Waarschijnlijk kan ik niets herkansen. Ik moet dan gaan aantonen wat ik eraan ga doen om het wel degelijk te halen!quote:Op maandag 11 december 2006 15:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hoeveel kun je herkansen? En als je Brand hebt, gaarne.
ik ook nietquote:Op maandag 11 december 2006 15:31 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ja? kzit niet op middelbare school ofzo![]()
doe niet zo oud joh, je bent ook maar pas 20 ofzoquote:Op maandag 11 december 2006 15:33 schreef Daklem het volgende:
[..]
Yeps! diep van binnen ben ik een puber. Maar zit niet meer op middelbare school! Die tijd was overigens wel geniaal![]()
Sweet! Ik wil ook skieen! Maar ik kan nietquote:
22 he! Das wel een heel groot verschil!quote:Op maandag 11 december 2006 15:35 schreef saaw het volgende:
[..]
doe niet zo oud joh, je bent ook maar pas 20 ofzo
2 jaar 'heel groot verschil'?quote:Op maandag 11 december 2006 15:36 schreef Daklem het volgende:
[..]
22 he! Das wel een heel groot verschil!![]()
Hoi Chef.quote:Op maandag 11 december 2006 15:38 schreef K-mail het volgende:
Zooooowww tis hier echt gaaf nu zeg, zonder de vaste kliek van de PUB, way to go mods!
over wat precies?quote:Op maandag 11 december 2006 15:37 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ja, zo te merken heb jij nog veel te leren![]()
![]()
In buitenland maakt dat toch het verschil of je legaal mag drinken of niet. dus dat is best een belangrijk verschilquote:Op maandag 11 december 2006 15:40 schreef saaw het volgende:
[..]
over wat precies?
22 of 20 maakt toch niet zoveel uit
nog helemaal buiten dat ik er 'ofzo' bij had staan
ja als je 21 wordt, en in het buitenlandquote:Op maandag 11 december 2006 15:42 schreef Daklem het volgende:
[..]
In buitenland maakt dat toch het verschil of je legaal mag drinken of niet. dus dat is best een belangrijk verschil![]()
ach, je wordt niet zonder reden gebantquote:Op maandag 11 december 2006 15:38 schreef K-mail het volgende:
Zooooowww tis hier echt gaaf nu zeg, zonder de vaste kliek van de PUB, way to go mods!
Dat klopt, maar toch is het een groot verschil!quote:Op maandag 11 december 2006 15:44 schreef saaw het volgende:
[..]
ja als je 21 wordt, en in het buitenland
Ja, ik weet nog op de dag dat ik gebanned werd door Yvonne omdat ik boos op dr wasquote:Op maandag 11 december 2006 15:47 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ach, je wordt niet zonder reden gebant
ik ook wel es gebanned voor brechtje kutte, en linken naar pr0n en keertje tubgirl.quote:Op maandag 11 december 2006 15:49 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ja, ik weet nog op de dag dat ik gebanned werd door Yvonne omdat ik boos op dr was![]()
wat jij wiltquote:Op maandag 11 december 2006 15:48 schreef Daklem het volgende:
[..]
Dat klopt, maar toch is het een groot verschil!![]()
![]()
*gooit een belachelijjk lelijk regenpak naar saaw!quote:Op maandag 11 december 2006 15:50 schreef saaw het volgende:
[..]
wat jij wilt
het regenten daar ben ik het absoluut mee oneens
ik zit binnen hoorquote:Op maandag 11 december 2006 15:51 schreef Daklem het volgende:
[..]
*gooit een belachelijjk lelijk regenpak naar saaw!![]()
![]()
N zit niet in kofschipquote:Op maandag 11 december 2006 15:47 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ach, je wordt niet zonder reden gebant
Moet je naar buiten?quote:
absoluut waarquote:Op maandag 11 december 2006 15:53 schreef Daklem het volgende:
[..]
Moet je naar buiten?
Regen is wel gezellig in de avond, lekker knus voor de openhaard, kaarslichtjes aan, lekker wijntje erbij. berenvel op de grond en lekker genieten![]()
![]()
Dat is minders!quote:Op maandag 11 december 2006 15:54 schreef saaw het volgende:
[..]
absoluut waar
maar ik moet vanavond naar school en dan werken en als ik dan thuiskom ligt mn lief al in coma omdat hij morgen om 5 uur op moet![]()
maarre wat heeft dat met regen te make?quote:Op maandag 11 december 2006 15:54 schreef saaw het volgende:
[..]
absoluut waar
maar ik moet vanavond naar school en dan werken en als ik dan thuiskom ligt mn lief al in coma omdat hij morgen om 5 uur op moet![]()
dat ik straks in de regen naar school moet en dan naar mn werk en dan weer naar huisquote:Op maandag 11 december 2006 15:55 schreef B_BOY het volgende:
[..]
maarre wat heeft dat met regen te make?
Sorry, ik moet leren! anders wou ik wel.quote:Op maandag 11 december 2006 15:57 schreef saaw het volgende:
[..]
dat ik straks in de regen naar school moet en dan naar mn werk en dan weer naar huis
en dan is het mooie moment om knus voor de open haard te gaan zitten met wijn, en dan ligt degene met wie ik dat wil doen al te ronken
Laten we het niet hopen!quote:Op maandag 11 december 2006 15:59 schreef Monotomo het volgende:
Wat een weer zeg!
het loopt al weer storm.. met nieuwe pubbers.. plaatsvervangende pubbersquote:Op maandag 11 december 2006 15:53 schreef K-mail het volgende:
[..]
N zit niet in kofschip(dus het voltooid deelwoord is met een D)
Maar de reden die nu op tafel is gelegd slaat gewoon nergens op. Er is nu geen fuck meer aan de hele SC, al het leven is uit de brouwerij. D_A heeft vast weer eens een depressieve bui gekregen ofzo, en is bij nikki zijn wonden gaan likken, waarbij de namen van de gebanden vaak genoemd zijn.... Great policy!
was er niet al heel duidelijk gezegd dat we het niet meer over die bans zouden gaan hebbenquote:Op maandag 11 december 2006 15:53 schreef K-mail het volgende:
[..]
N zit niet in kofschip(dus het voltooid deelwoord is met een D)
Maar de reden die nu op tafel is gelegd slaat gewoon nergens op. Er is nu geen fuck meer aan de hele SC, al het leven is uit de brouwerij. D_A heeft vast weer eens een depressieve bui gekregen ofzo, en is bij nikki zijn wonden gaan likken, waarbij de namen van de gebanden vaak genoemd zijn.... Great policy!
Ga weg joh, beetje mijn reactie weghalen hè!quote:Op maandag 11 december 2006 16:03 schreef saaw het volgende:
[..]
was er niet al heel duidelijk gezegd dat we het niet meer over die bans zouden gaan hebben
Dan kan ze beter mij bellenquote:Op maandag 11 december 2006 16:04 schreef B_BOY het volgende:
@ saaw dan ga je tog gewoon alleen die fles wijn leeglurken.
heb alleen 1 woord eruit gehaaldquote:Op maandag 11 december 2006 16:04 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Ga weg joh, beetje mijn reactie weghalen hè!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |