Nee, die hebben wij niet en ook nooit gehad. Wij leiden niet op, wij kopen voor een kwartje en verkopen voor een miljoen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:50 schreef VoreG het volgende:
Heeft PSV eigenlijk toppers gehad zoals Ajax Bergkamp, Van Basten en Cruyff had. Uit eigen jeugd of op 8-jarige uit brazilie geimporteerd?
Braafheidquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:53 schreef JustJunior het volgende:
Volgens VI is PSV geïnteresseerd in Edson BraafheidHopelijk halen ze ook Kromkamp, dan zijn de backposities tenminste een stuk versterkt ten opzichte van vorig jaar.
Nee Kezman, een dikke 11 miljoen euro.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:14 schreef Suijk het volgende:
Wat is de duurste aankoop van PSV eigenlijk geweest in de historie, VoH?
Coen Dillenquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:15 schreef VoreG het volgende:
Ik doelde daar niet eens op, het was een serieuze vraag of jullie wel eens zo'n speler hebben gehad.
volgens mij was Vennegoor duurder dan Kezmanquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nee Kezman, een dikke 11 miljoen euro.
Volgens mij was Vennegoor 'maar' zo'n 8 miljoen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij was Vennegoor duurder dan Kezman
zie mn editquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:28 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Volgens mij was Vennegoor 'maar' zo'n 8 miljoen.
als je trouwens van Basten telt dan mogen wij Ronaldo tellenquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:50 schreef VoreG het volgende:
Heeft PSV eigenlijk toppers gehad zoals Ajax Bergkamp, Van Basten en Cruyff had. Uit eigen jeugd of op 8-jarige uit brazilie geimporteerd?
Hopelijk krijgt hij heel weinig speeltijdquote:Oscar Moens voor twee seizoenen vastgelegd
Oscar Moens (33) heeft vandaag zijn handtekening gezet onder een tweejarige verbintenis bij PSV. De doelman is transfervrij overgekomen van Willem II. "Ik ben hier heel blij mee", sprak Moens vanmiddag op De Herdgang.
De contacten dateren alweer van een tijdje terug, maar vandaag werden dan alle puntjes op de i gezet. "Heel mooi, PSV is een prachtige club om voor te mogen spelen. Vier weken geleden hadden we al contact, maar er moest natuurlijk nog wel een en ander gebeuren." Moens zette zijn handtekening onder een tweejarig contract. Daarmee is hij de eerste versterking voor het seizoen 2006-2007.
Bij PSV zal hij de plek innemen van Edwin Zoetebier, die naar NAC Breda is gegaan. Achter de onomstreden Gomes heeft PSV aan Moens een zeer ervaren kracht. "Ik weet mijn plaats, Gomes is natuurlijk een fantastische keeper. Maar ik zal er staan als het nodig is en mijn bijdrage leveren", zei tweevoudig international Moens, die eerder keepte voor Excelsior, Go Ahead Eagles, AZ, RBC Roosendaal, het Italiaanse Genoa en recent dus voor Willem II. Hij begon in seizoen 1992-1993 en zal zich op 6 juli aanstaande melden voor zijn vijftiende seizoen in het betaald voetbal.
Uit eigen opleiding? Nope.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:15 schreef VoreG het volgende:
Ik doelde daar niet eens op, het was een serieuze vraag of jullie wel eens zo'n speler hebben gehad.
Zich kunnen meten met Berkamp?quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Uit eigen opleiding? Nope.
Verder vind ik dat spelers als Romario, Ronaldo en Van Nistelrooij natuurlijk echte wereldtoppers zijn/waren (zeker de eerste twee) die zich kunnen meten met Bergkamp. Zij hebben ook een grote invloed gehad op de uitstraling van PSV in de wereld.
Ronaldo teert veel te veel op zijn talent, als hij zijn dag niet heeft (en dat zijn er nogal wat) voetbal je met 10 man. Van Nistelrooij is veel completer.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:58 schreef rubbereend het volgende:
ik schat Ronaldo hoger in dan van Nistelrooij, kijk oa maar eens naar de erelijst van beiden
en dan nog heeft Ronaldo meer bereikt. Maradonna heeft ook een deel van zn talent verkwanselt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ronaldo teert veel te veel op zijn talent, als hij zijn dag niet heeft (en dat zijn er nogal wat) voetbal je met 10 man. Van Nistelrooij is veel completer.
Als we eens naar doelpunten gaan kijken denk ik dat we Bergkamp toch echt onderaan moeten zetten. En dat is toch waar het bij aanvallers om gaat.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:02 schreef VoreG het volgende:
Van Nistelrooij hoger dan Bergkamp.
Sowieso die lijst. Alleen Romario mag zich groter/gelijk noemen.
Ruud is ook nog lang niet klaar, terwijl ik vermoed dat Ronaldo z'n tijd wel gehad heef.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan nog heeft Ronaldo meer bereikt. Maradonna heeft ook een deel van zn talent verkwanselt.
dat zal tegenvallenquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ruud is ook nog lang niet klaar, terwijl ik vermoed dat Ronaldo z'n tijd wel gehad heef.![]()
Van Nistelrooij teert teveel op zijn kracht in het strafschopgebied.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ronaldo teert veel te veel op zijn talent, als hij zijn dag niet heeft (en dat zijn er nogal wat) voetbal je met 10 man. Van Nistelrooij is veel completer.
inderdaad, Ronaldo heeft net als Romario zn land aan de wereldtitel geholpen, dat is iets wat Bergkamp en van Nistelrooij nooit gepresteerd hebben.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Van Nistelrooij teert teveel op zijn kracht in het strafschopgebied.
En dan nog, wat heeft Ronaldo gepresteerd en wat heeft Ruud gepresteerd?
Wereldkampioen worden doe je toch echt met een hele selectie, en ja, dan heb je als Braziliaan nogal een voordeel.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, Ronaldo heeft net als Romario zn land aan de wereldtitel geholpen, dat is iets wat Bergkamp en van Nistelrooij nooit gepresteerd hebben.
Bergkamp heeft tenminste ook nog in het Nederlands Elftal gepresteerd. Ruud nog absoluut niet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, Ronaldo heeft net als Romario zn land aan de wereldtitel geholpen, dat is iets wat Bergkamp en van Nistelrooij nooit gepresteerd hebben.
Duidelijk dat Ruud dus heel ver boven berkamp gaat eindigenquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bergkamp heeft tenminste ook nog in het Nederlands Elftal gepresteerd. Ruud nog absoluut niet.
En de goals:
Ronaldo: 285 - 219
RVN: 320 - 189
Bergkamp: 553 - 201
Ruud heeft natuurlijk wel pech gehad met zn blessure en dat van gaal bondcoach is geworden.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bergkamp heeft tenminste ook nog in het Nederlands Elftal gepresteerd. Ruud nog absoluut niet.
En de goals:
Ronaldo: 285 - 219
RVN: 320 - 189
Bergkamp: 553 - 201
wie is jullie? Ik vind Bergkamp een completere en betere voetballer en van Nistelrooy een betere spitsquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:19 schreef VoreG het volgende:
Nee even serieus, jullie vinden Van Nistelrooij echt beter dan Bergkamp?
Ja, ik sta ook niet te springen van deze aankoop. Waren er echt geen betere opites, vraag ik me dan af?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:41 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt hij heel weinig speeltijd
moens is prima om op terug te vallen, uitstekende lijnkeeperquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Moens is een prima tweede man, voor een back-up is het een ideale man. Hij zal PSV zeker niet in de steek laten als er een beroep op hem wordt gedaan.
Kromkamp zou een goede zijn, maar Braafheid??quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:53 schreef JustJunior het volgende:
Volgens VI is PSV geïnteresseerd in Edson BraafheidHopelijk halen ze ook Kromkamp, dan zijn de backposities tenminste een stuk versterkt ten opzichte van vorig jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |