nee nog nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:40 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Joepie! ik heb een kutn00b als vriendje! Eindelijk!
Speel je ook SR online?
quote:
Voor elke letter moet je gewoon 1 keer op het bij behoorende cijfer drukken.Dus voor de O druk je 1 keer op de 6.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:55 schreef Joran-Joran het volgende:
als ik voor de O bijvoorbeeld 3 keer op de 6 druk, krijg ik gewoon drie zessen. En dan klopt de code vervolgens niet.
Is goed, over een half uurtje? Mijn vriendin is nou nog een DVD aan het kijken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:11 schreef jpg97 het volgende:
Ik kan gewoon nog achievements halen
Heintje, vanavond ff online?
Is er nu al een FOK! gang of niet?
Het is gewoon net als bij alle andere spellen de bedoeling dat je wint. Simpeler kan het niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:02 schreef Theamerican het volgende:
snap niks van dit spel online?
Oh, dan moet je chains verzamelen, en die naar een bepaald punt brengen ( zo'n wit verlichte plaats ).quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:16 schreef Theamerican het volgende:
vorige keer zat ik in een team en moest je geld brengen ofzoiets ? voor je auto te upgraden vond maar raar
aha oke thnxquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:54 schreef Heintje het volgende:
Gansta brawl = Deathmatch
Big ass chain = deathmatch alleen als je iemand dood maakt laat hij een ketting vallen en die moet je dan naar een bepaalt punt brengen.
Deze twee zijn er ook in team verband.
Protect tha pimp = 1 iemand van 1 team is de pimp en die moet naar de uitgang van het level, de rest van zijn team moet hem beschermen en het andere team moet de pimp afmaken.
En dan blinged out ride = verdien geld door tegenstanders af te maken of kettingen op te halen en op een plek te droppen, als je genoeg geld hebt dan kun je je wagen een level laten pimpen door er mee naar een garage te rijden en daarna weer terug. En dat 4 keer. De tegenstander kan je wagen kapot schieten en dan moet je weer op nieuw beginnen. (mist er goed samengewerkt word een hele gave mode.)
Protect tha pimp is ook lachenquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:02 schreef Theamerican het volgende:
[..]
aha oke thnx
die gangsta brawl spreek me wel aan denk dat ik die keer ga proberen online.
Voeg me maar eens toe op xbox live, kunnen we eens samen SR'en:quote:Op maandag 15 januari 2007 14:31 schreef Theamerican het volgende:
[..]
die zal ik ook keer proberen dan
is goedquote:Op maandag 15 januari 2007 14:36 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Voeg me maar eens toe op xbox live, kunnen we eens samen SR'en:
Gamertag: PieAir
Same here, ik word meestal als 1e overhoop geschotenquote:Op maandag 15 januari 2007 15:02 schreef Theamerican het volgende:
[..]
is goed
maar verwacht niet teveel van me![]()
Ja kom online danquote:Op maandag 15 januari 2007 19:11 schreef MMaRsu het volgende:
jpg stuur mij vanavond ook maar een invite
Om half 1 komt ie online zeg...quote:
En sommige moeten dat niet...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:10 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Om half 1 komt ie online zeg...![]()
Sommige mensen moeten WERKEN door de weeks
quote:
Je bedoelt toch niet die set met dat hawaii shirt en die konijnenslippers?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 07:21 schreef TwyLight het volgende:
Zal nu wel weer met oud nieuws komen maar kwam er vandaag achter dat er een nieuwe gratis download is voor wat kleren speciaal ontworpen door een of andere flipse.
Ze zijn best vet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |