Gevaarlijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:39 schreef rubbereend het volgende:
vooralsnog is er ook niemand weg dus is er nog weinig behoefte aan nieuwe spelers.
De scouting heeft vast al wel vervangers op een lijstje staan.quote:
Ik hoop voor jullie dat Koeman niet scoutquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
De scouting heeft vast al wel vervangers op een lijstje staan.
Hou jij nou als feyenoorder je mond dicht over scouting.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:29 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie dat Koeman niet scout
Al die Brazilianen na Romario en Ronaldo en voor Alex en Gomes waren inderdaad allemaal toppers!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hou jij nou als feyenoorder je mond dicht over scouting.
PSV heeft al jaar en dag het best werkende scoutingsapparaat van Nederland.
Het komt echt wel goed
Ik noem een van Nistelrooij, Kezman, Nilis, van Bommel, Robben, Parkquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Al die Brazilianen na Romario en Ronaldo en voor Alex en Gomes waren inderdaad allemaal toppers!
Moet ik daar nou persee het rijtje Ajacieden tegenover stellen of het rijtje wat mislukt is bij PSV of alle aankopen bij Heerenveen? RVN is overigens door Heerenveen ontdekt hoor, mijn inziens. Robben is trouwens ook bullshit.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik noem een van Nistelrooij, Kezman, Nilis, van Bommel, Robben, Park![]()
PSV heeft qua opbrengsten in ieder geval wel veruit het beste scoutingsapparaat. Maar goed, wat boeit het. Phillip blijft. En zelfs al speelt ie op 50%, dan nog is ie geweldig.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Moet ik daar nou persee het rijtje Ajacieden tegenover stellen of het rijtje wat mislukt is bij PSV of alle aankopen bij Heerenveen? RVN is overigens door Heerenveen ontdekt hoor, mijn inziens. Robben is trouwens ook bullshit.
Het is echt bullshit om te zeggen dat PSV het beste scoutingsapparaat heeft hoor.
He,doe je huiswerk,die prutser heeft ballen bij ons geleerd!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
RVN is overigens door Heerenveen ontdekt hoor, mijn inziens. .
Dus omdat Feyenoord slechte aankopen deed/doet mag ik niet zeggen dat Koeman daar slecht in is?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hou jij nou als feyenoorder je mond dicht over scouting.
zondag na de interland meteen strikkenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:52 schreef clauwheee het volgende:
Cocu wil er volgens NOS nog een jaar aan vastknopen
[..]
Wel vor een belangerijk deel.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:31 schreef XAVI het volgende:
Net alsof heel het scoutingsappaaraat van psv van een man afhangt
Piet heeft het eeuwige leven, begrepen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:58 schreef daaaaan het volgende:
Als Piet morgen de pijp uit is, stort dat hele scoutingsapparaat van PSV in
En Piet kijkt alleen naar snelle, wendbare aanvallers uit Brazilië en Argentinië.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Piet heeft het eeuwige leven, begrepen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |