abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 30 mei 2006 @ 15:42:18 #226
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_38372578
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 15:37 schreef mcyodogg het volgende:
Sturing heeft toch wat ervaring in die functie bij Vitesse opgedaan? Ik weet niet hoe de stemming was toen hij daar wegging, maar ik neem aan dat hij geen koekenbakker (om maar eens een populaire term er uit te gooien) was, anders zou PSV hem niet gevraagd hebben, toch?
we hebben toch ook Koeman gehaald..... over koekenbakkers gesproken.

Ik vind Sturing gewoon geen prettige man, bovendien heeft de jeugdopleiding van Vitesse na de generatie Janssen, Knol alleen nog maar Michael Jansen voortgebracht.........
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_38373211
hebben Sturing en Koeman nog samengewerkt bij Vitesse?
pi_38373405
Ja. Volgens mij braken er ook best veel spelers door in de tijd dat Sturing HO was al is dat moeilijk in te schatten of hij daar invloed op had
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_38374142
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja. Volgens mij braken er ook best veel spelers door in de tijd dat Sturing HO was al is dat moeilijk in te schatten of hij daar invloed op had
kijk, dan is t wel goed dat ze hem nu polsen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 30 mei 2006 @ 16:27:38 #230
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_38374436
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:21 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

kijk, dan is t wel goed dat ze hem nu polsen
dat waren dan jongens die er jaren daarvoor al instroomden, dus kan je moeilijk zeggen dat Sturing daar de reden van was. Dat er de afgelopen jaren nauwelijks iets bruikbaars uit die jeugdopleiding is gekomen zegt misschien net zoveel of meer
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_38375048
natuurlijk is het allemaal een beetje koffiedik kijken wat betreft t doorstromen van talent, maar t feit dat ze al samen hebben gewerkt lijkt me sowieso een pré
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 30 mei 2006 @ 16:49:14 #232
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_38375172
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:45 schreef Verbal_Kint het volgende:
natuurlijk is het allemaal een beetje koffiedik kijken wat betreft t doorstromen van talent, maar t feit dat ze al samen hebben gewerkt lijkt me sowieso een pré
als die samenwerking succesvol was wel...... Daarbij ligt het eraan wie wat te zeggen had bij vitesse destijds en wie hoger in rangorde stond.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_38375971
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:27 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat waren dan jongens die er jaren daarvoor al instroomden, dus kan je moeilijk zeggen dat Sturing daar de reden van was. Dat er de afgelopen jaren nauwelijks iets bruikbaars uit die jeugdopleiding is gekomen zegt misschien net zoveel of meer
Dat klopt niet, maar vertel eens wanneer Sturing hoofd jeugdopleidingen werd?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 30 mei 2006 @ 17:19:34 #234
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_38376195
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat klopt niet, maar vertel eens wanneer Sturing hoofd jeugdopleidingen werd?
2001of 2002 toch?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_38376328
Nee al eerder, na zijn carriere meteen. Hij is alleen een maand of 8 interim-coach geweest in 2000
pi_38376501
Saviola is niet blij bij Sevilla en vertrekt

30/5/2006 15:42

Javier Saviola is op zoek naar een nieuwe club. De Argentijnse aanvaller heeft Sevilla laten weten dat hij niet nog een jaar bij de club wil spelen. De winnaar van de UEFA Cup huurde hem afgelopen seizoen van Barcelona.
'Ze hadden beloofd dat ze alle mogelijke moeite zouden doen om hem een mooi aanbod te doen', legde Saviola's zaakwaarnemer Cabrera Brizuela uit aan MARCA. 'Maar nu zeggen ze dat hij het waarschijnlijk niet goed genoeg zal vinden.'

Buiten de zakelijke kant kan Saviola ook slecht overweg met coach Juande Ramos. De Argentijnse international heeft het bestuur de keuze gelaten: hij of ik eruit. 'Ramos heeft zich weinig respectvol gedragen tegenover de speler dit seizoen. Nu hebben ze besloten voor de coach te kiezen.'

Saviola staat nog tot de zomer van 2007 onder contract bij Barcelona. El Conejito scoorde in drie seizoenen 44 keer voor de Catalanen maar werd de afgelopen twee seizoenen verhuurd. Eerst aan AS Monaco, daarna aan Sevilla. In die twee jaar kwam hij maar tot zestien treffers.

www.vi.nl

Als ik Barca was zou ik hem halen voor de plaats van Larsson, maar het lijkt me dat dit de kans voor PSV groter maakt
pi_38376868
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee al eerder, na zijn carriere meteen. Hij is alleen een maand of 8 interim-coach geweest in 2000
Sturing werd toch na zn carriere assistent-trainer onder Neumann? Pas jaren later werd hij hoofdopleidingen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_38376898
alleen kan PSV ook niet aan die eisen voldoen ben ik bang
pi_38376951
Nee, maar ik ga ff zoeken
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 30 mei 2006 @ 17:44:37 #240
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_38377137
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.beijen.net/frank/cvs/sturing-e.htm

2002............
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 30 mei 2006 @ 20:20:29 #241
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_38384089
quote:
al iets gevonden?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_38386739
quote:
Zo, dat is ook de eerste keer.
pi_38387141
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 20:20 schreef rubbereend het volgende:

[..]

al iets gevonden?
misschien op hyves?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 31 mei 2006 @ 03:16:11 #244
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_38397599
quote:
30/5/2006 - OB: Sturing wil week bedenktijd van PSV

Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio, televisie en internet.

Edward Sturing beslist eind deze week of hij ingaat op het aanbod van PSV om bij de club hoofd opleidingen te worden. De oud-trainer van Vitesse heeft daar zondag met de leiding van PSV over gesproken. Sturing heeft bedenktijd gevraagd tot het einde van de week.

PSV is op zoek naar een opvolger van Joop Brand, die aan het einde van afgelopen seizoen opstapte. Sturing was de afgelopen 19 jaar in dienst bij Vitesse: eerst als speler, later als hoofd opleidingen en trainer.

Ook was hij in Arnhem twee jaar assistent van Ronald Koeman, de nieuwe trainer van PSV.
ik ben al begonnen met duimen
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 31 mei 2006 @ 03:25:21 #245
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38397634
Dat 'ie komt? Leuk toch, zo'n drill instructor? Ik zie Bakkal, Marcellis en Jamal Ait Mama al "left-right-left" zingen
pi_38398097
Ik ben helemaal niet negatief over die man. Volgens mij bakt hij er best wat van... En wie moet het anders doen?
We sure are cute for two ugly people.
  woensdag 31 mei 2006 @ 09:16:52 #247
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_38399259
quote:
Phillip Cocu en PSV nog ver uit elkaar

31/5/2006 8 :03

Het lijkt een simpele zaak: Phillip Cocu wil verder bij PSV en de Eindhovense kampioen wil zijn aanvoerder behouden. Toch verlopen de onderhandelingen moeizaam, bekent zijn zaakwaarnemer Rob Jansen in de nieuwe Voetbal International.

'De gesprekken vinden wel plaats in een vriendelijke omgeving, maar ik zie het zwaar in. We zijn absoluut nog niet dicht bij een akkoord. Inhoudelijk zeg ik daar verder niets over', aldus Jansen. Beide partijen hebben nog wel een gesprek gepland.

Een succesvol einde van de onderhandelingen lijkt zeker niet in zicht op de korte termijn, aangezien Cocu haast niet meer beschikbaar is omdat hij met het Nederlands elftal deelneemt aan het WK.

Volgens De Telegraaf verlopen de onderhandelingen zo moeizaam omdat Cocu en PSV het niet eens zijn over de contractvoorwaarden.
-
  woensdag 31 mei 2006 @ 09:40:10 #248
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_38399757
Komt wel goed Daggla..........
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_38400342
Als ie maar niet naar Ajax gaat
We sure are cute for two ugly people.
pi_38400469
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 10:01 schreef Neoktheone het volgende:
Als ie maar niet naar Ajax gaat
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')