Hoe doen we dat met migranten? Mensen die vroegtijdig doodgaan? Veranderende zorgkosten? Inflatie? Mensen die te weinig apart hebben gezet, dood laten gaan? Etc. Simpelweg onwerkbaar en veel risicovoller dus ook veel duurder want risico's worden echt wel afgedekt dan.quote:Op zondag 10 december 2006 13:46 schreef Isegrim het volgende:
Ja, en daar zie je het al. Dat is een uitermate domme keus geweest van de regering. Je hoeft geen raketgeleerde te zijn om te bedenken dat het een stuk handiger is als iedereen premie betaalt voor zijn eigen oude dag, dan heb je namelijk precies genoeg voor iedereen.
Succes met kopen, lekkere groene rakkersquote:
Ik wilde je eik nog bellen hoe ik de kosten in moet schatten voor die nieuwbouw zooi. Heb jij daar een indicatieregel voor. Dus koopprijs weet ik, meerprijs (voor keuken en zo) ook maar wat moet ik er nog bij optellen voor andere zut? Te lage hypotheek nemen is nogal kut en te hoog is nadelig.quote:
Te hoog maakt niet uit bij nieuwbouw. Je neemt een hypotheek, en je betaalt de eerste termijn, de aankoop van de grond door de aannemer. De rest gaat in depot. Iedere keer dat je een termijnfactuur krijgt, betaal je uit dit depot je factuur, waardoor je hypotheek hoger wordt, tot je uiteindelijk de laatste factuur betaalt en je depot leeg is en je hypotheek zoals die de komende 30 jaar gaat zijnquote:Op zondag 10 december 2006 13:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik wilde je eik nog bellen hoe ik de kosten in moet schatten voor die nieuwbouw zooi. Heb jij daar een indicatieregel voor. Dus koopprijs weet ik, meerprijs (voor keuken en zo) ook maar wat moet ik er nog bij optellen voor andere zut? Te lage hypotheek nemen is nogal kut en te hoog is nadelig.![]()
bij Andreas Ensemble staat er bij vermeld dat de kosten voor de aannemer vergoed worden tegen 6% van de koopprijs (geloof ik). In ieder geval wordt dat percentage als het goed is vermeld. De hypotheekadviseur kan met je een reeele berekening maken inzake de andere rente.quote:Op zondag 10 december 2006 14:07 schreef livEliveD het volgende:
Ok, (thnx) maar hoe moet ik de bouwrente inschatten? Sowieso is er een verschil tussen bouwrente en renteverlies tijdens de bouw. Zeg maar het verschil tussen de aannemer die de kosten voor moet schieten en de rente doorberekent en de hypotheek die door de bank wordt voorgeschoten
Sowieso vind ik het raar dat er bouwrente bij zou komen als je voor het begin van de bouw meedoet aan het project en niet halverwege instapt. Veel is ook afhankelijk van hoelang de bouw duurt en daar zitten rustig marges van 6 maanden op.
Tuurlijkquote:Op zondag 10 december 2006 14:10 schreef qu63 het volgende:
miss, is het goed als ik je deze week nog ff bel over vrijdag?
ok!quote:Op zondag 10 december 2006 14:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tuurlijk
Op woensdagavond ga ik niet opnemen, verder maakt het niet uit en is er goede kans dat ik opneem
Je hoeft niet zelf te sparen, je kunt je verzekeren. Zo werkt een verzekering. Iedereen betaalt een bedrag. De één kost de verzekeringmaatschappij meer dan de ander en daardoor kunnen ze voor iedereen betalen. Ik zie niet waarom dat risicovoller zou zijn. Het huidige stelsel lijkt me veel risicovoller.quote:Op zondag 10 december 2006 13:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hoe doen we dat met migranten? Mensen die vroegtijdig doodgaan? Veranderende zorgkosten? Inflatie? Mensen die te weinig apart hebben gezet, dood laten gaan? Etc. Simpelweg onwerkbaar en veel risicovoller dus ook veel duurder want risico's worden echt wel afgedekt dan.
Wat is nu concreet het verschil dan met hoe het nu gaat? Ik zie mensen die geld in de pot van de verzekeraar gooien en uit diezelfde pot betaald de verzekeraar nu mensen die het nodig hebbenquote:Op zondag 10 december 2006 14:21 schreef Isegrim het volgende:
Je hoeft niet zelf te sparen, je kunt je verzekeren. Zo werkt een verzekering. Iedereen betaalt een bedrag. De één kost de verzekeringmaatschappij meer dan de ander en daardoor kunnen ze voor iedereen betalen. Ik zie niet waarom dat risicovoller zou zijn. Het huidige stelsel lijkt me veel risicovoller.
Het verschil is dat er niets te kiezen valt. Mensen kunnen niet zelf bepalen waar ze zich wel en niet voor verzekeren.quote:Op zondag 10 december 2006 14:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wat is nu concreet het verschil dan met hoe het nu gaat? Ik zie mensen die geld in de pot van de verzekeraar gooien en uit diezelfde pot betaald de verzekeraar nu mensen die het nodig hebben![]()
Volgens mij werkt het dus anders. Als je halvewege instapt heeft de aannemer al kosten gemaakt. Feitelijk heeft hij dus geld bij de bank moeten lenen, schijnbaar tegen 6%. Dat berekent ie door. Als je vroegtijdig instapt heb je deze kosten niet. Stap je in als het al gebouwt is betaal je rustig 6% procent per jaar over de prijs alleen is het percentage wel onderhandelbaar vaak. Ze willen het toch zo snel mogelijk verkopen.quote:Op zondag 10 december 2006 14:14 schreef miss_sly het volgende:
bij Andreas Ensemble staat er bij vermeld dat de kosten voor de aannemer vergoed worden tegen 6% van de koopprijs (geloof ik). In ieder geval wordt dat percentage als het goed is vermeld. De hypotheekadviseur kan met je een reeele berekening maken inzake de andere rente.
Ik vind het ook raar dat het zo werkt. Ik denk trouwens dat als je halverwege instapt, je alsnog een berekening krijgt met terugwerkende kracht, maar als je het koopt als het helemaal klaar is, heb je die kosten inderdaad niet.
Ze moeten wel al vooraf een aantal werkbare dagen en een waarschijnlijke oplevertermijn opgeven. 6 maanden later opleveren, levert jou weer een vergoeding op, als het goed is.
Naast de basisverzekering valt er toch een hele shitload te kiezen? Wassut het probleem nu precies?quote:Op zondag 10 december 2006 14:54 schreef Isegrim het volgende:
Het verschil is dat er niets te kiezen valt. Mensen kunnen niet zelf bepalen waar ze zich wel en niet voor verzekeren.
Dat er in die basisverzekering zaken zitten waarvoor ik me helemaal niet wil verzekeren. Dat ik niet zelf mag bepalen wat voor product ik koop. Niemand vind het vreemd dat ik geen verzekeringspremie hoef te betalen voor de auto van de buurman, maar blijkbaar is het de normaalste zaak van de wereld dat ik premie betaal voor de kraamverzorgster van de buurvrouw.quote:Op zondag 10 december 2006 14:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Naast de basisverzekering valt er toch een hele shitload te kiezen? Wassut het probleem nu precies?
Hitler was inderdaad erg liberaal ja.quote:Tuuwk zijn management lagen duurder maar alles aan de markt overlaten wil je niet. Je wilt zoveel mogelijk aan de markt overlaten en de overheid laten toezien of het allemaal sociaal blijft. Hence de term 'sociaal liberalisme'. Haal het sociaal weg en je krijgt een systeem als bij Hitler. Haal het liberalisme weg en je krijgt een systeem als Stalin. Beide kut![]()
Waarom betaal ik voor kinderen onder de 18? Waarom betaal ik voor borstkanker? Waarom betaal ik voor chronisch zieken? Waarom betaal ik voor aids? Waarom betaal ik voor illegalen? Waarom betaal ik voor erfelijke aandoeningen? Tja, we kunnen natuuwk ook voor een systeem kiezen waarbij iedereen zijn eigen zorg betaald. Probleem is wel dat als je kanker krijgt je niet behandelt kan worden tenzij je de lotto wint. Ik zal nooit achter zo'n systeem staan. Mensen moet je in bescherming nemen en dus verplichten tot het nemen van een verzekering voor sommige dingen en ja dan betaalt het gros dus teveel. MAar dat is nog altijd beter dan een doktor die weigert medische zorg te geven omdat er geen geld voor is.quote:Op zondag 10 december 2006 15:09 schreef Isegrim het volgende:
Dat er in die basisverzekering zaken zitten waarvoor ik me helemaal niet wil verzekeren. Dat ik niet zelf mag bepalen wat voor product ik koop. Niemand vind het vreemd dat ik geen verzekeringspremie hoef te betalen voor de auto van de buurman, maar blijkbaar is het de normaalste zaak van de wereld dat ik premie betaal voor de kraamverzorgster van de buurvrouw.
Sorry ik haal ff namen door elkaar.quote:Hitler was inderdaad erg liberaal ja.
Ik maak wel een verschil tussen zaken die eigen keus zijn (kraamverzorging, de pil e.d.) en noodzakelijke zorg. Ik ben er niet per definitie op tegen dat mensen meebetalen aan de zorg voor anderen. Ik ben er wel op tegen dat mensen gedwongen meebetalen aan zaken waarvoor geen medische noodzaak bestaat en die eigenlijk onder de noemer 'luxe' vallen.quote:Op zondag 10 december 2006 15:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Waarom betaal ik voor kinderen onder de 18? Waarom betaal ik voor borstkanker? Waarom betaal ik voor chronisch zieken? Waarom betaal ik voor aids? Waarom betaal ik voor illegalen? Waarom betaal ik voor erfelijke aandoeningen? Tja, we kunnen natuuwk ook voor een systeem kiezen waarbij iedereen zijn eigen zorg betaald. Probleem is wel dat als je kanker krijgt je niet behandelt kan worden tenzij je de lotto wint. Ik zal nooit achter zo'n systeem staan. Mensen moet je in bescherming nemen en dus verplichten tot het nemen van een verzekering voor sommige dingen en ja dan betaalt het gros dus teveel. MAar dat is nog altijd beter dan een doktor die weigert medische zorg te geven omdat er geen geld voor is.
Je verwart Hitler met iemand anders?quote:Sorry ik haal ff namen door elkaar.Hoe hete die knakker ook alweer. Adam nogwat
![]()
is helemaal neit nodigquote:Op zondag 10 december 2006 16:04 schreef Isegrim het volgende:
Ik wil ook winkelen maar ik heb geen geld.
Irritant is dat hè, eerlijk zijn en een geweten hebben?quote:Op zondag 10 december 2006 16:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
is helemaal neit nodigIk had gratis kunnen winkelen vandaag, maar ik ben veel te eerlijk daar voor.
Ik betaalde met credit card en kreeg direct daarna alles. Het was dat ik zei "vergeet niet om een handtekening te vragenquote:Op zondag 10 december 2006 16:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Irritant is dat hè, eerlijk zijn en een geweten hebben?Maar wat dan?
Gemiste kans.quote:Op zondag 10 december 2006 16:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik betaalde met credit card en kreeg direct daarna alles. Het was dat ik zei "vergeet niet om een handtekening te vragen".
Waarom zou ik dan uberhaupt nog aan iets meebetalen wat met kinderen te maken heeft? Probleem is wel dat er voordelen zitten aan het stimuleren van kindjes krijgen omdat ik anders nu korting zou hebben op me premie maar dat drie keer zo hard terug ga betalen i.v.m. de vergrijzing.quote:Op zondag 10 december 2006 15:53 schreef Isegrim het volgende:
Ik maak wel een verschil tussen zaken die eigen keus zijn (kraamverzorging, de pil e.d.) en noodzakelijke zorg. Ik ben er niet per definitie op tegen dat mensen meebetalen aan de zorg voor anderen. Ik ben er wel op tegen dat mensen gedwongen meebetalen aan zaken waarvoor geen medische noodzaak bestaat en die eigenlijk onder de noemer 'luxe' vallen.
Ja gvd ik kan niet op de naam komenquote:Ik weet niet wie je bedoelt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker, ik rook er wel eens eentjequote:
Maar wat luxe is, dat bepaal jij dan, begrijp ik?quote:Op zondag 10 december 2006 15:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik maak wel een verschil tussen zaken die eigen keus zijn (kraamverzorging, de pil e.d.) en noodzakelijke zorg. Ik ben er niet per definitie op tegen dat mensen meebetalen aan de zorg voor anderen. Ik ben er wel op tegen dat mensen gedwongen meebetalen aan zaken waarvoor geen medische noodzaak bestaat en die eigenlijk onder de noemer 'luxe' vallen.
Ik denk dat het erop neerkomt dat ze het niet inziet tenzij ze er zelf mee te maken krijgtquote:Op zondag 10 december 2006 17:15 schreef miss_sly het volgende:
Maar wat luxe is, dat bepaal jij dan, begrijp ik?
Medicijnen tegen migraine, zijn die noodzakelijk? Ik denk dat hele volksstammen ongeacht hun hoofdpijntjes iedere dag gaan werken en geen dag ziek thuis blijven, geen medicijnen hiervoor slikken en toch gewoon doorgaan.
Hooikoorts idem.
En dieren moeten ook gewoon door als ze hoofdpijn hebben...zo niet, dan gaan ze vanzelf wel door.
Hoever wil je vergelijkingen doortrekken?
Tja, dat is wel een erg kleine visie op de wereldquote:Op zondag 10 december 2006 17:18 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik denk dat het erop neerkomt dat ze het niet inziet tenzij ze er zelf mee te maken krijgt![]()
Al draagt een aap een gouden ring...quote:Op zondag 10 december 2006 17:21 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben een heel leuk kerstboomje, niet te groot, met allemaal witte en zwarte ballen en nog wat andere witte dingen
Hij wordt vast heeeeel mooi
Als je als het dadelijk helemaal klaar is pas iets koopt, betaal je dus geen vergoeding aan de aannemer en geen bouwrente verlies, maar gewoon de koopprijs von. Alleen is het dan maar de vraag of er een appartement naar je keuze beschikbaar is.quote:Op zondag 10 december 2006 14:56 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het dus anders. Als je halvewege instapt heeft de aannemer al kosten gemaakt. Feitelijk heeft hij dus geld bij de bank moeten lenen, schijnbaar tegen 6%. Dat berekent ie door. Als je vroegtijdig instapt heb je deze kosten niet. Stap je in als het al gebouwt is betaal je rustig 6% procent per jaar over de prijs alleen is het percentage wel onderhandelbaar vaak. Ze willen het toch zo snel mogelijk verkopen.
Als ze 6 maanden later beginnen, heb je ook 6 maanden nog geen kosten. Je maakt pas kosten vanaf het moment van start bouw. Als je hypotheek ingaat op 1 januari, maar ze straten pas in juni met de bouw, hoef je ook de eerste termijn dan pas te betalen. Al die tijd zit je hele hypotheekbedrag in depot.quote:Ze hebben een risico afgedekt van 6 maanden later beginnen (na 15 januari geloof ik). Daarnaast rekenen ze 400 werkbare dagen (er zijn ongeveer 180 werkbare dagen per jaar) dus ruim twee jaar. De verwachting is echter medio 2008, alles bij elkaar kan het ruim een jaar later worden zonder boete. Je hypo loopt echter wel door dus dat risico moet je eigenlijk bij de bank meenemen. Is wel een risico dat snel 20.000 kost![]()
Mja, tis een vrij landquote:Op zondag 10 december 2006 17:21 schreef miss_sly het volgende:
Tja, dat is wel een erg kleine visie op de wereld
Gelukkig welquote:
Mja maar die von prijs hebben ze wel verhoogt met de rentequote:Op zondag 10 december 2006 17:24 schreef miss_sly het volgende:
Als je als het dadelijk helemaal klaar is pas iets koopt, betaal je dus geen vergoeding aan de aannemer en geen bouwrente verlies, maar gewoon de koopprijs von. Alleen is het dan maar de vraag of er een appartement naar je keuze beschikbaar is.
Mmm das waar. Vriend van me kreeg wel een procent minder rente op het bouwdepot maar goed, das een kwestie van de juiste hypo aanbieder vinden.quote:Als ze 6 maanden later beginnen, heb je ook 6 maanden nog geen kosten. Je maakt pas kosten vanaf het moment van start bouw. Als je hypotheek ingaat op 1 januari, maar ze straten pas in juni met de bouw, hoef je ook de eerste termijn dan pas te betalen. Al die tijd zit je hele hypotheekbedrag in depot.
Ja lach er maar. In mijn visie zouden alle vrouwen slaven zijnquote:
psies, goede hypotheek geeft evenveel rente op depot als je betaalt op hypotheek.quote:Op zondag 10 december 2006 17:29 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja maar die von prijs hebben ze wel verhoogt met de renteWeet ik toevallig omdat me neef een appartement heeft gekocht dat net klaar was. Hij heeft onderhandelt en kreeg korting op de bouwrente die al bij de prijs inzat.quote]
Ik vraag het me werkelijk af, hoor. Als er nu in de brochure staat dat een appartement 2 ton von is, en het is dadelijk klaar, is volgens mij de koopprijs nog steeds 2 ton von.
[quote]
Mmm das waar. Vriend van me kreeg wel een procent minder rente op het bouwdepot maar goed, das een kwestie van de juiste hypo aanbieder vinden.
Ga maar naar de Feboquote:Op zondag 10 december 2006 17:30 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja lach er maar. In mijn visie zouden alle vrouwen slaven zijnKoken bitch
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je maar niet denkt dat je ook maar iets van mijn gehaktstaaf te zien of te snoepen krijgtquote:
Die goeie ouwe VOC-mentaliteitquote:Op zondag 10 december 2006 17:30 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja lach er maar. In mijn visie zouden alle vrouwen slaven zijnKoken bitch
![]()
![]()
![]()
![]()
Mja spannende tijd. Wel leuke materiequote:Op zondag 10 december 2006 17:38 schreef miss_sly het volgende:
psies, goede hypotheek geeft evenveel rente op depot als je betaalt op hypotheek.
Sinds wanneer heb jij internet in de keukenquote:
gehaktstaafquote:Op zondag 10 december 2006 17:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat je ook maar iets van mijn gehaktstaaf te zien of te snoepen krijgt![]()
10% lijkt me redelijk. En zoals gezegd: als je over hebt, wordt dat direct afgelost en kost het verder niets meer.quote:Op zondag 10 december 2006 17:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja spannende tijd. Wel leuke materieNog 1,5 week om te beslissen of we gaan tekenen. Ik denk dat we 10% bij de prijs op moeten tellen + het bedrag voor de meerwerk kosten zoals keuken en zo
Zelf schatten ze het in op 7%-10% procent bij de makelaar maar ik weet niet precies wat daarbij zit.
Wifi 0wnt, je weetquote:Op zondag 10 december 2006 17:45 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij internet in de keuken![]()
![]()
![]()
Ontkennen is menselijk, succes met houtje happenquote:Op zondag 10 december 2006 17:45 schreef miss_sly het volgende:
gehaktstaaf![]()
Die wil ik niet eens met je delen
Ik kan idd mijn hypotheek direct in laten gaan waarbij de kosten steeds meer worden (per keer dat me bouwdepot afneemt). Ik weet niet hoe het dan zit met hypotheekrente aftrek maar als we die gewoon krijgen (wat ik wel verwacht) is het financieel te trekken zolang we hier wonen. Probleem is wel dat de enorme studieschuld dan niet minder wordt want ik wil wel wat sparen voor het geval dat. Ff uitrekenen wat gunstiger is, of minder hypo betalen als we er wonen maar meer betalen voor groningen, of minder voor groningen betalen maar meer voor de hypo. Allemaal vragen voor mister calculatorquote:Op zondag 10 december 2006 17:46 schreef miss_sly het volgende:
10% lijkt me redelijk. En zoals gezegd: als je over hebt, wordt dat direct afgelost en kost het verder niets meer.
Trouwens, je kunt ook overwegen om de bouwrente gedurende de bouw maandelijks te betalen, als je dat financieel trekt.
Ja en ik meer zorgpremie betalen voor al die vraatzucht slachtoffersquote:Op zondag 10 december 2006 17:51 schreef het_fokschaap het volgende:
daar gaan we zo heen
grillburgertje, patatje oorlog
kipkrokantje
Eik wel handig dit. Ik regel meteen ff een half miljoen zodat we ultrasafe zittenquote:Op zondag 10 december 2006 17:46 schreef miss_sly het volgende:
10% lijkt me redelijk. En zoals gezegd: als je over hebt, wordt dat direct afgelost en kost het verder niets meer.
er is nu een speciale snackdekking. die is goedkoper omdat je minder lang gebruikt maakt van de zorgquote:Op zondag 10 december 2006 17:52 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja en ik meer zorgpremie betalen voor al die vraatzucht slachtoffers![]()
Eet smakelijk![]()
Ik kan wel een pakje becel declareren, serieusquote:Op zondag 10 december 2006 17:54 schreef het_fokschaap het volgende:
er is nu een speciale snackdekking. die is goedkoper omdat je minder lang gebruikt maakt van de zorg
Psies. Met uitgebreide pakketten kun je wel zoiets flikken. Een collega van me zet al 9 jaar zijn tandarts premie opzij en kan inmiddels tig kronen betalenquote:Op zondag 10 december 2006 18:06 schreef Alicey het volgende:
Mjah als je alles waar je zelf nooit last van zult krijgen / zeer kleine kans op maakt uit de basisverzekering haalt betaal je nauwelijks premie. Voor waar e wel last van krijgt betaal je dan de kostprijs aan premie. Hee, dat klinkt net alsof je het allemaal zelf betaalt en er geen verzekering is enzo. Alleen dan een verzekeraar waar nog wat extra kosten worden gemaakt.
Dat is inderdaad een polis waarbij je aardig wat betaalt bij een goed gebit. De vraag is waar je de grens legt tussen basiszorg en aanvullende zorg en imo ligt die grens op dit moment vrij goed, hoewel een aanvullende verzekering ook relatief weinig kost..quote:Op zondag 10 december 2006 18:07 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Psies. Met uitgebreide pakketten kun je wel zoiets flikken. Een collega van me zet al 9 jaar zijn tandarts premie opzij en kan inmiddels tig kronen betalen
Ik zag net in me polis dat ik 500 euro aan cosmetische chirurgie vergoed krijg per jaar. Boobjobquote:Op zondag 10 december 2006 18:09 schreef Alicey het volgende:
Dat is inderdaad een polis waarbij je aardig wat betaalt bij een goed gebit. De vraag is waar je de grens legt tussen basiszorg en aanvullende zorg en imo ligt die grens op dit moment vrij goed, hoewel een aanvullende verzekering ook relatief weinig kost..
* Alicey vindt een grote neus wel bij jou passen, dus stel het eens voor aan je verzekeraar.quote:Op zondag 10 december 2006 18:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik zag net in me polis dat ik 500 euro aan cosmetische chirurgie vergoed krijg per jaar. Boobjob![]()
Ik denk dat ik wel voorstanders kan vinden om bepaalde delen van me lichaam groter te makenquote:Op zondag 10 december 2006 18:13 schreef Alicey het volgende:
* Alicey vindt een grote neus wel bij jou passen, dus stel het eens voor aan je verzekeraar.
Je kunt dan denk ik beter een soort van veiling houden waarbij alle deelnemers pro rato een bepaald deel van dat deel mogen gebruiken voor een paar uur ofzo..quote:Op zondag 10 december 2006 18:14 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel voorstanders kan vinden om bepaalde delen van me lichaam groter te maken![]()
Geen gefriemel van vrouwen aan me lijfquote:Op zondag 10 december 2006 18:18 schreef Alicey het volgende:
Je kunt dan denk ik beter een soort van veiling houden waarbij alle deelnemers pro rato een bepaald deel van dat deel mogen gebruiken voor een paar uur ofzo..
quote:Op zondag 10 december 2006 18:16 schreef Alicey het volgende:
Zo kan het ook. Jammer dat het artikel niet meldt of de man nu zijn salarisverhoging heeft gekregen of niet.
Vrouwen uitsluiten van deelname in dat geval.quote:Op zondag 10 december 2006 18:23 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Geen gefriemel van vrouwen aan me lijf![]()
Ik ga morgen maar eens een salarisverhoging eisen en benadrukken dat er ergere dingen zijn dan een werknemer die het met woorden eist.quote:
Vroeg gaan slapenquote:
Da's onzin. Ik gebruik anticonceptie en ik vind niet dat een ander dat hoeft te betalen. Als ik me zou laten steriliseren, vind ik ook niet dat een ander dat hoeft te betalen. Als ik kinderen zou willen, dan zou ik het onzin vinden wanneer anderen daaraan mee moeten betalen. Ik ga heus niet pleiten voor iets dat ik eigenlijk niet wil.quote:Op zondag 10 december 2006 17:18 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik denk dat het erop neerkomt dat ze het niet inziet tenzij ze er zelf mee te maken krijgt![]()
Dit is niet wat ik voorstel.quote:Op zondag 10 december 2006 18:06 schreef Alicey het volgende:
Mjah als je alles waar je zelf nooit last van zult krijgen / zeer kleine kans op maakt uit de basisverzekering haalt betaal je nauwelijks premie. Voor waar e wel last van krijgt betaal je dan de kostprijs aan premie. Hee, dat klinkt net alsof je het allemaal zelf betaalt en er geen verzekering is enzo. Alleen dan een verzekeraar waar nog wat extra kosten worden gemaakt.
Denk je niet dat je dan uiteindelijk de kostprijs betaalt?quote:Op zondag 10 december 2006 21:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Da's onzin. Ik gebruik anticonceptie en ik vind niet dat een ander dat hoeft te betalen. Als ik me zou laten steriliseren, vind ik ook niet dat een ander dat hoeft te betalen. Als ik kinderen zou willen, dan zou ik het onzin vinden wanneer anderen daaraan mee moeten betalen. Ik ga heus niet pleiten voor iets dat ik eigenlijk niet wil.
En nogmaals, iedereen mag zich van mij overal tegen verzekeren. Als mensen een eigen pakket zouden samenstellen, dan is dat niet per definitie duurder.
Uiteindelijk wel. Je wilt zelf kunnen kiezen waar je je voor verzekert. Logischerwijs verzeker je dan alleen waar je risico op loopt en zullen aandoeningen waar maar weinig mensen risico op lopen erg duur, tot aan de kostprijs, worden om te verzekeren.quote:
Jij noemt sommige dingen luxe, verwijzend naar bepaalde landen en het dierenrijk waarin dat ook onnodig is/niet gebeurd, maar andere dingen zijn dan weer wel in orde, ongeacht of het in het dierenrijk ook zo werkt.quote:Op zondag 10 december 2006 21:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Da's onzin. Ik gebruik anticonceptie en ik vind niet dat een ander dat hoeft te betalen. Als ik me zou laten steriliseren, vind ik ook niet dat een ander dat hoeft te betalen. Als ik kinderen zou willen, dan zou ik het onzin vinden wanneer anderen daaraan mee moeten betalen. Ik ga heus niet pleiten voor iets dat ik eigenlijk niet wil.
En nogmaals, iedereen mag zich van mij overal tegen verzekeren. Als mensen een eigen pakket zouden samenstellen, dan is dat niet per definitie duurder.
Niemand weet waar hij wel en geen risico op loopt, toch? Er mag van mij best een basisverzekering zijn, maar daar zouden wmb geen zaken als kraamzorg en anticonceptie in hoeven te zitten.quote:Op zondag 10 december 2006 21:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel. Je wilt zelf kunnen kiezen waar je je voor verzekert. Logischerwijs verzeker je dan alleen waar je risico op loopt en zullen aandoeningen waar maar weinig mensen risico op lopen erg duur, tot aan de kostprijs, worden om te verzekeren.
Je geeft me een mooi argument in handen hier. Ik kan niet voor jou bepalen wat jij wel en niet nodig acht, en de regering kan dat ook niet. Dat kun jij alleen zelf.quote:Op zondag 10 december 2006 21:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij noemt sommige dingen luxe, verwijzend naar bepaalde landen en het dierenrijk waarin dat ook onnodig is/niet gebeurd, maar andere dingen zijn dan weer wel in orde, ongeacht of het in het dierenrijk ook zo werkt.
Mij gaat het helemaal niet eens zo zeer over de verzekring an sich, maar meer over jouw bepaling van wat luxe en niet nodig is.
Nu maak je je er gemakkelijk van af. Jouw vergelijkingen met het dierenrijk trek je alleen daar door waar het jou uitkomt, daar ging het om. Daarop reageer je dan weer niet.quote:Op zondag 10 december 2006 21:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je geeft me een mooi argument in handen hier. Ik kan niet voor jou bepalen wat jij wel en niet nodig acht, en de regering kan dat ook niet. Dat kun jij alleen zelf.
Tot op zekere hoogte wel hoor. Ik weet dat ik veel risico loop op sommige vormen van kanker en dat ik weinig risico loop op borderline. Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 10 december 2006 21:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niemand weet waar hij wel en geen risico op loopt, toch?
2 volstrekt willekeurige dingen waar je eigen risico beperkt is?quote:Er mag van mij best een basisverzekering zijn, maar daar zouden wmb geen zaken als kraamzorg en anticonceptie in hoeven te zitten.
Weg zequote:Ikke weg.
Zeer onduidelijk idd.. Maar ik verbaas me sowieso over de tarieven in Nederland..quote:Op zondag 10 december 2006 22:19 schreef Light het volgende:
Via http://www.ctg-zaio.nl/index.php kwam ik op http://ctg.bit-ic.nl/Tarieflijst2/top.do en daar staan allemaal tarieven voor handelingen in het ziekenhuis. Er zitten goedkope dingen bij, maar ook dingen waar je voor hetzelfde geld een luxe auto kunt uitzoeken.
Leuk om eens door te kijken, hoewel het lang niet altijd duidelijk is welke code (dus welk bedrag) voor welke handeling geldt.
Ik weet niet eens of er in het buiteland een soortgelijke registratie op wordt nagehouden. Maar ik vind het wel frappant dat veel behandelingen in het buitenland (e.g. Belgie, Duitsland) minder kosten dan in Nederland en dit niet ten koste gaat van de kwaliteit.quote:Op zondag 10 december 2006 22:53 schreef Light het volgende:
Tja, dan moet je het vergelijken met de tarieven in de ons omringende landen, en da's niet makkelijk. Immers, wat is wat?
Da's idd opvallend dan. Ik vermoed dat ook de hoge kosten voor het ziekenhuis zelf er mee te maken hebben.quote:Op zondag 10 december 2006 23:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of er in het buiteland een soortgelijke registratie op wordt nagehouden. Maar ik vind het wel frappant dat veel behandelingen in het buitenland (e.g. Belgie, Duitsland) minder kosten dan in Nederland en dit niet ten koste gaat van de kwaliteit.
* Alicey ook.quote:Op zondag 10 december 2006 23:14 schreef Light het volgende:
[..]
Da's idd opvallend dan. Ik vermoed dat ook de hoge kosten voor het ziekenhuis zelf er mee te maken hebben.
salarissenquote:Op zondag 10 december 2006 23:35 schreef miss_sly het volgende:
Overhead, ontzettend dure apparatuur die maar een aantal jaar bruikbaar is en dan reeds verouderd en dus vervangen moet worden, onderzoek, verpleging, medicijnen.
mjah...marktwerking hèquote:Op zondag 10 december 2006 23:50 schreef livEliveD het volgende:
Mwoah voor me gevoel kan veel een stuk goedkoper. Maar misschien zit ik ernaast![]()
Ja psies!quote:Op zondag 10 december 2006 23:53 schreef het_fokschaap het volgende:
zolang men betaald wat gevraagd wordt. en wat betreft zorg kan men vragen wat men wil, want men betaald het toch wel omdat het om levens kan gaan.
Gehakt is restafvalquote:Op zondag 10 december 2006 17:42 schreef livEliveD het volgende:
Als je maar niet denkt dat je ook maar iets van mijn gehaktstaaf te zien of te snoepen krijgt![]()
Van dat cholesterolverlagende spul zeker?quote:Op zondag 10 december 2006 17:56 schreef livEliveD het volgende:
Ik kan wel een pakje becel declareren, serieus![]()
![]()
Er zit vast genoeg bij wat ook al op een andere manier vergoed wordt. En daarbij, als ze nou eens meer operaties toelaten dan kunnen bijvoorbeeld de onderzoekskosten omlaag, omdat het meer gespreid kan worden.quote:Op zondag 10 december 2006 23:35 schreef miss_sly het volgende:
Overhead, ontzettend dure apparatuur die maar een aantal jaar bruikbaar is en dan reeds verouderd en dus vervangen moet worden, onderzoek, verpleging, medicijnen.
Om maar wat te noemen.
Pfft, jij wilt ook gewoon een hapje claimenquote:
Jupsquote:Van dat cholesterolverlagende spul zeker?
Heel cutequote:
Jah ik heb me bier, krantje en me sport nog! *burb*quote:liv, arme oude man....gaat het nog een beetje met je?
55 jaar...en jij hebt niet eens meer zwart-wit televisie meegemaaktquote:Op maandag 11 december 2006 07:50 schreef livEliveD het volgende:
Wat een leuke icoon
Vanacht is het analoge signaal van de televisie uit de lucht gehaald. Ik weet nog goed dat het geintroduceerd werd ruim 50 jaar terug. Ik zal het missen![]()
Bij mij gaat UPC dat eind deze week doen.quote:Op maandag 11 december 2006 07:50 schreef livEliveD het volgende:
Wat een leuke icoon
Vanacht is het analoge signaal van de televisie uit de lucht gehaald. Ik weet nog goed dat het geintroduceerd werd ruim 50 jaar terug. Ik zal het missen![]()
Kerstbeertjequote:Op maandag 11 december 2006 08:12 schreef miss_sly het volgende:
Schattig is mijn beertje nu he?
liv, arme oude man....gaat het nog een beetje met je?
Zeg knul, vroegah hadden wij 1 knop op de tv. Als je nu de jeugd hoort dan merk je dat ze ook niet meer weten hoe ze een dvd moeten kijken met al die knoppen.quote:Op maandag 11 december 2006 08:27 schreef het_fokschaap het volgende:
55 jaar...en jij hebt niet eens meer zwart-wit televisie meegemaakt
Als kraamverzorgster?quote:
Ow ja, speaking of kraamverzorgster: mijn zusje is kraamverzorgster en heeft voordat ze beviel van de eerste heel veel gelezen over bevallen enzo. Maar ook zij (toch ervaren genoeg en met voldoende kennis, zou je zeggen) was erg blij met de kraamverzorgster omdat ook zij toch onzeker was, veel vragen had en bij de medische kant graag goede hulp had.quote:
Wat zou ik moeten eisen? Ik ben niet zo van het onderhandelen.quote:Op maandag 11 december 2006 09:21 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
succes. eisenpakketje klaarliggen ?
auto v/d zaak. 13e maand. winstdelingquote:Op maandag 11 december 2006 09:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat zou ik moeten eisen? Ik ben niet zo van het onderhandelen.
Ik heb niet eens een rijbewijs.quote:Op maandag 11 december 2006 09:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
auto v/d zaak. 13e maand. winstdeling
hoog inzetten, dan kun je nog wat inleveren
Dat soort dingen krijg je daar wel als je in vaste dienst bent. Ik ga eerst via het uzb werken.quote:Op maandag 11 december 2006 09:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dan eis je maar dat ze dat ook betalen
o ja, en een aandelen- en optiepakket
Ziek aan't worden of gewoon je dag niet?quote:Op maandag 11 december 2006 10:02 schreef Reya het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik voel me alsof ik een nacht doorgezakt heb, maar dat is niet het geval, en bovendien heb ik me ook nog eens verslapen![]()
Je vergeet de 14de maand en geld terug als je niet je volledige leasetarief gebruiktquote:Op maandag 11 december 2006 09:24 schreef het_fokschaap het volgende:
auto v/d zaak. 13e maand. winstdeling
hoog inzetten, dan kun je nog wat inleveren
Kinkyquote:Op maandag 11 december 2006 09:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik moet er niet aan dénken, de godganse dag van die krijsende baby's om me heen.Ik word nog liever vuilnisvrouw.
Goh, hadden diegenen die het zaterdag hadden over een lijk toch gelijk.quote:Op maandag 11 december 2006 10:32 schreef Haushofer het volgende:
En het AD is vandaag op de Telegraaf-toer
Wat moet je verkopen? Hypotheken? Lijkt mij een hele leuke baan en tis goed verdienenquote:Op maandag 11 december 2006 10:58 schreef Isegrim het volgende:
Alweer thuis.Het ging best goed. De functie is wel een stuk verkoopgerichter dan ik dacht (met targets enzo), maar het klonk wel interessant allemaal. De manier van werken en omgaan met personeel staat me in elk geval zeker aan. We zullen zien. Ik hoor nog van het uzb over begindatum enzo.
Bankproducten, aan de zakelijke markt.quote:Op maandag 11 december 2006 11:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wat moet je verkopen? Hypotheken? Lijkt mij een hele leuke baan en tis goed verdienen![]()
Betekent dit dat je in principe bent aangenomen?quote:Op maandag 11 december 2006 10:58 schreef Isegrim het volgende:
Alweer thuis.Het ging best goed. De functie is wel een stuk verkoopgerichter dan ik dacht (met targets enzo), maar het klonk wel interessant allemaal. De manier van werken en omgaan met personeel staat me in elk geval zeker aan. We zullen zien. Ik hoor nog van het uzb over begindatum enzo.
Zoiets heeft een vriendin van me ook een tijdje gedaan bij ING, maar die vond het niets. Ze vond het ook heel leuk klinken, maar het viel heel erg tegen. Heel saaie en droge materie...ze heeft tijdens de proeftijd afscheid genomenquote:Op maandag 11 december 2006 11:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bankproducten, aan de zakelijke markt.Als je het goed doet, kun je inderdaad bonussen verdienen.
Volgens mij wel. Werkte jij niet in Berkel en Rodenrijs? Daar kom ik dan wrs. ook te werken namelijk.quote:Op maandag 11 december 2006 11:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Betekent dit dat je in principe bent aangenomen?
Ik heb wel het idee dat ING een totaal andere bedrijfscultuur heeft dan ABN AMRO. Dat scheelt misschien. Ik heb werkelijk geen idee of ik het leuk zal vinden. We zien wel.quote:Op maandag 11 december 2006 11:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zoiets heeft een vriendin van me ook een tijdje gedaan bij ING, maar die vond het niets. Ze vond het ook heel leuk klinken, maar het viel heel erg tegen. Heel saaie en droge materie...ze heeft tijdens de proeftijd afscheid genomen
Maar misschien vind jij het wel heel leuk
Klopt. Heb je ook een adres?quote:Op maandag 11 december 2006 11:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Werkte jij niet in Berkel en Rodenrijs? Daar kom ik dan wrs. ook te werken namelijk.
Vestiging zit op Westenwater, maar ik weet niet zeker of ik daar kom te werken dan, want ze hebben aparte kantoren voor de zakelijke markt.quote:
Westerwater is het winkelcentrum waar ik altijd mijn eten haal.quote:Op maandag 11 december 2006 11:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vestiging zit op Westenwater, maar ik weet niet zeker of ik daar kom te werken dan, want ze hebben aparte kantoren voor de zakelijke markt.
quote:Op maandag 11 december 2006 11:38 schreef Isegrim het volgende:
Nieuwe dienstregeling komt goed uit voor mij. Twee keer per uur zonder overstappen naar Leeuwarden.
Ik weet niet of ik dit jaar nog kerstkaarten ga versturen eik.. VOrig jaar ook niet gedan.quote:Op maandag 11 december 2006 11:40 schreef Sitethief het volgende:
Nu ik niet meer thuis woon ga ik lekker kerstkaartjes sturen,.
Als je er een wilt, PM je adres ; ).
Ik vind het ook onzinnig.quote:Op maandag 11 december 2006 11:46 schreef Isegrim het volgende:
Ik doe niet aan kerstkaarten. Vind het een beetje onzinnig.
quote:Op maandag 11 december 2006 11:48 schreef livEliveD het volgende:
We hebben hier coole kerstkaarten:
Een KKK kerel die ‘I’m dreaming of a white christmas' zingt :’)
De ster die bij de psych op de bank ligt en klaagt over achtervolgingswaanzin door drie mannen.
De kerstman die asiel aanvraagt omdat de Noordpool smelt :’)
Weet eik niet. Ze staan bij de koffie-automaat waar ik natuuwk vaak te vinden ben.quote:
En hem dan zeker wel een verblijfsvergunning gevenquote:Op maandag 11 december 2006 11:48 schreef livEliveD het volgende:
De kerstman die asiel aanvraagt omdat de Noordpool smelt :’)
Hopen dat ik op tijd nieuwe plaatjes binnen hebquote:Op maandag 11 december 2006 07:45 schreef livEliveD het volgende:
Nog een paar daagje en dan plaatkes draaien![]()
Spannendquote:Op maandag 11 december 2006 15:45 schreef Geartsjuh het volgende:
Terug van sollicitatie.
Ging goed volgens mij. Er was alleen nog een andere kandidaat, dus ben benieuwd of ik het word..
quote:Op maandag 11 december 2006 16:54 schreef miss_sly het volgende:
soms zie ik het niet zitten dat ik deze administraties echt helemaal netjes op orde krijg
En telkens als ik denk dat het ergens op begint te lijken, zijn er weer wijzigingen, doen ze weer rare dingen en ben ik het overzicht weer kwijt
Ik heb ook een pesthekel aan mensen die gebruiken wat ik maak. Die maken ook altijd alles kapot.quote:Op maandag 11 december 2006 16:54 schreef miss_sly het volgende:
soms zie ik het niet zitten dat ik deze administraties echt helemaal netjes op orde krijg
En telkens als ik denk dat het ergens op begint te lijken, zijn er weer wijzigingen, doen ze weer rare dingen en ben ik het overzicht weer kwijt
Kun je nagaan hoe het zou zijn als jij er niet was geweestquote:Op maandag 11 december 2006 16:54 schreef miss_sly het volgende:
en dan wel om een kerstboom zeurenquote:Op maandag 11 december 2006 11:46 schreef Isegrim het volgende:
Ik doe niet aan kerstkaarten. Vind het een beetje onzinnig.
Ik denk het ook ja.. Je kunt niet eens even rustig telefoneren met iemand.quote:Op maandag 11 december 2006 19:47 schreef miss_sly het volgende:
Alicey het ramadan topic mag denk ik dicht
quote:Op maandag 11 december 2006 19:44 schreef Alicey het volgende:
Maar een douche, een kachel en irish coffee zijn warm.
Die combi ken ik niet. Ga ik eens proberen.quote:Op maandag 11 december 2006 20:13 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Chocomel met Berenburg doet het ook altijd goed.
In welke provincie heb je nu weer gecolliciteerd?quote:Op maandag 11 december 2006 15:45 schreef Geartsjuh het volgende:
Terug van sollicitatie.
Ging goed volgens mij. Er was alleen nog een andere kandidaat, dus ben benieuwd of ik het word..
Het brandalarm gaat af, en jij blijft rustig zitten?quote:Op maandag 11 december 2006 22:29 schreef qu63 het volgende:
leuk, gaat het brandalarm hier af
ben blij dat het nu gebeurt, en niet om half 5 ofzo!
jij bent ook al veel te ervaren, hebt al te veel gezienquote:Op maandag 11 december 2006 22:34 schreef -Trinity- het volgende:
Dan heb je een workshop met een make-up adviseuse en dan zit je haar stug te verbeteren.
Je woont toch in Amsterdam? Kun je daar niet gewoon een of andere neger van de straat plukken?quote:Op maandag 11 december 2006 22:37 schreef miss_sly het volgende:
Heb je toevallig een vriendin of kennis met een donkere huid?
Mja, theoretisch wel, maar ideaal is het niet natuurlijkquote:Op maandag 11 december 2006 22:45 schreef Light het volgende:
[..]
Je woont toch in Amsterdam? Kun je daar niet gewoon een of andere neger van de straat plukken?
ik was alweer terugquote:Op maandag 11 december 2006 22:33 schreef Light het volgende:
[..]
Het brandalarm gaat af, en jij blijft rustig zitten?
En waarom mag het brandalarm niet om een uur of 4 gaan?
Ah, ok. Zo'n automatisch alarm, meestal vals. En toch mag je er niet vanuit gaan dat het vals alarm is.quote:
Ik weet niet wat jij om vier uur 's middags doet, maar ik ben dan over het algemeen wakkerquote:omdat ik dan nog lekker aan het slapen ben
en het dan nog veel te vroeg is om nog wakker te blijven
Ach, dan heb je wel mensen die in de buurt zijnquote:Op maandag 11 december 2006 22:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mja, theoretisch wel, maar ideaal is het niet natuurlijk
's avonds natuurlijkquote:Op maandag 11 december 2006 23:17 schreef Light het volgende:
[..]
Ah, ok. Zo'n automatisch alarm, meestal vals. En toch mag je er niet vanuit gaan dat het vals alarm is.
[..]
Ik weet niet wat jij om vier uur 's middags doet, maar ik ben dan over het algemeen wakker
Obviouslyquote:Op maandag 11 december 2006 22:37 schreef miss_sly het volgende:
jij bent ook al veel te ervaren, hebt al te veel gezien
Pfoe, niet echt volgens mij. In mijn klas zitten er wel enkele maarja... Dat zijn niet mijn beste vriendinnen eigenlijk, en ècht donker zijn ze niet. Ik zal eens rondkijken voor je.quote:Heb je toevallig een vriendin of kennis met een donkere huid?
Uiteraard staat volgende week er nog inquote:En staat volgende week nog in je agenda?
Anders ik wel,quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:22 schreef Reya het volgende:
Jeej, ik heb twee mensen gekocht bij de moderator-veiling![]()
Goed zo jongen, zet ze aan het werkquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:22 schreef Reya het volgende:
Jeej, ik heb twee mensen gekocht bij de moderator-veiling![]()
Wordt het sexdaten?quote:
Ik heb Alicey en I.R.quote:
Ik heb eik geen flauw ideequote:Op dinsdag 12 december 2006 08:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Goed zo jongen, zet ze aan het werk![]()
![]()
Ga je doen eik? Flink stappen?![]()
I.R. is een haske mooie jongenquote:
Haaaaiquote:
Het is wel in Utrechtquote:Op maandag 11 december 2006 21:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
In welke provincie heb je nu weer gecolliciteerd?
Of blijf je toch in Utrecht!
hoop het, bijna vakantie ^^quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:20 schreef Causa het volgende:
Ik dacht ff dat het maandag is vandaag, tot m'n vader net belde voor onze dinsdagse dingen.
De week gaat nu al snel.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:26 schreef Causa het volgende:
Ja bijna vakantie, swellow heeft ook zijn 1 na laatste week. Op naar de kerstvakantie![]()
Ja net 2,5 uur in de file gestaanquote:
Gefeliquote:
Thanksquote:
Zodra ik mijn eerste salaris binnen hebquote:Volgende etentje is dus op jouw kosten begrijp ik![]()
Ok, dealquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:56 schreef Geartsjuh het volgende:
Zodra ik mijn eerste salaris binnen heb.
Maar eerst ga ik jou nog leren koken.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:45 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik ben aangenomen!![]()
Mijn eerste echte baan
En ik ben nog niet eens afgestudeerd.
Heel erg fijn voor jequote:Op dinsdag 12 december 2006 11:45 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik ben aangenomen!![]()
Mijn eerste echte baan
quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:45 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik ben aangenomen!![]()
Mijn eerste echte baan
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:09 schreef Monidique het volgende:
Of je zou de antichrist maar aborteren en dan blijft Jezus gewoon een werkloze uitkeringstrekker.
Ik ga doorstuderen na deze baan dus die managementfunctie staat nog ff in de ijskastquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:27 schreef het_fokschaap het volgende:
nou doorstomen naar die managementfunctie en VVD stemmen
Wij hebben hem gister van zolder gehaaldquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:43 schreef Alicey het volgende:
* Alicey heeft nog niet eens een kerstboom staan.
* Alicey heeft niet eens een zolder.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:44 schreef Causa het volgende:
[..]
Wij hebben hem gister van zolder gehaald
Ga je wel een kerstboom kopen? Is dat wel je gewoonte?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar in mijn kelder heb ik ook geen kerstboom.
Ik denk het wel, een kleintje.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:01 schreef Causa het volgende:
[..]
Ga je wel een kerstboom kopen? Is dat wel je gewoonte?
Een zware kat?quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:09 schreef Causa het volgende:
leuk Alicey![]()
De slingers zitten er hier nu ook in.
Alleen onze kleine Nimê heeft een poosje op de doos kerstspullen geslapen afgelopen jaar, en er komen nu wat kapotte kerstversierselen uit.
nee de kleinste, die grijze. niet zwaar maar wel springerig en bewegelijk.quote:
Hmm een kerstbal op de grond leggen en er keihard op stampen (ook als je een kat bent) is niet echt bevorderlijk nee.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:16 schreef Causa het volgende:
[..]
nee de kleinste, die grijze. niet zwaar maar wel springerig en bewegelijk.
Maar als je 2,5 kilo op een kerstbal legt is ie wel stuk hoor.
Denk ik.
en anders wordt het tijd voor een wetenschappelijk topic over de draagkracht of breekbaarheid van kerstversiersels.
Misschien wil iemand anders dat doen want ik waag m'n kerstspullen verders niet aan onderzoek ervoor![]()
Ja, hoewel ik misschien beter over en sluiten had kunnen doen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:22 schreef VonHinten het volgende:
Lo all
Alicey, ik zie dat je een zwaar edit-dagje achter de rug hebt in het 'GODS LIEFDE' topic?![]()
![]()
Feliquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:45 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik ben aangenomen!![]()
Mijn eerste echte baan
Ik moet ook nog een keer voor jou koken!quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:56 schreef Geartsjuh het volgende:
Maar eerst ga ik jou nog leren koken.
Goedzo!quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:45 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik ben aangenomen!![]()
Mijn eerste echte baan
hmz, klok loopt niet goed ofzoquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:57 schreef qu63 het volgende:
Weer een update op mijn weblog op 12-12-2006 om 16:57 met als onderwerp "Dinsdag"
Ah, bureau onderzoeker. Ofwel onderzoeker van bureau'squote:Op dinsdag 12 december 2006 21:41 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik ga aan de slag als desk researcher. Dingen uitpluizen enzo
.
ik heb in mn php-script gewoon "date("d-m-Y \o\m H:i")" gezetquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:21 schreef Light het volgende:
[..]
We zitten op GMT + 1, niet GMT - 1. Detail verder
Dan moet de tijd op de server goed ingesteld worden (inclusief de tijdzone).quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb in mn php-script gewoon "date("d-m-Y \o\m H:i")" gezet
Wat heben we nu weer gedaan?quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:20 schreef Reya het volgende:
Nederland weet zich weer eens succesvol op de kaart te zetten als de bananenrepubliek van Europa.
Ach welja, boeien, gaat om de inhoudquote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:22 schreef Light het volgende:
Wat heben we nu weer gedaan?
precies!quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ach welja, boeien, gaat om de inhoud![]()
Lijkt me verstandig. Slapen is het beste medicijnquote:
Het zal wel te maken hebben met [upd] Motie van afkeuring tegen Verdonk . En daar mag het kabinet zichzelf op aankijken.quote:
Mjah ik verbaas me er ook over.. Stabiele politiek is het de laatste tijd niet. Aan de andere kant is het wel beter dan een soap-serie.quote:Op woensdag 13 december 2006 08:06 schreef Light het volgende:
[..]
Het zal wel te maken hebben met [upd] Motie van afkeuring tegen Verdonk . En daar mag het kabinet zichzelf op aankijken.
Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 13 december 2006 08:33 schreef miss_sly het volgende:
We sturen het kabinet naar huis...ow, dat zit al thuis....doen we het lekker nog een keer
Nee, maar ik denk niet dat iemand behalve ikzelf daarmee kan zittenquote:Op woensdag 13 december 2006 08:52 schreef Causa het volgende:
Morrie Reya
Je hebt je weekje niet erg geloof ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |