wel een uurquote:Op maandag 11 december 2006 16:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik had een uur gewerkt aan een poster... wilt die hem niet opslaan en toen liep die vast
quote:Op maandag 11 december 2006 16:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik had een uur gewerkt aan een poster... wilt die hem niet opslaan en toen liep die vast
Bart, dat mag je niet zeggenquote:Op maandag 11 december 2006 16:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah bans en forum, leuk!
Moet je er Windows op laten draaienquote:
Macs kunnen dat nietquote:
Naar de Apple SC jij.quote:Op maandag 11 december 2006 16:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Moet je er Windows op laten draaien
whehequote:Op maandag 11 december 2006 16:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Moet je er Windows op laten draaien
Ik wilde iets zeggen.. Maar ik houd me inquote:Op maandag 11 december 2006 17:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Macs kunnen dat nietVraag maar aan die mac-groupies-fappers. Macs never die!
Een MAC-adres is iets van je router, een Mac is een computer.quote:Op maandag 11 december 2006 16:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
! ! ! ! ! ! Een MAC loopt niet vast! Ketter!
O wacht! Gij!quote:Op maandag 11 december 2006 17:00 schreef booo het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen.. Maar ik houd me in
quote:
Het gaat over eten?quote:
Wè?quote:Op maandag 11 december 2006 17:05 schreef saaw het volgende:
ik werk op school veel op macs
final cut pro
Ik ken er eentje in Hertenbos. Elgerquote:
Final Cut Pro is de eerste keus van professionele videobewerkers en dat is niet voor niets: het is uitgerust met alle denkbare functies voor digitale niet-lineaire bewerking, is razendsnel, biedt "native" ondersteuning voor vrijwel elke videostructuur, is ongelofelijk uitbreidbaar en werkt samen met alle andere standaardprogramma's in de videoworkflow. Of je nu alleen werkt of in een team, Final Cut Pro biedt je meer creatieve opties en technische regelfuncties dan ooitquote:
quote:Op maandag 11 december 2006 17:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ken er eentje in Hertenbos. Elgernaja... meer niet met een mek.
Heb je er thuis ook een of zo?quote:Op maandag 11 december 2006 17:08 schreef saaw het volgende:
[..]
Final Cut Pro is de eerste keus van professionele videobewerkers en dat is niet voor niets: het is uitgerust met alle denkbare functies voor digitale niet-lineaire bewerking, is razendsnel, biedt "native" ondersteuning voor vrijwel elke videostructuur, is ongelofelijk uitbreidbaar en werkt samen met alle andere standaardprogramma's in de videoworkflow. Of je nu alleen werkt of in een team, Final Cut Pro biedt je meer creatieve opties en technische regelfuncties dan ooit
http://www.apple.com/nl/finalcutstudio/finalcutpro/
![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 17:05 schreef saaw het volgende:
ik werk op school veel op macs
final cut pro
neuh mocht ik willenquote:Op maandag 11 december 2006 17:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Heb je er thuis ook een of zo?
Jij? Nee tochquote:Op maandag 11 december 2006 17:09 schreef fvivif het volgende:
En iedereen maar denken dat ik gebanned zou worden
Elger van de Wel?quote:Op maandag 11 december 2006 17:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ken er eentje in Hertenbos. Elgernaja... meer niet met een mek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |