lijkt me ook een goed planquote:Op dinsdag 12 december 2006 07:13 schreef Jojoortje het volgende:
Willen jullie AUB even rustig aan doen in topic 499!? Na 16.30 mag het loos gaan, want dan ben ik thuis!![]()
mij nietquote:Op dinsdag 12 december 2006 07:13 schreef Jojoortje het volgende:
Willen jullie AUB even rustig aan doen in topic 499!? Na 16.30 mag het loos gaan, want dan ben ik thuis!![]()
Het was een echte vraagquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:58 schreef Soempie het volgende:
oh nee, toch niet iets met een moraal he
Dat ik maar weer eens op zoek moet gaan naar mijn leven.....quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:51 schreef Nembrionic het volgende:
Zooow...500 deeltjes. En wat hebben we nu geleerd kinders?
Ik kan hem wel SMS-en maar ik heb hem ook al gemailed. Zijn GMAIL staat open maar hij is ook aan het werkt zegt 'ie. Dus ik vind het ook weer vervelend hem op alle mogelijke manieren te storenquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:01 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat is maar weer eens op zoek moet gaan naar mijn leven.....
Moeten we asmo niet ff bellen/smsen ofzo? Ik moet er zo vandoor en ik moet en zal Lien 100 punten voor blijven
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:03 schreef Mark_V het volgende:
Ik heb er 1x een mooi verhaal aan over gehouden, over dat witbier eigenlijk een vertaalfout is.... (thx nembrio)
Tsss, dit moment zal herinnerd worden...... "Waar was jij toen topic 500 werd geopend?" enzo..... dus daar mag je iemand wel voor storenquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan hem wel SMS-en maar ik heb hem ook al gemailed. Zijn GMAIL staat open maar hij is ook aan het werkt zegt 'ie. Dus ik vind het ook weer vervelend hem op alle mogelijke manieren te storen
Ze komen door de hekken!quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Stoor die man!
Ik heb de quizzers niet meer in de hand..!
De hele AKQ een maandban....quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze komen door de hekken!
Straks moet Laffer er nog te pas aan komen :'=)
Is prima. Dan kan Lienekien je niet inhalen en krijgen we allemaal weer een beetje meer een levenquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:07 schreef Mark_V het volgende:
[..]
De hele AKQ een maandban....![]()
Dan komen we nooit op 1000....
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:12 schreef Mark_V het volgende:
Oh ja, ik weet dat erkel nep is.....
en ik weet dat er drie soorten hengen zijn, en wat de huzaren van boreel zijn (om de een of andere manier allemaal roofingburnervragen)
hoezo?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:12 schreef Mark_V het volgende:
Oh ja, ik weet dat erkel nep is.....
en ik weet dat er drie soorten hengen zijn, en wat de huzaren van boreel zijn (om de een of andere manier allemaal roofingburnervragen)
Check rechtsonderquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nem, gun de ladies tenminste een foto van jezelf in die pruts-OP..
Ik ben ook al weer een tijdje terug...'zie ondertitel'quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:14 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Studenten zitten niet in Dagestan.....
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:16 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik ben ook al weer een tijdje terug...'zie ondertitel'![]()
Ik ga er een animated gifje van makenquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Whaha, juist veel spannender.. een en al suspense!
Neequote:Op dinsdag 12 december 2006 15:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Whaha.. dat heeft er niets mee te maken..
weet je nog hoe we die foto's geheim hielden en zo?
Wolla tfu! Ik zweer!quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ga je breken.
Ja kerel..je hebt het zelfs tot in de collage geschoptquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:56 schreef Jayhawk het volgende:
tvp
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
weet je nog hoe we die foto's geheim hielden en zo?
Jaja, je bent zieligquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, jullie staan er niet op.. jullie hebben makkelijk praten..
He wat? US-mod? Ik volg het niet meerquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Pest me eens niet.. Mister FOK! is tussen de US-mod en mij.. mag je me sowieso niet mee plagen..
Jij hebt de vraag nu toch? Kun je gelijk even in elke post een linkje plaatsenquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zet foto's van Jojoortje in de OP en zeg dat iedereen op haar moet stemmen, dan doe je nog iets nuttigs..
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zet foto's van Jojoortje in de OP en zeg dat iedereen op haar moet stemmen, dan doe je nog iets nuttigs..
Doe je je cam aan dan?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga even douchen..kom zo eens op MSN Stan..
Geen rel.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
He wat? US-mod? Ik volg het niet meer
Is er een rel ontstaan ofso?
Dierenbeul! Ik geef je aan bij Marianne Thieme!quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:45 schreef erkel het volgende:
Aaah ff een uitlje geknapten toen was deel 500 al weer voorbij
Wat dan wel? Want dan ben ik de draad kwijtquote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heb je wel vaker last van of niet?
Succes met zoeken. Heb ik nog iets gemist?quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat dan wel? Want dan ben ik de draad kwijt
quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Iedere dag zo'n beetje, alleen door de alcohol die hij erbij nuttigt onthoudt hij er nooit wat van.
Bier drinkenquote:
Laat haar maar ff langskomenquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dierenbeul! Ik geef je aan bij Marianne Thieme!
Haha, ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:57 schreef Jojoortje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Oke speciaal voor jou Stan!![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:40 schreef macondo het volgende:
Zó vervelend dat kleffe gedoe op de slowchat...![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:40 schreef macondo het volgende:
[..]
Zó vervelend dat kleffe gedoe op de slowchat...![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het ook echt niet kunnen...
![]()
![]()
Sindsdien msn-en jullie na het douchen of zo las ik ergens..quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Samen geband worden is zo romantisch.. hadden Nembrio en ik ook een keer..
Dat is meer een fantasie van de havenbaron.. maar ik sta overal voor open..quote:Op woensdag 13 december 2006 00:01 schreef macondo het volgende:
[..]
Sindsdien msn-en jullie na het douchen of zo las ik ergens..![]()
Ja ik ga ook, we moeten naar bed Soempiequote:Op woensdag 13 december 2006 00:08 schreef Soempie het volgende:
Mja, ik ga naar bed...
ga je ook macondo?![]()
Zal je even bijpratenquote:Op woensdag 13 december 2006 00:59 schreef Nembrionic het volgende:
Nu kan ze demissionair aftreden, wachtgeld opstrijken terwijl ze inmiddels op haar nieuwe post als minister van onderwijs zit. Dubbel verdienen
Zo weinig jij, zo veel ik..... Houden elkaar mooi in evenwicht.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ah...WOORDvoerder
Ik hou me ook weinig bezig met politiek
Nou en? Dat doen ze al jarenquote:Op woensdag 13 december 2006 01:05 schreef erkel het volgende:
Ze lachen ons allemaal uit in het buitenland![]()
Nou, zo'n grote meerderheid is dat niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:05 schreef erkel het volgende:
Ze lachen ons allemaal uit in het buitenlandHelemaal met die linkse meerderheid nu
Met Fortuyn was ze het lachen snel vergaan en omgezet in respectquote:Op woensdag 13 december 2006 01:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou en? Dat doen ze al jaren
Ze lachten ons uit met Fortuyn, ze lachen ons al jaren uit om het drugsbeleid, abortusbeleid, euthenasiewet en het homohuwelijk.
Laat ze maar lachen. Ik lach het laast en dus het best. Heerlijk wonen hier in Nederland!
Ja las het ook. Absurd, ik snap die behoefte van blinden niet om activiteiten te gaan beoefenen waarvoor zicht een vereiste isquote:Op woensdag 13 december 2006 01:14 schreef Nembrionic het volgende:
Hebben jullie het trouwens gelezen dat een knakker in Amerika wil dat blinden mogen jagen?
Ondersteunen ja. Die gaat dus zeggen: "Tikkie naar links, tikkie naar boven" etc.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:17 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja las het ook. Absurd, ik snap die behoefte van blinden niet om activiteiten te gaan beoefenen waarvoor zicht een vereiste is![]()
En daarnaast mensen die hun daarin steunen of hen daarin stimuleren![]()
En straks kan die blinde er dan nog geen ruk van en dan iedereen zo van, omdat ze het zo zielig vinden: "JAAAh raak, goed man!! Zonder mij had je de roos ook geraakt.......NOT"quote:Op woensdag 13 december 2006 01:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ondersteunen ja. Die gaat dus zeggen: "Tikkie naar links, tikkie naar boven" etc.
En ze mogen dan wellicht ook met laserpointers schieten
Handig
Als ze nu ook nog eens een lamme jachtopziener in dienst nemen is het feest compleet
Ja en nee.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heb je goed gequizzzd, Nem?
In Maassluis.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ok dan.. klinkt goed!
Gooi eens wat vragen grappen erin dan.. waar was het?
Die had niemand gezien dus.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Whahaha.. Cars.. wat voor team heb je?
Er zaten wel lastige tussen.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, dat bedoelde ik.. best lastige vragen nog.. niveautje Asmo..
Coming to Americaquote:Op woensdag 13 december 2006 01:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee.. als het nou Zamunda was..
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:05 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Tsss, dit moment zal herinnerd worden...... "Waar was jij toen topic 500 werd geopend?" enzo..... dus daar mag je iemand wel voor storen
Kweetut... tenslotte ben ik ook nog een tijdje pleegvader van de AKQ geweest...quote:Op woensdag 13 december 2006 02:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Daf! En je zat nog wel prominent in de OP..
Ruk! Glad vergetenquote:Op woensdag 13 december 2006 02:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Kweetut... tenslotte ben ik ook nog een tijdje pleegvader van de AKQ geweest...
Maar het kon erger. Nem had ook nog die foto van m'n duim in de OP kunnen zetten...
Wie gaat er dan ook zo ver van school af wonen...quote:Op woensdag 13 december 2006 10:48 schreef Etcetera het volgende:
ik zou vandaag een extra ingelaste PHP les hebben. verder geen les. dus ik ga braaf naar school. dat betekent 50 minute met de bus, overstappen, kwartier met de bus
En dan blijkt
Dat er
GEEN LES IS
GOFTEDOMME
die hele les is volgende week pas
STELLETJE HONDEN VAN DE HANZEHOGESCHOOL HUFTERS EIKELS!!!!!
ja ik baal een beetje
en nee, ik had niet verkeerd gekeken, de halve klas stond voor jan lul voor de deur
een beetje medeleven alsjeblieftquote:Op woensdag 13 december 2006 11:08 schreef macondo het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook zo ver van school af wonen...![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 11:12 schreef wyccie het volgende:
Misschien is het dan wel een troost dat ik toch wel leuk moest lachen om je verhaal, Etc.
quote:Crème Fleurette:
Crème fraîche liquide à 35% de matières grasses. Idéale pour faire la crème chantilly.
quote:Enkele termen :
Slagroom, crème fleurette, single cream :
Dun vloeibare room met hoog vetgehalte, geschikt voor slagroom.
Wel goed van mij dat ik niet onmiddelijk naar google greepquote:Op woensdag 13 december 2006 11:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dit mag je wel opzoeken op internet
Als Soempie kan kon samenwonen in de stad kunnen jullie het ookquote:Op woensdag 13 december 2006 11:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik kan op zich wel in groningen gaan wonen, maar ik wil m'n vriend ook nog eens zien. en dan kunnen we allebei wel in de stad gaan wonen, maar daar hebben we nog geen geld voor
dan is het de schuld van macondo dat ik dat dacht, sorryquote:
-knip-quote:Op woensdag 13 december 2006 12:18 schreef Etcetera het volgende:
14 februari (egwa![]()
) zijn we 2,5 jaar samen
hoe lang jij al soempie?
quote:
Ik heb net Eline Vere en Dubbelspel uit, en ploeg me nog steeds door Misdaad en straf heen.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:38 schreef Soempie het volgende:
Ik ben begonnen in een boek van Kundera.![]()
Ben op pagina 9, dus het schiet ook niet zo op.
Wat lezen jullie op het moment?
Nee, niet eens. Onwetendheid.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:59 schreef macondo het volgende:
De ondraaglijk lichtheid van het bestaan, neem ik aan Soempie?
Ja, ik heb hem zelf ook. Maar waar hij precies over ging?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Onwetendheid.
Heb je hem gelezen (onwetendheid)?
heb 'm voor m'n verjaardag gekregenquote:Op woensdag 13 december 2006 12:59 schreef Soempie het volgende:
Kruistocht in Spijkerbroek is al heel lang geleden zegEn Lord of the Rings heb ik nooit gelezen
Eline Vere is prachtig, maar ben ook nogal een Couperusfan, vandaar. Mooie schets van het Haagse milieu begin twintigste eeuw. Dubbelspel was wel aardig. Interessante schets van de Antillen (het was dat Nederlands leest gratis boek).quote:Op woensdag 13 december 2006 12:59 schreef Soempie het volgende:
En wat vond je van Eline Vere en Dubbelspel, Gooitz?
Psalmenoproer heb ik iets over in de krant gelezen...alleen vergeten waar het over ging..
Kruistocht in Spijkerbroek is al heel lang geleden zegEn Lord of the Rings heb ik nooit gelezen
Ik weet het nog niet precies. Op de achterflap staat:quote:Op woensdag 13 december 2006 13:03 schreef macondo het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem zelf ook. Maar waar hij precies over ging?
Welk boek heb je voor Kundera gelezen dan?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet precies. Op de achterflap staat:
Onwetendheid is een indrukwekkende uitwerking van een van Kundera's centrale thema's: de onmogelijkheid een kans die je hebt laten schieten alsnog te benutten, de onmogelijkheid je leven vanaf een bepaald punt opnieuw te beginnen...
En ik vond hoofdstuk 2 erg goedZoals ik al zei ben ik nog niet ver in het boek..
Kijk..dat kan ik waarderenquote:Op woensdag 13 december 2006 13:05 schreef Etcetera het volgende:
en LOTR is tof hoor (lees 'm in het engels)
Dat welquote:maar wel een beetje langdradig soms
Anti-kraak is best OK, maar hou er wel rekening mee dat je regelmatig moet verhuizen.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:23 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg Etcetera. Kunnen jullie niet een antikraakhuisje nemen? Dat kost geen knoop. Je huur (die ECHT laag is) is soweiso al te dekken met je "uitwonende studiebijlage".
Een vriend van me doet het met zijn vriendin. Ik geloof dat de huur nog geen 100 euro is
En het is echt een leuk en ruim huisje met een tuin.
Ligt eraan waar je het huisje krijgt. Meestal weten ze van tevoren toch wel hoe lang je er ongeveer kunt zitten. Dit vriend van mijn kon er sowieso voor 3 jaar in en ze weten nu al dat dat zeker 5 jaar gaat worden.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Anti-kraak is best OK, maar hou er wel rekening mee dat je regelmatig moet verhuizen.
Oh, dat valt wel mee, idd. Maar dat lijkt me wel een uitzondering. Ik heb ook wel verhalen gehoord van: "Het kan een jaar zijn, of 2 jaar, maar ook 2 maanden..."quote:Op woensdag 13 december 2006 13:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je het huisje krijgt. Meestal weten ze van tevoren toch wel hoe lang je er ongeveer kunt zitten. Dit vriend van mijn kon er sowieso voor 3 jaar in en ze weten nu al dat dat zeker 5 jaar gaat worden.
Pfoe...quote:Op woensdag 13 december 2006 13:21 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Welk boek heb je voor Kundera gelezen dan?
Oh ja dat klopt wel hoor. Maar je kunt natuurlijk altijd vragen of ze niet een indicatie hebben.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh, dat valt wel mee, idd. Maar dat lijkt me wel een uitzondering. Ik heb ook wel verhalen gehoord van: "Het kan een jaar zijn, of 2 jaar, maar ook 2 maanden..."
Ja, natuurlijk. En als je er rekening mee houdt, en het niet erg vindt, is anti-kraak een heel goede manier om goedkoop aan woonruimte te komenquote:Op woensdag 13 december 2006 13:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh ja dat klopt wel hoor. Maar je kunt natuurlijk altijd vragen of ze niet een indicatie hebben.
Ik heb zat verhalen gezien van mensen die na een paar maanden wegmoesten maar die wisten dit eigenlijk ook al van tevoren. Gewoon even informeren
Ja, dat bedacht ik ook. Maar om daar nou een topic over te openenquote:Op woensdag 13 december 2006 13:27 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens Soemp...als je die creme fleurette niet kunt vinden moet je even in CUL vragen. Daar zitten mensen die het vast weten
Daar is CUL voor! Er worden altijd topics geopend voor lastig verkrijgbare producten. Ze helpen je echtquote:Op woensdag 13 december 2006 14:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik ook. Maar om daar nou een topic over te openen![]()
Oke, dan ga ik dat zo maar doen.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar is CUL voor! Er worden altijd topics geopend voor lastig verkrijgbare producten. Ze helpen je echt
-edit- vaak weten ze ook vervangbare producten die weer gemakkelijker te krijgen zijn
Ik bedoel maarquote:Op woensdag 13 december 2006 14:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik dat zo maar doen.
Ik kan het namelijk niet vinden op internet..
Eerst even lunchen. Beetje laat, maargoed.quote:
Voortaan eerst hier toestemming vragen of je wel zo lang weg mag blijven he.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:01 schreef Supersheep het volgende:
ôink
Ze hebben potver 8 boeken van de Aanslag daar en uitgerekend de mijn moet worden gereserveerd. Ik mag toch zeker ook alle tijd die ik nodig heb voor dat boek gebruiken. Zoeken ze maar een ander boek uit.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:04 schreef Nembrionic het volgende:
Wahahah 0wned!
Ik vind het overigens terecht. Iemand anders rekent op dat boek en komt anders ook in de problemen.
Ja zal dat maar even doen denk ik.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:06 schreef Soempie het volgende:
![]()
Anders moet je even naar de videotheek Nes..
Had je sheep al gezien?![]()
![]()
Je hebt toch 3 weken de tijd gehad ofso? Ik zie het probleem niet zoquote:Op woensdag 13 december 2006 15:07 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ze hebben potver 8 boeken van de Aanslag daar en uitgerekend de mijn moet worden gereserveerd. Ik mag toch zeker ook alle tijd die ik nodig heb voor dat boek gebruiken. Zoeken ze maar een ander boek uit.
En die film was door persoon die mijn boek heeft gereserveerd geleend![]()
Ja 3 weken om te lezen ja, maar pas na 5 weken moet je het verslag inleveren. Dus dat boek heb je later nog wel nodig.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt toch 3 weken de tijd gehad ofso? Ik zie het probleem niet zo
(jaja, ik weet het, je begint pas de laatste 3 dagen te lezen etc etc. Been there, done that)
LOL@verhuurde film
Idd schande!quote:Op woensdag 13 december 2006 15:01 schreef Nesle het volgende:
Ohja, morgen ga ik nog ff naar de afdelingscoordinator, dit is toch verdomme te gaar voor woorden!![]()
Respect!quote:Op woensdag 13 december 2006 16:02 schreef Mark_V het volgende:
Hey lui, ik was toch bezig met SQL dus ik heb meteen maar even de ranglijst ge-update enzo. Ik zal de komende tijd hier weinig spelen omdat ik echt druk ben met mijn scriptie, maar ik zal aan jullie allemaal blijven denken
![]()
Tien minuutjes werk, dus het valt wel mee....quote:
O zooo!quote:Op woensdag 13 december 2006 16:10 schreef Mark_V het volgende:
[..]
"create table stand select * from stand1 full outer join stand2 on stand1.naam1=stand2.naam2"
quote:Op woensdag 13 december 2006 17:07 schreef Etcetera het volgende:
schapie!!
en weer weg
oh ja, Nem, kraakpand is denk ik niet echt iets voor onsniet dat we kakkers zijn hoor, maar we willen graag wat meer zekerheid zeg maar
Had meegedaanquote:
Wauw 3 stemmen in zo'n korte tijd! Zo lief!quote:Op woensdag 13 december 2006 18:33 schreef Nesle het volgende:
Username : Nesle
Miss fok!= Jojoortje
Mister fok!= Stanley_Climbfall
Ik wist dat er iémand een soortgelijke opmerking zou gaan makenquote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 13 december 2006 18:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wist dat er iémand een soortgelijke opmerking zou gaan maken
Die zijn er. Er zijn converters die je installeert als een printer.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:45 schreef Etcetera het volgende:
is er een makkelijke manier om van een word bestand een pdf te maken? heb nu iets gedownload, werkt wel, maar er zijn toch ook pdf converters in word geintegreerdzoiets meen ik op school te hebben gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |