Een Litouwer.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:44 schreef Radegast het volgende:
Vennegoor is wel wat beter dan die Jankaskousdinges. Zo slecht deed die Let het toch niet bij Porto? 1 uit 3 gemiddeld ofzo qua goals?
Doen we er een strik omheen en dan Tim Janssen een kans geven ?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:35 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Bron: Vi.nl
Voor een miljoentje of zeven á acht zou Jan wel wegmogen vind ik
Die staat per 1 juli onder contract bij RKC.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Doen we er een strik omheen en dan Tim Janssen een kans geven ?
Oh ja dat kloptquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die staat per 1 juli onder contract bij RKC.
Dat er mensen weggaan bedoel je? Vast wel. Op 28 augustus worden Farfán, Koné, Afellay en Simons verkocht denk ik.quote:Op maandag 29 mei 2006 09:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Stilte voor de storm DD. Komt nog wel.![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 09:55 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat er mensen weggaan bedoel je? Vast wel. Op 28 augustus worden Farfán, Koné, Afellay en Simons verkocht denk ik.![]()
Kalou gaat al naar Chelseaquote:Op maandag 29 mei 2006 09:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik denk dat Vennegoor vertrekt, Farfan vertrekt. Misschien Ooijer na een goed WK ook wel. Alex zal waarschijnlijk wel blijven en wanneer Kalou geen verblijfsvergunning krijgt, zie ik hem nog wel naar PSV gaan ook.
Het zit gewoon in de naam hequote:ATLETICO MINEIRO WINNAAR TERBORG TOERNOOI 2006
Beste speler: Mariano Nestor Torres - Boca Juniors (nr 11).
Topscoorder: Demircan Dikmen - Hertha BSC (nr 23).
Beste keeper: Jefferson Gomes do Nascimento - Atletico Mineiro (nr 1).
Dat zou wat zijn...quote:Op maandag 29 mei 2006 10:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Via Chelsea naar PSV. Verhuur dus.
Zegt Westerhof. Net als dat de trainer binnen een week bekend zou zijn destijds.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:44 schreef PyTh het volgende:
Voor het weekend moet er duidelijkheid zijn omtrent Alex en Jefferson.
Hij verhuurt liever aan Moskou of Lissabon, maar dat wil Kalou niet. Ik denk dat Kalou het inmiddels wel gehad heeft met Nederland en dus niet voor Feyenoord of PSV zal spelen.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Via Chelsea naar PSV. Verhuur dus.
quote:
ik dacht eerst, Romario had toch een andere naamquote:Op maandag 29 mei 2006 17:16 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik heb ook uren zitten denken wie hij toch bedoelde...
Ronaldo is in zn geheel:quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:29 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ik dacht eerst, Romario had toch een andere naam
En Ronaldo toch ook...
Naam kwam me wel bekend voor
Daarbij, wat moeten wij met een over het paard getild veel te duur voetbaltalent, die hebben met Koné al, en dat is al 1 teveel.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:05 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Hij verhuurt liever aan Moskou of Lissabon, maar dat wil Kalou niet. Ik denk dat Kalou het inmiddels wel gehad heeft met Nederland en dus niet voor Feyenoord of PSV zal spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |