Das meestal he met een aankoopquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Precies, Braafheid heeft nog maar amper aangetoond meer aan te kunnen dan de subtop.
Hij bedoelt dat Braafheid zich nog niet heeft weten te onderscheiden van de rest (bij Utrecht).quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jij niet, of koopt PSV ooit spelers die zich bewezen hebben in de top?
Gelukkig gaat ie zeer waarschijnlijk naar Feyenoordquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan moet je op zijn minst uit te blinken een constant seizoen gedraaid hebben wil je in aanmerking komen. Ik zie te weinig potentie in Braafheid.
Voor hem wel.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo moeilijk is begrijpend lezen toch ook niet.
Bosschaart 2quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gelukkig gaat ie zeer waarschijnlijk naar Feyenoord.
Nee. Maar ik vind Ronaldo/Romario wel beter.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:19 schreef VoreG het volgende:
Nee even serieus, jullie vinden Van Nistelrooij echt beter dan Bergkamp?
Maar komt er dan een Palacio of een Cornelisse?quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er komt er een als een donderslag bij heldere hemel.
Als er 3 clubs interesse hebben in Gago, dan is de kans 1 op 1000 dat hij naar PSV gaat.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:47 schreef OneStupidDog het volgende:
En what about Gago?
Dat weet hij toch niet, DD.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:48 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maar komt er dan een Palacio of een Cornelisse?
Wat een boelshit. Volgens mij heb je geen weet van de reputatie die PSV heeft in Zuid-Amerika.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Als er 3 clubs interesse hebben in Gago, dan is de kans 1 op 1000 dat hij naar PSV gaat.
Zelfs met de reputatie van PSV in Z-A komt hij nog niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:37 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Wat een boelshit. Volgens mij heb je geen weet van de reputatie die PSV heeft in Zuid-Amerika.
Jij wel hequote:
Waar was ik aan het speculeren Michiel?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:35 schreef methodmich het volgende:
Ik weet ook niet welke spelers naar PSV gaan nee, maar ik ga dan ook geen opmerkingen over donderslagen bij heldere hemel plaatsen. Puur speculeren kan iedereen.
Dat is zeer serieus geweest anders. Geloof het of niet.quote:
Bron: Vi.nlquote:'Adriaanse aast op Landzaat en Vennegoor'
Trainer Co Adriaanse zou van zins zijn om Denny Landzaat en Jan Vennegoor of Hesselink naar FC Porto te halen. Dat meldt de Portugese krant A Bola in haar editie van zaterdag.
Landzaat had afgelopen zomer zijn zinnen al gezet op een buitenlandse transfer, maar toen hield AZ hem aan zijn tot 2007 doorlopende contract. De Alkmaarders werken ditmaal wellicht wel mee, omdat de dertigjarige middenvelder anders over een jaar gratis weg kan.
Wat betreft Vennegoor of Hesselink liggen de kaarten iets anders. De 27-jarige spits is bij PSV nog in het bezit van een contract tot de zomer van 2008.
De twee Nederlandse internationals zouden Porto weer aan internationaal succes moeten helpen. Adriaanse won in zijn debuutseizoen in Portugal de dubbel en wil volgend seizoen hoge ogen gooien in de Champions League.
Een Litouwer.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:44 schreef Radegast het volgende:
Vennegoor is wel wat beter dan die Jankaskousdinges. Zo slecht deed die Let het toch niet bij Porto? 1 uit 3 gemiddeld ofzo qua goals?
Doen we er een strik omheen en dan Tim Janssen een kans geven ?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:35 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Bron: Vi.nl
Voor een miljoentje of zeven á acht zou Jan wel wegmogen vind ik
Die staat per 1 juli onder contract bij RKC.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Doen we er een strik omheen en dan Tim Janssen een kans geven ?
Oh ja dat kloptquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die staat per 1 juli onder contract bij RKC.
Dat er mensen weggaan bedoel je? Vast wel. Op 28 augustus worden Farfán, Koné, Afellay en Simons verkocht denk ik.quote:Op maandag 29 mei 2006 09:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Stilte voor de storm DD. Komt nog wel.![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 09:55 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat er mensen weggaan bedoel je? Vast wel. Op 28 augustus worden Farfán, Koné, Afellay en Simons verkocht denk ik.![]()
Kalou gaat al naar Chelseaquote:Op maandag 29 mei 2006 09:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik denk dat Vennegoor vertrekt, Farfan vertrekt. Misschien Ooijer na een goed WK ook wel. Alex zal waarschijnlijk wel blijven en wanneer Kalou geen verblijfsvergunning krijgt, zie ik hem nog wel naar PSV gaan ook.
Het zit gewoon in de naam hequote:ATLETICO MINEIRO WINNAAR TERBORG TOERNOOI 2006
Beste speler: Mariano Nestor Torres - Boca Juniors (nr 11).
Topscoorder: Demircan Dikmen - Hertha BSC (nr 23).
Beste keeper: Jefferson Gomes do Nascimento - Atletico Mineiro (nr 1).
Dat zou wat zijn...quote:Op maandag 29 mei 2006 10:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Via Chelsea naar PSV. Verhuur dus.
Zegt Westerhof. Net als dat de trainer binnen een week bekend zou zijn destijds.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:44 schreef PyTh het volgende:
Voor het weekend moet er duidelijkheid zijn omtrent Alex en Jefferson.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |