quote:
Dat dacht je ook van Ten Cate.quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:40 schreef PyTh het volgende:
Komt wel goed Daggla..........
Dat zijn geen geintje.. waarom doet PSV zo moeilijk, geef die held toch alles wat die wilt in zijn laatste jaar!!quote:
hoezo? We worden gewoon kampioenquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:38 schreef appelsientje het volgende:
Oeps ik heb iets doms gedaan, na het nieuws over Cocu zei ik tegen mijn pa:"Als PSV nu nog kampioen wordt, eet ik mijn schoen op" Vervolgens schreef hij dat op met handtekening
Ben bang dat ik volgend jaar mijn schoen ga op eten
daarom ook mijn laatste zin, dat ik mijn schoen moet op eten...quote:
Appels met Peren vergelijken.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat dacht je ook van Ten Cate.
Maar hoe moeilijk kan het zijn idd.
Eindelijk een leuke en realistischequote:Op woensdag 31 mei 2006 14:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Appels met Peren vergelijken.
Cocu tekent gewoon bij
Zo niet gaat Mateja met Huntelaar op de foto![]()
mocht dat gebeuren dan moet hij wel ff op het shirt van Klaas Jan spugenquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Appels met Peren vergelijken.
Cocu tekent gewoon bij
Zo niet gaat Mateja met Huntelaar op de foto![]()
ja daar wilde hij gewoon minimaal het contract wat hij had............ kan me toch niet voorstellen dat we op Cocu gaan bezuinigenquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:55 schreef JeroenV het volgende:
Bij Barca ging het daar ook al om het laatste jaar.
Takak schrapen gaat vanzelf met een aflopend contractquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Al vraagt Cocu 3 miljoen netto, dat geef je hem gewoon. Schrappen we Wilson, Takak, Smit, Lucius en al dat grut maar van de loonlijst.
Hier, nu al verdiend!quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Takak schrapen gaat vanzelf met een aflopend contract
Wilson ookquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Takak schrapen gaat vanzelf met een aflopend contract
quote:
Niemand hapt hoorquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:06 schreef Chadi het volgende:
Is toch goed geld als je er 5-6 voor krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |