quote:
Precies zoals ik het zeg.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik snap niet helemaal wat je allemaal maargoed
mooie open deuren maar dan snap ik je reactie op mijn post nog nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Precies zoals ik het zeg.
De club heeft meer kosten dan inkomsten: Dan ga je dus vanzelf failliet in principe. Dan kun je wel gaan schuiven met hypotheken en korte leningen lang lopend maken, maar ooit moet je aflossen.
Sportief succes is niet gelijk aan winst (sterker nog, je kunt beter verliezen, zo lang je de illusie van succes weet te verkopen) en daarom is PSV nu gedwongen om een garantie af te dwingen.
Die 2 fans/zakenmannen wéten dat PSV móet, dus kunnen ze een hoge rente vragen (en dat laten ze echt niet na).quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooie open deuren maar dan snap ik je reactie op mijn post nog niet
De club heeft trouwens de afgelopen jaren een aantal keren meer uitgegeven dan binnengehaald, daarvoor jaren van winst en dit jaar weer winst. Daarbij hoeft verlies bij lange na je falliet niet te bepalen want cashflow is minimaal even belangrijk.
voor garant staan vraag je geen rente...............quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die 2 fans/zakenmannen wéten dat PSV móet, dus kunnen ze een hoge rente vragen (en dat laten ze echt niet na).
Voor een lening wel. Die garantie komt tot uiting in de vorm van een lening.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor garant staan vraag je geen rente...............
nee ze stellen zich garant voor een deel van de lening die PSV neemt bij de bank.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Voor een lening wel. Die garantie komt tot uiting in de vorm van een lening.
Die wordt dan toch gewoon betaald aan de instelling waarmee de nieuwe hypotheek mee wordt afgesloten.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Voor een lening wel. Die garantie komt tot uiting in de vorm van een lening.
En dat doen ze uiteraard alleen vanwege de uitstraling van de club. Wake up, het zijn zakenmensen. Ze zullen ongetwijfeld een percentage gaan vragen voor die dienst.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee ze stellen zich garant voor een deel van de lening die PSV neemt bij de bank.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die wordt dan toch gewoon betaald aan de instelling waarmee de nieuwe hypotheek mee wordt afgesloten.
Daar staan Moeskops en van de Moesdijk buiten hoor cult.
ergste (of niet) is nog dat Harry mijn schoonpa had kunnen zijn![]()
het kost ze geen geld.............. ze doen het voor de club en de stad. Succesvolle zakenmensen doen niet alles om geld binnen te halenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
En dat doen ze uiteraard alleen vanwege de uitstraling van de club. Wake up, het zijn zakenmensen. Ze zullen ongetwijfeld een percentage gaan vragen voor die dienst.
Jij denkt dat je altijd alles zo goed weet maar je weet maar de helft van de keren waar de klepel hangt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
En dat doen ze uiteraard alleen vanwege de uitstraling van de club. Wake up, het zijn zakenmensen. Ze zullen ongetwijfeld een percentage gaan vragen voor die dienst.
Das een illusie.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het kost ze geen geld.............. ze doen het voor de club en de stad. Succesvolle zakenmensen doen niet alles om geld binnen te halen
omgquote:
Inderdaad en dit keer heb ik ook vast weer ongelijk. Het geval wil echter dat mijn bron vrijwel nooit ongelijk heeft en één van deze heren goed kent. Maar wat je wilt, die fans hebben er geen enkel belang bij om aan PSV te verdienen, ze leggen er zelfs geld op toe omdat ze zo'n groot clubhart hebben!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij denkt dat je altijd alles zo goed weet maar je weet maar de helft van de keren waar de klepel hangt.
De intentie zal vast en zeker zijn om PSV te helpen, maar ik geloof best dat er onbewust iets heerst van macht krijgen, geld verdienen en profiteren. Er zal vast wel op een gegeven moment een discussiepuntje kunnen ontstaan.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Inderdaad en dit keer heb ik ook vast weer ongelijk. Het geval wil echter dat mijn bron vrijwel nooit ongelijk heeft en één van deze heren goed kent. Maar wat je wilt, die fans hebben er geen enkel belang bij om aan PSV te verdienen, ze leggen er zelfs geld op toe omdat ze zo'n groot clubhart hebben!
quote:Phillip Cocu wil nog een seizoen voor PSV spelen. Zijn zaakwaarnemer heeft al een eerste onderhoud met de clubleiding van de kampioen gehad. Cocu wil zelf bij een afrondend gesprek aanwezig zijn.
"Er is nog niets rond",zo bevestigde de PSV-aanvoerder dinsdag na de training van het Nederlands elftal in Lausanne. "Maar als je met elkaar in gesprek bent dan heb je de bedoeling om er uit te komen."
Cocu liet aan het einde van het seizoen weten dat hij nog niet wist of hij zijn contract wilde verlengen.Trainer Ronald Koeman maakte bij zijn aanstelling bekend dat hij graag met de 35-jarige middenvelder verder wil.
Das zeer goed nieuws. Ik denk wel dat ze eruit komenquote:Cocu wil bij PSV blijven
Phillip Cocu wil nog een seizoen voor PSV spelen. De zaakwaarnemer van de middenvelder heeft inmiddels een eerste onderhoud met de clubleiding van de landskampioen gehad. Cocu wil zelf aanwezig zijn bij een afrondend gesprek.
"Niets is nog rond", bevestigde de aanvoerder van PSV dinsdag na de training van het Nederlands elftal in Lausanne. "Maar als je met elkaar in gesprek bent, dan heb je de bedoeling om er uit te komen."
Gevaarlijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:39 schreef rubbereend het volgende:
vooralsnog is er ook niemand weg dus is er nog weinig behoefte aan nieuwe spelers.
De scouting heeft vast al wel vervangers op een lijstje staan.quote:
Ik hoop voor jullie dat Koeman niet scoutquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
De scouting heeft vast al wel vervangers op een lijstje staan.
Hou jij nou als feyenoorder je mond dicht over scouting.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:29 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie dat Koeman niet scout
Al die Brazilianen na Romario en Ronaldo en voor Alex en Gomes waren inderdaad allemaal toppers!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hou jij nou als feyenoorder je mond dicht over scouting.
PSV heeft al jaar en dag het best werkende scoutingsapparaat van Nederland.
Het komt echt wel goed
Ik noem een van Nistelrooij, Kezman, Nilis, van Bommel, Robben, Parkquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Al die Brazilianen na Romario en Ronaldo en voor Alex en Gomes waren inderdaad allemaal toppers!
Moet ik daar nou persee het rijtje Ajacieden tegenover stellen of het rijtje wat mislukt is bij PSV of alle aankopen bij Heerenveen? RVN is overigens door Heerenveen ontdekt hoor, mijn inziens. Robben is trouwens ook bullshit.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik noem een van Nistelrooij, Kezman, Nilis, van Bommel, Robben, Park![]()
PSV heeft qua opbrengsten in ieder geval wel veruit het beste scoutingsapparaat. Maar goed, wat boeit het. Phillip blijft. En zelfs al speelt ie op 50%, dan nog is ie geweldig.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Moet ik daar nou persee het rijtje Ajacieden tegenover stellen of het rijtje wat mislukt is bij PSV of alle aankopen bij Heerenveen? RVN is overigens door Heerenveen ontdekt hoor, mijn inziens. Robben is trouwens ook bullshit.
Het is echt bullshit om te zeggen dat PSV het beste scoutingsapparaat heeft hoor.
He,doe je huiswerk,die prutser heeft ballen bij ons geleerd!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
RVN is overigens door Heerenveen ontdekt hoor, mijn inziens. .
Dus omdat Feyenoord slechte aankopen deed/doet mag ik niet zeggen dat Koeman daar slecht in is?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hou jij nou als feyenoorder je mond dicht over scouting.
zondag na de interland meteen strikkenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:52 schreef clauwheee het volgende:
Cocu wil er volgens NOS nog een jaar aan vastknopen
[..]
Wel vor een belangerijk deel.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:31 schreef XAVI het volgende:
Net alsof heel het scoutingsappaaraat van psv van een man afhangt
Piet heeft het eeuwige leven, begrepen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:58 schreef daaaaan het volgende:
Als Piet morgen de pijp uit is, stort dat hele scoutingsapparaat van PSV in
En Piet kijkt alleen naar snelle, wendbare aanvallers uit Brazilië en Argentinië.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Piet heeft het eeuwige leven, begrepen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |