hihi, misschien kan je je eigen nog veilen als mod...quote:Op maandag 11 december 2006 00:54 schreef saaw het volgende:
mijn centen zijn juist altijd [ver]mis[t]
Euh....23 voor mij 22 december?quote:Op maandag 11 december 2006 00:59 schreef eRrrrJeee het volgende:
Maar vanaaf wanneer vakantie
moskou.. is wel mooie stad .. maar het trekt me niet zo?quote:Op maandag 11 december 2006 01:05 schreef saaw het volgende:
ik ook de 22e
en de 23e vertrek ik naar moskou, tot halverwege 2e kerstdag
mn ouders zijn op kerstavond 25 jaar getrouwd dus we gaan met zn 4en [broer ook mee]quote:Op maandag 11 december 2006 01:07 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
moskou.. is wel mooie stad .. maar het trekt me niet zo?
vanwaar die keuze?
HEY HIER WORD NIET GESPANKT! Zonder dat ik er bij ben!quote:
i do what i want toquote:Op maandag 11 december 2006 08:56 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
HEY HIER WORD NIET GESPANKT! Zonder dat ik er bij ben!
Ik ben er nu bij dus nu mag hetquote:
Bans worden niet besproken op FOK!quote:Op maandag 11 december 2006 12:35 schreef Agorias het volgende:
maar waarom zijn blaxje en mstr nou gebanned?
nee erg zieligquote:Op maandag 11 december 2006 14:00 schreef mash_ het volgende:
Ik ben erg duidelijk dacht ik.
toetsweekquote:Op maandag 11 december 2006 15:23 schreef Daklem het volgende:
Middag!
mijn eerste 2 tentamens flink verneukt!
Die waren echt te moeilijk
Minder!quote:Op maandag 11 december 2006 15:23 schreef Daklem het volgende:
Middag!
mijn eerste 2 tentamens flink verneukt!
Die waren echt te moeilijk
Maar je post wel als een geile pubert in pub !1quote:Op maandag 11 december 2006 15:31 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ja? kzit niet op middelbare school ofzo![]()
Mja, had het eigenlijk wel verwacht! Misschien dat ik bouwkune nog gehaald heb, maar Bedrijfseconomie is echt klotequote:
Hoeveel kun je herkansen? En als je Brand hebt, gaarne.quote:Op maandag 11 december 2006 15:32 schreef Daklem het volgende:
[..]
Mja, had het eigenlijk wel verwacht! Misschien dat ik bouwkune nog gehaald heb, maar Bedrijfseconomie is echt klote![]()
Magoed. Het is niet anders
Wil iemand een biertje? ik ga ff halen..![]()
sorryquote:Op maandag 11 december 2006 15:30 schreef saaw het volgende:
wat een rust hier
Yeps! diep van binnen ben ik een puber. Maar zit niet meer op middelbare school! Die tijd was overigens wel geniaalquote:Op maandag 11 december 2006 15:31 schreef fvivif het volgende:
[..]
Maar je post wel als een geile pubert in pub !1
Waarschijnlijk kan ik niets herkansen. Ik moet dan gaan aantonen wat ik eraan ga doen om het wel degelijk te halen!quote:Op maandag 11 december 2006 15:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hoeveel kun je herkansen? En als je Brand hebt, gaarne.
ik ook nietquote:Op maandag 11 december 2006 15:31 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ja? kzit niet op middelbare school ofzo![]()
doe niet zo oud joh, je bent ook maar pas 20 ofzoquote:Op maandag 11 december 2006 15:33 schreef Daklem het volgende:
[..]
Yeps! diep van binnen ben ik een puber. Maar zit niet meer op middelbare school! Die tijd was overigens wel geniaal![]()
Sweet! Ik wil ook skieen! Maar ik kan nietquote:
22 he! Das wel een heel groot verschil!quote:Op maandag 11 december 2006 15:35 schreef saaw het volgende:
[..]
doe niet zo oud joh, je bent ook maar pas 20 ofzo
2 jaar 'heel groot verschil'?quote:Op maandag 11 december 2006 15:36 schreef Daklem het volgende:
[..]
22 he! Das wel een heel groot verschil!![]()
Hoi Chef.quote:Op maandag 11 december 2006 15:38 schreef K-mail het volgende:
Zooooowww tis hier echt gaaf nu zeg, zonder de vaste kliek van de PUB, way to go mods!
over wat precies?quote:Op maandag 11 december 2006 15:37 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ja, zo te merken heb jij nog veel te leren![]()
![]()
In buitenland maakt dat toch het verschil of je legaal mag drinken of niet. dus dat is best een belangrijk verschilquote:Op maandag 11 december 2006 15:40 schreef saaw het volgende:
[..]
over wat precies?
22 of 20 maakt toch niet zoveel uit
nog helemaal buiten dat ik er 'ofzo' bij had staan
ja als je 21 wordt, en in het buitenlandquote:Op maandag 11 december 2006 15:42 schreef Daklem het volgende:
[..]
In buitenland maakt dat toch het verschil of je legaal mag drinken of niet. dus dat is best een belangrijk verschil![]()
ach, je wordt niet zonder reden gebantquote:Op maandag 11 december 2006 15:38 schreef K-mail het volgende:
Zooooowww tis hier echt gaaf nu zeg, zonder de vaste kliek van de PUB, way to go mods!
Dat klopt, maar toch is het een groot verschil!quote:Op maandag 11 december 2006 15:44 schreef saaw het volgende:
[..]
ja als je 21 wordt, en in het buitenland
Ja, ik weet nog op de dag dat ik gebanned werd door Yvonne omdat ik boos op dr wasquote:Op maandag 11 december 2006 15:47 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ach, je wordt niet zonder reden gebant
ik ook wel es gebanned voor brechtje kutte, en linken naar pr0n en keertje tubgirl.quote:Op maandag 11 december 2006 15:49 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ja, ik weet nog op de dag dat ik gebanned werd door Yvonne omdat ik boos op dr was![]()
wat jij wiltquote:Op maandag 11 december 2006 15:48 schreef Daklem het volgende:
[..]
Dat klopt, maar toch is het een groot verschil!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |