hihi, misschien kan je je eigen nog veilen als mod...quote:Op maandag 11 december 2006 00:54 schreef saaw het volgende:
mijn centen zijn juist altijd [ver]mis[t]
Euh....23 voor mij 22 december?quote:Op maandag 11 december 2006 00:59 schreef eRrrrJeee het volgende:
Maar vanaaf wanneer vakantie
moskou.. is wel mooie stad .. maar het trekt me niet zo?quote:Op maandag 11 december 2006 01:05 schreef saaw het volgende:
ik ook de 22e
en de 23e vertrek ik naar moskou, tot halverwege 2e kerstdag
mn ouders zijn op kerstavond 25 jaar getrouwd dus we gaan met zn 4en [broer ook mee]quote:Op maandag 11 december 2006 01:07 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
moskou.. is wel mooie stad .. maar het trekt me niet zo?
vanwaar die keuze?
HEY HIER WORD NIET GESPANKT! Zonder dat ik er bij ben!quote:
i do what i want toquote:Op maandag 11 december 2006 08:56 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
HEY HIER WORD NIET GESPANKT! Zonder dat ik er bij ben!
Ik ben er nu bij dus nu mag hetquote:
Bans worden niet besproken op FOK!quote:Op maandag 11 december 2006 12:35 schreef Agorias het volgende:
maar waarom zijn blaxje en mstr nou gebanned?
nee erg zieligquote:Op maandag 11 december 2006 14:00 schreef mash_ het volgende:
Ik ben erg duidelijk dacht ik.
toetsweekquote:Op maandag 11 december 2006 15:23 schreef Daklem het volgende:
Middag!
mijn eerste 2 tentamens flink verneukt!
Die waren echt te moeilijk
Minder!quote:Op maandag 11 december 2006 15:23 schreef Daklem het volgende:
Middag!
mijn eerste 2 tentamens flink verneukt!
Die waren echt te moeilijk
Maar je post wel als een geile pubert in pub !1quote:Op maandag 11 december 2006 15:31 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ja? kzit niet op middelbare school ofzo![]()
Mja, had het eigenlijk wel verwacht! Misschien dat ik bouwkune nog gehaald heb, maar Bedrijfseconomie is echt klotequote:
Hoeveel kun je herkansen? En als je Brand hebt, gaarne.quote:Op maandag 11 december 2006 15:32 schreef Daklem het volgende:
[..]
Mja, had het eigenlijk wel verwacht! Misschien dat ik bouwkune nog gehaald heb, maar Bedrijfseconomie is echt klote![]()
Magoed. Het is niet anders
Wil iemand een biertje? ik ga ff halen..![]()
sorryquote:Op maandag 11 december 2006 15:30 schreef saaw het volgende:
wat een rust hier
Yeps! diep van binnen ben ik een puber. Maar zit niet meer op middelbare school! Die tijd was overigens wel geniaalquote:Op maandag 11 december 2006 15:31 schreef fvivif het volgende:
[..]
Maar je post wel als een geile pubert in pub !1
Waarschijnlijk kan ik niets herkansen. Ik moet dan gaan aantonen wat ik eraan ga doen om het wel degelijk te halen!quote:Op maandag 11 december 2006 15:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hoeveel kun je herkansen? En als je Brand hebt, gaarne.
ik ook nietquote:Op maandag 11 december 2006 15:31 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ja? kzit niet op middelbare school ofzo![]()
doe niet zo oud joh, je bent ook maar pas 20 ofzoquote:Op maandag 11 december 2006 15:33 schreef Daklem het volgende:
[..]
Yeps! diep van binnen ben ik een puber. Maar zit niet meer op middelbare school! Die tijd was overigens wel geniaal![]()
Sweet! Ik wil ook skieen! Maar ik kan nietquote:
22 he! Das wel een heel groot verschil!quote:Op maandag 11 december 2006 15:35 schreef saaw het volgende:
[..]
doe niet zo oud joh, je bent ook maar pas 20 ofzo
2 jaar 'heel groot verschil'?quote:Op maandag 11 december 2006 15:36 schreef Daklem het volgende:
[..]
22 he! Das wel een heel groot verschil!![]()
Hoi Chef.quote:Op maandag 11 december 2006 15:38 schreef K-mail het volgende:
Zooooowww tis hier echt gaaf nu zeg, zonder de vaste kliek van de PUB, way to go mods!
over wat precies?quote:Op maandag 11 december 2006 15:37 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ja, zo te merken heb jij nog veel te leren![]()
![]()
In buitenland maakt dat toch het verschil of je legaal mag drinken of niet. dus dat is best een belangrijk verschilquote:Op maandag 11 december 2006 15:40 schreef saaw het volgende:
[..]
over wat precies?
22 of 20 maakt toch niet zoveel uit
nog helemaal buiten dat ik er 'ofzo' bij had staan
ja als je 21 wordt, en in het buitenlandquote:Op maandag 11 december 2006 15:42 schreef Daklem het volgende:
[..]
In buitenland maakt dat toch het verschil of je legaal mag drinken of niet. dus dat is best een belangrijk verschil![]()
ach, je wordt niet zonder reden gebantquote:Op maandag 11 december 2006 15:38 schreef K-mail het volgende:
Zooooowww tis hier echt gaaf nu zeg, zonder de vaste kliek van de PUB, way to go mods!
Dat klopt, maar toch is het een groot verschil!quote:Op maandag 11 december 2006 15:44 schreef saaw het volgende:
[..]
ja als je 21 wordt, en in het buitenland
Ja, ik weet nog op de dag dat ik gebanned werd door Yvonne omdat ik boos op dr wasquote:Op maandag 11 december 2006 15:47 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ach, je wordt niet zonder reden gebant
ik ook wel es gebanned voor brechtje kutte, en linken naar pr0n en keertje tubgirl.quote:Op maandag 11 december 2006 15:49 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ja, ik weet nog op de dag dat ik gebanned werd door Yvonne omdat ik boos op dr was![]()
wat jij wiltquote:Op maandag 11 december 2006 15:48 schreef Daklem het volgende:
[..]
Dat klopt, maar toch is het een groot verschil!![]()
![]()
*gooit een belachelijjk lelijk regenpak naar saaw!quote:Op maandag 11 december 2006 15:50 schreef saaw het volgende:
[..]
wat jij wilt
het regenten daar ben ik het absoluut mee oneens
ik zit binnen hoorquote:Op maandag 11 december 2006 15:51 schreef Daklem het volgende:
[..]
*gooit een belachelijjk lelijk regenpak naar saaw!![]()
![]()
N zit niet in kofschipquote:Op maandag 11 december 2006 15:47 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ach, je wordt niet zonder reden gebant
Moet je naar buiten?quote:
absoluut waarquote:Op maandag 11 december 2006 15:53 schreef Daklem het volgende:
[..]
Moet je naar buiten?
Regen is wel gezellig in de avond, lekker knus voor de openhaard, kaarslichtjes aan, lekker wijntje erbij. berenvel op de grond en lekker genieten![]()
![]()
Dat is minders!quote:Op maandag 11 december 2006 15:54 schreef saaw het volgende:
[..]
absoluut waar
maar ik moet vanavond naar school en dan werken en als ik dan thuiskom ligt mn lief al in coma omdat hij morgen om 5 uur op moet![]()
maarre wat heeft dat met regen te make?quote:Op maandag 11 december 2006 15:54 schreef saaw het volgende:
[..]
absoluut waar
maar ik moet vanavond naar school en dan werken en als ik dan thuiskom ligt mn lief al in coma omdat hij morgen om 5 uur op moet![]()
dat ik straks in de regen naar school moet en dan naar mn werk en dan weer naar huisquote:Op maandag 11 december 2006 15:55 schreef B_BOY het volgende:
[..]
maarre wat heeft dat met regen te make?
Sorry, ik moet leren! anders wou ik wel.quote:Op maandag 11 december 2006 15:57 schreef saaw het volgende:
[..]
dat ik straks in de regen naar school moet en dan naar mn werk en dan weer naar huis
en dan is het mooie moment om knus voor de open haard te gaan zitten met wijn, en dan ligt degene met wie ik dat wil doen al te ronken
Laten we het niet hopen!quote:Op maandag 11 december 2006 15:59 schreef Monotomo het volgende:
Wat een weer zeg!
het loopt al weer storm.. met nieuwe pubbers.. plaatsvervangende pubbersquote:Op maandag 11 december 2006 15:53 schreef K-mail het volgende:
[..]
N zit niet in kofschip(dus het voltooid deelwoord is met een D)
Maar de reden die nu op tafel is gelegd slaat gewoon nergens op. Er is nu geen fuck meer aan de hele SC, al het leven is uit de brouwerij. D_A heeft vast weer eens een depressieve bui gekregen ofzo, en is bij nikki zijn wonden gaan likken, waarbij de namen van de gebanden vaak genoemd zijn.... Great policy!
was er niet al heel duidelijk gezegd dat we het niet meer over die bans zouden gaan hebbenquote:Op maandag 11 december 2006 15:53 schreef K-mail het volgende:
[..]
N zit niet in kofschip(dus het voltooid deelwoord is met een D)
Maar de reden die nu op tafel is gelegd slaat gewoon nergens op. Er is nu geen fuck meer aan de hele SC, al het leven is uit de brouwerij. D_A heeft vast weer eens een depressieve bui gekregen ofzo, en is bij nikki zijn wonden gaan likken, waarbij de namen van de gebanden vaak genoemd zijn.... Great policy!
Ga weg joh, beetje mijn reactie weghalen hè!quote:Op maandag 11 december 2006 16:03 schreef saaw het volgende:
[..]
was er niet al heel duidelijk gezegd dat we het niet meer over die bans zouden gaan hebben
Dan kan ze beter mij bellenquote:Op maandag 11 december 2006 16:04 schreef B_BOY het volgende:
@ saaw dan ga je tog gewoon alleen die fles wijn leeglurken.
heb alleen 1 woord eruit gehaaldquote:Op maandag 11 december 2006 16:04 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Ga weg joh, beetje mijn reactie weghalen hè!![]()
Taalgebruik enzoquote:Op maandag 11 december 2006 16:04 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Ga weg joh, beetje mijn reactie weghalen hè!![]()
dat is nog wel een optie jaquote:Op maandag 11 december 2006 16:04 schreef B_BOY het volgende:
@ saaw dan ga je tog gewoon alleen die fles wijn leeglurken.
Haha.quote:Op maandag 11 december 2006 16:06 schreef B_BOY het volgende:
ik zie het nu pas. saaw is mod.
Als je het hebt over dat je echt een grof taalgebruik hebt, dan heb je helemaal gelijk!quote:
maakt ook inets uit want ja tegen mods doe ik tog niet anders.quote:
je vraagt er wel een klein beetje om hequote:Op maandag 11 december 2006 16:08 schreef Daklem het volgende:
[..]
Als je het hebt over dat je echt een grof taalgebruik hebt, dan heb je helemaal gelijk!![]()
wein wein.quote:Op maandag 11 december 2006 16:09 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Nee ik heb écht kanker.. Door de regen..Al die afvalstoffen..
![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 16:09 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Nee ik heb écht kanker.. Door de regen..Al die afvalstoffen..
![]()
En ikquote:Op maandag 11 december 2006 16:18 schreef B_BOY het volgende:
Sc is stoer
vooral als er stoere mensen zijn zoals ik en daklem.
Ik ben over een half uurtje klaarquote:Op maandag 11 december 2006 16:22 schreef fvivif het volgende:
[..]
Hoi mop zin om een lekker potje te batsen ?
Rofflzlz 1!! ik zei batsen 1! !1!1
![]()
![]()
Kan gebeuren ehquote:Op maandag 11 december 2006 16:22 schreef K-mail het volgende:
[..]
Gaan mods nou mods editten? Het moet niet gekker worden!
quote:Op maandag 11 december 2006 16:22 schreef fvivif het volgende:
[..]
Hoi mop zin om een lekker potje te batsen ?
Rofflzlz 1!! ik zei batsen 1! !1!1
![]()
![]()
reactie op gewijzigd bericht enzo...quote:Op maandag 11 december 2006 16:22 schreef K-mail het volgende:
[..]
Gaan mods nou mods editten? Het moet niet gekker worden!
oeh camsexquote:Op maandag 11 december 2006 16:22 schreef fvivif het volgende:
[..]
Oee jij ook al
kom we gaan weer camseksen !!
Nouzegquote:Op maandag 11 december 2006 16:28 schreef K-mail het volgende:
[..]
D'r moet iemand op je blijven passen
Morgen begin ik, 20.00 ben ik live.quote:Op maandag 11 december 2006 16:30 schreef B_BOY het volgende:
chrissy is je radio al werkende?>
en ik gelijk woensdag al?quote:Op maandag 11 december 2006 16:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Morgen begin ik, 20.00 ben ik live.
Ik ga ook eens een kaastosti met oregano en curry in de over gooien.quote:Op maandag 11 december 2006 16:29 schreef fvivif het volgende:
Ik heb trek in nog een tosti !!
Als dat uitkomtquote:
das helemaal prima.quote:Op maandag 11 december 2006 16:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik ga ook eens een kaastosti met oregano en curry in de over gooien.
Smulwatte?quote:
Maar eens kopen dan.quote:
Ja!!!!quote:Op maandag 11 december 2006 16:37 schreef Renesite het volgende:
Soort joppiesaus?
Joppiesausquote:Op maandag 11 december 2006 16:38 schreef fvivif het volgende:
[..]
Ja!!!!
zitten ook al uitjes in enz![]()
Vanavond spruitjesquote:Op maandag 11 december 2006 16:40 schreef B_BOY het volgende:
[..]
de onze is ook op.
vanaaf knoflooksaus
Way to go..quote:Op maandag 11 december 2006 16:40 schreef Agorias het volgende:
Het is gewoon een complot!!! PUB wordt gesaboteerd van binnenuit!
dit pareltje zul je bedoelen !quote:Op maandag 11 december 2006 16:39 schreef K-mail het volgende:
fvivif je had toch een tostitopic gemaakt?![]()
Waar werk je?quote:
Ja hèquote:
Hou op, mail het naar het forum ofzoquote:Op maandag 11 december 2006 16:42 schreef Agorias het volgende:
[..]
Wat? Ben jij een van hun? KETTER!![]()
Wat denk jij dan, ik denk dat PUB geen lang leven is beschoren, mark my words!quote:Op maandag 11 december 2006 16:40 schreef Agorias het volgende:
Dit is een discussieforum hoor, maar bans mogen niet besproken wordenquote:Op maandag 11 december 2006 16:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hou op, mail het naar het forum ofzo
shhhhhtquote:Op maandag 11 december 2006 16:40 schreef Agorias het volgende:
nee, daar is geen discussie meer over mogelijk namelijk, ze zijn nu toch gebannedquote:Op maandag 11 december 2006 16:45 schreef Agorias het volgende:
[..]
Dit is een discussieforum hoor, maar bans mogen niet besproken worden![]()
WEet ik ook wel, maar ik wil graag redens weten.quote:Op maandag 11 december 2006 16:45 schreef fvivif het volgende:
Renesite is een hele lieve jongen agorias![]()
![]()
![]()
Dat vind ik ook belachelijk!quote:Op maandag 11 december 2006 16:45 schreef Agorias het volgende:
[..]
Dit is een discussieforum hoor, maar bans mogen niet besproken worden![]()
Fvivif ookquote:Op maandag 11 december 2006 16:45 schreef fvivif het volgende:
Renesite is een hele lieve jongen agorias![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 11 december 2006 16:48 schreef Renesite het volgende:
Jongens. Dit lost zo niets op, er gewoon niet over praten. Hier niet.
er blijven pubs komen... nieuwe pubs...quote:Op maandag 11 december 2006 16:44 schreef K-mail het volgende:
[..]
Wat denk jij dan, ik denk dat PUB geen lang leven is beschoren, mark my words!
Hoezo zijn ze gebanned dan?quote:Op maandag 11 december 2006 15:08 schreef fvivif het volgende:
Blaxje
mstr
Borkydude
Bravebart
hardcorebass allemaal gebanned ?![]()
Ik zal niks vragen want heb geen zin in een ban maar dit is wel heel tof
en nu maar even leren
quote:Op maandag 11 december 2006 16:49 schreef Agorias het volgende:
[..]
HIHIHIHH
ik eet tortellini's met olijfolie en curry
quote:Op maandag 11 december 2006 16:49 schreef fvivif het volgende:
Vanochtend had ik dikke slijmerige waterige flubber poep
Kijk eens in MED.quote:
met curry?quote:Op maandag 11 december 2006 16:49 schreef Agorias het volgende:
[..]
HIHIHIHH
ik heet tortellini's met olijfolie en curry
ehmquote:Op maandag 11 december 2006 16:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
WaaromIk mag toch wel vragen WAAROM ze gebanned zijn
je gaat dus door voor de koelkast!!!quote:Op maandag 11 december 2006 16:51 schreef no1uknow het volgende:
Ik praat er niet over
Ik vraag alleen waarom.
Weet ik nietquote:Op maandag 11 december 2006 16:49 schreef K-mail het volgende:
[..]
Ohja shit, die was ik vergeten, zou het wat met gisteraaf te maken hebben?
nee, dat is MEDisch geheimquote:Op maandag 11 december 2006 16:51 schreef no1uknow het volgende:
Ik praat er niet over
Ik vraag alleen waarom.
Officiele banaanvraag? Het is alweer een tijdje geleden voor mijquote:
Nee, want bans worden niet besproken op het forumquote:Op maandag 11 december 2006 16:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
WaaromIk mag toch wel vragen WAAROM ze gebanned zijn
niet alleen yvonne is hen zat hoorquote:Op maandag 11 december 2006 16:52 schreef no1uknow het volgende:
Ja Yvonne is hen 'zat'.
Hoezo dan, ze poste toch gewoon lekker enzo.
Als je doelt op mij, ik was er wel eens vaker de laatste tijdquote:Op maandag 11 december 2006 16:53 schreef K-mail het volgende:
Ik zie opeens veel verdachte oude PUB posters, zouden bepaalde mensen proberen PUB kunstmatig in leven te houden...
hun gedrag staat ons niet aan. en dat is precies waarom ze gebanned zijnquote:Op maandag 11 december 2006 16:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best triest
Stonden zij jullie niet aan ofzo
ik ben een oude. maar ik kom gewoona ls ik zin en tijd heb.quote:Op maandag 11 december 2006 16:53 schreef K-mail het volgende:
Ik zie opeens veel verdachte oude PUB posters, zouden bepaalde mensen proberen PUB kunstmatig in leven te houden...
Niet alleen op jouquote:Op maandag 11 december 2006 16:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je doelt op mij, ik was er wel eens vaker de laatste tijd
hoiquote:Op maandag 11 december 2006 16:54 schreef saaw het volgende:
[..]
hun gedrag staat ons niet aan. en dat is precies waarom ze gebanned zijn
en nu is het afgelopen
* saaw mompelt iets over nog 1 woord enzo
ik had een uur gewerkt aan een poster... wilt die hem niet opslaan en toen liep die vastquote:Op maandag 11 december 2006 16:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
*eensch.
Ik mis de startbalk als ik er op werk![]()
wel een uurquote:Op maandag 11 december 2006 16:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik had een uur gewerkt aan een poster... wilt die hem niet opslaan en toen liep die vast
quote:Op maandag 11 december 2006 16:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik had een uur gewerkt aan een poster... wilt die hem niet opslaan en toen liep die vast
Bart, dat mag je niet zeggenquote:Op maandag 11 december 2006 16:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah bans en forum, leuk!
Moet je er Windows op laten draaienquote:
Macs kunnen dat nietquote:
Naar de Apple SC jij.quote:Op maandag 11 december 2006 16:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Moet je er Windows op laten draaien
whehequote:Op maandag 11 december 2006 16:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Moet je er Windows op laten draaien
Ik wilde iets zeggen.. Maar ik houd me inquote:Op maandag 11 december 2006 17:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Macs kunnen dat nietVraag maar aan die mac-groupies-fappers. Macs never die!
Een MAC-adres is iets van je router, een Mac is een computer.quote:Op maandag 11 december 2006 16:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
! ! ! ! ! ! Een MAC loopt niet vast! Ketter!
O wacht! Gij!quote:Op maandag 11 december 2006 17:00 schreef booo het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen.. Maar ik houd me in
quote:
Het gaat over eten?quote:
Wè?quote:Op maandag 11 december 2006 17:05 schreef saaw het volgende:
ik werk op school veel op macs
final cut pro
Ik ken er eentje in Hertenbos. Elgerquote:
Final Cut Pro is de eerste keus van professionele videobewerkers en dat is niet voor niets: het is uitgerust met alle denkbare functies voor digitale niet-lineaire bewerking, is razendsnel, biedt "native" ondersteuning voor vrijwel elke videostructuur, is ongelofelijk uitbreidbaar en werkt samen met alle andere standaardprogramma's in de videoworkflow. Of je nu alleen werkt of in een team, Final Cut Pro biedt je meer creatieve opties en technische regelfuncties dan ooitquote:
quote:Op maandag 11 december 2006 17:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ken er eentje in Hertenbos. Elgernaja... meer niet met een mek.
Heb je er thuis ook een of zo?quote:Op maandag 11 december 2006 17:08 schreef saaw het volgende:
[..]
Final Cut Pro is de eerste keus van professionele videobewerkers en dat is niet voor niets: het is uitgerust met alle denkbare functies voor digitale niet-lineaire bewerking, is razendsnel, biedt "native" ondersteuning voor vrijwel elke videostructuur, is ongelofelijk uitbreidbaar en werkt samen met alle andere standaardprogramma's in de videoworkflow. Of je nu alleen werkt of in een team, Final Cut Pro biedt je meer creatieve opties en technische regelfuncties dan ooit
http://www.apple.com/nl/finalcutstudio/finalcutpro/
![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 17:05 schreef saaw het volgende:
ik werk op school veel op macs
final cut pro
neuh mocht ik willenquote:Op maandag 11 december 2006 17:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Heb je er thuis ook een of zo?
Jij? Nee tochquote:Op maandag 11 december 2006 17:09 schreef fvivif het volgende:
En iedereen maar denken dat ik gebanned zou worden
Elger van de Wel?quote:Op maandag 11 december 2006 17:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ken er eentje in Hertenbos. Elgernaja... meer niet met een mek.
nou nou nouquote:Op maandag 11 december 2006 17:13 schreef B_BOY het volgende:
wat studeer je dan eik saaw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |