ik koop gewoon alles origineel hoor, alleen maar omdat ik te lui ben om heel dat ombouwen te gaan zoekenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:14 schreef LENUS het volgende:
[..]
Je hebt altijd mensen die consoles ombouwen, dat heb ik zelf ook gedaan met de xbox en de DS. Alleen heb ik bij de PSP het gevoel dat 90% van de bezitters dit doet. Slechte ontwikkeling, waardoor de PSP straks een vroege dood gaat sterven
![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:46 schreef __Kirstenn het volgende:
Dragonball z gezocht kan hem nergens meer vinden
Bol.commmm 30 euroquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:56 schreef Strolie75 het volgende:
Iemand nog Lemmings in de aanbieding voor een mooie prijs?
Eventueel ook te ruil tegen Daxter.
Geef je ze gratis dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:44 schreef HeatWave het volgende:
Star Wars Lethal Alliance en X-men apocalypse heb ik nog steeds.
Ruilen hoeft niet, dus roep maar wat.
Sorry Sorry Sorry....quote:
Ikke ikke ikke !!quote:Op zondag 11 februari 2007 21:55 schreef koster het volgende:
Ik heb hier Monkey Ball te ruil/koop, iemand interesse? en zo ja, voor hoeveel of voor wat?
Ik ben geintresseerd en heb het volgende te ruil:quote:Op maandag 12 februari 2007 00:01 schreef Dagguzz het volgende:
Iemand interesse in:
-Virtua tennis
-Tekken Dark resurrection
-Street fighter Alpha 3 max
Ik heb lemmings. Wil hem wel ruilen tegen tekkenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:01 schreef Dagguzz het volgende:
Iemand interesse in:
-Tekken Dark resurrection
?
Iemand Lemmings te ruil?
Ik heb wel interesse in Metal Gear Acid voor de speciale prijs. Stuur maar een PM.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
volgende games te koop
alle games zijn compleet met boekje
Vaste prijs inc verzenden
Lumines 12,50
[afbeelding]
Metal gear acid
1 randje van de umd zit beetje los.....heb hem ook zo gekocht..hindert niet .......special prijs7,00
[afbeelding]
Mind Quiz 15,50
[afbeelding]
Tony hawk 10,50
[afbeelding]
Metal Gear Solid u.s versie 37,50
[afbeelding]
Ook binnen 1,5 week te koop, originele sony 2 gig mem stick met adapter
dit vanwege aanschaf 4 gig ..die nog onderweg is![]()
op de foto staat een 32 mb, maar had geen zin om de 2 gig uit mijn psp te halen![]()
¤ 37,50
[afbeelding]
mailen kan naar Deacon apestaart casema punt nl
Ok doen wequote:Op maandag 12 februari 2007 17:16 schreef Genocidejunkies het volgende:
[..]
Ik heb lemmings. Wil hem wel ruilen tegen tekken
Hoe kom jij eigenlijk aan die metal gear portable ops?quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
volgende games te koop
Lumines 12,50
[afbeelding]
Metal gear acid
1 randje van de umd zit beetje los.....heb hem ook zo gekocht..hindert niet .......special prijs7,00
[afbeelding]
Mind Quiz 15,50
[afbeelding]
Tony hawk 10,50
[afbeelding]
[afbeelding]
op de foto staat een 32 mb, maar had geen zin om de 2 gig uit mijn psp te halen![]()
¤ 37,50
[afbeelding]
Wel interesse in Tony Hawk voor een 10tjequote:Op woensdag 14 februari 2007 11:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
volgende games te koop
Lumines 12,50
[afbeelding]
Metal gear acid
[afbeelding]
Mind Quiz 15,50
[afbeelding]
Tony hawk 10,50
[afbeelding]
[afbeelding]
¤ 37,50
[afbeelding]
Ik ookquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:34 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik koop gewoon alles origineel hoor, alleen maar omdat ik te lui ben om heel dat ombouwen te gaan zoeken
die heb ik al uitgespeeld! Ik wacht op de nieuwe Tony Hawk project 8 voor de pspquote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb tony hawk
wil ik wel ruilen tegen tombraider legends![]()
hoeveel vraag je ervoor ? ( een titel die ik nog niet gespeeld hebquote:
Je hebt mn titels gezien.. daar zit niks tussen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:19 schreef Ricky... het volgende:
Ik heb PES 6 te koop of te ruil, brand maar los!
mail gestuurd!quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:31 schreef Ricky... het volgende:
Daar zit helaas niets tussen. 17,50 is een goed bod! Ik hou het in gedachten. Email me anders op rickheere87 AT hotmail PUNT com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |