Ruilen voor wat... Games of movies?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:37 schreef Westlife-fan het volgende:
Ik heb de volgende 3 UMD films te ruil:
Basic (met Samuel L. Jackson)
Hero
White Noise
Maakt niks uit...quote:Op woensdag 13 december 2006 23:38 schreef Dagguzz het volgende:
[..]
Ruilen voor wat... Games of movies?
Nee, hij houdt niet van race spelletjesquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:28 schreef warchaser44 het volgende:
ik heb mss burnout legends te koop.. mits een goede prijs
Ik heb heb hier Daxter voor je. 20 incl?quote:Op donderdag 14 december 2006 08:54 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ben op zoek naar Loco Roco en/of Daxter voor een leuk prijsje (rond de 20¤ p/s, en liever niet de japanse versie). Iemand die er vanaf wil?
verkochtquote:Op zondag 17 december 2006 00:54 schreef Dagguzz het volgende:
[..]
Ik heb heb hier Daxter voor je. 20 incl?
kan je ze ook opsturen?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:59 schreef Thrackan het volgende:
Hee dit topicje heb ik gemist...
GTA: Liberty City Stories
Ridge Racer
SSX On Tour
normaal 10 euries p/s, 20 voor alle drie, 15 als je deze week nog ophaalt!
Voor 20 incl. wil ik ze alle 4 wel hebbenquote:Op woensdag 27 december 2006 19:56 schreef Keffo het volgende:
ik heb nog 4 UMD movies over:
House of Wax
Fantastic four
Fast and the furious
en triple X 2: the next level.
Alle 4 voor 20 eu.
Ik woon in Den Haag, direct naast t centraal stationquote:Op woensdag 27 december 2006 23:14 schreef Thrackan het volgende:
ik weet niet waar je woont maar als je een beetje bereikbaar bent met OV kom ik naar een station bij je in de buurt... kan donderdag/vrijdag nog prima een rondje door het land doen...
Woon In Zaandam wil ze graag hebben anders betaal ik de helft van de verzendkostenquote:Op woensdag 27 december 2006 19:59 schreef Thrackan het volgende:
Hee dit topicje heb ik gemist...
GTA: Liberty City Stories
Ridge Racer
SSX On Tour
normaal 10 euries p/s, 20 voor alle drie, 15 als je deze week nog ophaalt!
Is primaquote:Op donderdag 28 december 2006 12:16 schreef Keffo het volgende:
Dagguz: Spliten we de verzendkosten. Die zijn 2,20 per twee titels. Dus totaal is dan 22,20.
Deal?
quote:Op woensdag 27 december 2006 14:06 schreef anno-i-mus het volgende:
ik zoek nog: Loco Roco en Colin McRae en FIFA07 voor een leuke 2e hands prijs ..... iemand?
Ik heb Colin McRae voor je liggen. Heb je wat leuks te ruil?quote:
niet echt iets te ruil ..... maarreh 15 euro incl verzendkosten? of waar woon je?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:35 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb Colin McRae voor je liggen. Heb je wat leuks te ruil?
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:37 schreef Westlife-fan het volgende:
Ik heb de volgende 3 UMD films te ruil tegen andere films of games:
Basic (met Samuel L. Jackson)
Hero
White Noise
Ik woon in Den Haag. Ophalen is natuurlijk handiger denk ik, maar anders is 16 incl. prima!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:16 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
niet echt iets te ruil ..... maarreh 15 euro incl verzendkosten? of waar woon je?
Wat heb je te bieden? Geld / Games?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:15 schreef killermj het volgende:
Wat vraag je voor Monkey ball ?
De aangeboden Softwarequote:
Ik heb je umd's binnen. Bedankt!quote:Op maandag 1 januari 2007 17:48 schreef Keffo het volgende:
je hebt mail
Tussen die software zit nix voor mij, voor 20 euro incl. mag je m hebben.quote:Op woensdag 10 januari 2007 08:06 schreef killermj het volgende:
[..]
De aangeboden Software
Anders geld, maar wat is je vraagprijs
Jeetje, kom ik er nu pas achter. Als je Sjakie & de Chocolade Fabriek nog hebt, wil ik die wel met je ruilen.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
volgende films te ruil
@westlife fan? zit erwat voor je bij
alien vs predator
sjakie & en chocolade fabriek
fantastic 4
tegen elke andere leuke film![]()
ow kut :p wat wil je voor lemmings?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:23 schreef killermj het volgende:
Te Ruil:
Coded Arms
Lemmings
De Sims 2
Madden NFL 06
Football Manager
Star Wars - Battlefront 2
ja hallo ik heb dat ding net gekocht en heb alleen pes 6 en gta en die heb ik 2 keer gespeeld ofzoquote:
Je hebt wel precies alle "topspellen" van de de PSP gekocht zegquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:23 schreef killermj het volgende:
Te Ruil:
Coded Arms
Lemmings
De Sims 2
Madden NFL 06
Football Manager
Star Wars - Battlefront 2
Halloquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:08 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ja hallooo kan ik lemmings nou kopen?
Wat vraag je hiervoor ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:09 schreef HeatWave het volgende:
Star Wars lethal alliance heb ik nog liggen, ben niet opzoek naar andere spellen of films eigenlijk.
nou hij is 30 euro bij bol.com dus 20 euro incl. ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:42 schreef killermj het volgende:
[..]
Hallo![]()
![]()
![]()
Zoals al verteld: Doe een goed bod
quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:52 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nou hij is 30 euro bij bol.com dus 20 euro incl. ?![]()
never mind eigelijk ik bestel hem daar welprijs valt toch mee
Of iemand andersquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:55 schreef HeatWave het volgende:
Kost nieuw 47,50 geloof ik, voor de helft mag je hem hebben.
sloeberquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:58 schreef anno-i-mus het volgende:
heeft iemand de oude "unpatched" GTA Liberty City Stories liggen te koop?
quote:
ik koop gewoon alles origineel hoor, alleen maar omdat ik te lui ben om heel dat ombouwen te gaan zoekenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:14 schreef LENUS het volgende:
[..]
Je hebt altijd mensen die consoles ombouwen, dat heb ik zelf ook gedaan met de xbox en de DS. Alleen heb ik bij de PSP het gevoel dat 90% van de bezitters dit doet. Slechte ontwikkeling, waardoor de PSP straks een vroege dood gaat sterven
![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:46 schreef __Kirstenn het volgende:
Dragonball z gezocht kan hem nergens meer vinden
Bol.commmm 30 euroquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:56 schreef Strolie75 het volgende:
Iemand nog Lemmings in de aanbieding voor een mooie prijs?
Eventueel ook te ruil tegen Daxter.
Geef je ze gratis dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:44 schreef HeatWave het volgende:
Star Wars Lethal Alliance en X-men apocalypse heb ik nog steeds.
Ruilen hoeft niet, dus roep maar wat.
Sorry Sorry Sorry....quote:
Ikke ikke ikke !!quote:Op zondag 11 februari 2007 21:55 schreef koster het volgende:
Ik heb hier Monkey Ball te ruil/koop, iemand interesse? en zo ja, voor hoeveel of voor wat?
Ik ben geintresseerd en heb het volgende te ruil:quote:Op maandag 12 februari 2007 00:01 schreef Dagguzz het volgende:
Iemand interesse in:
-Virtua tennis
-Tekken Dark resurrection
-Street fighter Alpha 3 max
Ik heb lemmings. Wil hem wel ruilen tegen tekkenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:01 schreef Dagguzz het volgende:
Iemand interesse in:
-Tekken Dark resurrection
?
Iemand Lemmings te ruil?
Ik heb wel interesse in Metal Gear Acid voor de speciale prijs. Stuur maar een PM.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
volgende games te koop
alle games zijn compleet met boekje
Vaste prijs inc verzenden
Lumines 12,50
[afbeelding]
Metal gear acid
1 randje van de umd zit beetje los.....heb hem ook zo gekocht..hindert niet .......special prijs7,00
[afbeelding]
Mind Quiz 15,50
[afbeelding]
Tony hawk 10,50
[afbeelding]
Metal Gear Solid u.s versie 37,50
[afbeelding]
Ook binnen 1,5 week te koop, originele sony 2 gig mem stick met adapter
dit vanwege aanschaf 4 gig ..die nog onderweg is![]()
op de foto staat een 32 mb, maar had geen zin om de 2 gig uit mijn psp te halen![]()
¤ 37,50
[afbeelding]
mailen kan naar Deacon apestaart casema punt nl
Ok doen wequote:Op maandag 12 februari 2007 17:16 schreef Genocidejunkies het volgende:
[..]
Ik heb lemmings. Wil hem wel ruilen tegen tekken
Hoe kom jij eigenlijk aan die metal gear portable ops?quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
volgende games te koop
Lumines 12,50
[afbeelding]
Metal gear acid
1 randje van de umd zit beetje los.....heb hem ook zo gekocht..hindert niet .......special prijs7,00
[afbeelding]
Mind Quiz 15,50
[afbeelding]
Tony hawk 10,50
[afbeelding]
[afbeelding]
op de foto staat een 32 mb, maar had geen zin om de 2 gig uit mijn psp te halen![]()
¤ 37,50
[afbeelding]
Wel interesse in Tony Hawk voor een 10tjequote:Op woensdag 14 februari 2007 11:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
volgende games te koop
Lumines 12,50
[afbeelding]
Metal gear acid
[afbeelding]
Mind Quiz 15,50
[afbeelding]
Tony hawk 10,50
[afbeelding]
[afbeelding]
¤ 37,50
[afbeelding]
Ik ookquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:34 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik koop gewoon alles origineel hoor, alleen maar omdat ik te lui ben om heel dat ombouwen te gaan zoeken
die heb ik al uitgespeeld! Ik wacht op de nieuwe Tony Hawk project 8 voor de pspquote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb tony hawk
wil ik wel ruilen tegen tombraider legends![]()
hoeveel vraag je ervoor ? ( een titel die ik nog niet gespeeld hebquote:
Je hebt mn titels gezien.. daar zit niks tussen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:19 schreef Ricky... het volgende:
Ik heb PES 6 te koop of te ruil, brand maar los!
mail gestuurd!quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:31 schreef Ricky... het volgende:
Daar zit helaas niets tussen. 17,50 is een goed bod! Ik hou het in gedachten. Email me anders op rickheere87 AT hotmail PUNT com
underground was geweldig op de pspquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:11 schreef Falcon4ever het volgende:
Hij is best wel anders dan de underground series maar ik vond het best wel vermakelijkmisschien ff de gamespot reviews doornemen?
Alleen ruilen, of is verkopen ook een optie?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:41 schreef killermj het volgende:
De aangeboden Software
De aangeboden Hardware
Hier is de wishlist
Mail: Handel @ Emjeej . nl (zonder spaties uiteraard)
doe maar een bodquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
hoeveel vraag je ervoor ? ( een titel die ik nog niet gespeeld heb)
Iets hierval ruilen tegen Midnight Club 3?quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:02 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
die heb ik al uitgespeeld! Ik wacht op de nieuwe Tony Hawk project 8 voor de psp
Dit zijn de games die ik wel wil verkopen .. c.q wil ruilen.
Metal Gear Acid 1
Killzone
Socom fireteam Bravo
Wipe Out Pure
Hoeveel vraag je voor burnout legends ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:41 schreef killermj het volgende:
De aangeboden Software
De aangeboden Hardware
Hier is de wishlist
Mail: Handel @ Emjeej . nl (zonder spaties uiteraard)
+ Puzzle Quest in de aanbieding.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:00 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben op zoek naar GTA: Liberty Stories
Killzone voor BIA ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:29 schreef sitting_elfling het volgende:
Megaman Maverick Hunter
Starwars Battlefront 2
Tomb Raider Legends
Killzone
Untold Legends of the Brotherhood
Socom fireteam Bravo
in de aanbieding! Ruilen of verkopen maakt mij niet uit. Ben zelf vooral geinteresseerd in adventure spellen zoals daxter en megaman etc.
Ik zou wel Vice City Stories willen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:51 schreef centenbakkie het volgende:
TR
GTA vice city stories
Gezocht
Killzone
DBZ shin budokai
Kan ik die ook eventueel kopen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:40 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik zou wel Vice City Stories willen.
Ik heb te Ruil:
Pursuit Force
Ik heb PES 6. Slechts een half uurtje gebruikt. Niet echt mijn ding. Wat geef je ervoor?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:43 schreef Snatsie het volgende:
Iemand PES 6 voor mij?
quote:Op zondag 16 september 2007 00:43 schreef RipCore het volgende:
[[url=http://xs219.xs.to/xs219/07370/pspgames.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Iemand?
Ja, is compleet met opschroefmicrofoon. En ik verkoop alleen (was ik vergeten te zeggen).quote:Op zondag 16 september 2007 01:07 schreef W00fer het volgende:
Is die talkman compleet ?
Zoja ruilen met bijbetaling ?
quote:Op zondag 16 september 2007 08:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoeveel voor fieldcommander?
Geen idee idee wat gangbare prijzen zijn. 25 inc per spel? 20? I dunno.quote:Op zondag 16 september 2007 10:37 schreef Bob_digit het volgende:
Hoeveel wil je voor Tekken?
Zou beetje zunt zijn als ik die verkoop. Ik heb nota bene een Daxter pack. Wat is een PSP daxter pack zonder daxterquote:Op zondag 16 september 2007 16:29 schreef Bob_digit het volgende:
Ik ben nog op zoek naar Daxter en dan t liefst de niet-platinum versie. Iemand die nog liggen?
laat maarquote:Op zondag 16 september 2007 14:41 schreef Syd het volgende:
15 incl voor tekkenals die er nog goed uitziet
Oeps, sorry, was al met die andere knakkert bezig. En ja, hij zag (en ziet) er nog prima uit.quote:
ahh zoquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:50 schreef RipCore het volgende:
[..]
Oeps, sorry, was al met die andere knakkert bezig. En ja, hij zag (en ziet) er nog prima uit.
Dat was mijn kromma manier (been a long dayquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:09 schreef Syd het volgende:
[..]
ahh zo, maar dan staat mijn bod nog steeds of ben ik nu te laat
![]()
Ik pm je wel ff![]()
Dan ga ik daar ff langs morgenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:10 schreef Parkinson_XTC het volgende:
vandaag gespot bij Mediamarkt Breda... een hele bak met redelijk recente psp-games voor 12,50
heb zelf o.a. Rainbox Six Vegas meegenomen
Gripshiftquote:Op zondag 16 september 2007 00:43 schreef RipCore het volgende:
[[url=http://xs219.xs.to/xs219/07370/pspgames.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Iemand?
30E doen? Verzendkosten en alles....quote:Op woensdag 19 september 2007 22:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gripshift
Burnout legends
Starwars battlefront 2
25 euro inc verzenden ?
Dealio. PM me maar.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
ieder beetje water bij de wijn 27,50
Zeker aan het werk?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
ieder beetje water bij de wijn 27,50
Weet nog steeds niet waar ik het naar toe moet sturen Morph.quote:
Nog even als toevoeging, je kunt ermee up/downgraden naar firmware 2.00, dus ik neem aan dat het de unpatched versie isquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:59 schreef chiren het volgende:
GTA Liberty City Stories te koop, 15eur!
Niet voor 25 eurie.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:32 schreef RipCore het volgende:
Ik heb nog Talkman en WipEout over. Anyone?
quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:17 schreef Clautjuh83 het volgende:
Zou graag wat PSP games ruilen:
World Rally Championship
Ruilen tegen Lumines 2 of Pursuit Force ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:42 schreef True_infidel het volgende:
Tomb raider legend te ruil of te koop voor 20 euro.
Evt reacties mogen ook naar mn GB.
doe maar versturen deze kant op , pm mij maar met de gegevensquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:58 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb het spel Grand Theft auto Vice city stories te koop of te ruil
kopen 10 euro excl verzending, het spel is 2 maanden oud.
Pursuit force ruilen ? PM bij interesse.quote:Op zondag 3 februari 2008 10:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb fired up nog in de aanbieding trouwens voor ruil.
Zoals gezegd interesse in Myst maar ook Pursuit force, GTA Vice city.
Die game heb ik dacht ik wel, maar aleen de UMD zelf. Dus zonder doosje en handleiding. Laat maar via pm weten of je alsnog geïnteresseerd bent. Alleen ruilen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Als iemand Myst in de aanbieding heeft hou ik me aanbevolen.
Die game heb ik, maar aleen de UMD zelf. Dus zonder doosje en handleiding. Laat maar via pm weten of je geïnteresseerd bent. Ik wil best wel ruilen tegen Worms.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:30 schreef anne12345 het volgende:
te koop/ruil:
worms open warfare
monster hunter freedom 2
Promotie disc.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:56 schreef anne12345 het volgende:
Nee, dank je. Hoe komt het trouwens dat je de rest niet meer hebt dan, het lijkt me niet logisch om doosje en boekje weg te gooien ofzo?
Ook niet voor een helicopter?quote:Op zondag 30 maart 2008 20:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb Patapon te koop voor 25 euro incl verzenden. Geen ruil.
Ik ga ff zoeken....quote:Op donderdag 3 april 2008 01:18 schreef W00fer het volgende:
Wil er nog iemand ruilen ?
Pursuit Force / Lumines 2
Maakt niet uit tegen wat.
wipe out pulse 17.50 euro inc verzenden.quote:Op zondag 6 april 2008 19:51 schreef DoctorV64 het volgende:
@ Woofer,
Kies maar uit de volgende voor Lumines 2.
Wipeout Pulse of Godfather of Worms 2. Ik hoor het wel.
Voor de anderen, de games zijn te koop. Doe maar een bod
Ik wil de Wipeout wel ruilen tegen Lumines 2. Contact me maar per PM.quote:Op zondag 6 april 2008 19:51 schreef DoctorV64 het volgende:
@ Woofer,
Kies maar uit de volgende voor Lumines 2.
Wipeout Pulse of Godfather of Worms 2. Ik hoor het wel.
Voor de anderen, de games zijn te koop. Doe maar een bod
Hmz, voor 20 euro heb ik 'm nieuw.quote:Op zondag 6 april 2008 22:56 schreef DoctorV64 het volgende:
19 euro en we hebben een dealDan komt ie in een mooi bubbeltjes envelop naar je toe.
dealquote:Op maandag 7 april 2008 08:34 schreef Strolie75 het volgende:
[TK]
God of War (nog nieuw in het plastiek) - 30 euro incl. verzenden.
Dat is snel!quote:
donequote:Op maandag 7 april 2008 08:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is snel!
Stuur even een PM, regelen we het meteen.
oke. 17,50 ik moet ook niet zeuren dan. PM me jouw gegevens dan PM ik mijn bankrekening etc.quote:Op maandag 7 april 2008 07:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hmz, voor 20 euro heb ik 'm nieuw.
Sorry, ik heb nu net GOW gekochtquote:Op maandag 7 april 2008 09:11 schreef DoctorV64 het volgende:
[..]
oke. 17,50 ik moet ook niet zeuren dan. PM me jouw gegevens dan PM ik mijn bankrekening etc.
(voor mijn beeldvorming, 1,76 is toch voldoende aan postzegels?)
*kickquote:Op zondag 30 maart 2008 20:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb Patapon te koop voor 25 euro incl verzenden. Geen ruil.
Wipeout Pulse met Woofer geruild voor Lumines 2.quote:Op maandag 7 april 2008 09:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sorry, ik heb nu net GOW gekocht. Je kan hem wel ruilen. Is hij wel tof? Heb je wipeout pure ook gespeeld? En zo ja, zijn ze vergelijkbaar?
Wat wil je voor Worms 2 hebben?quote:Op maandag 7 april 2008 17:14 schreef DoctorV64 het volgende:
[..]
Wipeout Pulse met Woofer geruild voor Lumines 2.
Nog te koop: The Godfather en Worms 2.
Doe maar een bod zou ik zeggen.
Wat zoek je??quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:17 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb Killzone te ruil
Star Wars ruilen tegen Pursuit Force ?quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:02 schreef killermj het volgende:
TK/TR
· Coded Arms (boxed)
· Madden NFL 06 (boxed)
· Football Manager (boxed)
· Star Wars - Battlefront 2 (boxed)
· Untold Legends - Brotherhood of the blade (boxed)
· Harry Potter - and the goblet of fire (boxed)
· Burnout Legends (boxed)
Ik heb nog een GTA 4 T shirt in de aanbieding als ruilquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog iemand patapon in de aanbieding?
Ja een nieuw shirt, maat weet ik niet moet ik nakijken. Ik dacht L of XLquote:Op vrijdag 25 juli 2008 01:07 schreef W00fer het volgende:
Een nieuw shirt ? Maat M ?
ben blij dat ik een 8 gig kaartje hebquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:24 schreef W00fer het volgende:
Hmpf net een 2 gig gekocht voor 20 euro.
Pursuit Force is geen echt schietspel, maar iets anders heb ik ff niet te ruil
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:03 schreef Glennz het volgende:
GEZ: Echochrome.
Heb te ruil: Killzone: Liberation of Rainbow Six Vegas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |