In het volledige spel, speelt de muziek gewoon door als je uit de auto stapt... dat kwam al een keer voor in een filmpje...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:33 schreef Atuniel het volgende:
Vind het overigs helemaal te gek
Die wu tang clan muziek ook.. jammer dat de radio uitgaat als je uitstapt, deur blijft toch wel open.. misschien in het spel beter.
Maar kleding is top, ragdoll physics zijn enorm ok, customize van karakter zover dat ging erg ok.
Dat intro ook![]()
Vond het juist lekker dat je dingen kon doen zonder dat meteen de politie er was, kun je ff gewoon kutten zoals het betaamd in een demo vind ik.
Schansen wel gevonden.. flikkerde zo met auto en al op de kop op straat![]()
Ontploffing ook erg ok, vuur ziet er goed uit...
Nee, ik begrijp het gezeik op de demo eigenlijk niet zo.. ik heb nu JUIST zin in het spel gekregen![]()
Die mp3 speler ben ik ook erg benieuwd naar eigenlijk.
Hehe, ik dacht juist dat onze hyper de hyper MMarsu het ging aanmaken... maar MMarsu, is in Saints Row gevallen...quote:
Ja, en dan via media connect transferrenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:44 schreef twi het volgende:
Wat zou het toch geweldig zijn als je met die Xbox Guide screenshots zou kunnen maken...
Desnoods USB stick.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:55 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, en dan via media connect transferren
Dat zou super zijn
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:03 schreef MMaRsu het volgende:
( ja sorry ik was idd bezig met Saints Row daarom geen topic gemaakt excuses, volgende is voor mij)
had ik maar een digicam
Nee ga ik zo proberen... vertel me hoe je bij de treinen komtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:12 schreef MMaRsu het volgende:
Hehe vet je kan ook van die pipebombs uit auto's gooien
Net een trein laten ontsporen trouwens. Heb jij die AK nou al NX?
Wacht nog ff tot de Saints Row bundel er is, komt een weekje na het spel uit voor 439 waarschijnlijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:47 schreef Enchanter het volgende:
ff TVP
Ga maar eens een 360 aanschaffen volgende maand![]()
Super... alleen me XBOX 360 liep vast...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:21 schreef MMaRsu het volgende:
Ehm vlak bij die winkel waar je guns koopt, daar zit een metrostation, nou daar kun je ergens in de buurt wel van die pipeboms op de track gooien
Ok, waar ligt die AK47quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:06 schreef NX het volgende:
[..]
Super... alleen me XBOX 360 liep vast...en dat kwam doordat ik naar de AK47 ging, daar minuut rondgehangen, meteen 500ammo
... en toen dacht ik misschien kan ik rondrijden...
Spam !quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:51 schreef =HellFire= het volgende:
Sup dawgs!!!!
Hey, gooi Gamer.nl ook bij de links ja, binnenkort review, morgen heb ik alst goed is ze binnen.
Rijdt wel lekker, in ieder geval beter dan de GTA games op de PS2, want dat was pas echt slowmotion bagger. Maar dat mag je natuurlijk ook wel verwachten. Die slowdown en framerate zal in de definitieve versie allemaal wel goedkomen. Even dat buiten beschouwing gelaten is het gewoon een heel vermakelijk spelletje.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:11 schreef Laton het volgende:
ik vind het niet lekker rijden; echt het idee dat ie naar 30fps gaat als ik in een auto stap. Verder lijkt het me wel een erg leuk spel.. maar echt, totale gta ripoff wel hoorzelfs het lettertype is soms hetzelfde !
Toegevoegt...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:51 schreef =HellFire= het volgende:
Sup dawgs!!!!
Hey, gooi Gamer.nl ook bij de links ja, binnenkort review, morgen heb ik alst goed is ze binnen.
Ben ik nou gek? Waar is de link naar het filmpje? Voor de AK47! MMarsu...quote:
Thnx voor de tip, want ik was ook al aan het kijken voor een 360quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wacht nog ff tot de Saints Row bundel er is, komt een weekje na het spel uit voor 439 waarschijnlijk
Ik ben echt al uren bezigquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:35 schreef =HellFire= het volgende:
Hoe langer je de game speelt, hoe meer je toch de game gaat waarderen heb ik het idee.
Zal hem zo nog eens proberen, eerst nog ff een ep van the 4400 kijkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:35 schreef =HellFire= het volgende:
Hoe langer je de game speelt, hoe meer je toch de game gaat waarderen heb ik het idee.
Is te hopen, want na de demo denk ik niet dat ik zin heb om de volle mep voor deze game te betalen. Hij is iig beter dan GTA SA, maar misschien moet ik nog even wat meer spelen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:35 schreef =HellFire= het volgende:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:01 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm qua downloadable content komt er waarschijnlijk, nieuwe auto's, nieuwe kleren e.d.
quote:What other kinds (if any) of downloadable content will be provided after SR's release?
V-JH:Extra Single Player missions, more weapons, automobiles, etc?
Customization packs (clothing), weapons, maps, maybe vehicles. You should probably keep telling us what you'd like to see after you start playing.
En voor de Hip-hop haters:quote:Will there be a Saints Row 2?
V-JH:You, the gamers, will decide this . If Saint's Row is a big success, there probably will be a Saint's Row 2.
De radio kan dus standaard uitquote:Does the radio always restart when you get out and get back in, or does it contiously play?
V-JH:It continues to play. You also have an option which allows you to have the radio "always on" or not. When you select "always on", your vehicle's radio will always be on when you leave it and come back. Check the Options tab.
quote:About how many different kinds of clothing can you choose from and are they only "thug" looking style... I mean I know this is a gangster game but it would be neat to create any kind of character.. like if I wanted to my my dude look like a cowboy or a rocker with punk clothing.
V-JH:Not only "thug" style. You have so many choices I can't list them. Make sure to check all the different stores, as they carry different inventories.
Geen 'pimp-pakken' dus he, maar gewoon een mooi zwart pak met stropdasquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:04 schreef MMaRsu het volgende:
Mooie pakken zitten er zeker in, die heb ik al gezien ^^ ( deed me denken aan een Dead Rising pak die ik had gezien)
Zo'n Agent 47 pak is wel stoerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:07 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Geen 'pimp-pakken' dus he, maar gewoon een mooi zwart pak met stropdas
Beetje behoorlijk moet je er bijlopen natuurlijk
Maarre, vraag eens op de official forums naar silencers MMaRsu
Die draagt geen bijzonder pak ofzoquote:
Is er, rock, reggea, pop en nog meer van die ongein ^^quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:16 schreef Laton het volgende:
beter doen ze wel andere zenders dan alleen hiphop ja, of custum 360 mp3's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |