Das meestal he met een aankoopquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Precies, Braafheid heeft nog maar amper aangetoond meer aan te kunnen dan de subtop.
Hij bedoelt dat Braafheid zich nog niet heeft weten te onderscheiden van de rest (bij Utrecht).quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jij niet, of koopt PSV ooit spelers die zich bewezen hebben in de top?
Gelukkig gaat ie zeer waarschijnlijk naar Feyenoordquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan moet je op zijn minst uit te blinken een constant seizoen gedraaid hebben wil je in aanmerking komen. Ik zie te weinig potentie in Braafheid.
Voor hem wel.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo moeilijk is begrijpend lezen toch ook niet.
Bosschaart 2quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gelukkig gaat ie zeer waarschijnlijk naar Feyenoord.
Nee. Maar ik vind Ronaldo/Romario wel beter.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:19 schreef VoreG het volgende:
Nee even serieus, jullie vinden Van Nistelrooij echt beter dan Bergkamp?
Maar komt er dan een Palacio of een Cornelisse?quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er komt er een als een donderslag bij heldere hemel.
Als er 3 clubs interesse hebben in Gago, dan is de kans 1 op 1000 dat hij naar PSV gaat.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:47 schreef OneStupidDog het volgende:
En what about Gago?
Dat weet hij toch niet, DD.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:48 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maar komt er dan een Palacio of een Cornelisse?
Wat een boelshit. Volgens mij heb je geen weet van de reputatie die PSV heeft in Zuid-Amerika.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Als er 3 clubs interesse hebben in Gago, dan is de kans 1 op 1000 dat hij naar PSV gaat.
Zelfs met de reputatie van PSV in Z-A komt hij nog niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:37 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Wat een boelshit. Volgens mij heb je geen weet van de reputatie die PSV heeft in Zuid-Amerika.
Jij wel hequote:
Waar was ik aan het speculeren Michiel?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:35 schreef methodmich het volgende:
Ik weet ook niet welke spelers naar PSV gaan nee, maar ik ga dan ook geen opmerkingen over donderslagen bij heldere hemel plaatsen. Puur speculeren kan iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |