Ruilen voor wat... Games of movies?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:37 schreef Westlife-fan het volgende:
Ik heb de volgende 3 UMD films te ruil:
Basic (met Samuel L. Jackson)
Hero
White Noise
Maakt niks uit...quote:Op woensdag 13 december 2006 23:38 schreef Dagguzz het volgende:
[..]
Ruilen voor wat... Games of movies?
Nee, hij houdt niet van race spelletjesquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:28 schreef warchaser44 het volgende:
ik heb mss burnout legends te koop.. mits een goede prijs
Ik heb heb hier Daxter voor je. 20 incl?quote:Op donderdag 14 december 2006 08:54 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ben op zoek naar Loco Roco en/of Daxter voor een leuk prijsje (rond de 20¤ p/s, en liever niet de japanse versie). Iemand die er vanaf wil?
verkochtquote:Op zondag 17 december 2006 00:54 schreef Dagguzz het volgende:
[..]
Ik heb heb hier Daxter voor je. 20 incl?
kan je ze ook opsturen?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:59 schreef Thrackan het volgende:
Hee dit topicje heb ik gemist...
GTA: Liberty City Stories
Ridge Racer
SSX On Tour
normaal 10 euries p/s, 20 voor alle drie, 15 als je deze week nog ophaalt!
Voor 20 incl. wil ik ze alle 4 wel hebbenquote:Op woensdag 27 december 2006 19:56 schreef Keffo het volgende:
ik heb nog 4 UMD movies over:
House of Wax
Fantastic four
Fast and the furious
en triple X 2: the next level.
Alle 4 voor 20 eu.
Ik woon in Den Haag, direct naast t centraal stationquote:Op woensdag 27 december 2006 23:14 schreef Thrackan het volgende:
ik weet niet waar je woont maar als je een beetje bereikbaar bent met OV kom ik naar een station bij je in de buurt... kan donderdag/vrijdag nog prima een rondje door het land doen...
Woon In Zaandam wil ze graag hebben anders betaal ik de helft van de verzendkostenquote:Op woensdag 27 december 2006 19:59 schreef Thrackan het volgende:
Hee dit topicje heb ik gemist...
GTA: Liberty City Stories
Ridge Racer
SSX On Tour
normaal 10 euries p/s, 20 voor alle drie, 15 als je deze week nog ophaalt!
Is primaquote:Op donderdag 28 december 2006 12:16 schreef Keffo het volgende:
Dagguz: Spliten we de verzendkosten. Die zijn 2,20 per twee titels. Dus totaal is dan 22,20.
Deal?
quote:Op woensdag 27 december 2006 14:06 schreef anno-i-mus het volgende:
ik zoek nog: Loco Roco en Colin McRae en FIFA07 voor een leuke 2e hands prijs ..... iemand?
Ik heb Colin McRae voor je liggen. Heb je wat leuks te ruil?quote:
niet echt iets te ruil ..... maarreh 15 euro incl verzendkosten? of waar woon je?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:35 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb Colin McRae voor je liggen. Heb je wat leuks te ruil?
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:37 schreef Westlife-fan het volgende:
Ik heb de volgende 3 UMD films te ruil tegen andere films of games:
Basic (met Samuel L. Jackson)
Hero
White Noise
Ik woon in Den Haag. Ophalen is natuurlijk handiger denk ik, maar anders is 16 incl. prima!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:16 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
niet echt iets te ruil ..... maarreh 15 euro incl verzendkosten? of waar woon je?
Wat heb je te bieden? Geld / Games?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:15 schreef killermj het volgende:
Wat vraag je voor Monkey ball ?
De aangeboden Softwarequote:
Ik heb je umd's binnen. Bedankt!quote:Op maandag 1 januari 2007 17:48 schreef Keffo het volgende:
je hebt mail
Tussen die software zit nix voor mij, voor 20 euro incl. mag je m hebben.quote:Op woensdag 10 januari 2007 08:06 schreef killermj het volgende:
[..]
De aangeboden Software
Anders geld, maar wat is je vraagprijs
Jeetje, kom ik er nu pas achter. Als je Sjakie & de Chocolade Fabriek nog hebt, wil ik die wel met je ruilen.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
volgende films te ruil
@westlife fan? zit erwat voor je bij
alien vs predator
sjakie & en chocolade fabriek
fantastic 4
tegen elke andere leuke film![]()
ow kut :p wat wil je voor lemmings?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:23 schreef killermj het volgende:
Te Ruil:
Coded Arms
Lemmings
De Sims 2
Madden NFL 06
Football Manager
Star Wars - Battlefront 2
ja hallo ik heb dat ding net gekocht en heb alleen pes 6 en gta en die heb ik 2 keer gespeeld ofzoquote:
Je hebt wel precies alle "topspellen" van de de PSP gekocht zegquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:23 schreef killermj het volgende:
Te Ruil:
Coded Arms
Lemmings
De Sims 2
Madden NFL 06
Football Manager
Star Wars - Battlefront 2
Halloquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:08 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ja hallooo kan ik lemmings nou kopen?
Wat vraag je hiervoor ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:09 schreef HeatWave het volgende:
Star Wars lethal alliance heb ik nog liggen, ben niet opzoek naar andere spellen of films eigenlijk.
nou hij is 30 euro bij bol.com dus 20 euro incl. ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:42 schreef killermj het volgende:
[..]
Hallo![]()
![]()
![]()
Zoals al verteld: Doe een goed bod
quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:52 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nou hij is 30 euro bij bol.com dus 20 euro incl. ?![]()
never mind eigelijk ik bestel hem daar welprijs valt toch mee
Of iemand andersquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:55 schreef HeatWave het volgende:
Kost nieuw 47,50 geloof ik, voor de helft mag je hem hebben.
sloeberquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:58 schreef anno-i-mus het volgende:
heeft iemand de oude "unpatched" GTA Liberty City Stories liggen te koop?
quote:
ik koop gewoon alles origineel hoor, alleen maar omdat ik te lui ben om heel dat ombouwen te gaan zoekenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:14 schreef LENUS het volgende:
[..]
Je hebt altijd mensen die consoles ombouwen, dat heb ik zelf ook gedaan met de xbox en de DS. Alleen heb ik bij de PSP het gevoel dat 90% van de bezitters dit doet. Slechte ontwikkeling, waardoor de PSP straks een vroege dood gaat sterven
![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:46 schreef __Kirstenn het volgende:
Dragonball z gezocht kan hem nergens meer vinden
Bol.commmm 30 euroquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:56 schreef Strolie75 het volgende:
Iemand nog Lemmings in de aanbieding voor een mooie prijs?
Eventueel ook te ruil tegen Daxter.
Geef je ze gratis dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:44 schreef HeatWave het volgende:
Star Wars Lethal Alliance en X-men apocalypse heb ik nog steeds.
Ruilen hoeft niet, dus roep maar wat.
Sorry Sorry Sorry....quote:
Ikke ikke ikke !!quote:Op zondag 11 februari 2007 21:55 schreef koster het volgende:
Ik heb hier Monkey Ball te ruil/koop, iemand interesse? en zo ja, voor hoeveel of voor wat?
Ik ben geintresseerd en heb het volgende te ruil:quote:Op maandag 12 februari 2007 00:01 schreef Dagguzz het volgende:
Iemand interesse in:
-Virtua tennis
-Tekken Dark resurrection
-Street fighter Alpha 3 max
Ik heb lemmings. Wil hem wel ruilen tegen tekkenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:01 schreef Dagguzz het volgende:
Iemand interesse in:
-Tekken Dark resurrection
?
Iemand Lemmings te ruil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |