Ik heb wel interesse in Metal Gear Acid voor de speciale prijs. Stuur maar een PM.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
volgende games te koop
alle games zijn compleet met boekje
Vaste prijs inc verzenden
Lumines 12,50
[afbeelding]
Metal gear acid
1 randje van de umd zit beetje los.....heb hem ook zo gekocht..hindert niet .......special prijs7,00
[afbeelding]
Mind Quiz 15,50
[afbeelding]
Tony hawk 10,50
[afbeelding]
Metal Gear Solid u.s versie 37,50
[afbeelding]
Ook binnen 1,5 week te koop, originele sony 2 gig mem stick met adapter
dit vanwege aanschaf 4 gig ..die nog onderweg is![]()
op de foto staat een 32 mb, maar had geen zin om de 2 gig uit mijn psp te halen![]()
¤ 37,50
[afbeelding]
mailen kan naar Deacon apestaart casema punt nl
Ok doen wequote:Op maandag 12 februari 2007 17:16 schreef Genocidejunkies het volgende:
[..]
Ik heb lemmings. Wil hem wel ruilen tegen tekken
Hoe kom jij eigenlijk aan die metal gear portable ops?quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
volgende games te koop
Lumines 12,50
[afbeelding]
Metal gear acid
1 randje van de umd zit beetje los.....heb hem ook zo gekocht..hindert niet .......special prijs7,00
[afbeelding]
Mind Quiz 15,50
[afbeelding]
Tony hawk 10,50
[afbeelding]
[afbeelding]
op de foto staat een 32 mb, maar had geen zin om de 2 gig uit mijn psp te halen![]()
¤ 37,50
[afbeelding]
Wel interesse in Tony Hawk voor een 10tjequote:Op woensdag 14 februari 2007 11:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
volgende games te koop
Lumines 12,50
[afbeelding]
Metal gear acid
[afbeelding]
Mind Quiz 15,50
[afbeelding]
Tony hawk 10,50
[afbeelding]
[afbeelding]
¤ 37,50
[afbeelding]
Ik ookquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:34 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik koop gewoon alles origineel hoor, alleen maar omdat ik te lui ben om heel dat ombouwen te gaan zoeken
die heb ik al uitgespeeld! Ik wacht op de nieuwe Tony Hawk project 8 voor de pspquote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb tony hawk
wil ik wel ruilen tegen tombraider legends![]()
hoeveel vraag je ervoor ? ( een titel die ik nog niet gespeeld hebquote:
Je hebt mn titels gezien.. daar zit niks tussen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:19 schreef Ricky... het volgende:
Ik heb PES 6 te koop of te ruil, brand maar los!
mail gestuurd!quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:31 schreef Ricky... het volgende:
Daar zit helaas niets tussen. 17,50 is een goed bod! Ik hou het in gedachten. Email me anders op rickheere87 AT hotmail PUNT com
underground was geweldig op de pspquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:11 schreef Falcon4ever het volgende:
Hij is best wel anders dan de underground series maar ik vond het best wel vermakelijkmisschien ff de gamespot reviews doornemen?
Alleen ruilen, of is verkopen ook een optie?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:41 schreef killermj het volgende:
De aangeboden Software
De aangeboden Hardware
Hier is de wishlist
Mail: Handel @ Emjeej . nl (zonder spaties uiteraard)
doe maar een bodquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
hoeveel vraag je ervoor ? ( een titel die ik nog niet gespeeld heb)
Iets hierval ruilen tegen Midnight Club 3?quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:02 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
die heb ik al uitgespeeld! Ik wacht op de nieuwe Tony Hawk project 8 voor de psp
Dit zijn de games die ik wel wil verkopen .. c.q wil ruilen.
Metal Gear Acid 1
Killzone
Socom fireteam Bravo
Wipe Out Pure
Hoeveel vraag je voor burnout legends ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:41 schreef killermj het volgende:
De aangeboden Software
De aangeboden Hardware
Hier is de wishlist
Mail: Handel @ Emjeej . nl (zonder spaties uiteraard)
+ Puzzle Quest in de aanbieding.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:00 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben op zoek naar GTA: Liberty Stories
Killzone voor BIA ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:29 schreef sitting_elfling het volgende:
Megaman Maverick Hunter
Starwars Battlefront 2
Tomb Raider Legends
Killzone
Untold Legends of the Brotherhood
Socom fireteam Bravo
in de aanbieding! Ruilen of verkopen maakt mij niet uit. Ben zelf vooral geinteresseerd in adventure spellen zoals daxter en megaman etc.
Ik zou wel Vice City Stories willen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:51 schreef centenbakkie het volgende:
TR
GTA vice city stories
Gezocht
Killzone
DBZ shin budokai
Kan ik die ook eventueel kopen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:40 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik zou wel Vice City Stories willen.
Ik heb te Ruil:
Pursuit Force
Ik heb PES 6. Slechts een half uurtje gebruikt. Niet echt mijn ding. Wat geef je ervoor?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:43 schreef Snatsie het volgende:
Iemand PES 6 voor mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |