*gooit een belachelijjk lelijk regenpak naar saaw!quote:Op maandag 11 december 2006 15:50 schreef saaw het volgende:
[..]
wat jij wilt
het regenten daar ben ik het absoluut mee oneens
ik zit binnen hoorquote:Op maandag 11 december 2006 15:51 schreef Daklem het volgende:
[..]
*gooit een belachelijjk lelijk regenpak naar saaw!![]()
![]()
N zit niet in kofschipquote:Op maandag 11 december 2006 15:47 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ach, je wordt niet zonder reden gebant
Moet je naar buiten?quote:
absoluut waarquote:Op maandag 11 december 2006 15:53 schreef Daklem het volgende:
[..]
Moet je naar buiten?
Regen is wel gezellig in de avond, lekker knus voor de openhaard, kaarslichtjes aan, lekker wijntje erbij. berenvel op de grond en lekker genieten![]()
![]()
Dat is minders!quote:Op maandag 11 december 2006 15:54 schreef saaw het volgende:
[..]
absoluut waar
maar ik moet vanavond naar school en dan werken en als ik dan thuiskom ligt mn lief al in coma omdat hij morgen om 5 uur op moet![]()
maarre wat heeft dat met regen te make?quote:Op maandag 11 december 2006 15:54 schreef saaw het volgende:
[..]
absoluut waar
maar ik moet vanavond naar school en dan werken en als ik dan thuiskom ligt mn lief al in coma omdat hij morgen om 5 uur op moet![]()
dat ik straks in de regen naar school moet en dan naar mn werk en dan weer naar huisquote:Op maandag 11 december 2006 15:55 schreef B_BOY het volgende:
[..]
maarre wat heeft dat met regen te make?
Sorry, ik moet leren! anders wou ik wel.quote:Op maandag 11 december 2006 15:57 schreef saaw het volgende:
[..]
dat ik straks in de regen naar school moet en dan naar mn werk en dan weer naar huis
en dan is het mooie moment om knus voor de open haard te gaan zitten met wijn, en dan ligt degene met wie ik dat wil doen al te ronken
Laten we het niet hopen!quote:Op maandag 11 december 2006 15:59 schreef Monotomo het volgende:
Wat een weer zeg!
het loopt al weer storm.. met nieuwe pubbers.. plaatsvervangende pubbersquote:Op maandag 11 december 2006 15:53 schreef K-mail het volgende:
[..]
N zit niet in kofschip(dus het voltooid deelwoord is met een D)
Maar de reden die nu op tafel is gelegd slaat gewoon nergens op. Er is nu geen fuck meer aan de hele SC, al het leven is uit de brouwerij. D_A heeft vast weer eens een depressieve bui gekregen ofzo, en is bij nikki zijn wonden gaan likken, waarbij de namen van de gebanden vaak genoemd zijn.... Great policy!
was er niet al heel duidelijk gezegd dat we het niet meer over die bans zouden gaan hebbenquote:Op maandag 11 december 2006 15:53 schreef K-mail het volgende:
[..]
N zit niet in kofschip(dus het voltooid deelwoord is met een D)
Maar de reden die nu op tafel is gelegd slaat gewoon nergens op. Er is nu geen fuck meer aan de hele SC, al het leven is uit de brouwerij. D_A heeft vast weer eens een depressieve bui gekregen ofzo, en is bij nikki zijn wonden gaan likken, waarbij de namen van de gebanden vaak genoemd zijn.... Great policy!
Ga weg joh, beetje mijn reactie weghalen hè!quote:Op maandag 11 december 2006 16:03 schreef saaw het volgende:
[..]
was er niet al heel duidelijk gezegd dat we het niet meer over die bans zouden gaan hebben
Dan kan ze beter mij bellenquote:Op maandag 11 december 2006 16:04 schreef B_BOY het volgende:
@ saaw dan ga je tog gewoon alleen die fles wijn leeglurken.
heb alleen 1 woord eruit gehaaldquote:Op maandag 11 december 2006 16:04 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Ga weg joh, beetje mijn reactie weghalen hè!![]()
Taalgebruik enzoquote:Op maandag 11 december 2006 16:04 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Ga weg joh, beetje mijn reactie weghalen hè!![]()
dat is nog wel een optie jaquote:Op maandag 11 december 2006 16:04 schreef B_BOY het volgende:
@ saaw dan ga je tog gewoon alleen die fles wijn leeglurken.
Haha.quote:Op maandag 11 december 2006 16:06 schreef B_BOY het volgende:
ik zie het nu pas. saaw is mod.
Als je het hebt over dat je echt een grof taalgebruik hebt, dan heb je helemaal gelijk!quote:
maakt ook inets uit want ja tegen mods doe ik tog niet anders.quote:
je vraagt er wel een klein beetje om hequote:Op maandag 11 december 2006 16:08 schreef Daklem het volgende:
[..]
Als je het hebt over dat je echt een grof taalgebruik hebt, dan heb je helemaal gelijk!![]()
wein wein.quote:Op maandag 11 december 2006 16:09 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Nee ik heb écht kanker.. Door de regen..Al die afvalstoffen..
![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 16:09 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Nee ik heb écht kanker.. Door de regen..Al die afvalstoffen..
![]()
En ikquote:Op maandag 11 december 2006 16:18 schreef B_BOY het volgende:
Sc is stoer
vooral als er stoere mensen zijn zoals ik en daklem.
Ik ben over een half uurtje klaarquote:Op maandag 11 december 2006 16:22 schreef fvivif het volgende:
[..]
Hoi mop zin om een lekker potje te batsen ?
Rofflzlz 1!! ik zei batsen 1! !1!1
![]()
![]()
Kan gebeuren ehquote:Op maandag 11 december 2006 16:22 schreef K-mail het volgende:
[..]
Gaan mods nou mods editten? Het moet niet gekker worden!
quote:Op maandag 11 december 2006 16:22 schreef fvivif het volgende:
[..]
Hoi mop zin om een lekker potje te batsen ?
Rofflzlz 1!! ik zei batsen 1! !1!1
![]()
![]()
reactie op gewijzigd bericht enzo...quote:Op maandag 11 december 2006 16:22 schreef K-mail het volgende:
[..]
Gaan mods nou mods editten? Het moet niet gekker worden!
oeh camsexquote:Op maandag 11 december 2006 16:22 schreef fvivif het volgende:
[..]
Oee jij ook al
kom we gaan weer camseksen !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |