Die game heb ik, maar aleen de UMD zelf. Dus zonder doosje en handleiding. Laat maar via pm weten of je geïnteresseerd bent. Ik wil best wel ruilen tegen Worms.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:30 schreef anne12345 het volgende:
te koop/ruil:
worms open warfare
monster hunter freedom 2

Promotie disc.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:56 schreef anne12345 het volgende:
Nee, dank je. Hoe komt het trouwens dat je de rest niet meer hebt dan, het lijkt me niet logisch om doosje en boekje weg te gooien ofzo?

Ook niet voor een helicopter?quote:Op zondag 30 maart 2008 20:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb Patapon te koop voor 25 euro incl verzenden. Geen ruil.

Ik ga ff zoeken....quote:Op donderdag 3 april 2008 01:18 schreef W00fer het volgende:
Wil er nog iemand ruilen ?
Pursuit Force / Lumines 2
Maakt niet uit tegen wat.

wipe out pulse 17.50 euro inc verzenden.quote:Op zondag 6 april 2008 19:51 schreef DoctorV64 het volgende:
@ Woofer,
Kies maar uit de volgende voor Lumines 2.
Wipeout Pulse of Godfather of Worms 2. Ik hoor het wel.
Voor de anderen, de games zijn te koop. Doe maar een bod

Ik wil de Wipeout wel ruilen tegen Lumines 2. Contact me maar per PM.quote:Op zondag 6 april 2008 19:51 schreef DoctorV64 het volgende:
@ Woofer,
Kies maar uit de volgende voor Lumines 2.
Wipeout Pulse of Godfather of Worms 2. Ik hoor het wel.
Voor de anderen, de games zijn te koop. Doe maar een bod

Hmz, voor 20 euro heb ik 'm nieuw.quote:Op zondag 6 april 2008 22:56 schreef DoctorV64 het volgende:
19 euro en we hebben een dealDan komt ie in een mooi bubbeltjes envelop naar je toe.

dealquote:Op maandag 7 april 2008 08:34 schreef Strolie75 het volgende:
[TK]
God of War (nog nieuw in het plastiek) - 30 euro incl. verzenden.

Dat is snel!quote:

donequote:Op maandag 7 april 2008 08:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is snel!
Stuur even een PM, regelen we het meteen.

oke. 17,50 ik moet ook niet zeuren dan. PM me jouw gegevens dan PM ik mijn bankrekening etc.quote:Op maandag 7 april 2008 07:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hmz, voor 20 euro heb ik 'm nieuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |