abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38206020
Precies, Braafheid heeft nog maar amper aangetoond meer aan te kunnen dan de subtop.
That's all folks!
pi_38206033
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 18:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Precies, Braafheid heeft nog maar amper aangetoond meer aan te kunnen dan de subtop.
Das meestal he met een aankoop
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_38206099
Je snapt de zin niet helemaal volgens mij...
That's all folks!
pi_38206233
Jij niet, of koopt PSV ooit spelers die zich bewezen hebben in de top?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_38206338
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 18:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jij niet, of koopt PSV ooit spelers die zich bewezen hebben in de top?
Hij bedoelt dat Braafheid zich nog niet heeft weten te onderscheiden van de rest (bij Utrecht).
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_38206350
Ik zeg dat hij het bij FC Utrecht nog maar zelden heeft laten zien dat hij van PSV- niveau is. Zo moeilijk is begrijpend lezen toch ook niet.
That's all folks!
pi_38206393
Wanneer ben je van PSV niveau als je bij Utrecht speelt?
pi_38206490
Dan moet je op zijn minst uit te blinken een constant seizoen gedraaid hebben wil je in aanmerking komen. Ik zie te weinig potentie in Braafheid.
That's all folks!
pi_38206545
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan moet je op zijn minst uit te blinken een constant seizoen gedraaid hebben wil je in aanmerking komen. Ik zie te weinig potentie in Braafheid.
Gelukkig gaat ie zeer waarschijnlijk naar Feyenoord .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_38206768
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo moeilijk is begrijpend lezen toch ook niet.
Voor hem wel.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_38206884
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 18:45 schreef cultheld het volgende:

[..]

Gelukkig gaat ie zeer waarschijnlijk naar Feyenoord .
Bosschaart 2
pi_38213228
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 16:19 schreef VoreG het volgende:
Nee even serieus, jullie vinden Van Nistelrooij echt beter dan Bergkamp?
Nee. Maar ik vind Ronaldo/Romario wel beter.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_38213416
Nog geen nieuws op transfergebied?
pi_38214435
Er komt er een als een donderslag bij heldere hemel.

Verder zijn er uberhaubt weinig transfers omdat het seizoen pas net is afgelopen en iedereen wacht op het WK. Daarna komt de molen wel op gang
pi_38214571
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 22:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er komt er een als een donderslag bij heldere hemel.
Maar komt er dan een Palacio of een Cornelisse?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_38214612
Ik vermoed in Nederland onbekende speler.

Beide komen zowiezo niet
  vrijdag 26 mei 2006 @ 10:47:01 #167
118798 OneStupidDog
Mr. Hollywood-fan
pi_38224677
En what about Gago?
Well isn't that cute... But it's WRONGGGG!!
  vrijdag 26 mei 2006 @ 11:39:33 #168
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_38225846
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 10:47 schreef OneStupidDog het volgende:
En what about Gago?
Als er 3 clubs interesse hebben in Gago, dan is de kans 1 op 1000 dat hij naar PSV gaat.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_38226724
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 22:48 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Maar komt er dan een Palacio of een Cornelisse?
Dat weet hij toch niet, DD.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 26 mei 2006 @ 12:37:48 #170
118798 OneStupidDog
Mr. Hollywood-fan
pi_38227735
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 11:39 schreef PirE het volgende:

[..]

Als er 3 clubs interesse hebben in Gago, dan is de kans 1 op 1000 dat hij naar PSV gaat.
Wat een boelshit. Volgens mij heb je geen weet van de reputatie die PSV heeft in Zuid-Amerika.
Well isn't that cute... But it's WRONGGGG!!
  vrijdag 26 mei 2006 @ 12:54:53 #171
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_38228257
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 12:37 schreef OneStupidDog het volgende:

[..]

Wat een boelshit. Volgens mij heb je geen weet van de reputatie die PSV heeft in Zuid-Amerika.
Zelfs met de reputatie van PSV in Z-A komt hij nog niet.

Fernando Gago naar PSV is hetzelfde als dat ik hier post dat Ronaldinho volgend seizoen naar Ajax vertrekt in het spoor van Henk ten Cate .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_38236235
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 12:06 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat weet hij toch niet, DD.
Jij wel he Palacio zou heel goed kunnen trouwens.
pi_38242344
Ik weet ook niet welke spelers naar PSV gaan nee, maar ik ga dan ook geen opmerkingen over donderslagen bij heldere hemel plaatsen. Puur speculeren kan iedereen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_38242446
Maaskant als assistent bij PSV
pi_38242607
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 19:35 schreef methodmich het volgende:
Ik weet ook niet welke spelers naar PSV gaan nee, maar ik ga dan ook geen opmerkingen over donderslagen bij heldere hemel plaatsen. Puur speculeren kan iedereen.
Waar was ik aan het speculeren Michiel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')