quote:
Precies zoals ik het zeg.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik snap niet helemaal wat je allemaal maargoed
mooie open deuren maar dan snap ik je reactie op mijn post nog nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Precies zoals ik het zeg.
De club heeft meer kosten dan inkomsten: Dan ga je dus vanzelf failliet in principe. Dan kun je wel gaan schuiven met hypotheken en korte leningen lang lopend maken, maar ooit moet je aflossen.
Sportief succes is niet gelijk aan winst (sterker nog, je kunt beter verliezen, zo lang je de illusie van succes weet te verkopen) en daarom is PSV nu gedwongen om een garantie af te dwingen.
Die 2 fans/zakenmannen wéten dat PSV móet, dus kunnen ze een hoge rente vragen (en dat laten ze echt niet na).quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooie open deuren maar dan snap ik je reactie op mijn post nog niet
De club heeft trouwens de afgelopen jaren een aantal keren meer uitgegeven dan binnengehaald, daarvoor jaren van winst en dit jaar weer winst. Daarbij hoeft verlies bij lange na je falliet niet te bepalen want cashflow is minimaal even belangrijk.
voor garant staan vraag je geen rente...............quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die 2 fans/zakenmannen wéten dat PSV móet, dus kunnen ze een hoge rente vragen (en dat laten ze echt niet na).
Voor een lening wel. Die garantie komt tot uiting in de vorm van een lening.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor garant staan vraag je geen rente...............
nee ze stellen zich garant voor een deel van de lening die PSV neemt bij de bank.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Voor een lening wel. Die garantie komt tot uiting in de vorm van een lening.
Die wordt dan toch gewoon betaald aan de instelling waarmee de nieuwe hypotheek mee wordt afgesloten.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Voor een lening wel. Die garantie komt tot uiting in de vorm van een lening.
En dat doen ze uiteraard alleen vanwege de uitstraling van de club. Wake up, het zijn zakenmensen. Ze zullen ongetwijfeld een percentage gaan vragen voor die dienst.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee ze stellen zich garant voor een deel van de lening die PSV neemt bij de bank.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die wordt dan toch gewoon betaald aan de instelling waarmee de nieuwe hypotheek mee wordt afgesloten.
Daar staan Moeskops en van de Moesdijk buiten hoor cult.
ergste (of niet) is nog dat Harry mijn schoonpa had kunnen zijn![]()
het kost ze geen geld.............. ze doen het voor de club en de stad. Succesvolle zakenmensen doen niet alles om geld binnen te halenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
En dat doen ze uiteraard alleen vanwege de uitstraling van de club. Wake up, het zijn zakenmensen. Ze zullen ongetwijfeld een percentage gaan vragen voor die dienst.
Jij denkt dat je altijd alles zo goed weet maar je weet maar de helft van de keren waar de klepel hangt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
En dat doen ze uiteraard alleen vanwege de uitstraling van de club. Wake up, het zijn zakenmensen. Ze zullen ongetwijfeld een percentage gaan vragen voor die dienst.
Das een illusie.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het kost ze geen geld.............. ze doen het voor de club en de stad. Succesvolle zakenmensen doen niet alles om geld binnen te halen
omgquote:
Inderdaad en dit keer heb ik ook vast weer ongelijk. Het geval wil echter dat mijn bron vrijwel nooit ongelijk heeft en één van deze heren goed kent. Maar wat je wilt, die fans hebben er geen enkel belang bij om aan PSV te verdienen, ze leggen er zelfs geld op toe omdat ze zo'n groot clubhart hebben!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij denkt dat je altijd alles zo goed weet maar je weet maar de helft van de keren waar de klepel hangt.
De intentie zal vast en zeker zijn om PSV te helpen, maar ik geloof best dat er onbewust iets heerst van macht krijgen, geld verdienen en profiteren. Er zal vast wel op een gegeven moment een discussiepuntje kunnen ontstaan.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Inderdaad en dit keer heb ik ook vast weer ongelijk. Het geval wil echter dat mijn bron vrijwel nooit ongelijk heeft en één van deze heren goed kent. Maar wat je wilt, die fans hebben er geen enkel belang bij om aan PSV te verdienen, ze leggen er zelfs geld op toe omdat ze zo'n groot clubhart hebben!
quote:Phillip Cocu wil nog een seizoen voor PSV spelen. Zijn zaakwaarnemer heeft al een eerste onderhoud met de clubleiding van de kampioen gehad. Cocu wil zelf bij een afrondend gesprek aanwezig zijn.
"Er is nog niets rond",zo bevestigde de PSV-aanvoerder dinsdag na de training van het Nederlands elftal in Lausanne. "Maar als je met elkaar in gesprek bent dan heb je de bedoeling om er uit te komen."
Cocu liet aan het einde van het seizoen weten dat hij nog niet wist of hij zijn contract wilde verlengen.Trainer Ronald Koeman maakte bij zijn aanstelling bekend dat hij graag met de 35-jarige middenvelder verder wil.
Das zeer goed nieuws. Ik denk wel dat ze eruit komenquote:Cocu wil bij PSV blijven
Phillip Cocu wil nog een seizoen voor PSV spelen. De zaakwaarnemer van de middenvelder heeft inmiddels een eerste onderhoud met de clubleiding van de landskampioen gehad. Cocu wil zelf aanwezig zijn bij een afrondend gesprek.
"Niets is nog rond", bevestigde de aanvoerder van PSV dinsdag na de training van het Nederlands elftal in Lausanne. "Maar als je met elkaar in gesprek bent, dan heb je de bedoeling om er uit te komen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |