Mooie foto. Zeker over een tijdje, wanneer ze beiden met Ajax de Champions League hebben gewonnen.quote:
Daar zeg je idd wat zeg, je hoeft normaal niet eens boos te kijken naar een scheids en je zit op de tribune, v gaal liep zo het veld op..quote:Braamhaar heeft deze toppers, zoals gebruikelijk, niet in de hand en gaat alles met alles lopen compenseren. Uiteindelijk is iedereen gelijk, maar AZ net even meer dan Ajax. En Van Gaal maar zeuren. Opstaan van je stoel is normaal al goed om weggestuurd te worden, nu mag je in de middencirkel verhaal komen halen en gebeurt er weer niks...
Hier dat artikel. Enne, ik heb alleen het gifje gezien, en dan denk ik dat we [i]KJH]/i] toch echt wel ff gaan missen..quote:Leonardo weet niet van gesprek met Ten Cate
10/12/2006 16:51
Niet alleen op het veld is Leonardo soms onnavolgbaar. De Braziliaanse linksbuiten van NAC Breda weet nu niets van een gesprek met Ajax-coach Henk ten Cate.
Leonardo wordt in verband gebracht met een transfer naar Ajax. De overgang, die in de winterstop zou plaatsvinden, zou zo goed als zeker zijn. Maar de Braziliaan zelf weet nergens van. 'Ik heb nog nooit met Ten Cate gesproken', zie hij tegen Omroep Brabant.
De opmerkingen van Leonardo staan in contrast met het commentaar van de Ajax-coach afgelopen week. Ten Cate heeft duidelijk gemaakt dat hij twee keer om de tafel zat met de Braziliaan, die na de winst op Excelsior zinspeelde op een langer verblijf in Breda.
De .gif die hier online staat lijkt het heel erg, Ten Cate zei dat hij een stap beweging maakt en geen schop beweging... Ik vrees het ergste, maar goed. Braamhaar moet voorlopig maar niet in de Arena komenquote:Op zondag 10 december 2006 17:47 schreef M0NTANA het volgende:
Gaan we KJH nog missen vanwege een schorsing? In stadion leek het wel mee te vallen.
Eric Braamhaar was de man van de wedstrijd, wat een fuckin' tyfushond zeg!quote:Op zondag 10 december 2006 17:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De .gif die hier online staat lijkt het heel erg, Ten Cate zei dat hij een stap beweging maakt en geen schop beweging... Ik vrees het ergste, maar goed. Braamhaar moet voorlopig maar niet in de Arena komen![]()
Vijf jaar geleden waren ze allemaal nog Ajax-supporters, stelletje gloryhunters.quote:Op zondag 10 december 2006 17:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat AZ publiek is trouwens ook echt het meest trieste ooit.
Sowieso dat spandoek wat echt helemaal nergens op sloeg en dan na de 1-2 "oh wat zijn die joden stil" terwijl wij constant zongen en zij echt helemaal niets.
Wat een jokers.
"Ik red 90 volle minuten niet, ik ben ajacied"quote:Op zondag 10 december 2006 17:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat AZ publiek is trouwens ook echt het meest trieste ooit.
Sowieso dat spandoek wat echt helemaal nergens op sloeg en dan na de 1-2 "oh wat zijn die joden stil" terwijl wij constant zongen en zij echt helemaal niets.
Wat een jokers.
Was dat spandoek van Tom de Mul?quote:Op zondag 10 december 2006 17:54 schreef keijz het volgende:
[..]
"Ik red 90 volle minuten niet, ik ben ajacied"
Mauro Rosales viel overigens ook zeer matig in, zeg!quote:
Ik had vanaf 410, dus vanuit de hoek, het idee dat Huntelaar de bal weg wilde kappen voordat Cziommer die bal weer weg kon trappen, zodat Ajax snel door kon. Maar het gebeurde op het middenveld, dus ja.quote:Op zondag 10 december 2006 17:51 schreef keijz het volgende:
Het viel ook wel mee, en hij wordt waarschijnlijk niet geschorst
quote:Op zondag 10 december 2006 17:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mauro Rosales viel overigens ook zeer matig in, zeg!
Ingevallen waar?quote:Op zondag 10 december 2006 17:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die is toch niet ingevallenquote:Op zondag 10 december 2006 17:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Precies, al vraag ik me af of Montana serieus was...quote:Op zondag 10 december 2006 18:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die is toch niet ingevallen
Rosenberg, Mitea en Vermaelen toch?
Henk liet hem voor straf nog een half uur warmlopenquote:Op zondag 10 december 2006 18:05 schreef M0NTANA het volgende:
Natuurlijk ben ik niet serieus, bedoelde er mee mee aan te geven dat Mauro Rosales (terecht) naar een andere club kan uitkijken. Eerst krijgt Tom de Mul de voorkeur boven hem in de basis, daarna mag Nicolae Mitea invallen als rechtsbuiten en daarna komt Markus Rosenberg op die positie te spelen, duidelijk zat toch?
Mocht Sneijder vertrekken, doe je er beter aan om een linksback te komen dan een vervanger voor Sneijder. Urby links op het middenveld is inderdaad op z'n tijd een genot om naar te kijken.quote:Op zondag 10 december 2006 18:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Babel was heel balvast. Dat vertragen vond ik ook zeer irritant, maar dat is wel de manier voor hem om een actie te maken. Dat schot in de korte hoek was ook heel erg sterk.
Vermaelen, Urby, Babel, dan heb je wel een prima linkerkant hoor. Of Urby, Sneijder, Babel. Maar Urbydoet het echt fantastisch.
Dat hebben we tegen Kopenhagen gezienquote:Op zondag 10 december 2006 18:41 schreef VoreG het volgende:
Urby is af en toe geniaal, maar soms heeft hij z'n momentjes en dan loopt hij zich vast waar een gevaarlijke counter uit ontstaat.
Geweldige middenvelder, matige verdediger.
En dan te bedenken dat dit pas z'n eerste volledige (ja, bijna...) wedstrijd was. En Steinsson is ook niet de minste back van de Eredivisie.quote:Op zondag 10 december 2006 18:21 schreef Silenus het volgende:
Babel speelde een prima wedstrijd.
Een van de weinige momenten waar ik van Rosenberg heb genoten.quote:
Fuck te laat.. wil niet de helft wel zienquote:Op zondag 10 december 2006 19:35 schreef S-Two het volgende:
Nu dus!
Hehe. Snap je nu eens hoe wij ons altijd voelden?quote:Op zondag 10 december 2006 18:31 schreef StarGazer het volgende:
Ik begin zo nog eens een hekel te krijgen aan Van Gaal
Bah wat een onzin weet die gast uit te kramen
Shota blijft trouwens een held![]()
Ik blijf erbij dat Ciommer zijn verkeerde knie paktquote:Op zondag 10 december 2006 19:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Schaam je diep Huntelaar.
Ik denk dat het wel mee zal vallen.quote:Op zondag 10 december 2006 19:53 schreef Terrorbita het volgende:
Ik denk wel dat we mogen verwachten dat Huntelaar een paar wedstrijden aan zn broek gaat krijgen..
Idd, wat een kut-samenvatting. Nu zijn het weer 'die Joden die zeuren over de scheidsrechter omdat ze niet gewonnen hebben'. Maar daar is iedereen natuurlijk weer doof voor omdat Talpa de beelden niet laat zien.quote:Op zondag 10 december 2006 19:55 schreef StarGazer het volgende:
En dan wel die overtreding van De Cler d'r uit knippen
quote:Op zondag 10 december 2006 20:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat is die huntelaar een smerig kutventje, hij verdient het niet om bij ajax te spelen en hij maakt eigenhandig de reputatie van ajax helemaal kapot met zijn pleintjesvoetbal, weg met die waardeloze spits!
Donder is op johquote:Op zondag 10 december 2006 20:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat is die huntelaar een smerig kutventje, hij verdient het niet om bij ajax te spelen en hij maakt eigenhandig de reputatie van ajax helemaal kapot met zijn pleintjesvoetbal, weg met die waardeloze spits!
Anders doe je je ogen even dicht, huntelaar doet niks anders dan huilen, ellebogen uitdelen en op knieen trappen oja en natuurlijk niet scoren. Ik zie hem liever vertrekken bij ajax dan dat hij blijft.quote:
Volgens mij heb je daar een punt. Hij valt en grijpt naar knie 1, later hinkt hij op been 2... dat klopte echt niet. Neemt niet weg dat de intentie van Huntelaar er wel was..quote:Op zondag 10 december 2006 19:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat Ciommer zijn verkeerde knie paktmaar Huntelaar moet inderdaad gewoon zijn poot op de grond houden maar de intentie was er wel zeker
Hij heeft er vorige week en deze week idd niet gescoordquote:Op zondag 10 december 2006 20:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Anders doe je je ogen even dicht, huntelaar doet niks anders dan huilen, ellebogen uitdelen en op knieen trappen oja en natuurlijk niet scoren. Ik zie hem liever vertrekken bij ajax dan dat hij blijft.![]()
Hij hangt er idd af en toe een balletje in, maar je kunt niet ontkennen dat hij bij verre de spits is die ajax kampioen maakt. En dit gedrag is echt te smerig voor woorden net als zijn elleboogjes die we al vaker hebben gezien in het seizoen. Huntelaar moet gewoon stoppen met dit gedrag en gewoon beginnen te scoren zoals we van hem verwachtten! Ik wil een keer opspringen uit mijn stoel als hij gescoord heeft!quote:Op zondag 10 december 2006 20:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij heeft er vorige week en deze week idd niet gescoord![]()
![]()
Huntelaar was aan de bal weer ijzersterk vandaag, als hij weg is zijn we helemaal dikke schijt![]()
Hij kan dus echt wel de spits zijn die Ajax kampioen maakt, maar dan moeten er wel voorzetten komen zoals vandaag van Ogararu.quote:Op zondag 10 december 2006 20:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hij hangt er idd af en toe een balletje in, maar je kunt niet ontkennen dat hij bij verre de spits is die ajax kampioen maakt. En dit gedrag is echt te smerig voor woorden net als zijn elleboogjes die we al vaker hebben gezien in het seizoen. Huntelaar moet gewoon stoppen met dit gedrag en gewoon beginnen te scoren zoals we van hem verwachtten! Ik wil een keer opspringen uit mijn stoel als hij gescoord heeft!
Rot op man, met die waardeloze intikkertjes spring ik niet op, een glimlach verschijnt er maar meer ook echt niet.quote:Op zondag 10 december 2006 21:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij kan dus echt wel de spits zijn die Ajax kampioen maakt, maar dan moeten er wel voorzetten komen zoals vandaag van Ogararu.
Ik spring altijd als Huntelaar scoort, als je dat niet doet ben je echt een mongool.![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 21:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Rot op man, met die waardeloze intikkertjes spring ik niet op, een glimlach verschijnt er maar meer ook echt niet.
Maar ik neem mijn woorden terug als blijkt dat huntelaar vaker dit soort dingen gaat laten zien, want het afgelopen seizoen heeft hij NIKS laten zien op een paar smerige ellebogen na.
Zat jij in het uitvak ofzo?quote:Op zondag 10 december 2006 21:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Rot op man, met die waardeloze intikkertjes spring ik niet op, een glimlach verschijnt er maar meer ook echt niet.
Ik ben trots op alle Ajaciedenquote:Op zondag 10 december 2006 21:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dan niet, wees jij dan maar trots op zo´n spits.![]()
Jij laat wel goed zien hoever we afgezakt zijn. Lees nou eens:quote:Op zondag 10 december 2006 18:18 schreef twi het volgende:
Ik vond Babel anders prima spelen vandaagHij liet wat ballen van z'n voet springen, maar die hield 'ie vandaag in bezit, waar ze normaal gesproken over de zijlijn gaan of afgepakt worden door de tegenstander
Dan nog, mensen maken foutenquote:Op zondag 10 december 2006 21:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Stel nou dat huntelaar een gevalletje bouaouzan had veroorzaakt bij cziommer dan?
Ik kots nog steeds op die kutkneus van een bouaouzanquote:
Pff jij bent echt een kneus hequote:Op zondag 10 december 2006 21:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik kots nog steeds op die kutkneus van een bouaouzanOverigens vind ik het wel netjes dat je nog steeds trots bent op maduro
Waarschijnlijk rent 1 v/d 2 dan weg..quote:Op zondag 10 december 2006 21:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Pff jij bent echt een kneus he![]()
Jou moet ik echt niet naast me hebben bij Ajax denk ik, dan krijg je wat klappen op je kop![]()
hahaha ik begin al te trillenquote:Op zondag 10 december 2006 21:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Pff jij bent echt een kneus he![]()
Jou moet ik echt niet naast me hebben bij Ajax denk ik, dan krijg je wat klappen op je kop![]()
jij met je feyenoord bent nog altijd een grotere kneusquote:Op zondag 10 december 2006 21:26 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk rent 1 v/d 2 dan weg..
Mooi toch. Is ook een van de mooie aspecten van het spelletje. Morgen even het krantje en dan op school/werk weer.quote:
quote:Op zondag 10 december 2006 21:26 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk rent 1 v/d 2 dan weg..
Jouw avatar, ik word gewoon boos als ik er naar kijk, zo triestquote:Op zondag 10 december 2006 21:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
hahaha ik begin al te trillen, overigens is het niet erg om kritiek te hebben op je club hoor, knuffelen geloof ik niet echt in.
Azquote:
Toptalent Ben Rienstra (16) stopt bij Ajax
Zondag 10 december, door SP, Amsterdam, 17.55u GMT+01.00, Redactie AS
Ajax B1-speler Ben Rienstra is gestopt met voetballen bij de Ajax-jeugd. De middenvelder uit Akersloot nam zijn besluit vermoedelijk na een akkefietje met trainer Bryan Roy.
Het vertrek van Rienstra is zeer opmerkelijk, aangezien hij goldt als een van de grootste talenten uit de opleiding. Bovendien was hij vaste waarde bij de selecties van Oranje onder 15, Onder 16 en Onder 17.
Rienstra speelde sinds de E2 van Ajax. Ajax had veel vertrouwen in hem, gezien het feit dat hij een aantal jaar vervroegd werd doorgeschoven naar een hoger elftal. Dit seizoen was hij aanvoerder van de B1.
Volgens de geruchten heeft de technisch directeur van AZ, Marcel Brands, al een gesprek gehad met Rienstra aangaande een eventueel contract bij de Alkmaarse club.
Wat een tyfusclub is dat ook. Alles waar ex- Ajax voorstaat moeten ze hebben. Bah.quote:
Het blijft een held idd.quote:Op zondag 10 december 2006 21:58 schreef denthemen het volgende:
cziommer, zelfs toneelspelen kan hij niet! Wel respect voor Shota, eerst de échte fans bedanken en daarna het vak met gloryhunters
Het is ook tegen Braamhaar gericht, AZ kan je niks aanrekenenquote:Op zondag 10 december 2006 22:14 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het blijft een held idd.
Die 'ophef' dat AZ doorspeelde gaat mijns inziens nergens over, niks mis mee dat ze doorspeelden. Al denk ik wel dat Braamhaar had moeten fluiten voor een overtreding. Penalty op het laatst kan je ook over twijfelen, of het nou aangeschoten is of niet. Feit is wel dat het een doelpoging is. In feite zou je dus ook geen penalty moeten geven als iemand op de doellijn tegen z'n arm wordt geschoten van 5 meter ...
Hoorde ik nou goed dat ze bij Talpa zeiden dat hij bij de overtreding van Huntelaar niks gezien had?quote:Op zondag 10 december 2006 22:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het is ook tegen Braamhaar gericht, AZ kan je niks aanrekenen
Dat zei die zelfquote:Op zondag 10 december 2006 22:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hoorde ik nou goed dat ze bij Talpa zeiden dat hij bij de overtreding van Huntelaar niks gezien had?!
Geloofwaardigheid -1quote:
Hoezo niet? Braamhaar zegt dat hij het niet gezien heeft, er is geen kaart gegeven. Dus denk dat dit wel naar de tuchtcommissie gaat...quote:
quote:Op zondag 10 december 2006 21:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Maar ik neem mijn woorden terug als blijkt dat huntelaar vaker dit soort dingen gaat laten zien, want het afgelopen seizoen heeft hij NIKS laten zien op een paar smerige ellebogen na.
Ik denk dat Braamhaar het wel heeft gezien, maar dat nu niet durft toe te geven omdat hij achteraf zag dat het inderdaad een smeriger overtreding was dan hij eigenlijk dacht. Hij durft zijn fout daarin niet toe te geven, en laat het nu dus lekker over aan de tuchtcommissie. Gevolg: hij blijft erbuiten en KJH wordt gestraft.quote:Op zondag 10 december 2006 22:40 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hoezo niet? Braamhaar zegt dat hij het niet gezien heeft, er is geen kaart gegeven. Dus denk dat dit wel naar de tuchtcommissie gaat...
Ach, als KJH gestraft zou worden zou het meer dan terecht zijn..quote:Op zondag 10 december 2006 22:44 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik denk dat Braamhaar het wel heeft gezien, maar dat nu niet durft toe te geven omdat hij achteraf zag dat het inderdaad een smeriger overtreding was dan hij eigenlijk dacht. Hij durft zijn fout daarin niet toe te geven, en laat het nu dus lekker over aan de tuchtcommissie. Gevolg: hij blijft erbuiten en KJH wordt gestraft.
Fucking mietje.
Dat wel. Helaas.quote:Op zondag 10 december 2006 22:47 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ach, als KJH gestraft zou worden zou het meer dan terecht zijn..
Als die mof het niet zo overdrijft misschien wel. Nu leek het erger dan het was.quote:Op zondag 10 december 2006 22:47 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ach, als KJH gestraft zou worden zou het meer dan terecht zijn..
Dat programma bij Talpa kan mij echt niet boeien, maar bij de NOS irriteert Bos mij enorm.quote:Op zondag 10 december 2006 23:06 schreef Black-Death het volgende:
Talpa![]()
Wanneer kunnen de rechten weer naar de NOS?
Bos? Borst bedoel je?quote:Op zondag 10 december 2006 23:19 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat programma bij Talpa kan mij echt niet boeien, maar bij de NOS irriteert Bos mij enorm.
Lood om oud ijzer wat mij betreft
Zo en nu weer oprotten, kneus.quote:Op zondag 10 december 2006 23:41 schreef RalfDeWolf het volgende:
PSV in een dip is nog altijd 3 klassen hoger dan Ajax in een goede periode.
Wéér kampioen!![]()
"3 maal is scheepsrecht"
Groeten vanuit het zuiden.![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 23:41 schreef RalfDeWolf het volgende:
Wéér kampioen!![]()
"3 maal is scheepsrecht"
Vind dat programma op zondagavond wel relaxed bij Talpa maargoedquote:Op zondag 10 december 2006 23:19 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat programma bij Talpa kan mij echt niet boeien, maar bij de NOS irriteert Bos mij enorm.
Lood om oud ijzer wat mij betreft
Ga eerst maar eens echte prijzen pakken. Het was trouwens goed te merken vandaag dat Waterrat nog het anti-voetbal van psv gewend was, met z'n tijdrekken vanaf de eerste minuutquote:Op zondag 10 december 2006 23:41 schreef RalfDeWolf het volgende:
Wéér kampioen!![]()
"3 maal is scheepsrecht"
quote:Op zondag 10 december 2006 23:47 schreef RalfDeWolf het volgende:
Groetjes van Steinberger/MariekskeBaby & co![]()
Ajax![]()
Haha prachtig, snap je dan niet dat we overal onze mollen hebben om de joden te dwarsbomen?quote:Op zondag 10 december 2006 23:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens echte prijzen pakken. Het was trouwens goed te merken vandaag dat Waterrat nog het anti-voetbal van psv gewend was, met z'n tijdrekken vanaf de eerste minuut![]()
Volgens mij wel 10 minuten spelbederf door die homo. Sowieso een belachelijke regel dat je zo even een keeper in mag vliegen, competitievervalsing is het. Want wat kan hem het nou schelen als ie kaarten pakt, als ie met een maand toch weer weg is?
Hij was vast ontzettend blij na die 2-2quote:Op zondag 10 december 2006 23:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens echte prijzen pakken. Het was trouwens goed te merken vandaag dat Waterrat nog het anti-voetbal van psv gewend was, met z'n tijdrekken vanaf de eerste minuut![]()
Volgens mij wel 10 minuten spelbederf door die homo. Sowieso een belachelijke regel dat je zo even een keeper in mag vliegen, competitievervalsing is het. Want wat kan hem het nou schelen als ie kaarten pakt, als ie met een maand toch weer weg is?
tyf gewoon op joh kutboerquote:Op zondag 10 december 2006 23:50 schreef RalfDeWolf het volgende:
[..]
Haha prachtig, snap je dan niet dat we overal onze mollen hebben om de joden te dwarsbomen?![]()
vermaelen - belg - eigen goal
stam die steeds meer "doorlaat"
waterreus die "az ff helpt"
![]()
Joepie, weer een leuk kloontje....quote:Op zondag 10 december 2006 23:50 schreef F1Bas het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 december 2006 23:54 schreef RalfDeWolf het volgende:
Doet het pijn? Al 3 jaar geen landstitel?
en nu moeten wij zeker zeggen dat het geen pijn doet. Het enige wat pijn doet is het voetbal van psv, pijn aan de ogenquote:Op zondag 10 december 2006 23:54 schreef RalfDeWolf het volgende:
Doet het pijn? Al 3 jaar geen landstitel?
Tikkie breed, tikkie terug. Nee dat is om aan te zienquote:Op zondag 10 december 2006 23:57 schreef jna het volgende:
[..]
en nu moeten wij zeker zeggen dat het geen pijn doet. Het enige wat pijn doet is het voetbal van psv, pijn aan de ogen![]()
Nee ik laat me niet uitlokken![]()
Nee dat deed az vandaagquote:Op zondag 10 december 2006 23:58 schreef RalfDeWolf het volgende:
[..]
Tikkie breed, tikkie terug. Nee dat is om aan te zien![]()
Hebben ze dus toch nog iets geleerd van ons.quote:Op zondag 10 december 2006 23:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het leek meer op psv qua voetbal vandaag![]()
Maar zeg eens zelf, hoe trots ben je op PSV dat je het zelfs onder een kloon moet posten?quote:Op maandag 11 december 2006 00:00 schreef RalfDeWolf het volgende:
[..]
Hebben ze dus toch nog iets geleerd van ons.
Flikker eens op kutgezicht.quote:Op maandag 11 december 2006 00:04 schreef RalfDeWolf het volgende:
[..]
onder welke voetbalbond? fifaj?
Verder niet op deze kloon ingaan. Die is zo weer opgeruimd.quote:Op maandag 11 december 2006 00:10 schreef RalfDeWolf het volgende:
hap eens
Tóch zie ik het wél in hem zitten.quote:Leonardo akkoord met Ajax
Maandag 11 december, door SP, Amsterdam, 00.51u GMT+01.00, Sportweek
Volgens de site van weekblad Sportweek heeft Leonardo een akkoord bereikt met Ajax over een contract van 2,5 jaar. De 23-jarige aanvaller komt over van NAC Breda.
Leonardo zal zich na de jaarwisseling al in Amsterdam melden en ook mee gaan naar het trainingskamp in Zuid-Afrika. NAC ontvangt 750.000 euro van Ajax.
Redelijk betrouwbaar, ik zie dit ook niet misgaan, dat hij alsnog naar een andere club gaat dan.quote:Op maandag 11 december 2006 01:39 schreef HPayne het volgende:
Ik ook! hoe betrouwbaar is die bron eigenlijk?
En over Leonardo, grote mond of niet, voetballen kan ie!! En dat vind ik het belangrijkste.
Hij zal er intussen wel van geleerd hebben zou je zeggen. En bovendien Ajax zou meer respect moeten op roepen dan NAC Breda..quote:Op maandag 11 december 2006 02:02 schreef koningdavid het volgende:
Als Leo bij ons de verontwaardigde vedette gaat spelen wordt hij er zonder pardon uitgekegeld denk ik.
Hij is welkom wat mij betreft.
Toch best lullig als je tweede team boven je eerste team dan staatquote:Op zondag 10 december 2006 23:59 schreef RalfDeWolf het volgende:
Az = ajax 2
Qua gedrag zal hij zeker passen bij Ajax ja!quote:Op maandag 11 december 2006 02:02 schreef koningdavid het volgende:
Als Leo bij ons de verontwaardigde vedette gaat spelen wordt hij er zonder pardon uitgekegeld denk ik.
Hij is welkom wat mij betreft.
Sorry, maar dit vind ik nu zo'n overrated actie, niet te geloven. Een balletje achter het standbeen langs, so fucking what. Moet je kijken wat het balletje uiteindelijk is. Een simpel rollertje een paar meter verder naar een teammaat die elke kreupele linkspoot met rechts ook wel moet kunnen geven.quote:Op maandag 11 december 2006 01:50 schreef HPayne het volgende:
Okee. Hij is op sommige momenten weergaloos. Bekijk deze actie eens van hem
http://www.youtube.com/watch?v=bXl5fkMj7ls
Alleen jammer dat hij toen zon lelijk shirt aan had, maar het zij hem vergeven.
Kom op Mutsaers, het ging altijd zo goed met jou. Ga jij nu ineens de FrikandelSpecialist komen uithangen hier?quote:Op maandag 11 december 2006 08:27 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Qua gedrag zal hij zeker passen bij Ajax ja!
Heel af en toe heb ik daar wel zin in jaquote:Op maandag 11 december 2006 08:31 schreef twi het volgende:
[..]
Kom op Mutsaers, het ging altijd zo goed met jou. Ga jij nu ineens de FrikandelSpecialist komen uithangen hier?
quote:
Daar hoorde je veel mensen over hoor, maar de andere blunders van Braamhaar hebben dat gewoon naar achteren gedreven. Net als die acherlijke overtreding van De Cler die er vol in komt springen van achteren bij De Mul.quote:Op maandag 11 december 2006 08:59 schreef the_hunter het volgende:
Wat achterlijk trouwens dat die Obdam niet eens een kaart kreeg voor die doodschop op Huntelaar. Dáár hoor je dan weer niemand over...
Het spel was inderdaad bij vlagen fantastisch. Jammer van dat kwartiertje na rust, maar verder is az er niet aan te pas gekomen.quote:Op maandag 11 december 2006 09:20 schreef Robar het volgende:
Jammer genoeg de wedstrijd niet kunnen zien, maar van wat ik hoorde was het in ieder geval zeer hoopgevend.
Hopelijk zien ze van hem af na zaterdag.quote:Op maandag 11 december 2006 09:19 schreef RayMania het volgende:
Is dat van Leonardo al rond dan. Heb nergens nog een officiele bevestiging gelezen namelijk.
We winnen de Uefa Cupquote:Op maandag 11 december 2006 09:21 schreef Sethje het volgende:
we worden kampioen
Whehehequote:Geen straf Huntelaar op basis tv-beelden
Foto: Orangepictures11 december 2006, 08:48
Door: Ronnie Vermonden
Klaas Jan Huntelaar zal niet alsnog een schorsing krijgen voor zijn overtreding op Simon Cziommer tijdens de wedstrijd Ajax-AZ. Dit omdat scheidsrechter Braamhaar deze heeft gadegeslagen.
In de tweede helft van de topper in de Eredivisie botvierde Huntelaar zijn frustraties van de afgelopen weken op de knie van Simon Cziommer. De gemene schop van de spits gebeurde in het zicht van arbiter Braamhaar, die geen maatregelen trof. Enkel als Braamhaar de actie van Huntelaar niet zou hebben gezien, had de international op basis van tv-beelden alsnog een schorsing krijgen.
De leidsman erkende na afloop overigens wel een fout te hebben gemaakt. "In het veld dacht ik dat hij de bal speelde, maar het was een rode kaart. Daar hoef ik niet lang over te discussiëren. Ik heb die situatie gewoon verkeerd beoordeeld," vertelde hij aan het AD.
quote:Braamhaar vond het geen overtreding van Huntelaar, de eerdere maker van de gelijkmaker (2-2). Toen hij in de mixed-zone de tv-beelden terugzag, krabde hij zich achter de oren. ,,In het veld dacht ik dat hij de bal speelde, maar het was een rode kaart. Daar hoef ik niet lang over te discussiëren. Ik heb die situatie gewoon verkeerd beoordeeld.’’
Daardoor kan de aanklager betaald voetbal niets meer ondernemen, zo bevestigde scheidsrechtersbaas Uilenberg gisteren. Volgens de richtlijnen is een dossier meteen afgerond als de arbiter de situatie zelf heeft beoordeeld. Of hij nu een straf uitdeelt of niet.
ook voetbalprimeur.nlquote:Einde soap rond Leonardo in zicht
Foto: Orangepictures10 december 2006, 00:00
Door: Tim Gregoor
Dat Leonardo NAC Breda in de winterstop zou gaan verlaten leek lange tijd zeker. Zondag verscheen eerst het bericht dat Leonardo zijn huidige club trouw wil blijven, nu lijkt de Braziliaan toch voor Ajax gekozen te hebben.
Volgens Derat.nl, een fansite van NAC, zijn Leonardo en Ajax het eens over een contract voor 2,5 jaar. Dit zou gemeld zijn door enkele spelers en een andere 'betrouwbare bron' binnen de Bredase club. Hiermee lijkt er een einde te komen aan de soap rond de snelle aanvaller. Eerder werd Leonardo in verband gebracht met onder andere PSV, Tottenham Hotspur, Arsenal en Osasuna. Nu lijkt Ajax dus zijn nieuwe werkgever te worden.
Als hij slecht had gespeeld had je mij wel gehoordquote:Op maandag 11 december 2006 09:26 schreef twi het volgende:
Ohja, mag ik even aan Erwtensoep benadrukken dat dat fantastisch felle spel van gisteren met name te danken was aan het uitstekende jagen van Gabri?
Geweldige aanjager
quote:10 december 2006
Leo voor 2,5 jaar in rood-wit
Normaal gesproken plaatsen we geruchten in de kop tussen aanhalingstekens, deze keer is er zo weinig reden voor twijfel dat zo`n voorbehoud niet nodig is.
De soap rond Leonardo heeft namelijk weer een heel andere wending genomen. Betrouwbare bronnen (jaja, daar hebben we ze weer!) beweren dat Leonardo met ajax voor 2,5 jaar overeen is gekomen. Om de zeikers voor te zijn: dit bericht komt vanuit de spelersgroep zelf, en het geruchtencircuit in de Le CarNAC. Betrouwbaar genoeg, denken wij.
Als alles al in kannen en kutkruiken is, speelt Leo gewoon een spelletje. De tijd zal het leren.
Bron : De Rat
quote:Op maandag 11 december 2006 09:42 schreef Corksterr het volgende:
10 december 2006
Leo voor 0,5 jaar in rood-wit
Ach, wanneer er een hoop miljoenen op tafel komen bij een vertrek van hem, mag het van mij. Toch mooi als hij gehaald wordt voor 750.000 euro en je hem verkoopt voor miljoenen.quote:
Ik verwacht niet dat hij voor miljoenen verkocht gaat worden. Ik snap uberhaupt niet waarom topclubs hem willen.quote:Op maandag 11 december 2006 09:49 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ach, wanneer er een hoop miljoenen op tafel komen bij een vertrek van hem, mag het van mij. Toch mooi als hij gehaald wordt voor 750.000 euro en je hem verkoopt voor miljoenen.![]()
Ik zie het wel.quote:Op maandag 11 december 2006 09:55 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat hij voor miljoenen verkocht gaat worden. Ik snap uberhaupt niet waarom topclubs hem willen.
Dat gaat niet lukken, dat kan ik je nu al vertellen.quote:Op maandag 11 december 2006 09:58 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zie het wel.
Als een club grip krijgt op zijn grillige karakter is hij een verschrikkelijk bruikbare speler.
Jullie mochten willen dat jullie zo'n goede voetballer hadden. Verder ben ik benieuwd hoe Leonardo gaat presteren. Ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op maandag 11 december 2006 10:17 schreef Malibu-06 het volgende:
Veel plezier met ons afdankertje
Die jongen gaat de sfeer in de selectie bij Ajax totaal verpesten, ga daar maar vanuit.
Dus de Rat heeft een goede bronquote:'Ajax maakt komst Leonardo maandag bekend'
11-12-2006 FcUpdate
Volgens Sportweek is de transfer van Leonardo naar Ajax rond. Het blad meldt op haar website dat de Braziliaan vandaag (maandag) medisch gekeurd wordt in Amsterdam en dat hij vervolgens zijn handtekening zal zetten onder een contract voor 2,5 jaar. Leonardo, die 750.000 euro kost, zal in januari aansluiten bij de selectie van Ajax.
De overstap van Leonardo, die de jeugdopleiding van Feyenoord doorliep, hing al min of meer in de lucht. Vorige week werd bekend dat PSV afgehaakt was in de race om de snelle Braziliaan, waarna Ajax vrij spel had. Dit weekend kreeg Leonardo, die sinds de tweede helft van vorig seizoen de kleuren van NAC Breda verdedigt, nog rood in de wedstrijd tegen Excelsior. Na die wedstrijd zorgde hij voor opschudding door te verklaren dat hij nog geen gesprek gehad heeft met Ajax, maar dat blijkt een leugentje om bestwil te zijn geweest.
We hadden hem ook, maar dat joch is een en al ellende, geloof mij maar.quote:Op maandag 11 december 2006 10:18 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Jullie mochten willen dat jullie zo'n goede voetballer hadden.
Door schade en schande wordt men wijs luidt toch het spreekwoord?quote:Op maandag 11 december 2006 10:19 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
We hadden hem ook, maar dat joch is een en al ellende, geloof mij maar.
quote:‘Medunjanin mag definitief weg bij AZ’
Geschreven door Matthijs van Laar op maandag, 11 december om 10:11
Volgens het Algemeen Dagblad is het AZ-bestuur van plan om Harris Medunjanin definitief in de verkoop te doen. De jeugdinternational komt momenteel nog op huurbasis uit voor Sparta Rotterdam.
Medunjanin was afgelopen weekend nog beslissend in het degradatieduel met Heracles Almelo. De 21-jarige aanvallende middenvelder wist twee maal op fraaie wijze het net te vinden, waarmee hij zijn ploeg de goede richting opstuurde in de met 2-3 gewonnen confrontatie.
Hoeveel Medunjanin op zal moeten leveren is niet bekend.
Hij is geen verkeerde voetballer.quote:Op maandag 11 december 2006 10:24 schreef the_hunter het volgende:
Wil je Medunjanin zo graag hebben Montana?
Als backup voor Sneijderquote:Op maandag 11 december 2006 10:31 schreef M0NTANA het volgende:
Vergat de vraag erbij te zetten of het wellicht een interssante speler voor Ajax is.
Maar persoonlijk zou ik hem graag zien komen, een échte tien.
Maar dan heb je weer zo'n fragiele speler. Ik ben wel gecharmeerd van Engelaar. Flinke fysiek en wel een redelijk scorend vermogen. Weet alleen niet hoe hij de stap zou maken naar de echte top.quote:Op maandag 11 december 2006 10:38 schreef Robar het volgende:
[..]
Als backup voor Sneijder
Snejider gaat toch zeker dit jaar of anders volgend jaar weg.
Dat is bijna niet tegen te houden.
Ben ik eerder voor Medu. Engelaar is imho niet echt een topper...quote:Op maandag 11 december 2006 10:56 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Maar dan heb je weer zo'n fragiele speler. Ik ben wel gecharmeerd van Engelaar. Flinke fysiek en wel een redelijk scorend vermogen. Weet alleen niet hoe hij de stap zou maken naar de echte top.
Waarom halen we niet gewoon Dudek voor achter Huntelaar.quote:Op maandag 11 december 2006 11:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Niet voor de vleugel. Achter Huntelaar.
quote:Op maandag 11 december 2006 11:22 schreef M0NTANA het volgende:
De enige oud-Feyenoorder (naast Leonardo) die qua niveau Ajax zou aankunnen, is Robin van Persie, maar die hoeft van mij niet te komen.
Hij is van harte welkom!quote:Op maandag 11 december 2006 11:22 schreef M0NTANA het volgende:
De enige oud-Feyenoorder (naast Leonardo) die qua niveau Ajax zou aankunnen, is Robin van Persie, maar die hoeft van mij niet te komen.
Nee, die man is Sneijder.quote:Op maandag 11 december 2006 11:25 schreef Chadi het volgende:
Leonardo is een goede voetballer voor de actie.. niet voor de intelligentie hoor. Maar zijn taak is simpel... speel je man voorbij en geef een goede voorzet of doe zelf een doelpoging. Hij hoeft niet het spel te verdelen of dergelijke.
Hij heeft gisteren goed gespeeld omdat het middenveld goed stond. De weken ervoor vond ik hem slaap verwekkend.quote:Op maandag 11 december 2006 11:24 schreef Badabingea het volgende:
We hebben een goeie aan Ogararu. Niet zeiken en als die speelt de sterren van de hemel spelen!
Zeker weten. Werd al na de JC schaal afgeschreven, maar ik ben er toch erg blij mee. Ik ben Trabelsi alweer vergeten.quote:Op maandag 11 december 2006 11:24 schreef Badabingea het volgende:
We hebben een goeie aan Ogararu. Niet zeiken en als die speelt de sterren van de hemel spelen!
Je kunt voetbal ook niet in je eentje spelen. Hij kan het in ieder geval wel. Dus van mij mag die vaker een kans krijgen.quote:Op maandag 11 december 2006 11:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren goed gespeeld omdat het middenveld goed stond. De weken ervoor vond ik hem slaap verwekkend.
Ik denk dat Ten Cate hem ook wel eventjes aanpakt.quote:Op maandag 11 december 2006 11:26 schreef Pritt het volgende:
Leonardo is denk een potentieele topper als Stam hem bij nek pakt en hem wat manieren in drilt.
Who the fuck is Buffelquote:Op maandag 11 december 2006 11:26 schreef M0NTANA het volgende:
Zie nu dat het Erwtensoep is die met Thomas Buffel komt aanzetten, wanneer zal hij nu eindelijk eens beseffen dat hij geen verstand van voetbal heeft?
quote:Op maandag 11 december 2006 11:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Als ze dan toch kakkerlakken gaan kopen dan mogen ze van mij Buffel wel halen. Hij heeft stiekem toch al een Ajax hart.
Ja, dat is ook echt onwaarschijnlijk hoogquote:Op maandag 11 december 2006 11:22 schreef M0NTANA het volgende:niveau Ajax
Ik ben gelukkig niet de enige...quote:Op maandag 11 december 2006 11:26 schreef M0NTANA het volgende:
Zie nu dat het Erwtensoep is die met Thomas Buffel komt aanzetten, wanneer zal hij nu eindelijk eens beseffen dat hij geen verstand van voetbal heeft?
Engelaar is inderdaad ook wel een leuke speler.quote:Op maandag 11 december 2006 10:56 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Maar dan heb je weer zo'n fragiele speler. Ik ben wel gecharmeerd van Engelaar. Flinke fysiek en wel een redelijk scorend vermogen. Weet alleen niet hoe hij de stap zou maken naar de echte top.
Verder wel met je eens.quote:Op maandag 11 december 2006 11:29 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ow en trouwens : Gio, Larsson en Kuyt te slecht voor Ajax? (Om er maar even een paar op te noemen) Dacht het niet..
Medunjanin is natuurlijk een heel wat serieuzere optie dan Buffel.quote:Op maandag 11 december 2006 11:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Medunjanin (wisselspeler bij Sparta) scoort 2 mooie goals en hij moet meteen naar Ajax?
Ik ben blij dat ik geen verstand van voetbal heb... Wie kwam met dit voorstel?
quote:Op maandag 11 december 2006 11:34 schreef Robar het volgende:
[..]
Verder wel met je eens.
Maar ik zie het gewoon niet zitten in Gio.
Maakt als verdediger te veel fouten.
Voegt wat mij betreft (ervaring uitgezonderd) niets meer toe dan bijvoorbeeld Emanuelson.
Kuyt en Larsson zijn hele goede spelers, ik ben alleen erg benieuwd of ze bij Ajax passen.
Zat te wachten op een Feyenoorder die zou happen en inderdaad, het gebeurde.quote:Op maandag 11 december 2006 11:29 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook echt onwaarschijnlijk hoog![]()
Jullie kijken altijd maar alleen naar mooie acties, terwijl je ook nuttige spelers (type Simons of Lucius) moet hebben in je team. Daar gaat Ajax keer op de keer de fout mee in. Als een speler niet minstens 5 scharen per wedstrijd laat zien, is ie volgens jullie 'niet goed genoeg'. Nu willen jullie Leo, maar kijk eens naar z'n rendement... De gemiddelde Heracles-spits doet het wat dat betreft beter.
Ow en trouwens : Gio, Larsson en Kuyt te slecht voor Ajax? (Om er maar even een paar op te noemen) Dacht het niet..
Nee, dan degraderen we.quote:Op maandag 11 december 2006 11:37 schreef Badabingea het volgende:
Zouden ze Huntelaar laten gaan naar Man Utd?
Ik pleite Buffel ook niet als serieuze optie (daar is hij ook veel te duur voor), maar wat moeten we met 2 talentjes die het tot nu toe hun beloften niet inlossen (Leonardo meegerekend)? Laat ze dan een ervaren speler kopen die zich al heeft bewezen.quote:Op maandag 11 december 2006 11:36 schreef Robar het volgende:
[..]
Medunjanin is natuurlijk een heel wat serieuzere optie dan Buffel.
En dat Medunjanin nu niet lekker draait betekent niet dat hij nu opeens niet goed genoeg is.
Als AZ hem voor weinig wegdoet, zou ik het wel een kans willen geven.
Die jongen kan echt wel wat.
Niemand die Cruz noemt hequote:Op maandag 11 december 2006 11:29 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wat heb ik met "velen" te maken?quote:Op maandag 11 december 2006 11:37 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar Gio als basisspeler van Barca minder vinden dan Urby slaat echt helemaal nergens op. Die gozer is top, en wordt door velen gezien als een van de vijf beste linksbacks van dit jaar.
Wat dat betreft ben ik het met je eens dat we nu vooral wat meer ervaring moeten inkopen, ipv talenten. Volgens mij heeft dit team nog niet genoeg Jaap Stams, en die hebben we juist wel nodig (een type Davids dus, als voorbeeld).quote:Op maandag 11 december 2006 11:42 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik pleite Buffel ook niet als serieuze optie (daar is hij ook veel te duur voor), maar wat moeten we met 2 talentjes die het tot nu toe hun beloften niet inlossen (Leonardo meegerekend)? Laat ze dan een ervaren speler kopen die zich al heeft bewezen.
Uiteraard, maar het kan toch ook beide.quote:Op maandag 11 december 2006 11:46 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik het met je eens dat we nu vooral wat meer ervaring moeten inkopen, ipv talenten. Volgens mij heeft dit team nog niet genoeg Jaap Stams, en die hebben we juist wel nodig (een type Davids dus, als voorbeeld).
Volgens mij heb ik geen of/of gezegd, of wel? Ik zei dat we de nadruk nu meer op ervaren spelers moeten leggen.quote:Op maandag 11 december 2006 11:49 schreef Robar het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het kan toch ook beide.
Met alleen talenten of ervaren spelers red je het niet.
Je hebt denk ik in zoverre een punt dat een speler als Gravesen, die in de zomer nog gelinkt werd met Ajax, weldegelijk nuttig zou kunnen zijn. Als je ziet hoe die nu bij celtic speelt zou hij niet mistaan, en zeker niet achter een Medunjanin.quote:Op maandag 11 december 2006 11:29 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook echt onwaarschijnlijk hoog![]()
Jullie kijken altijd maar alleen naar mooie acties, terwijl je ook nuttige spelers (type Simons of Lucius) moet hebben in je team. Daar gaat Ajax keer op de keer de fout mee in. Als een speler niet minstens 5 scharen per wedstrijd laat zien, is ie volgens jullie 'niet goed genoeg'.
Ik denk 1 keer terug aan die CL wedstrijd tegen ManU van een paar maanden geleden, en ben meteen compleet genezen van het Gravesen-virus.quote:Op maandag 11 december 2006 11:52 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Je hebt denk ik in zoverre een punt dat een speler als Gravesen, die in de zomer nog gelinkt werd met Ajax, weldegelijk nuttig zou kunnen zijn. Als je ziet hoe die nu bij celtic speelt zou hij niet mistaan, en zeker niet achter een Medunjanin.
Niet als ze met 10 miljoen pond komenquote:Op maandag 11 december 2006 11:37 schreef Badabingea het volgende:
Zouden ze Huntelaar laten gaan naar Man Utd?
Zoals hij Huntelaar en Sneijder aanpakt?quote:Op maandag 11 december 2006 11:27 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik denk dat Ten Cate hem ook wel eventjes aanpakt.
Want gelukkig spelen Ajacieden nooit eens een slechte wedstrijdquote:Op maandag 11 december 2006 11:54 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik denk 1 keer terug aan die CL wedstrijd tegen ManU van een paar maanden geleden, en ben meteen compleet genezen van het Gravesen-virus.
Zo geweldig is Huntelaar niet dit seizoen toch?quote:Op maandag 11 december 2006 12:00 schreef devv05 het volgende:
[..]
Niet als ze met 10 miljoen pond komen
Onder de 20 miljoen euro niet eens over nadenken lijkt me.
Wij hoeven hem niet kwijt hoor. Graag of niet, onder de 20m blijft ie maar lekker gewoon.quote:Op maandag 11 december 2006 12:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zo geweldig is Huntelaar niet dit seizoen toch?
Denk dat 15 miljoen euro op dit moment iets realistischer is dan de minimaal 20 miljoen euro die jij nu noemt.
Iedereen weet wat ie kan en waarom zou je hem nu verkopen als ze een schijntje bieden? Zo nodig hoeven we er niet vanaf hoor.quote:Op maandag 11 december 2006 12:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk dat 15 miljoen euro op dit moment iets realistischer is dan de minimaal 20 miljoen euro die jij nu noemt.
Als die SCH-voorzitter een vraagprijs van 20 miljoen euro aanhoudt voor Alves, dan kunnen wij 30 miljoen euro vragen. Graag of niet, bij ons hoeft hij niet weg.quote:Op maandag 11 december 2006 12:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Komt dan mss voort uit het feit dat ik Gravesen nooit echt als een optie heb gezien.quote:Op maandag 11 december 2006 12:10 schreef twi het volgende:
[..]
Want gelukkig spelen Ajacieden nooit eens een slechte wedstrijd
Mss was Erwt vroeger stiekem een Feyenoorder?quote:Op maandag 11 december 2006 12:23 schreef Nashje het volgende:
Medunjanin mag ook lekker wegblijven. Ik hoef geen AZers.
Maar hoe kom je nou ineens bij Buffel? Zo uit het niets?
Niet dat ik weet, hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 11 december 2006 12:18 schreef M0NTANA het volgende:
Klopt het trouwens dat Mateja met KJH op de foto gaat als Phillip Cocu zijn contract niet verlengt?
Heb je ooit eens gezegd in een PSV-topic:quote:Op maandag 11 december 2006 12:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, hoe kom je daarbij?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Appels met Peren vergelijken.
Cocu tekent gewoon bij
Zo niet gaat Mateja met Huntelaar op de foto![]()
Jenner, Dembele en Mendes da Silva mogen van mij vandaag nog tekenen hoor.quote:Op maandag 11 december 2006 12:23 schreef Nashje het volgende:
Medunjanin mag ook lekker wegblijven. Ik hoef geen AZers.
Wij hebben Klaas-Jan toch?quote:Op maandag 11 december 2006 11:47 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax mag van mij wel op zoek naar een paar klootzakken in het voetbalveld, zo'n actie van Theo Janssen gisteren, kan ik best waarderen. Ajax moet wat harder zijn, pas ballet-voetbal spelen als verder alles klopt.
Net zoals Perez, KJH, Sneijder en Urby gewoon niet spelen, zeker?quote:Op maandag 11 december 2006 12:57 schreef koningdavid het volgende:
Medujanin rendeert alleen in een 4-4-2 systeem met een mannetje achter hem die al het werk voor hem opknapt. Medunjanin zou nooit op een Ajax-middenveld kunnen spelen omdat hij teveel moet lopen en ook teveel moet verdedigen. Dan zie ik inderdaad ook liever een Engelaar komen die een stuk completer is.
Dat Leo komt is positief. Bij NAC was hij de enige grote ster die alles maar kon maken zonder dat NAC hem kon straffen. Bij Ajax is hij slechts 'één van de sterren'. Bij ons draait de wereld niet om Leonardo. Misdraagt hij zich, dan speelt hij gewoon niet, zo simpel is het.
Die kosten alleen allen een flinke duit meer dan Medunjaninquote:Op maandag 11 december 2006 13:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jenner, Dembele en Mendes da Silva mogen van mij vandaag nog tekenen hoor.![]()
Ik vind dit een beetje appels en peren . . . .quote:Op maandag 11 december 2006 13:23 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Net zoals Perez, KJH, Sneijder en Urby gewoon niet spelen, zeker?
Dat was voor het huidige seizoen, zie datumquote:Op maandag 11 december 2006 12:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb je ooit eens gezegd in een PSV-topic:
Is het mss ook wel.quote:Op maandag 11 december 2006 13:26 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje appels en peren . . . .
Wss bookmarked hij interessante posts die hij later weer kan recyclen.quote:Op maandag 11 december 2006 13:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat was voor het huidige seizoen, zie datum
Zit jij gewoon PSV topics terug te lezen trouwens?
Goh. Goede vergelijkingen!quote:Op maandag 11 december 2006 13:23 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Net zoals Perez, KJH, Sneijder en Urby gewoon niet spelen, zeker?
Appels en peren, inderaad. Maar: je vergeet dat Perez tegen Sparta gewoon speelde, Sneijder mocht blijven staan ondanks zijn opmerkingen en KJH heeft er een handje naar lekker gemeen te trappen. Hoewel het mss appels en peren zijn, komt het genoeg in de buurt van elkaar om jouw opmerking iig met wat meer zout te nemen.quote:Op maandag 11 december 2006 13:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Goh. Goede vergelijkingen!
Perez speelde tegen Espanyol inderdaad niet en zat thuis.
En Huntelaar deelt weleens een tikkie uit, maar zijn gedrag is niet zo stuitend dat hij er naast zou moeten staan. Of vindt jij van wel?
Sneijder: Idem.
En Urby en Leo vergelijken slaat echt werkelijk nergens op. Urby haalde een hele domme rode kaart in Praag, maar qua gedrag is er verder niks op hem aan te merken volgens mij.
Puur uit verveling, was benieuwd hoe de algemene verwachting onder PSV'ers was, voorafgaand aan dit seizoen.quote:Op maandag 11 december 2006 13:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat was voor het huidige seizoen, zie datum
Zit jij gewoon PSV topics terug te lezen trouwens?
quote:Op maandag 11 december 2006 13:38 schreef knep het volgende:
Hebben jullie toch nog een voordeeltje dat die Braamhaar een blinde tyfushond is [afbeelding]
quote:Via bronnen binnen AZ hebben wij te horen gekregen dat de overgang van Ben Rienstra tijdens dit seizoen niet gerealiseerd kan worden. Door de KNVB-regels die gelden mag een speler gedurende een seizoen niet overstappen naar een andere club.
Mocht Ben Rienstra komen zal het dus volgend jaar worden!
quote:Klaas-Jan Huntelaar zal niet alsnog hoeven te vrezen voor een strafzaak nadat de tv-beelden van zijn overtreding overal te zien zijn geweest. De scheidsrechter vond achteraf weliswaar dat hij fout zat. "In het veld dacht ik dat hij de bal speelde, maar het was een rode kaart. Daar hoef ik niet lang over te discussiëren. Ik heb die situatie gewoon verkeerd beoordeeld." Omdat de scheidsrechter de actie in het veld beoordeelde en besloot geen kaart te geven, kan de actie niet achteraf nog vervolgd worden. Dat kan alleen indien de scheidsrechter het voorval niet gezien heeft in het veld. Dat bevestigde scheidsrechtersbaas Uilenberg in het Algemeen Dagblad.
Zag em vandaag nog. Hij had er geen zin meer in bij Ajax. Nou dan niet dusquote:Op maandag 11 december 2006 13:59 schreef SoA-Holic het volgende:
ff een update over die Ben Rienstra. Dit stond op een calimero'67 site:
[..]
Gelukkig komt, Ten Cate totaal niet arrogant over ofzo.quote:Ten Cate mag dan menen sportief alles te weten over Zulte Waregem, over de combinatie werk-voetbal van een pak spelers had hij nog niet gehoord. ,,Semi-profs? Nou, nou. Daar zou ik iets leuks over kunnen zeggen, maar dat ga ik niet doen. Het zou Hollandse humor zijn en ik ben er niet zeker van of jullie dat in België wel zouden begrijpen. Jullie zouden nog wel eens kunnen denken dat ik het meen.''
,,Ernstig: ik heb veel respect voor Zulte Waregem. Ze hebben een meer dan behoorlijk elftal. Fysiek zijn ze sterk en ze hebben heel wat aardige voetballers rondlopen. Namen? Die geef ik je niet. Ik wil de tegenstander niet wakker maken. De resultaten in Europa van Zulte Waregem tegen Austria en Sparta Praag zijn echt geen toeval. We zijn gewaarschuwd, we gaan hen zeker niet onderschatten.''
Ten Cate heeft met De Mul, Vermaelen en Vertonghen drie Ajax-Belgen waaraan hij meer informatie over Zulte Waregem kan vragen. ,,Vanzelfsprekend dat ik dat ga doen'', aldus Ten Cate. ,,Maar er komt toch geen zinnig woord uit. Voor alle duidelijkheid: dat is ook Hollandse humor, hoor!''
Qua uitspraken en houding richting media is Henk ten Cate echt een heerlijke kerel.quote:Op maandag 11 december 2006 15:23 schreef koningdavid het volgende:
Uit een interview met Henk van een Belgische krant.
[..]
Gelukkig komt, Ten Cate totaal niet arrogant over ofzo.![]()
Lijkt er wel op. Wellicht dat het vandaag op Ajax.nl komt te staan?quote:Op maandag 11 december 2006 15:24 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.nu.nl/news/913084/41/Leonardo_kiest_voor_Ajax.html
Zou het nu voor de volle honderd procent definitief zijn?
Vergeleken met van Gaal valt het wel mee hoorquote:Op maandag 11 december 2006 15:23 schreef koningdavid het volgende:
Uit een interview met Henk van een Belgische krant.
[..]
Gelukkig komt, Ten Cate totaal niet arrogant over ofzo.![]()
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 11 december 2006 15:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Vergeleken met van Gaal valt het wel mee hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |