Een Buffel-clan. buffelmaster, Buffelgod, Buffeltjuh enzovoorts. Met hun speel ik altijdquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:19 schreef NrSiX het volgende:
Buffels? Explain urself, hoelaat ben je dr ongeveer? Ik tegen half 11/11 uur pas helaas. Moet eerst nog sporten.
als er niet veel mensen online zijn duurt het even jaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:46 schreef ijsmeis het volgende:
Ik probeerde het online te spelen.
"waiting for additional players" .. ik heb 15 minuten gewacht en ben toen maar weer iets anders gaan spelen.
Is goedquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:08 schreef NrSiX het volgende:
Ik heb hem wel, gaan we samen een x gamen =] en idd het wachten duurt af en toe echt tering lang
Zoek eens op internet waar je die in de buurt kan vinden. En een beetje zoeken hoort er bij, anders hadden ze wel gewoon missies gedaan van, rij daar naartoe en rij met auto x terug.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:13 schreef DarkShine het volgende:
Iemand die weet hoe ik makkelijk kan opsporen? Als ik bijvoorbeeld een Hitman missie doe, hoe ik de karakters vind die ik moet vermoorden? Of als ik auto's moet jatten en bij een garage moet afgeven, hoe ik die makkelijk vind?
Thx alvast!
Ik bedoel alleen of er nog meer te doen is dan alleen aan je HUD toevoegen...quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zoek eens op internet waar je die in de buurt kan vinden. En een beetje zoeken hoort er bij, anders hadden ze wel gewoon missies gedaan van, rij daar naartoe en rij met auto x terug.
Het is jammer dat het te veel op GTA SA lijkt. Alleen dan zonder de bekende GTA humor. En het is kut dat als je missies wil gaan doen dat je dan eerst respect moet hebben. Dus moet je eerst activeties gaan doen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:04 schreef jmac het volgende:
Ik had t spel ook gekocht, omdat ik GTA altijd wel vermakelijk vond maar vind dit spel somehow echt niets aan. Ligt niet aan de kwaliteit van 't spel maar vind 't wel jammer van de aankoop.
Jij deelt mijn mening volkomen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:04 schreef jmac het volgende:
Ik had t spel ook gekocht, omdat ik GTA altijd wel vermakelijk vond maar vind dit spel somehow echt niets aan. Ligt niet aan de kwaliteit van 't spel maar vind 't wel jammer van de aankoop.
Dit dacht ik in het begin ook, heb het spel ook een tijd links laten liggen, maar na een tijdje begint het echt lol te worden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jij deelt mijn mening volkomen.
Echt zonde van de aankoop, had beter een andere game kunnen halen.
nietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hoe gaat dit online in z'n werk dan?
Online is wel leuk hoor!quote:
Middenstuk is gewoon doorzichting dus?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:10 schreef MMaRsu het volgende:
Lekker danal mijn savegames zijn beschadigt ofzo '). Als ik er nu 1 load dan krijg ik het spel vanaf het begin maar omdat hij de character creation overslaat loop ik rond met een blanke albino zonder ogen ( en zonder middel waar eigenlijk een onderbroek moet zitten
). Ook heeft die geen voeten
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:10 schreef MMaRsu het volgende:
Lekker danal mijn savegames zijn beschadigt ofzo '). Als ik er nu 1 load dan krijg ik het spel vanaf het begin maar omdat hij de character creation overslaat loop ik rond met een blanke albino zonder ogen ( en zonder middel waar eigenlijk een onderbroek moet zitten
). Ook heeft die geen voeten
ik heb ook de sprint erbij.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:21 schreef TwyLight het volgende:
Ik speel de laatste tijd met cheats. vind hem niet zo leuk meer om te doen maar ik doe dan meestal de unlimited ammo cheat en lekker veel politie afrossen met de rocket launcher. zonder telkens nieuwe ammo te halen
Ik heb al infinite sprint. gekregen met een activity weet niet meer welke...quote:Op zondag 11 februari 2007 20:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb ook de sprint erbij.
Vaak wel ff handig
Handgranates door de ramen van mensen gooien terwijl ze op een snelweg rijden, lastig, maar tof
Oh wacht maarquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Waarom overlijdt Lin wel en "ik" niet ?
Die leen bank die dus helemaal boven aan de map zit?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:57 schreef MMaRsu het volgende:
Paar keer geld lenen van die gasten in dat rijke gedeelte van het eiland
na verloop van tijd als je meer gedaan hebt kan je steeds meer lenenquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:14 schreef NX het volgende:
[..]
Die leen bank die dus helemaal boven aan de map zit?
// EDIT
Ik kan maar 5duizend lenen![]()
Wat een hoeren spelquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
na verloop van tijd als je meer gedaan hebt kan je steeds meer lenen
Ben ik al aan het doen, kan geen andere makkelijke manier verzinnenquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:53 schreef MMaRsu het volgende:
Pak een bankauto, maak die paar duizend x kapot
We kunnen wel een keer die co-op dingen op moeilijk gaan proberen als je een uitdaging wil in dit spel.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:06 schreef twi het volgende:
Ben klaar met de game. Moet nog een paar thefts en dan is 'ie helemaal uitgespeeld. Had 'm voor m'n zwager gekocht, maar hij heeft nog geen minuut gespeeld en ik heb er 25 uur op zitten.
De toevoegingen op GTA zijn echter zo miniem en wegen niet op tegen wat ze er allemaal van gejat hebben.Maar voor de rest best een vermakelijke game. Erg makkelijk wel verder, op een paar activities op lvl 8 na.
Maargoed, op een gegeven moment ben ik voor Mayhem bijvoorbeeld maar lantaarnpalen om gaan rijden, en voor Drug Traffic na elke afleverbeurt de wasstraat door
moet nog steeds helft van de missies uit spelen, maar kom er niet aan toequote:Op zaterdag 5 april 2008 21:00 schreef J.Herrer het volgende:
Speelt iemand dit spel eigenlijk nog, om in de GTA IV sfeer te komen ofzo?
Meesterlijk om met een blunt en een fles drank op de stad door te crossen als je zelf ook een joint op hebt![]()
Dat moeten ze eigenlijk ook in gta hebben
Ik kom niet verder met die missie , dat die gast wil vertrekken met het vliegtuig en dat je constant beschoten wordt met rocketlaunchers.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:00 schreef J.Herrer het volgende:
Speelt iemand dit spel eigenlijk nog, om in de GTA IV sfeer te komen ofzo?
Meesterlijk om met een blunt en een fles drank op de stad door te crossen als je zelf ook een joint op hebt![]()
Dat moeten ze eigenlijk ook in gta hebben
Daar zat ik ook vast en toen niet meer gespeeldquote:Op zondag 6 april 2008 00:42 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik kom niet verder met die missie , dat die gast wil vertrekken met het vliegtuig en dat je constant beschoten wordt met rocketlaunchers.
Iemand een goede tip om hier doorheen te komen
Zal best kunnen , ik ga maar met verder die blauwe gasten , die moet ik ook nog doenquote:Op zondag 6 april 2008 17:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Laatste missie is dat toch? Daar zit ik dus ook vast.
Pittig stukje ja! maar wel te doen! Gewoon goed de daken in de gaten houden, zodra je op het vliegveld bent en wanneer de vliegtuig in range is een paar clipjes op em legenquote:Op zondag 6 april 2008 17:50 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Daar zat ik ook vast en toen niet meer gespeeld
Maar gebruik de rocket launcher of de weetikveelhoedatwapenheet ?quote:Op zondag 6 april 2008 22:37 schreef Blinker het volgende:
[..]
Pittig stukje ja! maar wel te doen! Gewoon goed de daken in de gaten houden, zodra je op het vliegveld bent en wanneer de vliegtuig in range is een paar clipjes op em legen
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:17 schreef DSS24 het volgende:
Nu ik GTA heb kan ik weer uitkijken naar SR2 !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |