wel respect door.
Oh ja, op een gegeven moment had ik dus 4 politiewagens achter me aan en 2 ME-wagens. Hoe kom je daar vanaf? Gewoon niet? Uiteindelijk ging ik dan wel dood omdat ik van een brug afvielMaar goed.
bevalt het spel je wel?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:10 schreef ijsmeis het volgende:
Hmm, okay. Eens zien waar ik die hoeren kan rondrijden dan.
Ik heb het pas een uur gespeeld, totdat ik werd geinvite door 3 FOK!kers (quote:
ja die blijft leuk, alleen jammer dat jij mij weer aantal keren moest killenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb het pas een uur gespeeld, totdat ik werd geinvite door 3 FOK!kers (![]()
) om GoW te spelen.
Maarre, het gaat tot nu toe wel.
Kzalutniemeerdoen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:21 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ja die blijft leuk, alleen jammer dat jij mij weer aantal keren moest killen![]()
![]()
Je gaat stiekem toch niet dag en nacht oefenen ehquote:
me laatste stagedag vandaag maandag en dinsdag vrij dus kan veel oefenen thnx voor de tipquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je gaat stiekem toch niet dag en nacht oefenen eh.
Ik moet singe-player ook maar eens een keertje spelen. Ben benieuwd.
Dat laatste wilde ik inderdaad gaan doen. Te weinig geld. Komen de politiemannetjes half binnen, ik schiet ze af, begint die verrekte chirurg ineens op me los te meppenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:54 schreef jpg97 het volgende:
Als je achterna gezeten wordt door politie/gangs, kun je ook door de Forgive and Forget rijden. Voor 100 dollar ongeveer ben je dan van je status af, en wordt je niet meer gezocht.
Of naar de Plastisch chirurg om je gezicht te laten veranderen, maar dat is heel wat duurder.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat laatste wilde ik inderdaad gaan doen. Te weinig geld. Komen de politiemannetjes half binnen, ik schiet ze af, begint die verrekte chirurg ineens op me los te meppen!
Maar dat weet je niet zeker?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:13 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij heb ik al één Los Carnales missie gedaan![]()
.
Die is inderdaad loei-moeilijk ( is dat wel een uitdrukking?)quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:18 schreef Theamerican het volgende:
die hitman activity is echt kut met keren
Nee, maar dat weet jij vast wel. Dat was mijn allereerste missie gewoon. Soort oefening denk ik voor in het begin?quote:
Kleine correctie, het kost $100 per wanted level. Dus als je 3 sterren politie hebt en 4 van een gang dan ben je dus 700 kwijt, is nog niks, zeker goedkoper dan dood gaan want dat kost je 20% van wat je hebt. (opgepakt worden 10%)quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:54 schreef jpg97 het volgende:
Als je achterna gezeten wordt door politie/gangs, kun je ook door de Forgive and Forget rijden. Voor 100 dollar ongeveer ben je dan van je status af, en wordt je niet meer gezocht.
Of naar de Plastisch chirurg om je gezicht te laten veranderen, maar dat is heel wat duurder.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:45 schreef jpg97 het volgende:
Verdorie, ik zit vast in een Rollerz missie. Ik moet 3 busjes beschermen, maar die 3e die zit al ingesloten door Rollerz auto's. Als ik aankom is het busje al half naar de tering en ik krijg die auto's maar niet kapot voordat ze die bus hebben verkloot![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:15 schreef Morthill het volgende:
[..]dankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een Buffel-clan. buffelmaster, Buffelgod, Buffeltjuh enzovoorts. Met hun speel ik altijdquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:19 schreef NrSiX het volgende:
Buffels? Explain urself, hoelaat ben je dr ongeveer? Ik tegen half 11/11 uur pas helaas. Moet eerst nog sporten.
als er niet veel mensen online zijn duurt het even jaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:46 schreef ijsmeis het volgende:
Ik probeerde het online te spelen.
"waiting for additional players" .. ik heb 15 minuten gewacht en ben toen maar weer iets anders gaan spelen.
Is goedquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:08 schreef NrSiX het volgende:
Ik heb hem wel, gaan we samen een x gamen =] en idd het wachten duurt af en toe echt tering lang
Zoek eens op internet waar je die in de buurt kan vinden. En een beetje zoeken hoort er bij, anders hadden ze wel gewoon missies gedaan van, rij daar naartoe en rij met auto x terug.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:13 schreef DarkShine het volgende:
Iemand die weet hoe ik makkelijk kan opsporen? Als ik bijvoorbeeld een Hitman missie doe, hoe ik de karakters vind die ik moet vermoorden? Of als ik auto's moet jatten en bij een garage moet afgeven, hoe ik die makkelijk vind?
Thx alvast!
Ik bedoel alleen of er nog meer te doen is dan alleen aan je HUD toevoegen...quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zoek eens op internet waar je die in de buurt kan vinden. En een beetje zoeken hoort er bij, anders hadden ze wel gewoon missies gedaan van, rij daar naartoe en rij met auto x terug.
Het is jammer dat het te veel op GTA SA lijkt. Alleen dan zonder de bekende GTA humor. En het is kut dat als je missies wil gaan doen dat je dan eerst respect moet hebben. Dus moet je eerst activeties gaan doen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:04 schreef jmac het volgende:
Ik had t spel ook gekocht, omdat ik GTA altijd wel vermakelijk vond maar vind dit spel somehow echt niets aan. Ligt niet aan de kwaliteit van 't spel maar vind 't wel jammer van de aankoop.
Jij deelt mijn mening volkomen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:04 schreef jmac het volgende:
Ik had t spel ook gekocht, omdat ik GTA altijd wel vermakelijk vond maar vind dit spel somehow echt niets aan. Ligt niet aan de kwaliteit van 't spel maar vind 't wel jammer van de aankoop.
Dit dacht ik in het begin ook, heb het spel ook een tijd links laten liggen, maar na een tijdje begint het echt lol te worden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jij deelt mijn mening volkomen.
Echt zonde van de aankoop, had beter een andere game kunnen halen.
nietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hoe gaat dit online in z'n werk dan?
Online is wel leuk hoor!quote:
Middenstuk is gewoon doorzichting dus?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:10 schreef MMaRsu het volgende:
Lekker danal mijn savegames zijn beschadigt ofzo '). Als ik er nu 1 load dan krijg ik het spel vanaf het begin maar omdat hij de character creation overslaat loop ik rond met een blanke albino zonder ogen ( en zonder middel waar eigenlijk een onderbroek moet zitten
). Ook heeft die geen voeten
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:10 schreef MMaRsu het volgende:
Lekker danal mijn savegames zijn beschadigt ofzo '). Als ik er nu 1 load dan krijg ik het spel vanaf het begin maar omdat hij de character creation overslaat loop ik rond met een blanke albino zonder ogen ( en zonder middel waar eigenlijk een onderbroek moet zitten
). Ook heeft die geen voeten
ik heb ook de sprint erbij.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:21 schreef TwyLight het volgende:
Ik speel de laatste tijd met cheats. vind hem niet zo leuk meer om te doen maar ik doe dan meestal de unlimited ammo cheat en lekker veel politie afrossen met de rocket launcher. zonder telkens nieuwe ammo te halen
Ik heb al infinite sprint. gekregen met een activity weet niet meer welke...quote:Op zondag 11 februari 2007 20:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb ook de sprint erbij.
Vaak wel ff handig
Handgranates door de ramen van mensen gooien terwijl ze op een snelweg rijden, lastig, maar tof
Oh wacht maarquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Waarom overlijdt Lin wel en "ik" niet ?
Die leen bank die dus helemaal boven aan de map zit?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:57 schreef MMaRsu het volgende:
Paar keer geld lenen van die gasten in dat rijke gedeelte van het eiland
na verloop van tijd als je meer gedaan hebt kan je steeds meer lenenquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:14 schreef NX het volgende:
[..]
Die leen bank die dus helemaal boven aan de map zit?
// EDIT
Ik kan maar 5duizend lenen![]()
Wat een hoeren spelquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
na verloop van tijd als je meer gedaan hebt kan je steeds meer lenen
Ben ik al aan het doen, kan geen andere makkelijke manier verzinnenquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:53 schreef MMaRsu het volgende:
Pak een bankauto, maak die paar duizend x kapot
We kunnen wel een keer die co-op dingen op moeilijk gaan proberen als je een uitdaging wil in dit spel.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:06 schreef twi het volgende:
Ben klaar met de game. Moet nog een paar thefts en dan is 'ie helemaal uitgespeeld. Had 'm voor m'n zwager gekocht, maar hij heeft nog geen minuut gespeeld en ik heb er 25 uur op zitten.
De toevoegingen op GTA zijn echter zo miniem en wegen niet op tegen wat ze er allemaal van gejat hebben.Maar voor de rest best een vermakelijke game. Erg makkelijk wel verder, op een paar activities op lvl 8 na.
Maargoed, op een gegeven moment ben ik voor Mayhem bijvoorbeeld maar lantaarnpalen om gaan rijden, en voor Drug Traffic na elke afleverbeurt de wasstraat door
moet nog steeds helft van de missies uit spelen, maar kom er niet aan toequote:Op zaterdag 5 april 2008 21:00 schreef J.Herrer het volgende:
Speelt iemand dit spel eigenlijk nog, om in de GTA IV sfeer te komen ofzo?
Meesterlijk om met een blunt en een fles drank op de stad door te crossen als je zelf ook een joint op hebt![]()
Dat moeten ze eigenlijk ook in gta hebben
Ik kom niet verder met die missie , dat die gast wil vertrekken met het vliegtuig en dat je constant beschoten wordt met rocketlaunchers.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:00 schreef J.Herrer het volgende:
Speelt iemand dit spel eigenlijk nog, om in de GTA IV sfeer te komen ofzo?
Meesterlijk om met een blunt en een fles drank op de stad door te crossen als je zelf ook een joint op hebt![]()
Dat moeten ze eigenlijk ook in gta hebben
Daar zat ik ook vast en toen niet meer gespeeldquote:Op zondag 6 april 2008 00:42 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik kom niet verder met die missie , dat die gast wil vertrekken met het vliegtuig en dat je constant beschoten wordt met rocketlaunchers.
Iemand een goede tip om hier doorheen te komen
Zal best kunnen , ik ga maar met verder die blauwe gasten , die moet ik ook nog doenquote:Op zondag 6 april 2008 17:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Laatste missie is dat toch? Daar zit ik dus ook vast.
Pittig stukje ja! maar wel te doen! Gewoon goed de daken in de gaten houden, zodra je op het vliegveld bent en wanneer de vliegtuig in range is een paar clipjes op em legenquote:Op zondag 6 april 2008 17:50 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Daar zat ik ook vast en toen niet meer gespeeld
Maar gebruik de rocket launcher of de weetikveelhoedatwapenheet ?quote:Op zondag 6 april 2008 22:37 schreef Blinker het volgende:
[..]
Pittig stukje ja! maar wel te doen! Gewoon goed de daken in de gaten houden, zodra je op het vliegveld bent en wanneer de vliegtuig in range is een paar clipjes op em legen
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:17 schreef DSS24 het volgende:
Nu ik GTA heb kan ik weer uitkijken naar SR2 !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |