we hebben toch ook Koeman gehaald..... over koekenbakkers gesproken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:37 schreef mcyodogg het volgende:
Sturing heeft toch wat ervaring in die functie bij Vitesse opgedaan? Ik weet niet hoe de stemming was toen hij daar wegging, maar ik neem aan dat hij geen koekenbakker (om maar eens een populaire term er uit te gooien) was, anders zou PSV hem niet gevraagd hebben, toch?
kijk, dan is t wel goed dat ze hem nu polsenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja. Volgens mij braken er ook best veel spelers door in de tijd dat Sturing HO was al is dat moeilijk in te schatten of hij daar invloed op had
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:21 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
kijk, dan is t wel goed dat ze hem nu polsen![]()
als die samenwerking succesvol was wel......quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:45 schreef Verbal_Kint het volgende:
natuurlijk is het allemaal een beetje koffiedik kijken wat betreft t doorstromen van talent, maar t feit dat ze al samen hebben gewerkt lijkt me sowieso een pré
Dat klopt niet, maar vertel eens wanneer Sturing hoofd jeugdopleidingen werd?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat waren dan jongens die er jaren daarvoor al instroomden, dus kan je moeilijk zeggen dat Sturing daar de reden van was. Dat er de afgelopen jaren nauwelijks iets bruikbaars uit die jeugdopleiding is gekomen zegt misschien net zoveel of meer
2001of 2002 toch?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat klopt niet, maar vertel eens wanneer Sturing hoofd jeugdopleidingen werd?
Sturing werd toch na zn carriere assistent-trainer onder Neumann? Pas jaren later werd hij hoofdopleidingen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee al eerder, na zijn carriere meteen. Hij is alleen een maand of 8 interim-coach geweest in 2000
http://www.beijen.net/frank/cvs/sturing-e.htmquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, maar ik ga ff zoeken
al iets gevonden?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zo, dat is ook de eerste keer.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
ik ben al begonnen met duimenquote:30/5/2006 - OB: Sturing wil week bedenktijd van PSV
Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio, televisie en internet.
Edward Sturing beslist eind deze week of hij ingaat op het aanbod van PSV om bij de club hoofd opleidingen te worden. De oud-trainer van Vitesse heeft daar zondag met de leiding van PSV over gesproken. Sturing heeft bedenktijd gevraagd tot het einde van de week.
PSV is op zoek naar een opvolger van Joop Brand, die aan het einde van afgelopen seizoen opstapte. Sturing was de afgelopen 19 jaar in dienst bij Vitesse: eerst als speler, later als hoofd opleidingen en trainer.
Ook was hij in Arnhem twee jaar assistent van Ronald Koeman, de nieuwe trainer van PSV.
quote:Phillip Cocu en PSV nog ver uit elkaar
31/5/2006 8 :03
Het lijkt een simpele zaak: Phillip Cocu wil verder bij PSV en de Eindhovense kampioen wil zijn aanvoerder behouden. Toch verlopen de onderhandelingen moeizaam, bekent zijn zaakwaarnemer Rob Jansen in de nieuwe Voetbal International.
'De gesprekken vinden wel plaats in een vriendelijke omgeving, maar ik zie het zwaar in. We zijn absoluut nog niet dicht bij een akkoord. Inhoudelijk zeg ik daar verder niets over', aldus Jansen. Beide partijen hebben nog wel een gesprek gepland.
Een succesvol einde van de onderhandelingen lijkt zeker niet in zicht op de korte termijn, aangezien Cocu haast niet meer beschikbaar is omdat hij met het Nederlands elftal deelneemt aan het WK.
Volgens De Telegraaf verlopen de onderhandelingen zo moeizaam omdat Cocu en PSV het niet eens zijn over de contractvoorwaarden.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |