hihi, misschien kan je je eigen nog veilen als mod...quote:Op maandag 11 december 2006 00:54 schreef saaw het volgende:
mijn centen zijn juist altijd [ver]mis[t]
Euh....23 voor mij 22 december?quote:Op maandag 11 december 2006 00:59 schreef eRrrrJeee het volgende:
Maar vanaaf wanneer vakantie
moskou.. is wel mooie stad .. maar het trekt me niet zo?quote:Op maandag 11 december 2006 01:05 schreef saaw het volgende:
ik ook de 22e
en de 23e vertrek ik naar moskou, tot halverwege 2e kerstdag
mn ouders zijn op kerstavond 25 jaar getrouwd dus we gaan met zn 4en [broer ook mee]quote:Op maandag 11 december 2006 01:07 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
moskou.. is wel mooie stad .. maar het trekt me niet zo?
vanwaar die keuze?
HEY HIER WORD NIET GESPANKT! Zonder dat ik er bij ben!quote:
i do what i want toquote:Op maandag 11 december 2006 08:56 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
HEY HIER WORD NIET GESPANKT! Zonder dat ik er bij ben!
Ik ben er nu bij dus nu mag hetquote:
Bans worden niet besproken op FOK!quote:Op maandag 11 december 2006 12:35 schreef Agorias het volgende:
maar waarom zijn blaxje en mstr nou gebanned?
nee erg zieligquote:Op maandag 11 december 2006 14:00 schreef mash_ het volgende:
Ik ben erg duidelijk dacht ik.
toetsweekquote:Op maandag 11 december 2006 15:23 schreef Daklem het volgende:
Middag!
mijn eerste 2 tentamens flink verneukt!
Die waren echt te moeilijk
Minder!quote:Op maandag 11 december 2006 15:23 schreef Daklem het volgende:
Middag!
mijn eerste 2 tentamens flink verneukt!
Die waren echt te moeilijk
Maar je post wel als een geile pubert in pub !1quote:Op maandag 11 december 2006 15:31 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ja? kzit niet op middelbare school ofzo![]()
Mja, had het eigenlijk wel verwacht! Misschien dat ik bouwkune nog gehaald heb, maar Bedrijfseconomie is echt klotequote:
Hoeveel kun je herkansen? En als je Brand hebt, gaarne.quote:Op maandag 11 december 2006 15:32 schreef Daklem het volgende:
[..]
Mja, had het eigenlijk wel verwacht! Misschien dat ik bouwkune nog gehaald heb, maar Bedrijfseconomie is echt klote![]()
Magoed. Het is niet anders
Wil iemand een biertje? ik ga ff halen..![]()
sorryquote:Op maandag 11 december 2006 15:30 schreef saaw het volgende:
wat een rust hier
Yeps! diep van binnen ben ik een puber. Maar zit niet meer op middelbare school! Die tijd was overigens wel geniaalquote:Op maandag 11 december 2006 15:31 schreef fvivif het volgende:
[..]
Maar je post wel als een geile pubert in pub !1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |