Nog uit het vorige topic, iemand?quote:Hebben sommige van jullie ook last van 'strepen' in het beeld als je met de auto rijdt of als je een scene aan het bekijken bent? Kan natuurlijk ook geheel aan mijn tv liggen, maar ik heb dit bij andere spellen niet en ik heb al tal van verschillende resoluties uitgeprobeerd, maar dat helpt ook niet. Het is ook weer niet overduidelijk te zijn, maar af en toe toch een beetje irritant. Als ik dus gewoon loop heb ik dus nergens last van.
Dat is toch dat V-tearing of V-sync ofzo? Ik heb d'r ook last van.quote:Op zondag 3 september 2006 17:51 schreef Fillipe het volgende:
Hebben sommige van jullie ook last van 'strepen' in het beeld als je met de auto rijdt of als je een scene aan het bekijken bent? Kan natuurlijk ook geheel aan mijn tv liggen, maar ik heb dit bij andere spellen niet en ik heb al tal van verschillende resoluties uitgeprobeerd, maar dat helpt ook niet. Het is ook weer niet overduidelijk te zijn, maar af en toe toch een beetje irritant. Als ik dus gewoon loop heb ik dus nergens last van.
ik heb er inmiddels ook al 2 keer last van gehadquote:Op zondag 3 september 2006 18:38 schreef WcB0rSt3l het volgende:
Bij mij is het spel nu al 1x gecrasht :/
quote:Volition al bezig met patch voor Saint's Row, schreef GAMER.NL het volgende:
De game is nog maar nét uit, maar ontwikkelaar Volition is nu al meteen begonnen met een patch. Op het officiële Saint's Row forum zijn er namelijk wat klachten binnengekomen van mensen die verschillende bugs zijn tegengekomen in de game. Enkele voorbeelden zijn auto's en voetgangers die in het niets oplossen, onzichtbare auto's tijdens het rijden, gebouwen die vanuit het niets tevoorschijn komen, controls die ineens niet meer reageren, personages die spontaan in de grond zakken en er vervolgens in vast blijven zitten en problemen met het tot stand brengen van een werkende online verbinding.
Volition heeft op hun forum aangegeven dat men meteen begonnen is aan een patch die alle problemen moet verhelpen. De meeste problemen lijken te maken te hebben met de streaming structuur van de game. Aangezien er aan die structuur niet echt iets veranderd kan worden, zal men het streaming proces waarschijnlijk gestroomlijnder proberen te maken. Mocht je nog nieuwe bugs tegenkomen, dan kun je deze in het Troubleshooting gedeelte melden. Hopelijk heeft men de patch zo snel mogelijk klaar.
Ik ook met andere grafische glitches en crashes.quote:Op zondag 3 september 2006 18:22 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat is toch dat V-tearing of V-sync ofzo? Ik heb d'r ook last van.
Dat gaas over het glas gaat ook niet meer weg. Ook niet nadat ik de Xbox uit gezet hebquote:Op zondag 3 september 2006 18:51 schreef Wessiej het volgende:
Heb nu (vandaag) heel veel last van pop up, tearing, soort van gaas over het glas van een auto wat er niet uit ziet, vastlopers.
Ik wou 4 van mijn ''gepimpde'' auto's eens zo mooi naast elkaar zetten en dan een bom erop gooien, elke keer als ik een nieuwe auto pakte was er weer 1 wegquote:Op zondag 3 september 2006 19:51 schreef devv05 het volgende:
Ik herken de problemen hierboven niet, waar ik tot nu toe last van gehad heb;
- Lag via Xbox Live
- 1x een vastloper
- Auto's die spontaan verdwijnen
De eerste 2 problemen zullen wel met een patch verholpen worden. Het derde probleem is vrij jammer, want nu kun je nooit echt chaos creeren in een straat zoals met GTA soms. Ook lichamen verdwijnen na een minuut, echt zonde.
Maar het is natuurlijk ook vreemd dat er wanneer er twee politie auto's staan en je in vuurgevecht bent met de agenten, je omdraait en er opeens 1 van die 2 auto's weg isToch wel een minpuntje waar ze in het tweede deel iets aan moeten veranderen.
Hmm ja gelijk heb je. Ik heb ook geen last van dat gaas enzo, hij is wel 1x vastgelopen. Maar ach, 1x vastlopen in 30+ uur dat ik heb gespeeld vind ik niet erg. Screen tearing heb ik niet zo'n probleem mee, en merk er ook niet zoveel van. Sommige mensen zien het gewoon echt een stuk duidelijker dan anderen.quote:Op zondag 3 september 2006 19:51 schreef devv05 het volgende:
Ik herken de problemen hierboven niet, waar ik tot nu toe last van gehad heb;
- Lag via Xbox Live
- 1x een vastloper
- Auto's die spontaan verdwijnen
De eerste 2 problemen zullen wel met een patch verholpen worden. Het derde probleem is vrij jammer, want nu kun je nooit echt chaos creeren in een straat zoals met GTA soms. Ook lichamen verdwijnen na een minuut, echt zonde.
Maar het is natuurlijk ook vreemd dat er wanneer er twee politie auto's staan en je in vuurgevecht bent met de agenten, je omdraait en er opeens 1 van die 2 auto's weg isToch wel een minpuntje waar ze in het tweede deel iets aan moeten veranderen.
Oh. My. God! WTF! Dat had ik dus in de preview build. Dacht dat het daar aan lag. Maar kennelijk is dat ook zo in de retail!?! Had het nog niet gezien.quote:Op zondag 3 september 2006 19:43 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat gaas over het glas gaat ook niet meer weg. Ook niet nadat ik de Xbox uit gezet heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het serieus nog niet 1x gezien. Misschien heeft het met hdtv's te maken of resolutie ofzo?quote:Op zondag 3 september 2006 20:12 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Oh. My. God! WTF! Dat had ik dus in de preview build. Dacht dat het daar aan lag. Maar kennelijk is dat ook zo in de retail!?! Had het nog niet gezien.
quote:Op zondag 3 september 2006 20:14 schreef nicomart het volgende:
kreeg gister trouwens opeens een achievment unlocked.. Ik denk: "HUH? Ik deed niet speciaals!"
Spoilertje voor het geval het een secret achievment was.. (weet ik dus niet zeker)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Ik heb het inderdaad op een HDTV. In het begin had ik het ook niet, het was er opeens en nu gaat het ook niet meer wegquote:Op zondag 3 september 2006 20:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb het serieus nog niet 1x gezien. Misschien heeft het met hdtv's te maken of resolutie ofzo?
Ik heb een breedbeeld en heb het serieus echt nog geen 1x gezien, en ik WEET wat er bedoelt wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |