Hij verhuurt liever aan Moskou of Lissabon, maar dat wil Kalou niet. Ik denk dat Kalou het inmiddels wel gehad heeft met Nederland en dus niet voor Feyenoord of PSV zal spelen.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Via Chelsea naar PSV. Verhuur dus.
quote:
ik dacht eerst, Romario had toch een andere naamquote:Op maandag 29 mei 2006 17:16 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik heb ook uren zitten denken wie hij toch bedoelde...
Ronaldo is in zn geheel:quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:29 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ik dacht eerst, Romario had toch een andere naam
En Ronaldo toch ook...
Naam kwam me wel bekend voor
Daarbij, wat moeten wij met een over het paard getild veel te duur voetbaltalent, die hebben met Koné al, en dat is al 1 teveel.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:05 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Hij verhuurt liever aan Moskou of Lissabon, maar dat wil Kalou niet. Ik denk dat Kalou het inmiddels wel gehad heeft met Nederland en dus niet voor Feyenoord of PSV zal spelen.
Als assistent Sturing...brrrquote:
vast voor het nieuwe kapselquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:26 schreef rubbereend het volgende:haal even wat namen door elkaar
PSV is in gesprek met Sturing
Als Hoofd Jeugdopleiding inderdaadquote:
Ah okee.quote:
ja, erg zatquote:
Nee... nee... dat is een geintje toch Rubber?? please zeg me dat het een geintje is..quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee... nee... dat is een geintje toch Rubber?? please zeg me dat het een geintje is..
*zucht* denk je dat het na Koeman niet erger kan...quote:
Wel een aantal jaar ervaring in de baan en ook veel ervaring als speler en aardig wat als trainer.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind Sturing wel een goede keuze.
[optimisme]Ach, we zullen laten zien dat de trainer niet het belangrijkste is en gewoon kampioen worden volgend jaarquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
*zucht* denk je dat het na Koeman niet erger kan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |