Mooie foto. Zeker over een tijdje, wanneer ze beiden met Ajax de Champions League hebben gewonnen.quote:
Daar zeg je idd wat zeg, je hoeft normaal niet eens boos te kijken naar een scheids en je zit op de tribune, v gaal liep zo het veld op..quote:Braamhaar heeft deze toppers, zoals gebruikelijk, niet in de hand en gaat alles met alles lopen compenseren. Uiteindelijk is iedereen gelijk, maar AZ net even meer dan Ajax. En Van Gaal maar zeuren. Opstaan van je stoel is normaal al goed om weggestuurd te worden, nu mag je in de middencirkel verhaal komen halen en gebeurt er weer niks...
Hier dat artikel. Enne, ik heb alleen het gifje gezien, en dan denk ik dat we [i]KJH]/i] toch echt wel ff gaan missen..quote:Leonardo weet niet van gesprek met Ten Cate
10/12/2006 16:51
Niet alleen op het veld is Leonardo soms onnavolgbaar. De Braziliaanse linksbuiten van NAC Breda weet nu niets van een gesprek met Ajax-coach Henk ten Cate.
Leonardo wordt in verband gebracht met een transfer naar Ajax. De overgang, die in de winterstop zou plaatsvinden, zou zo goed als zeker zijn. Maar de Braziliaan zelf weet nergens van. 'Ik heb nog nooit met Ten Cate gesproken', zie hij tegen Omroep Brabant.
De opmerkingen van Leonardo staan in contrast met het commentaar van de Ajax-coach afgelopen week. Ten Cate heeft duidelijk gemaakt dat hij twee keer om de tafel zat met de Braziliaan, die na de winst op Excelsior zinspeelde op een langer verblijf in Breda.
De .gif die hier online staat lijkt het heel erg, Ten Cate zei dat hij een stap beweging maakt en geen schop beweging... Ik vrees het ergste, maar goed. Braamhaar moet voorlopig maar niet in de Arena komenquote:Op zondag 10 december 2006 17:47 schreef M0NTANA het volgende:
Gaan we KJH nog missen vanwege een schorsing? In stadion leek het wel mee te vallen.
Eric Braamhaar was de man van de wedstrijd, wat een fuckin' tyfushond zeg!quote:Op zondag 10 december 2006 17:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De .gif die hier online staat lijkt het heel erg, Ten Cate zei dat hij een stap beweging maakt en geen schop beweging... Ik vrees het ergste, maar goed. Braamhaar moet voorlopig maar niet in de Arena komen![]()
Vijf jaar geleden waren ze allemaal nog Ajax-supporters, stelletje gloryhunters.quote:Op zondag 10 december 2006 17:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat AZ publiek is trouwens ook echt het meest trieste ooit.
Sowieso dat spandoek wat echt helemaal nergens op sloeg en dan na de 1-2 "oh wat zijn die joden stil" terwijl wij constant zongen en zij echt helemaal niets.
Wat een jokers.
"Ik red 90 volle minuten niet, ik ben ajacied"quote:Op zondag 10 december 2006 17:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat AZ publiek is trouwens ook echt het meest trieste ooit.
Sowieso dat spandoek wat echt helemaal nergens op sloeg en dan na de 1-2 "oh wat zijn die joden stil" terwijl wij constant zongen en zij echt helemaal niets.
Wat een jokers.
Was dat spandoek van Tom de Mul?quote:Op zondag 10 december 2006 17:54 schreef keijz het volgende:
[..]
"Ik red 90 volle minuten niet, ik ben ajacied"
Mauro Rosales viel overigens ook zeer matig in, zeg!quote:
Ik had vanaf 410, dus vanuit de hoek, het idee dat Huntelaar de bal weg wilde kappen voordat Cziommer die bal weer weg kon trappen, zodat Ajax snel door kon. Maar het gebeurde op het middenveld, dus ja.quote:Op zondag 10 december 2006 17:51 schreef keijz het volgende:
Het viel ook wel mee, en hij wordt waarschijnlijk niet geschorst
quote:Op zondag 10 december 2006 17:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mauro Rosales viel overigens ook zeer matig in, zeg!
Ingevallen waar?quote:Op zondag 10 december 2006 17:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die is toch niet ingevallenquote:Op zondag 10 december 2006 17:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Precies, al vraag ik me af of Montana serieus was...quote:Op zondag 10 december 2006 18:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die is toch niet ingevallen
Rosenberg, Mitea en Vermaelen toch?
Henk liet hem voor straf nog een half uur warmlopenquote:Op zondag 10 december 2006 18:05 schreef M0NTANA het volgende:
Natuurlijk ben ik niet serieus, bedoelde er mee mee aan te geven dat Mauro Rosales (terecht) naar een andere club kan uitkijken. Eerst krijgt Tom de Mul de voorkeur boven hem in de basis, daarna mag Nicolae Mitea invallen als rechtsbuiten en daarna komt Markus Rosenberg op die positie te spelen, duidelijk zat toch?
Mocht Sneijder vertrekken, doe je er beter aan om een linksback te komen dan een vervanger voor Sneijder. Urby links op het middenveld is inderdaad op z'n tijd een genot om naar te kijken.quote:Op zondag 10 december 2006 18:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Babel was heel balvast. Dat vertragen vond ik ook zeer irritant, maar dat is wel de manier voor hem om een actie te maken. Dat schot in de korte hoek was ook heel erg sterk.
Vermaelen, Urby, Babel, dan heb je wel een prima linkerkant hoor. Of Urby, Sneijder, Babel. Maar Urbydoet het echt fantastisch.
Dat hebben we tegen Kopenhagen gezienquote:Op zondag 10 december 2006 18:41 schreef VoreG het volgende:
Urby is af en toe geniaal, maar soms heeft hij z'n momentjes en dan loopt hij zich vast waar een gevaarlijke counter uit ontstaat.
Geweldige middenvelder, matige verdediger.
En dan te bedenken dat dit pas z'n eerste volledige (ja, bijna...) wedstrijd was. En Steinsson is ook niet de minste back van de Eredivisie.quote:Op zondag 10 december 2006 18:21 schreef Silenus het volgende:
Babel speelde een prima wedstrijd.
Een van de weinige momenten waar ik van Rosenberg heb genoten.quote:
Fuck te laat.. wil niet de helft wel zienquote:Op zondag 10 december 2006 19:35 schreef S-Two het volgende:
Nu dus!
Hehe. Snap je nu eens hoe wij ons altijd voelden?quote:Op zondag 10 december 2006 18:31 schreef StarGazer het volgende:
Ik begin zo nog eens een hekel te krijgen aan Van Gaal
Bah wat een onzin weet die gast uit te kramen
Shota blijft trouwens een held![]()
Ik blijf erbij dat Ciommer zijn verkeerde knie paktquote:Op zondag 10 december 2006 19:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Schaam je diep Huntelaar.
Ik denk dat het wel mee zal vallen.quote:Op zondag 10 december 2006 19:53 schreef Terrorbita het volgende:
Ik denk wel dat we mogen verwachten dat Huntelaar een paar wedstrijden aan zn broek gaat krijgen..
Idd, wat een kut-samenvatting. Nu zijn het weer 'die Joden die zeuren over de scheidsrechter omdat ze niet gewonnen hebben'. Maar daar is iedereen natuurlijk weer doof voor omdat Talpa de beelden niet laat zien.quote:Op zondag 10 december 2006 19:55 schreef StarGazer het volgende:
En dan wel die overtreding van De Cler d'r uit knippen
quote:Op zondag 10 december 2006 20:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat is die huntelaar een smerig kutventje, hij verdient het niet om bij ajax te spelen en hij maakt eigenhandig de reputatie van ajax helemaal kapot met zijn pleintjesvoetbal, weg met die waardeloze spits!
Donder is op johquote:Op zondag 10 december 2006 20:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat is die huntelaar een smerig kutventje, hij verdient het niet om bij ajax te spelen en hij maakt eigenhandig de reputatie van ajax helemaal kapot met zijn pleintjesvoetbal, weg met die waardeloze spits!
Anders doe je je ogen even dicht, huntelaar doet niks anders dan huilen, ellebogen uitdelen en op knieen trappen oja en natuurlijk niet scoren. Ik zie hem liever vertrekken bij ajax dan dat hij blijft.quote:
Volgens mij heb je daar een punt. Hij valt en grijpt naar knie 1, later hinkt hij op been 2... dat klopte echt niet. Neemt niet weg dat de intentie van Huntelaar er wel was..quote:Op zondag 10 december 2006 19:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat Ciommer zijn verkeerde knie paktmaar Huntelaar moet inderdaad gewoon zijn poot op de grond houden maar de intentie was er wel zeker
Hij heeft er vorige week en deze week idd niet gescoordquote:Op zondag 10 december 2006 20:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Anders doe je je ogen even dicht, huntelaar doet niks anders dan huilen, ellebogen uitdelen en op knieen trappen oja en natuurlijk niet scoren. Ik zie hem liever vertrekken bij ajax dan dat hij blijft.![]()
Hij hangt er idd af en toe een balletje in, maar je kunt niet ontkennen dat hij bij verre de spits is die ajax kampioen maakt. En dit gedrag is echt te smerig voor woorden net als zijn elleboogjes die we al vaker hebben gezien in het seizoen. Huntelaar moet gewoon stoppen met dit gedrag en gewoon beginnen te scoren zoals we van hem verwachtten! Ik wil een keer opspringen uit mijn stoel als hij gescoord heeft!quote:Op zondag 10 december 2006 20:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij heeft er vorige week en deze week idd niet gescoord![]()
![]()
Huntelaar was aan de bal weer ijzersterk vandaag, als hij weg is zijn we helemaal dikke schijt![]()
Hij kan dus echt wel de spits zijn die Ajax kampioen maakt, maar dan moeten er wel voorzetten komen zoals vandaag van Ogararu.quote:Op zondag 10 december 2006 20:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hij hangt er idd af en toe een balletje in, maar je kunt niet ontkennen dat hij bij verre de spits is die ajax kampioen maakt. En dit gedrag is echt te smerig voor woorden net als zijn elleboogjes die we al vaker hebben gezien in het seizoen. Huntelaar moet gewoon stoppen met dit gedrag en gewoon beginnen te scoren zoals we van hem verwachtten! Ik wil een keer opspringen uit mijn stoel als hij gescoord heeft!
Rot op man, met die waardeloze intikkertjes spring ik niet op, een glimlach verschijnt er maar meer ook echt niet.quote:Op zondag 10 december 2006 21:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij kan dus echt wel de spits zijn die Ajax kampioen maakt, maar dan moeten er wel voorzetten komen zoals vandaag van Ogararu.
Ik spring altijd als Huntelaar scoort, als je dat niet doet ben je echt een mongool.![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 21:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Rot op man, met die waardeloze intikkertjes spring ik niet op, een glimlach verschijnt er maar meer ook echt niet.
Maar ik neem mijn woorden terug als blijkt dat huntelaar vaker dit soort dingen gaat laten zien, want het afgelopen seizoen heeft hij NIKS laten zien op een paar smerige ellebogen na.
Zat jij in het uitvak ofzo?quote:Op zondag 10 december 2006 21:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Rot op man, met die waardeloze intikkertjes spring ik niet op, een glimlach verschijnt er maar meer ook echt niet.
Ik ben trots op alle Ajaciedenquote:Op zondag 10 december 2006 21:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dan niet, wees jij dan maar trots op zo´n spits.![]()
Jij laat wel goed zien hoever we afgezakt zijn. Lees nou eens:quote:Op zondag 10 december 2006 18:18 schreef twi het volgende:
Ik vond Babel anders prima spelen vandaagHij liet wat ballen van z'n voet springen, maar die hield 'ie vandaag in bezit, waar ze normaal gesproken over de zijlijn gaan of afgepakt worden door de tegenstander
Dan nog, mensen maken foutenquote:Op zondag 10 december 2006 21:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Stel nou dat huntelaar een gevalletje bouaouzan had veroorzaakt bij cziommer dan?
Ik kots nog steeds op die kutkneus van een bouaouzanquote:
Pff jij bent echt een kneus hequote:Op zondag 10 december 2006 21:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik kots nog steeds op die kutkneus van een bouaouzanOverigens vind ik het wel netjes dat je nog steeds trots bent op maduro
Waarschijnlijk rent 1 v/d 2 dan weg..quote:Op zondag 10 december 2006 21:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Pff jij bent echt een kneus he![]()
Jou moet ik echt niet naast me hebben bij Ajax denk ik, dan krijg je wat klappen op je kop![]()
hahaha ik begin al te trillenquote:Op zondag 10 december 2006 21:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Pff jij bent echt een kneus he![]()
Jou moet ik echt niet naast me hebben bij Ajax denk ik, dan krijg je wat klappen op je kop![]()
jij met je feyenoord bent nog altijd een grotere kneusquote:Op zondag 10 december 2006 21:26 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk rent 1 v/d 2 dan weg..
Mooi toch. Is ook een van de mooie aspecten van het spelletje. Morgen even het krantje en dan op school/werk weer.quote:
quote:Op zondag 10 december 2006 21:26 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk rent 1 v/d 2 dan weg..
Jouw avatar, ik word gewoon boos als ik er naar kijk, zo triestquote:Op zondag 10 december 2006 21:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
hahaha ik begin al te trillen, overigens is het niet erg om kritiek te hebben op je club hoor, knuffelen geloof ik niet echt in.
Azquote:
Toptalent Ben Rienstra (16) stopt bij Ajax
Zondag 10 december, door SP, Amsterdam, 17.55u GMT+01.00, Redactie AS
Ajax B1-speler Ben Rienstra is gestopt met voetballen bij de Ajax-jeugd. De middenvelder uit Akersloot nam zijn besluit vermoedelijk na een akkefietje met trainer Bryan Roy.
Het vertrek van Rienstra is zeer opmerkelijk, aangezien hij goldt als een van de grootste talenten uit de opleiding. Bovendien was hij vaste waarde bij de selecties van Oranje onder 15, Onder 16 en Onder 17.
Rienstra speelde sinds de E2 van Ajax. Ajax had veel vertrouwen in hem, gezien het feit dat hij een aantal jaar vervroegd werd doorgeschoven naar een hoger elftal. Dit seizoen was hij aanvoerder van de B1.
Volgens de geruchten heeft de technisch directeur van AZ, Marcel Brands, al een gesprek gehad met Rienstra aangaande een eventueel contract bij de Alkmaarse club.
Wat een tyfusclub is dat ook. Alles waar ex- Ajax voorstaat moeten ze hebben. Bah.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |