Nog uit het vorige topic, iemand?quote:Hebben sommige van jullie ook last van 'strepen' in het beeld als je met de auto rijdt of als je een scene aan het bekijken bent? Kan natuurlijk ook geheel aan mijn tv liggen, maar ik heb dit bij andere spellen niet en ik heb al tal van verschillende resoluties uitgeprobeerd, maar dat helpt ook niet. Het is ook weer niet overduidelijk te zijn, maar af en toe toch een beetje irritant. Als ik dus gewoon loop heb ik dus nergens last van.
Dat is toch dat V-tearing of V-sync ofzo? Ik heb d'r ook last van.quote:Op zondag 3 september 2006 17:51 schreef Fillipe het volgende:
Hebben sommige van jullie ook last van 'strepen' in het beeld als je met de auto rijdt of als je een scene aan het bekijken bent? Kan natuurlijk ook geheel aan mijn tv liggen, maar ik heb dit bij andere spellen niet en ik heb al tal van verschillende resoluties uitgeprobeerd, maar dat helpt ook niet. Het is ook weer niet overduidelijk te zijn, maar af en toe toch een beetje irritant. Als ik dus gewoon loop heb ik dus nergens last van.
ik heb er inmiddels ook al 2 keer last van gehadquote:Op zondag 3 september 2006 18:38 schreef WcB0rSt3l het volgende:
Bij mij is het spel nu al 1x gecrasht :/
quote:Volition al bezig met patch voor Saint's Row, schreef GAMER.NL het volgende:
De game is nog maar nét uit, maar ontwikkelaar Volition is nu al meteen begonnen met een patch. Op het officiële Saint's Row forum zijn er namelijk wat klachten binnengekomen van mensen die verschillende bugs zijn tegengekomen in de game. Enkele voorbeelden zijn auto's en voetgangers die in het niets oplossen, onzichtbare auto's tijdens het rijden, gebouwen die vanuit het niets tevoorschijn komen, controls die ineens niet meer reageren, personages die spontaan in de grond zakken en er vervolgens in vast blijven zitten en problemen met het tot stand brengen van een werkende online verbinding.
Volition heeft op hun forum aangegeven dat men meteen begonnen is aan een patch die alle problemen moet verhelpen. De meeste problemen lijken te maken te hebben met de streaming structuur van de game. Aangezien er aan die structuur niet echt iets veranderd kan worden, zal men het streaming proces waarschijnlijk gestroomlijnder proberen te maken. Mocht je nog nieuwe bugs tegenkomen, dan kun je deze in het Troubleshooting gedeelte melden. Hopelijk heeft men de patch zo snel mogelijk klaar.
Ik ook met andere grafische glitches en crashes.quote:Op zondag 3 september 2006 18:22 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat is toch dat V-tearing of V-sync ofzo? Ik heb d'r ook last van.
Dat gaas over het glas gaat ook niet meer weg. Ook niet nadat ik de Xbox uit gezet hebquote:Op zondag 3 september 2006 18:51 schreef Wessiej het volgende:
Heb nu (vandaag) heel veel last van pop up, tearing, soort van gaas over het glas van een auto wat er niet uit ziet, vastlopers.
Ik wou 4 van mijn ''gepimpde'' auto's eens zo mooi naast elkaar zetten en dan een bom erop gooien, elke keer als ik een nieuwe auto pakte was er weer 1 wegquote:Op zondag 3 september 2006 19:51 schreef devv05 het volgende:
Ik herken de problemen hierboven niet, waar ik tot nu toe last van gehad heb;
- Lag via Xbox Live
- 1x een vastloper
- Auto's die spontaan verdwijnen
De eerste 2 problemen zullen wel met een patch verholpen worden. Het derde probleem is vrij jammer, want nu kun je nooit echt chaos creeren in een straat zoals met GTA soms. Ook lichamen verdwijnen na een minuut, echt zonde.
Maar het is natuurlijk ook vreemd dat er wanneer er twee politie auto's staan en je in vuurgevecht bent met de agenten, je omdraait en er opeens 1 van die 2 auto's weg isToch wel een minpuntje waar ze in het tweede deel iets aan moeten veranderen.
Hmm ja gelijk heb je. Ik heb ook geen last van dat gaas enzo, hij is wel 1x vastgelopen. Maar ach, 1x vastlopen in 30+ uur dat ik heb gespeeld vind ik niet erg. Screen tearing heb ik niet zo'n probleem mee, en merk er ook niet zoveel van. Sommige mensen zien het gewoon echt een stuk duidelijker dan anderen.quote:Op zondag 3 september 2006 19:51 schreef devv05 het volgende:
Ik herken de problemen hierboven niet, waar ik tot nu toe last van gehad heb;
- Lag via Xbox Live
- 1x een vastloper
- Auto's die spontaan verdwijnen
De eerste 2 problemen zullen wel met een patch verholpen worden. Het derde probleem is vrij jammer, want nu kun je nooit echt chaos creeren in een straat zoals met GTA soms. Ook lichamen verdwijnen na een minuut, echt zonde.
Maar het is natuurlijk ook vreemd dat er wanneer er twee politie auto's staan en je in vuurgevecht bent met de agenten, je omdraait en er opeens 1 van die 2 auto's weg isToch wel een minpuntje waar ze in het tweede deel iets aan moeten veranderen.
Oh. My. God! WTF! Dat had ik dus in de preview build. Dacht dat het daar aan lag. Maar kennelijk is dat ook zo in de retail!?! Had het nog niet gezien.quote:Op zondag 3 september 2006 19:43 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat gaas over het glas gaat ook niet meer weg. Ook niet nadat ik de Xbox uit gezet heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het serieus nog niet 1x gezien. Misschien heeft het met hdtv's te maken of resolutie ofzo?quote:Op zondag 3 september 2006 20:12 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Oh. My. God! WTF! Dat had ik dus in de preview build. Dacht dat het daar aan lag. Maar kennelijk is dat ook zo in de retail!?! Had het nog niet gezien.
quote:Op zondag 3 september 2006 20:14 schreef nicomart het volgende:
kreeg gister trouwens opeens een achievment unlocked.. Ik denk: "HUH? Ik deed niet speciaals!"
Spoilertje voor het geval het een secret achievment was.. (weet ik dus niet zeker)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Ik heb het inderdaad op een HDTV. In het begin had ik het ook niet, het was er opeens en nu gaat het ook niet meer wegquote:Op zondag 3 september 2006 20:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb het serieus nog niet 1x gezien. Misschien heeft het met hdtv's te maken of resolutie ofzo?
Ik heb een breedbeeld en heb het serieus echt nog geen 1x gezien, en ik WEET wat er bedoelt wordt.
Die heb ik net gedaan, best wel makkelijk, beetje zig zaggen bij de snelweg en die gast beukt er wel op en je bent hem kwijt.quote:Op zondag 3 september 2006 20:34 schreef Chocobo het volgende:
Hier en daar bugs ja maar voor de rest een geweldig spelSommige missies vind ik nu al kut.... die C4 bom met auto en al bezorgen ergens, maar die irri stalker van die griet sloooooopt mijn gehele auto.... stink missie...
Geef mij maar shootouts
Die is nog makkelijk. Gewoon uitstappen en flink op hem schieten.quote:Op zondag 3 september 2006 20:34 schreef Chocobo het volgende:
Hier en daar bugs ja maar voor de rest een geweldig spelSommige missies vind ik nu al kut.... die C4 bom met auto en al bezorgen ergens, maar die irri stalker van die griet sloooooopt mijn gehele auto.... stink missie...
Geef mij maar shootouts
Ik had een raketwerper bij me.... makkiequote:Op zondag 3 september 2006 20:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die heb ik net gedaan, best wel makkelijk, beetje zig zaggen bij de snelweg en die gast beukt er wel op en je bent hem kwijt.
Het is maar hoe moeilijk je het zelf maakt Gijs. Eerste x sloopte hij ook mijn auto ik dacht, dit gebeurd me niet nog een keer.quote:Op zondag 3 september 2006 20:34 schreef Chocobo het volgende:
Geef mij maar shootouts
quote:Op zondag 3 september 2006 20:57 schreef Kaap het volgende:
Bij een cardealer in het noordelijke gedeelte van de map kun je voor 30.000 zon lexus achtige bak kopen. Machtige wagen.
Heb overigens ook al een hummer limousine zien rondkarren.
Wat ik mis zijn de volgende dingen:
1. meer interactieve omgeving. een stripbar is eigenlijk niks te doen verder
2. ook een discotheek of bar waar je gewoon bezopen wordt en naar npc's kunt luisteren
3. waar is de wip scene zoals in GTA3?ik zie op straat wel hoertjes maar als ik met mijn gepimpte bak er naast sta de jolly suspension te showen, reageerd ze niet
4. Een goede spits.
Ik heb wel zin om nu even online te gaan.quote:Op zondag 3 september 2006 20:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is maar hoe moeilijk je het zelf maakt Gijs. Eerste x sloopte hij ook mijn auto ik dacht, dit gebeurd me niet nog een keer.
Ik begin de missie, stap uit, schiet die knakker in z'n gezicht met mijn desert eagle, en hupsakee verder met de missie.
Jongens, vanavond ff met de clan gamen?
Ja ik was er net, was bijna niemand van de clan onlinequote:Op zondag 3 september 2006 21:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb wel zin om nu even online te gaan.
Ik moet nu helaas mijn netwerkkabel uit mijn pc trekken en in mijn 360 doen wil ik contact maken met Xbox Live, maar was er net wel, zullen wij anders nu even co-op doen?quote:Op zondag 3 september 2006 21:01 schreef MMaRsu het volgende:
Volgens mij is deel 6 het klaagtopic.
[..]
Ja ik was er net, was bijna niemand van de clan online
Hehe ja dat moet ik ook, irritant is datquote:Op zondag 3 september 2006 21:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik moet nu helaas mijn netwerkkabel uit mijn pc trekken en in mijn 360 doen wil ik contact maken met Xbox Live, maar was er net wel, zullen wij anders nu even co-op doen?
Inderdaad! Ik had het in de preview juist in het begin, maar later weer minder! Sowieso doet die game niet echt lekker in HD.quote:Op zondag 3 september 2006 20:23 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad op een HDTV. In het begin had ik het ook niet, het was er opeens en nu gaat het ook niet meer weg
HDTV en (gelukkig) nergens last van.quote:Op zondag 3 september 2006 21:36 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik had het in de preview juist in het begin, maar later weer minder! Sowieso doet die game niet echt lekker in HD.
heeft hij bij mij ook gedaan na een insuarence fraud missie wou hij dat gehaald ding niet laden.quote:Op zondag 3 september 2006 18:10 schreef bluebit het volgende:
damn, hij loopt gewoon vast....zal dus wel aan mijn xbox hangen....blijf ik dan ook al niet gevrijwaard van een stervende 360....?
ik laat hem nu maar ff afkoelen maar kan bijna niet wachten totdat ik verder kan met saints row...
Voordat je naar Stefan uit de raam laat hangen kan je beter checken welke Forgve & Forget in de buurt zit om er heen te rijden zodra je de liftcode heb. Daarna kan je rustig naar het juiste gebouwtje gaan.quote:Op zondag 3 september 2006 23:15 schreef masterdave het volgende:
Ik krijg die schijtmissie van Return of the King niet voor elkaar, dan moet je ene stefan uit het raam hangen om een liftnummer uit hem te krijgen, dat lukt nog, maar je auto is zo fucked up door die politie die overal rijdt, daar kan je gewoon niks tegen doen, en die politie is gewoon echt snel en goed.
Dus dat stuk wat ik daarna moet rijden om bij mijn punt te komen lukt gewoon niet, en was het een keer gelukt, moest ik nog verder rijden met de auto, lijkt wel haast onmogelijk die missie, is ook 1 van de laatste van de vice kings dunkt mij
quote:Originally Posted by Anamoly:
I am curious to know if anyone else here has had problems with the game freezing at random? I am on my second copy of the game and cant seem to go more than 2 hours without the damn thing freezing up on me. Its completely at random as it can take anywhere from 5 min to over 2 hours before the game stops on me at some point. I don't think this is an overheating issue as I know there are many others out there who have this same problem and its only with Saints Row. I'm just wondering if anyone else on GAF has had this issue, its really put a damper on my weekend :\
quote:I had this problem twice in a row last night. Suddenly everything freezes and mine have got to the point where white dots appearing all over the screen!
Hoop dat het helptquote:But I cleaned the cache and the problem went away. All that Oblivion data still there, maybe...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live: Anormius
Ik zou ergens een politieauto vanaf halen, want die gaat veel harder.quote:Op maandag 4 september 2006 03:51 schreef MMaRsu het volgende:
de ambulance geeft je ook 2x civil car bonus hoor, gewoon ff 911 bellen dus
Ja,... op dat idee kwam ik ook, maar ik stopte maar nadat ik mijn 567e kogel in zijn gezicht afvuurdequote:Op zondag 3 september 2006 20:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is maar hoe moeilijk je het zelf maakt Gijs. Eerste x sloopte hij ook mijn auto ik dacht, dit gebeurd me niet nog een keer.
Ik begin de missie, stap uit, schiet die knakker in z'n gezicht met mijn desert eagle, en hupsakee verder met de missie.
Jongens, vanavond ff met de clan gamen?
Damn, ik kan van dat hele Fraude dus echt geen kont hequote:Op maandag 4 september 2006 08:23 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik zou ergens een politieauto vanaf halen, want die gaat veel harder.
Daarmee haal ik met een beetje geluk in een keer 150k
Vol gas tegen een ambulance die je tegemoet komt rijden en dan aan de rechterkant raken. Dan vlieg jij heel ver door. Dan gaat het hard. Ik ben ook al een keer dat "Lots" tegengekomenquote:Op maandag 4 september 2006 08:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Damn, ik kan van dat hele Fraude dus echt geen kont he
Om een of andere reden mis ik alle auto's altijd, ik wist trouwens niet eens dat je een ambulance kon opbellenquote:Op maandag 4 september 2006 08:38 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Vol gas tegen een ambulance die je tegemoet komt rijden en dan aan de rechterkant raken. Dan vlieg jij heel ver door. Dan gaat het hard. Ik ben ook al een keer dat "Lots" tegengekomen
Ehm als je alleen maar op mannetjes aan het schieten bent kom je niet verder, je moet de strongholds gaan doenquote:Op maandag 4 september 2006 08:23 schreef gijsje79 het volgende:
Hoelang duurt het eigenlijk voor je een buurt overneemt.
Ben de hele tijd aan het schieten.
Zie de meter wel lopen, maar heb nog geen buurt overgenomen.
quote:Op maandag 4 september 2006 08:40 schreef Scriptkiddie het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik aan nieuwe cribs kom?
Ik zit nu bijna op 45% van het spel en ik heb nog steeds dat zielige huisje wat je aan het begin van de game krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op maandag 4 september 2006 09:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehm als je alleen maar op mannetjes aan het schieten bent kom je niet verder, je moet de strongholds gaan doen
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben gewoon gaan rijden.. de weg volgen waar je heen moet, maar daar stond een vrachtwagen op de weg geschaard bij de brug.. daar langs gereden.. en hij klapte op een politiewagen die er stond... afgeschudquote:Op maandag 4 september 2006 08:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... op dat idee kwam ik ook, maar ik stopte maar nadat ik mijn 567e kogel in zijn gezicht afvuurde
Ik had voor het eerst zelfs moeite om mn vriendin achter mn 360 weg te krijgen, die houdt niet eens van dit soort games en vindt de 360 maar een stom ding.quote:Op maandag 4 september 2006 09:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Saint’s Row
Nog nooit zoveel plezier gehad op mijn 360 als dit weekend.
Ik kan niet anders zeggen dan : Terecht!quote:Op maandag 4 september 2006 10:13 schreef Zijpie het volgende:
ga NU naar de MM om een 360 en een SR op te halen.. ik moet hem nu gewoon hebben
Good luckquote:Op maandag 4 september 2006 10:13 schreef Zijpie het volgende:
ga NU naar de MM om een 360 en een SR op te halen.. ik moet hem nu gewoon hebben
quote:Op maandag 4 september 2006 09:28 schreef Fliepke het volgende:
[..]Ik denk hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op maandag 4 september 2006 03:36 schreef Mister_T het volgende:
Insurance fraud tip voor de mensen die er moeite mee hebbenen toch vind ik dat insuarence fraud raar tellen 1 keer krijg ik idd lots end e andere keer met een ongeveer zelfdce crash maar 3000SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
Ik heb de xbox in een TV meubel, dat ik hem zo kan uitschuiven. En mijn voeten had ik boven op het TV meubel. En toen gleed een voet zo op dat uitschuifbare laadje/plankje, waardoor het alles begon te bewegen. En dus ook de Xbox. Waarnaar ik een soort zaag hoor. 'Wooeeeeerrrrmmm' en die cd haal ik er uit. En ja zo'n dikke ronde kras over heel de CD.quote:Op maandag 4 september 2006 11:08 schreef MMaRsu het volgende:
Ja jezus man, hoe krijg je dat nou voor elkaar?.
[..]
Ik denk het
In zo'n geval zou je eigenlijk voor een paar euro een nieuw exemplaar moeten kunnen kopen. Je hebt tenslotte al betaald voor de rechten enzo.quote:Op maandag 4 september 2006 11:30 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik heb de xbox in een TV meubel, dat ik hem zo kan uitschuiven. En mijn voeten had ik boven op het TV meubel. En toen gleed een voet zo op dat uitschuifbare laadje/plankje, waardoor het alles begon te bewegen. En dus ook de Xbox. Waarnaar ik een soort zaag hoor. 'Wooeeeeerrrrmmm' en die cd haal ik er uit. En ja zo'n dikke ronde kras over heel de CD.
Straks even naar de Media Markt. En zeggen dat ik hem Zaterdag uit de verpakking haalde en die kras er al op zatHet is een vreemd verhaal ja.
Dat leek mij ook, maar gelukkig zijn ze bij de Media Markt niet moeilijk bij de klantenservice in Zwolle. De Klantenservice is een apart hok buiten de Media Markt hier.quote:Op maandag 4 september 2006 11:33 schreef Heintje het volgende:
[..]
In zo'n geval zou je eigenlijk voor een paar euro een nieuw exemplaar moeten kunnen kopen. Je hebt tenslotte al betaald voor de rechten enzo.
veel plezier danquote:
Het is wel een heel bekend geval, dus weet niet of ze erin gaan trappen, iedereen weet dat je de xbox niet moet bewegen terwijl die aanstaat met spel erin.quote:Op maandag 4 september 2006 11:39 schreef Ipho het volgende:
[..]
Dat leek mij ook, maar gelukkig zijn ze bij de Media Markt niet moeilijk bij de klantenservice in Zwolle. De Klantenservice is een apart hok buiten de Media Markt hier.
b drukken en dan 1 van de d-pad toetsen daar is je eten en grafityquote:Op maandag 4 september 2006 11:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik kan trouwens helemaal geen liquor of drugs kopen op de 1 of andere manier, als ik bij zo’n liquor store naar binnen ga om wat te kopen, dan krjig ik telkens de melding ‘’you cannot carry anymore items’’, terwijl ik helemaal geen drank of drugs bij me heb.
Iemand een oplossing ? (want ik wil toch wel effe een blunt roken in die discotheek, voordat ik ze allemaal overhoop knal)
Ik kreeg trouwens een telefoontje een hele tijd geleden, over dat ik naar een nightclub toe moest, waar de fuk zit die nightclub, staat nergens aangegeven... ik word gebeld over de auto's die gejat waren en ze iets hadden gevonden of zo...quote:Op maandag 4 september 2006 11:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik kan trouwens helemaal geen liquor of drugs kopen op de 1 of andere manier, als ik bij zo’n liquor store naar binnen ga om wat te kopen, dan krjig ik telkens de melding ‘’you cannot carry anymore items’’, terwijl ik helemaal geen drank of drugs bij me heb.
Iemand een oplossing ? (want ik wil toch wel effe een blunt roken in die discotheek, voordat ik ze allemaal overhoop knal)
Dan heb je wss eten bij jequote:Op maandag 4 september 2006 11:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Die heb je al bij je dus je kan gewoon tags sprayenquote:Op maandag 4 september 2006 11:55 schreef devv05 het volgende:
Hoe/waar krijg/koop je graffity dan?
Dat is dezelfde club, op je map heeft ie een Mayhem Activity teken volgens mij.quote:Op maandag 4 september 2006 11:52 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ik kreeg trouwens een telefoontje een hele tijd geleden, over dat ik naar een nightclub toe moest, waar de fuk zit die nightclub, staat nergens aangegeven... ik word gebeld over de auto's die gejat waren en ze iets hadden gevonden of zo...
Wachten wachten wachtenquote:I am very sorry. This Asian game is out of stock at this moment and we will ship you the parcel when it is back in stock. I kindly ask you for patience.
Jij liever dan ikquote:Op maandag 4 september 2006 12:06 schreef Cubewoods het volgende:
Naja voor 33 euro wacht ik wel 2 weekjes :p
quote:Currently Volition has two games in early development, with a third beginning after Hennequet's vacation. All three titles are planned as open world games.
"We have some pretty exciting stuff planned for open world," he said. "No one's going to be able to say it's a clone this time." And he laughs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |