abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 23 mei 2006 @ 15:37:53 #51
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_38125259
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 15:37 schreef cultheld het volgende:

[..]

PSV moet wel, om de club te redden.
ik snap niet helemaal wat je allemaal maargoed
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_38125470
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 15:37 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik snap niet helemaal wat je allemaal maargoed
Precies zoals ik het zeg.
De club heeft meer kosten dan inkomsten: Dan ga je dus vanzelf failliet in principe. Dan kun je wel gaan schuiven met hypotheken en korte leningen lang lopend maken, maar ooit moet je aflossen.
Sportief succes is niet gelijk aan winst (sterker nog, je kunt beter verliezen, zo lang je de illusie van succes weet te verkopen) en daarom is PSV nu gedwongen om een garantie af te dwingen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 23 mei 2006 @ 15:47:42 #53
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_38125565
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 15:44 schreef cultheld het volgende:

[..]

Precies zoals ik het zeg.
De club heeft meer kosten dan inkomsten: Dan ga je dus vanzelf failliet in principe. Dan kun je wel gaan schuiven met hypotheken en korte leningen lang lopend maken, maar ooit moet je aflossen.
Sportief succes is niet gelijk aan winst (sterker nog, je kunt beter verliezen, zo lang je de illusie van succes weet te verkopen) en daarom is PSV nu gedwongen om een garantie af te dwingen.
mooie open deuren maar dan snap ik je reactie op mijn post nog niet

De club heeft trouwens de afgelopen jaren een aantal keren meer uitgegeven dan binnengehaald, daarvoor jaren van winst en dit jaar weer winst. Daarbij hoeft verlies bij lange na je falliet niet te bepalen want cashflow is minimaal even belangrijk.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_38125951
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 15:47 schreef rubbereend het volgende:

[..]

mooie open deuren maar dan snap ik je reactie op mijn post nog niet

De club heeft trouwens de afgelopen jaren een aantal keren meer uitgegeven dan binnengehaald, daarvoor jaren van winst en dit jaar weer winst. Daarbij hoeft verlies bij lange na je falliet niet te bepalen want cashflow is minimaal even belangrijk.
Die 2 fans/zakenmannen wéten dat PSV móet, dus kunnen ze een hoge rente vragen (en dat laten ze echt niet na).

Cashflow kan er alleen voor zorgen dat je je failliet uit kunt stellen bij structureel verlies (het bepaalt o.a. de hoogte van eventuele leningen).
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 23 mei 2006 @ 15:57:57 #55
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_38125974
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 15:57 schreef cultheld het volgende:

[..]

Die 2 fans/zakenmannen wéten dat PSV móet, dus kunnen ze een hoge rente vragen (en dat laten ze echt niet na).
voor garant staan vraag je geen rente...............
DeLuna vindt me dik ;(
pi_38126163
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 15:57 schreef rubbereend het volgende:

[..]

voor garant staan vraag je geen rente...............
Voor een lening wel. Die garantie komt tot uiting in de vorm van een lening.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 23 mei 2006 @ 16:05:39 #57
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_38126271
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 16:02 schreef cultheld het volgende:

[..]

nee ze stellen zich garant voor een deel van de lening die PSV neemt bij de bank.
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 23 mei 2006 @ 16:06:58 #58
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_38126320
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 16:02 schreef cultheld het volgende:

[..]

Die wordt dan toch gewoon betaald aan de instelling waarmee de nieuwe hypotheek mee wordt afgesloten.

Daar staan Moeskops en van de Moesdijk buiten hoor cult.

ergste (of niet) is nog dat Harry mijn schoonpa had kunnen zijn
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_38126453
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 16:05 schreef rubbereend het volgende:

[..]

nee ze stellen zich garant voor een deel van de lening die PSV neemt bij de bank.
En dat doen ze uiteraard alleen vanwege de uitstraling van de club. Wake up, het zijn zakenmensen. Ze zullen ongetwijfeld een percentage gaan vragen voor die dienst.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 23 mei 2006 @ 16:10:03 #60
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_38126459
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 16:06 schreef PyTh het volgende:

[..]

Die wordt dan toch gewoon betaald aan de instelling waarmee de nieuwe hypotheek mee wordt afgesloten.

Daar staan Moeskops en van de Moesdijk buiten hoor cult.

ergste (of niet) is nog dat Harry mijn schoonpa had kunnen zijn
moet ik je nog ff voorrekenen hoeveel je bent misgelopen?
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 23 mei 2006 @ 16:10:59 #61
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_38126502
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 16:09 schreef cultheld het volgende:

[..]

En dat doen ze uiteraard alleen vanwege de uitstraling van de club. Wake up, het zijn zakenmensen. Ze zullen ongetwijfeld een percentage gaan vragen voor die dienst.
het kost ze geen geld.............. ze doen het voor de club en de stad. Succesvolle zakenmensen doen niet alles om geld binnen te halen
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 23 mei 2006 @ 16:24:22 #62
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_38127070
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 16:09 schreef cultheld het volgende:

[..]

Jij denkt dat je altijd alles zo goed weet maar je weet maar de helft van de keren waar de klepel hangt.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_38127887
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 16:10 schreef rubbereend het volgende:

[..]

het kost ze geen geld.............. ze doen het voor de club en de stad. Succesvolle zakenmensen doen niet alles om geld binnen te halen
Das een illusie.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 23 mei 2006 @ 16:44:24 #64
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_38127905
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 16:43 schreef cultheld het volgende:

[..]

Das een illusie.
omg
DeLuna vindt me dik ;(
pi_38128060
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 16:24 schreef PyTh het volgende:

[..]

Jij denkt dat je altijd alles zo goed weet maar je weet maar de helft van de keren waar de klepel hangt.
Inderdaad en dit keer heb ik ook vast weer ongelijk. Het geval wil echter dat mijn bron vrijwel nooit ongelijk heeft en één van deze heren goed kent. Maar wat je wilt, die fans hebben er geen enkel belang bij om aan PSV te verdienen, ze leggen er zelfs geld op toe omdat ze zo'n groot clubhart hebben!
pi_38128170
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 16:48 schreef cultheld het volgende:

[..]

Inderdaad en dit keer heb ik ook vast weer ongelijk. Het geval wil echter dat mijn bron vrijwel nooit ongelijk heeft en één van deze heren goed kent. Maar wat je wilt, die fans hebben er geen enkel belang bij om aan PSV te verdienen, ze leggen er zelfs geld op toe omdat ze zo'n groot clubhart hebben!
De intentie zal vast en zeker zijn om PSV te helpen, maar ik geloof best dat er onbewust iets heerst van macht krijgen, geld verdienen en profiteren. Er zal vast wel op een gegeven moment een discussiepuntje kunnen ontstaan.

Je moet er gewoon heel goed mee uitkijken, buitenstaanders financieel laten helpen, ook al is de intentie goed.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 23 mei 2006 @ 16:53:18 #67
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_38128211
met garantstaan is dat redelijk goed af te timmeren.
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 23 mei 2006 @ 18:34:35 #68
137910 daaaaan
bla die bla
pi_38131656
Weinig aankopen tot zover. Ook financiele probleempjes, net als bij ons in Rotterdam?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 23 mei 2006 @ 18:39:03 #69
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_38131791
vooralsnog is er ook niemand weg dus is er nog weinig behoefte aan nieuwe spelers.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_38131968
Ik hoop dat die Da Costa ons aller Alex komt vervangen. Verdedigend was ie gisteren nog niet echt te peilen, maar dat ie kan voetballen kon je gisteren toch wel duidelijk zien. Ooijer en Cocu zullen wel blijven denk ik.
pi_38132055
Als die Da Costa zo goed is, waarom speelt hij niet in jong Portugal? Denk dat die Da Costa geen speler is die er direct zal staan na het vertek van Alex.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_38132148
Ik hoop niet dat een twintigjarig pikkie met nauwelijks ervaring in het eerste elftal Alex moet gaan vervangen

Als die jongen wordt gekocht zal het wel met het Carrizo / Pla / Nguyen idee zijn. Kan hij met Marcellis en Paridiaans strijden om een plekje op de bank in plaats van Addo.
pi_38132190
Cocu wil er volgens NOS nog een jaar aan vastknopen
quote:
Phillip Cocu wil nog een seizoen voor PSV spelen. Zijn zaakwaarnemer heeft al een eerste onderhoud met de clubleiding van de kampioen gehad. Cocu wil zelf bij een afrondend gesprek aanwezig zijn.

"Er is nog niets rond",zo bevestigde de PSV-aanvoerder dinsdag na de training van het Nederlands elftal in Lausanne. "Maar als je met elkaar in gesprek bent dan heb je de bedoeling om er uit te komen."

Cocu liet aan het einde van het seizoen weten dat hij nog niet wist of hij zijn contract wilde verlengen.Trainer Ronald Koeman maakte bij zijn aanstelling bekend dat hij graag met de 35-jarige middenvelder verder wil.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_38132502
Goed nieuws voor PSV.
pi_38132816
Nu meldt het ook al:
quote:
Cocu wil bij PSV blijven

Phillip Cocu wil nog een seizoen voor PSV spelen. De zaakwaarnemer van de middenvelder heeft inmiddels een eerste onderhoud met de clubleiding van de landskampioen gehad. Cocu wil zelf aanwezig zijn bij een afrondend gesprek.

"Niets is nog rond", bevestigde de aanvoerder van PSV dinsdag na de training van het Nederlands elftal in Lausanne. "Maar als je met elkaar in gesprek bent, dan heb je de bedoeling om er uit te komen."
Das zeer goed nieuws. Ik denk wel dat ze eruit komen
We sure are cute for two ugly people.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')