quote:Op maandag 11 december 2006 16:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Geen cultuur is superieur aan welke andere ook,
http://www.rvdj.nl/2004/40quote:Op maandag 11 december 2006 16:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wie zijn die mooie exotische vrouwen in jouw avatar?
Geile Loeder.quote:Op maandag 11 december 2006 16:48 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://www.rvdj.nl/2004/40
http://www.hpdetijd.nl/editorial.php?editie_id=35
Punk'd.
jullie hebben dezelfde cultuur?quote:Op maandag 11 december 2006 16:51 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Hoe kan dat nou als mijn cultuur al superieur is?
Ja om de beurt, of zoiets...quote:Op maandag 11 december 2006 17:03 schreef Napalm het volgende:
[..]
jullie hebben dezelfde cultuur?
Of verschillende superioriteitsnormen..
quote:Op maandag 11 december 2006 16:22 schreef Monidique het volgende:
Scepsis tegenover politici en intellectuelen en de media, daar is niets mis mee, maar hoe dat de belangen van wetenschappers aantoont, ontgaat mij even.
ik zit werkelijk de hele dag aan de telefoon, zou dat soms aan het weer liggen ofzoquote:Op maandag 11 december 2006 16:21 schreef Autodidact het volgende:
Dat de gesuggereerde maatregelen tegen klimaatverandering in het politiek programma van GroenLinks passen doet niets af aan de werking van de suggesties zelf. GroenLinks kan best goede plannen hebben, en dat hebben ze ook wel denk ik.
Ik krijg het idee dat je "tegen" (wat dan ook) bent omdat GroenLinks voor (wat dan ook) is...
er schuilt ook iets in van die typisch menselijke zelfoverschatting. De mens als hoogtepunt van de schepping, evenbeeld van de schepper, de aarde als middelpunt van het heelal, zonnestelsel etc.quote:Op maandag 11 december 2006 17:29 schreef Autodidact het volgende:
Ik ga niet op je hele post reageren, maar de vergelijking met sociaaldarwinisme gaat echt niet op. Hoeveel resulateten van peer-reviewed wetenschappelijk onderzoek is er op dat gebied gepubliceerd? Als scepticus zou je de resultaten van klimaatonderzoek juist moeten prijzen, het is namelijk nogal fors bewijs....veel forser dan ander onderzoek die je schijnt te prijzen.
En, ach, de complexiteit van het klimaat klopt....dat maakt dat je beter uit kunt gaan van wetenschappelijke onderzoeksresultaten dan van een politieke suggestie dat mensen uit zijn op macht. Niets doen is in dit geval ook iets doen, dat bij mij meer scepsis oproept.
Nu filmpje kijken, Apocalpyse Now...nooit gezien.
Zoals het ook arrogant is te denken dat al dat mooie in de natuur en de mens alleen al zomaar door een zogenaamde natuurwet zou zijn ontwikkeld. Misschien blijkt over een aantal jaar evolutie wel gewoon niet te bestaan en zijn wij waarlijk kinderen Gods.quote:Op maandag 11 december 2006 17:36 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
er schuilt ook iets in van die typisch menselijke zelfoverschatting. De mens als hoogtepunt van de schepping, evenbeeld van de schepper, de aarde als middelpunt van het heelal, zonnestelsel etc.
Het zou me niets verbazen als over een x-aantal jaren blijkt dat zonnevlekken meer invloed hebben op het klimaat dan dat kutaapje.
quote:Op maandag 11 december 2006 17:29 schreef Autodidact het volgende:
Nu filmpje kijken, Apocalpyse Now...nooit gezien.
quote:Op maandag 11 december 2006 18:10 schreef Monidique het volgende:
Robert Long ongenezelijk ziek
Het eerste grapje verwacht ik over... zes seconden.
Heuh...quote:
oh, ik noem maar wat. Ik meen me te herinneren dat zonnevlekken het gevolg zijn van een meer/minder aktieve zon.quote:Op maandag 11 december 2006 17:47 schreef Autodidact het volgende:
Waarom ben je minder sceptisch over de zonnevlekken?
Toe maar jongens de beuk erinquote:Op maandag 11 december 2006 17:36 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
er schuilt ook iets in van die typisch menselijke zelfoverschatting. De mens als hoogtepunt van de schepping, evenbeeld van de schepper, de aarde als middelpunt van het heelal, zonnestelsel etc.
Het zou me niets verbazen als over een x-aantal jaren blijkt dat zonnevlekken meer invloed hebben op het klimaat dan dat kutaapje.
Ja, die naar het schijnt weinig invloed hebben op het klimaat.quote:Op maandag 11 december 2006 18:27 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
oh, ik noem maar wat. Ik meen me te herinneren dat zonnevlekken het gevolg zijn van een meer/minder aktieve zon.
So Long, Robert!quote:Op maandag 11 december 2006 18:10 schreef Monidique het volgende:
Robert Long ongenezelijk ziek
Het eerste grapje verwacht ik over... zes seconden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |