abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44307943

* De OP is hier te downloaden.

|X|Ajax-AZ 2-2
|X|Veel gedoe rond Braamhaar
|X|En voor wat het waard is: Leonardo ontkent gesprek met Ten Cate
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zondag 10 december 2006 @ 17:41:13 #2
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_44307990
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zondag 10 december 2006 @ 17:41:44 #3
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_44308006
Kluivert met de schaal? alleen in het verkeerde shirt
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_44308049
Ik was benieuwd vandaag, benieuwd of Ajax AZ onder de knie kon houden. AZ speelt, zoals we allemaal weten, het mooiste voetbal van de Eredivisie. 'Hogeschoolvoetbal' noemt men dat. Ik heb het vandaag niet gezien. Of je moet met tijdrekken en terugspelen op de keeper die status verkrijgen.

Wat ik wel heb gezien is een oppermachtig Ajax in de eerste helft. AZ heeft geen kans gehad, werd compleet overlopen en mocht de billen dichtknijpen met 1-0. In de laatste minuten voor de rust waren ze zelfs helemaal de weg kwijt. Helaas blijft het bij de 1-0.

Dan begint de grote Braamhaar-show pas echt, de eerste helft was slechts het voorprogramma. Ik geloof dat Huntelaar geen vrije trap heeft gehad, terwijl daar best aanleiding toe was. En in een nog niet zo ver verleden stond op de overtreding van De Cler (op De Mul) rood. Maar niet bij Braamhaar.

Het feest begint meteen al bij die overtreding op Urby. Dat 'ie niet voor een overtreding fluit is al triest, maar wat AZ daarna doet is misschien nog wel triester. Dan wordt het nog 1-2 ook, niet zo handig van Stekelenburg. Gevolg: drama.

Braamhaar heeft deze toppers, zoals gebruikelijk, niet in de hand en gaat alles met alles lopen compenseren. Uiteindelijk is iedereen gelijk, maar AZ net even meer dan Ajax. En Van Gaal maar zeuren. Opstaan van je stoel is normaal al goed om weggestuurd te worden, nu mag je in de middencirkel verhaal komen halen en gebeurt er weer niks...

Steinsson komt al goed weg, dan bij Opdam is helemaal het toppunt. Cziommer die er bij dat moment met Huntelaar alleen maar op uit is om te zieken door die bal weg te trappen en daar helemaal niks te zoeken heeft. Vervolgens naar zn verkeerde been grijpt En dan nog die handsbal in blessuretijd, zelfs volgens AZ-supporters was het een strafschop.

Conclusie: Ajax laat het weer eens liggen ondanks geweldig spel, vooral in de eerste helft Ajax was de tweede helft niet slechter, AZ was beter en dus werd het een gelijker opgaande wedstrijd. Je geeft anderhalve kans weg en staat ineens achter, dus mag je nog blij zijn met een punt. Kortom, de schaal mag naar Eindhoven...

Ogararu was goed trouwens.
En Lindenbergh, de eerste helft.
Babel en Urby liep ook wel weer aardig.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_44308119
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:41 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
Mooie foto. Zeker over een tijdje, wanneer ze beiden met Ajax de Champions League hebben gewonnen.
  zondag 10 december 2006 @ 17:47:22 #6
82589 S-Two
barba macacu
pi_44308192
Tjah, het is dus weer een kutseizoen. Seizoen is voorbij, PSV wordt landskampioen en Ajax, AZ en waarschijnlijk Feyenoord en Twente mogen straks play-offs spelen.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  zondag 10 december 2006 @ 17:47:44 #7
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44308202
Gaan we KJH nog missen vanwege een schorsing? In stadion leek het wel mee te vallen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  zondag 10 december 2006 @ 17:50:02 #8
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44308277
quote:
Braamhaar heeft deze toppers, zoals gebruikelijk, niet in de hand en gaat alles met alles lopen compenseren. Uiteindelijk is iedereen gelijk, maar AZ net even meer dan Ajax. En Van Gaal maar zeuren. Opstaan van je stoel is normaal al goed om weggestuurd te worden, nu mag je in de middencirkel verhaal komen halen en gebeurt er weer niks...
Daar zeg je idd wat zeg, je hoeft normaal niet eens boos te kijken naar een scheids en je zit op de tribune, v gaal liep zo het veld op..

Scheef op zijn minst
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 10 december 2006 @ 17:50:12 #9
82589 S-Two
barba macacu
pi_44308284
quote:
Leonardo weet niet van gesprek met Ten Cate

10/12/2006 16:51

Niet alleen op het veld is Leonardo soms onnavolgbaar. De Braziliaanse linksbuiten van NAC Breda weet nu niets van een gesprek met Ajax-coach Henk ten Cate.

Leonardo wordt in verband gebracht met een transfer naar Ajax. De overgang, die in de winterstop zou plaatsvinden, zou zo goed als zeker zijn. Maar de Braziliaan zelf weet nergens van. 'Ik heb nog nooit met Ten Cate gesproken', zie hij tegen Omroep Brabant.

De opmerkingen van Leonardo staan in contrast met het commentaar van de Ajax-coach afgelopen week. Ten Cate heeft duidelijk gemaakt dat hij twee keer om de tafel zat met de Braziliaan, die na de winst op Excelsior zinspeelde op een langer verblijf in Breda.
Hier dat artikel. Enne, ik heb alleen het gifje gezien, en dan denk ik dat we [i]KJH]/i] toch echt wel ff gaan missen..
pi_44308301
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:47 schreef M0NTANA het volgende:
Gaan we KJH nog missen vanwege een schorsing? In stadion leek het wel mee te vallen.
De .gif die hier online staat lijkt het heel erg, Ten Cate zei dat hij een stap beweging maakt en geen schop beweging... Ik vrees het ergste, maar goed. Braamhaar moet voorlopig maar niet in de Arena komen
pi_44308308
Het viel ook wel mee, en hij wordt waarschijnlijk niet geschorst
pi_44308357
Dat AZ publiek is trouwens ook echt het meest trieste ooit .

Sowieso dat spandoek wat echt helemaal nergens op sloeg en dan na de 1-2 "oh wat zijn die joden stil" terwijl wij constant zongen en zij echt helemaal niets.

Wat een jokers.
  zondag 10 december 2006 @ 17:54:18 #13
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44308393
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:50 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

De .gif die hier online staat lijkt het heel erg, Ten Cate zei dat hij een stap beweging maakt en geen schop beweging... Ik vrees het ergste, maar goed. Braamhaar moet voorlopig maar niet in de Arena komen
Eric Braamhaar was de man van de wedstrijd, wat een fuckin' tyfushond zeg!
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:52 schreef BliksemSchigt het volgende:

Sowieso dat spandoek wat echt helemaal nergens op sloeg en dan na de 1-2 "oh wat zijn die joden stil" terwijl wij constant zongen en zij echt helemaal niets.

Wat een jokers.
Vijf jaar geleden waren ze allemaal nog Ajax-supporters, stelletje gloryhunters.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_44308416
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:52 schreef BliksemSchigt het volgende:

Wat een jokers.
"Ik red 90 volle minuten niet, ik ben ajacied"
  zondag 10 december 2006 @ 17:55:53 #15
82589 S-Two
barba macacu
pi_44308441
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:54 schreef keijz het volgende:

[..]

"Ik red 90 volle minuten niet, ik ben ajacied"
Was dat spandoek van Tom de Mul?
  zondag 10 december 2006 @ 17:56:25 #16
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44308457
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:55 schreef S-Two het volgende:

[..]

Was dat spandoek van Tom de Mul?
Mauro Rosales viel overigens ook zeer matig in, zeg!
pi_44308463
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:51 schreef keijz het volgende:
Het viel ook wel mee, en hij wordt waarschijnlijk niet geschorst
Ik had vanaf 410, dus vanuit de hoek, het idee dat Huntelaar de bal weg wilde kappen voordat Cziommer die bal weer weg kon trappen, zodat Ajax snel door kon. Maar het gebeurde op het middenveld, dus ja.
pi_44308475
  zondag 10 december 2006 @ 17:57:37 #19
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_44308483
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:56 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Jawel, je keek.
pi_44308491
quote:

[..]

Ingevallen waar?
pi_44308553
quote:

[..]

Die is toch niet ingevallen

Rosenberg, Mitea en Vermaelen toch?
  zondag 10 december 2006 @ 18:01:46 #22
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_44308600
quote:
Op zondag 10 december 2006 18:00 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Die is toch niet ingevallen

Rosenberg, Mitea en Vermaelen toch?
Precies, al vraag ik me af of Montana serieus was...
Jawel, je keek.
pi_44308611
Daarom, de buitenspelers liggen zwaar onder vuur de laatste tijd. Dus Rosales nu ook even, MONTANA's post is lekker ironisch. Maar dat ontgaat het merendeel denk ik
  zondag 10 december 2006 @ 18:05:27 #24
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44308708
Natuurlijk ben ik niet serieus, bedoelde er mee mee aan te geven dat Mauro Rosales (terecht) naar een andere club kan uitkijken. Eerst krijgt Tom de Mul de voorkeur boven hem in de basis, daarna mag Nicolae Mitea invallen als rechtsbuiten en daarna komt Markus Rosenberg op die positie te spelen, duidelijk zat toch?
pi_44308729
quote:
Op zondag 10 december 2006 18:05 schreef M0NTANA het volgende:
Natuurlijk ben ik niet serieus, bedoelde er mee mee aan te geven dat Mauro Rosales (terecht) naar een andere club kan uitkijken. Eerst krijgt Tom de Mul de voorkeur boven hem in de basis, daarna mag Nicolae Mitea invallen als rechtsbuiten en daarna komt Markus Rosenberg op die positie te spelen, duidelijk zat toch?
Henk liet hem voor straf nog een half uur warmlopen
  zondag 10 december 2006 @ 18:13:48 #26
80382 manny
30 is best veel
pi_44308962
Ik zat vandaag naast een "babel-lover". Ook na vandaag blijft hij enthousiast over Babel. Dat hij alles van zijn voet laat springen, en dus steeds een extra beweging nodig heeft om de bal te controleren, dat 4 van de 5 schoten hopeloos naast / over gaan en dat ie met links nog geen pass over 10 meter kan geven dat ontgaat hem. Vandaag de eerste barst in het vertrouwen: hij heeft gezien dat Babel het spel steeds vertraagd.

Eens kijken wat Babel nog gaat brengen dit seizoen, persoonlijk heb ik weinig vertrouwen in.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 10 december 2006 @ 18:18:31 #27
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44309027
Ik vond Babel anders prima spelen vandaag Hij liet wat ballen van z'n voet springen, maar die hield 'ie vandaag in bezit, waar ze normaal gesproken over de zijlijn gaan of afgepakt worden door de tegenstander
  zondag 10 december 2006 @ 18:21:10 #28
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_44309059
Babel speelde een prima wedstrijd.
Gourmetten of steengrillen?
pi_44309264
Ik begin zo nog eens een hekel te krijgen aan Van Gaal

Bah wat een onzin weet die gast uit te kramen

Shota blijft trouwens een held
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_44309329
Babel was heel balvast. Dat vertragen vond ik ook zeer irritant, maar dat is wel de manier voor hem om een actie te maken. Dat schot in de korte hoek was ook heel erg sterk.

Vermaelen, Urby, Babel, dan heb je wel een prima linkerkant hoor. Of Urby, Sneijder, Babel. Maar Urby doet het echt fantastisch.
pi_44309350
Ik vond ook Ogararu erg sterk spelen vandaag
Porcupine Tee - Normal
pi_44309351
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:57 schreef Jasza het volgende:
[afbeelding]
  zondag 10 december 2006 @ 18:37:27 #33
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44309407
quote:
Op zondag 10 december 2006 18:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Babel was heel balvast. Dat vertragen vond ik ook zeer irritant, maar dat is wel de manier voor hem om een actie te maken. Dat schot in de korte hoek was ook heel erg sterk.

Vermaelen, Urby, Babel, dan heb je wel een prima linkerkant hoor. Of Urby, Sneijder, Babel. Maar Urby doet het echt fantastisch.
Mocht Sneijder vertrekken, doe je er beter aan om een linksback te komen dan een vervanger voor Sneijder. Urby links op het middenveld is inderdaad op z'n tijd een genot om naar te kijken.
pi_44309508
Urby is af en toe geniaal, maar soms heeft hij z'n momentjes en dan loopt hij zich vast waar een gevaarlijke counter uit ontstaat.
Geweldige middenvelder, matige verdediger.
pi_44309552
quote:
Op zondag 10 december 2006 18:41 schreef VoreG het volgende:
Urby is af en toe geniaal, maar soms heeft hij z'n momentjes en dan loopt hij zich vast waar een gevaarlijke counter uit ontstaat.
Geweldige middenvelder, matige verdediger.
Dat hebben we tegen Kopenhagen gezien

pi_44309574
quote:
Op zondag 10 december 2006 18:21 schreef Silenus het volgende:
Babel speelde een prima wedstrijd.
En dan te bedenken dat dit pas z'n eerste volledige (ja, bijna...) wedstrijd was. En Steinsson is ook niet de minste back van de Eredivisie.
  zondag 10 december 2006 @ 18:47:29 #37
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_44309654
kijk nou wat ik tegenkom

pi_44309732
Naar welke club zal Markus in de winterstop verkassen?
  zondag 10 december 2006 @ 18:59:01 #39
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_44309883
quote:
Op zondag 10 december 2006 18:47 schreef Houniet het volgende:
kijk nou wat ik tegenkom

[afbeelding]
Een van de weinige momenten waar ik van Rosenberg heb genoten.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_44309996
Ik dacht dat Sneijder vanavond bij studio voetbal kwam, maar net bij Studio Sport vertellen ze dat van Praag de gast is.. :S
pi_44310419
Geweldige foto met Rosenberg
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_44310445
Ik ben allang blij dat Markus het nog na kan vertellen
Het is geen kwestie van: gelukkig hebben we de foto's nog...
  zondag 10 december 2006 @ 19:34:53 #43
82589 S-Two
barba macacu
pi_44310676
Voor de talpa-watchers, na de reclame komt Ajax ervoor.
  zondag 10 december 2006 @ 19:35:26 #44
82589 S-Two
barba macacu
pi_44310689
Nu dus!
pi_44310833
Het hoeveelste veld gaat er binnenkort in ?
pi_44310891
quote:
Op zondag 10 december 2006 19:35 schreef S-Two het volgende:
Nu dus!
Fuck te laat.. wil niet de helft wel zien download wel eens van Ultrasuid
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zondag 10 december 2006 @ 19:47:46 #47
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_44311004
quote:
Op zondag 10 december 2006 18:31 schreef StarGazer het volgende:
Ik begin zo nog eens een hekel te krijgen aan Van Gaal

Bah wat een onzin weet die gast uit te kramen

Shota blijft trouwens een held
Hehe. Snap je nu eens hoe wij ons altijd voelden?
pi_44311034
Cziommer
pi_44311048
Stekelenburg mag van mij echt geslachtofferd worden na vandaag
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_44311051
Schaam je diep Huntelaar.
pi_44311067
quote:
Op zondag 10 december 2006 19:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Schaam je diep Huntelaar.
Ik blijf erbij dat Ciommer zijn verkeerde knie pakt maar Huntelaar moet inderdaad gewoon zijn poot op de grond houden maar de intentie was er wel zeker
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 10 december 2006 @ 19:52:09 #52
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_44311098
quote:
Op zondag 10 december 2006 19:49 schreef Max-Westerman het volgende:
Cziommer
Ach kom op. Wat een smerige overtreding van huntelaar zeg.
pi_44311118
Ik denk wel dat we mogen verwachten dat Huntelaar een paar wedstrijden aan zn broek gaat krijgen..
pi_44311148
En dan wel die overtreding van De Cler d'r uit knippen
Porcupine Tee - Normal
pi_44311162
quote:
Op zondag 10 december 2006 19:53 schreef Terrorbita het volgende:
Ik denk wel dat we mogen verwachten dat Huntelaar een paar wedstrijden aan zn broek gaat krijgen..
Ik denk dat het wel mee zal vallen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_44311247
quote:
Op zondag 10 december 2006 19:55 schreef StarGazer het volgende:
En dan wel die overtreding van De Cler d'r uit knippen
Idd, wat een kut-samenvatting. Nu zijn het weer 'die Joden die zeuren over de scheidsrechter omdat ze niet gewonnen hebben'. Maar daar is iedereen natuurlijk weer doof voor omdat Talpa de beelden niet laat zien.
  zondag 10 december 2006 @ 20:09:45 #57
82589 S-Two
barba macacu
pi_44311262
Waarom laten ze die persconferentie niet zien . Ik vond Van Gaal in het begin trouwens altijd wel grappig, maar hij zet zichzelf nu bijna wekelijks voor lul .
pi_44311407
Dat Espanyol is trouwens wel beter dan de mensen dachten, winnen van Sevilla vorige week en nu staan ze voor bij Atletico
pi_44311428
Wat is die huntelaar een smerig kutventje, hij verdient het niet om bij ajax te spelen en hij maakt eigenhandig de reputatie van ajax helemaal kapot met zijn pleintjesvoetbal, weg met die waardeloze spits!
  zondag 10 december 2006 @ 20:39:31 #60
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44311430
Espanyol is geen kutteam nee, maar als Ajax zijnde moet je daar gewoon van winnen.
  zondag 10 december 2006 @ 20:40:08 #61
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44311435
quote:
Op zondag 10 december 2006 20:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat is die huntelaar een smerig kutventje, hij verdient het niet om bij ajax te spelen en hij maakt eigenhandig de reputatie van ajax helemaal kapot met zijn pleintjesvoetbal, weg met die waardeloze spits!
pi_44311444
En ja ik ben een ajacied.
pi_44311454
quote:
Op zondag 10 december 2006 20:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Donder is op joh
pi_44311476
quote:
Op zondag 10 december 2006 20:43 schreef Jasza het volgende:

[..]

Donder is op joh
Anders doe je je ogen even dicht, huntelaar doet niks anders dan huilen, ellebogen uitdelen en op knieen trappen oja en natuurlijk niet scoren. Ik zie hem liever vertrekken bij ajax dan dat hij blijft.
pi_44311495
quote:
Op zondag 10 december 2006 19:50 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat Ciommer zijn verkeerde knie pakt maar Huntelaar moet inderdaad gewoon zijn poot op de grond houden maar de intentie was er wel zeker
Volgens mij heb je daar een punt. Hij valt en grijpt naar knie 1, later hinkt hij op been 2... dat klopte echt niet. Neemt niet weg dat de intentie van Huntelaar er wel was..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_44311509
quote:
Op zondag 10 december 2006 20:47 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Anders doe je je ogen even dicht, huntelaar doet niks anders dan huilen, ellebogen uitdelen en op knieen trappen oja en natuurlijk niet scoren. Ik zie hem liever vertrekken bij ajax dan dat hij blijft.
Hij heeft er vorige week en deze week idd niet gescoord

Huntelaar was aan de bal weer ijzersterk vandaag, als hij weg is zijn we helemaal dikke schijt
  zondag 10 december 2006 @ 20:52:39 #67
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_44311519
Zonde van de uitslag, had opzich wel meer in gezeten.

Uren voor / na de wedstrijd waren nog het vetst. God, wat ben ik lam

Trouwens, Braamahar was echt het drama van de wedstrijd Maar dat was wel duidelijkl.
pi_44311540
quote:
Op zondag 10 december 2006 20:51 schreef Jasza het volgende:

[..]

Hij heeft er vorige week en deze week idd niet gescoord

Huntelaar was aan de bal weer ijzersterk vandaag, als hij weg is zijn we helemaal dikke schijt
Hij hangt er idd af en toe een balletje in, maar je kunt niet ontkennen dat hij bij verre de spits is die ajax kampioen maakt. En dit gedrag is echt te smerig voor woorden net als zijn elleboogjes die we al vaker hebben gezien in het seizoen. Huntelaar moet gewoon stoppen met dit gedrag en gewoon beginnen te scoren zoals we van hem verwachtten! Ik wil een keer opspringen uit mijn stoel als hij gescoord heeft!
  zondag 10 december 2006 @ 21:10:26 #69
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_44311694
Ach, hij zal wel een paar wedstrijdjes eruit liggen... dus dat opspringen kan je nog wel even laten.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_44311697
quote:
Op zondag 10 december 2006 20:54 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Hij hangt er idd af en toe een balletje in, maar je kunt niet ontkennen dat hij bij verre de spits is die ajax kampioen maakt. En dit gedrag is echt te smerig voor woorden net als zijn elleboogjes die we al vaker hebben gezien in het seizoen. Huntelaar moet gewoon stoppen met dit gedrag en gewoon beginnen te scoren zoals we van hem verwachtten! Ik wil een keer opspringen uit mijn stoel als hij gescoord heeft!
Hij kan dus echt wel de spits zijn die Ajax kampioen maakt, maar dan moeten er wel voorzetten komen zoals vandaag van Ogararu.

Ik spring altijd als Huntelaar scoort, als je dat niet doet ben je echt een mongool.
  zondag 10 december 2006 @ 21:11:17 #71
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_44311718

geen Sneijder vanavond
pi_44311778
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:10 schreef Jasza het volgende:

[..]

Hij kan dus echt wel de spits zijn die Ajax kampioen maakt, maar dan moeten er wel voorzetten komen zoals vandaag van Ogararu.

Ik spring altijd als Huntelaar scoort, als je dat niet doet ben je echt een mongool.
Rot op man, met die waardeloze intikkertjes spring ik niet op, een glimlach verschijnt er maar meer ook echt niet.

Maar ik neem mijn woorden terug als blijkt dat huntelaar vaker dit soort dingen gaat laten zien, want het afgelopen seizoen heeft hij NIKS laten zien op een paar smerige ellebogen na.
pi_44311812
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:13 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Rot op man, met die waardeloze intikkertjes spring ik niet op, een glimlach verschijnt er maar meer ook echt niet.

Maar ik neem mijn woorden terug als blijkt dat huntelaar vaker dit soort dingen gaat laten zien, want het afgelopen seizoen heeft hij NIKS laten zien op een paar smerige ellebogen na.

Jij bent echt geen Ajacied
pi_44311865
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:13 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Zat jij in het uitvak ofzo?
pi_44311873
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:11 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]

geen Sneijder vanavond
jammer ik had hem wel aan 't woord willen zien..
pi_44311895
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:14 schreef Jasza het volgende:

[..]

Jij bent echt geen Ajacied
Dan niet, wees jij dan maar trots op zo´n spits.
pi_44311939
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:17 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Dan niet, wees jij dan maar trots op zo´n spits.
Ik ben trots op alle Ajacieden
  zondag 10 december 2006 @ 21:19:49 #78
80382 manny
30 is best veel
pi_44311987
quote:
Op zondag 10 december 2006 18:18 schreef twi het volgende:
Ik vond Babel anders prima spelen vandaag Hij liet wat ballen van z'n voet springen, maar die hield 'ie vandaag in bezit, waar ze normaal gesproken over de zijlijn gaan of afgepakt worden door de tegenstander
Jij laat wel goed zien hoever we afgezakt zijn. Lees nou eens:

--
Hij liet wat ballen van z'n voet springen, maar die hield 'ie vandaag in bezit, waar ze normaal gesproken over de zijlijn gaan of afgepakt worden door de tegenstander
--

We hebben het over een speler van Ajax 1 en niet over de rechtsbuiten van Helmond Sport. Dit kan toch niet waar zijn.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 10 december 2006 @ 21:19:51 #79
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_44311989
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:18 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ook op Danny B. ?
kankelul.
pi_44311990
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:18 schreef Jasza het volgende:

[..]

Stel nou dat huntelaar een gevalletje bouaouzan had veroorzaakt bij cziommer dan?
pi_44312032
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:19 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Stel nou dat huntelaar een gevalletje bouaouzan had veroorzaakt bij cziommer dan?
Dan nog, mensen maken fouten
pi_44312048
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:19 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Ook op Danny B. ?
Lekker boeiend, tis niet goed dat hij dat heeft gedaan maar als voetballer wel ja
pi_44312077
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:21 schreef Jasza het volgende:

[..]

Dan nog, mensen maken fouten
Ik kots nog steeds op die kutkneus van een bouaouzan Overigens vind ik het wel netjes dat je nog steeds trots bent op maduro
  zondag 10 december 2006 @ 21:23:14 #84
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_44312101
Ajax speelde de eerste helft geweldig, van wat ik er van heb gezien. Alleen de kansjes, daar moet nog steeds beter mee om worden gegaan.
pi_44312179
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:22 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik kots nog steeds op die kutkneus van een bouaouzan Overigens vind ik het wel netjes dat je nog steeds trots bent op maduro
Pff jij bent echt een kneus he

Jou moet ik echt niet naast me hebben bij Ajax denk ik, dan krijg je wat klappen op je kop
  zondag 10 december 2006 @ 21:26:53 #86
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_44312204
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:25 schreef Jasza het volgende:

[..]

Jou moet ik echt niet naast me hebben bij Ajax denk ik, dan krijg je wat klappen op je kop
Waarschijnlijk rent 1 v/d 2 dan weg..
kankelul.
pi_44312208
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:25 schreef Jasza het volgende:

[..]

hahaha ik begin al te trillen , overigens is het niet erg om kritiek te hebben op je club hoor, knuffelen geloof ik niet echt in.
pi_44312219
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:26 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

jij met je feyenoord bent nog altijd een grotere kneus
  zondag 10 december 2006 @ 21:29:03 #89
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_44312271
gezellig hier
  zondag 10 december 2006 @ 21:30:11 #90
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_44312303
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:29 schreef Houniet het volgende:
gezellig hier
kankelul.
pi_44312443
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:29 schreef Houniet het volgende:
gezellig hier
Mooi toch. Is ook een van de mooie aspecten van het spelletje. Morgen even het krantje en dan op school/werk weer.
pi_44312505
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:26 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44312640
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:26 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

hahaha ik begin al te trillen , overigens is het niet erg om kritiek te hebben op je club hoor, knuffelen geloof ik niet echt in.
Jouw avatar, ik word gewoon boos als ik er naar kijk, zo triest
pi_44312761
quote:

Toptalent Ben Rienstra (16) stopt bij Ajax
Zondag 10 december, door SP, Amsterdam, 17.55u GMT+01.00, Redactie AS

Ajax B1-speler Ben Rienstra is gestopt met voetballen bij de Ajax-jeugd. De middenvelder uit Akersloot nam zijn besluit vermoedelijk na een akkefietje met trainer Bryan Roy.

Het vertrek van Rienstra is zeer opmerkelijk, aangezien hij goldt als een van de grootste talenten uit de opleiding. Bovendien was hij vaste waarde bij de selecties van Oranje onder 15, Onder 16 en Onder 17.

Rienstra speelde sinds de E2 van Ajax. Ajax had veel vertrouwen in hem, gezien het feit dat hij een aantal jaar vervroegd werd doorgeschoven naar een hoger elftal. Dit seizoen was hij aanvoerder van de B1.

Volgens de geruchten heeft de technisch directeur van AZ, Marcel Brands, al een gesprek gehad met Rienstra aangaande een eventueel contract bij de Alkmaarse club.
Az
pi_44312821
Als je gaat huilen om een akkefietje met Brian Roy en daarom al wilt stoppen mag je vertrekken.
pi_44313181
cziommer, zelfs toneelspelen kan hij niet! Wel respect voor Shota, eerst de échte fans bedanken en daarna het vak met gloryhunters
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_44313275
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:45 schreef Jasza het volgende:

[..]

Az
Wat een tyfusclub is dat ook. Alles waar ex- Ajax voorstaat moeten ze hebben. Bah.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_44313342
az
Porcupine Tee - Normal
pi_44313450
Wat floot Braamhaar kut
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_44313626
En wat gaven we het weg in de 2e helft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')