Sorry, ik heb nu net GOW gekochtquote:Op maandag 7 april 2008 09:11 schreef DoctorV64 het volgende:
[..]
oke. 17,50 ik moet ook niet zeuren dan. PM me jouw gegevens dan PM ik mijn bankrekening etc.
(voor mijn beeldvorming, 1,76 is toch voldoende aan postzegels?)
*kickquote:Op zondag 30 maart 2008 20:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb Patapon te koop voor 25 euro incl verzenden. Geen ruil.
Wipeout Pulse met Woofer geruild voor Lumines 2.quote:Op maandag 7 april 2008 09:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sorry, ik heb nu net GOW gekocht. Je kan hem wel ruilen. Is hij wel tof? Heb je wipeout pure ook gespeeld? En zo ja, zijn ze vergelijkbaar?
Wat wil je voor Worms 2 hebben?quote:Op maandag 7 april 2008 17:14 schreef DoctorV64 het volgende:
[..]
Wipeout Pulse met Woofer geruild voor Lumines 2.
Nog te koop: The Godfather en Worms 2.
Doe maar een bod zou ik zeggen.
Wat zoek je??quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:17 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb Killzone te ruil
Star Wars ruilen tegen Pursuit Force ?quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:02 schreef killermj het volgende:
TK/TR
· Coded Arms (boxed)
· Madden NFL 06 (boxed)
· Football Manager (boxed)
· Star Wars - Battlefront 2 (boxed)
· Untold Legends - Brotherhood of the blade (boxed)
· Harry Potter - and the goblet of fire (boxed)
· Burnout Legends (boxed)
Ik heb nog een GTA 4 T shirt in de aanbieding als ruilquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog iemand patapon in de aanbieding?
Ja een nieuw shirt, maat weet ik niet moet ik nakijken. Ik dacht L of XLquote:Op vrijdag 25 juli 2008 01:07 schreef W00fer het volgende:
Een nieuw shirt ? Maat M ?
ben blij dat ik een 8 gig kaartje hebquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:24 schreef W00fer het volgende:
Hmpf net een 2 gig gekocht voor 20 euro.
Pursuit Force is geen echt schietspel, maar iets anders heb ik ff niet te ruil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |