abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44300473
met ballen
  zondag 10 december 2006 @ 13:50:39 #2
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44300571
quote:
Op zondag 10 december 2006 13:46 schreef Isegrim het volgende:
Ja, en daar zie je het al. Dat is een uitermate domme keus geweest van de regering. Je hoeft geen raketgeleerde te zijn om te bedenken dat het een stuk handiger is als iedereen premie betaalt voor zijn eigen oude dag, dan heb je namelijk precies genoeg voor iedereen.
Hoe doen we dat met migranten? Mensen die vroegtijdig doodgaan? Veranderende zorgkosten? Inflatie? Mensen die te weinig apart hebben gezet, dood laten gaan? Etc. Simpelweg onwerkbaar en veel risicovoller dus ook veel duurder want risico's worden echt wel afgedekt dan.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zondag 10 december 2006 @ 13:51:03 #3
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44300586
quote:
Op zondag 10 december 2006 13:48 schreef het_fokschaap het volgende:
met ballen
Succes met kopen, lekkere groene rakkers
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_44300844
groene rakkers
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 10 december 2006 @ 13:58:52 #5
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44300913
quote:
Op zondag 10 december 2006 13:57 schreef miss_sly het volgende:
groene rakkers
Ik wilde je eik nog bellen hoe ik de kosten in moet schatten voor die nieuwbouw zooi. Heb jij daar een indicatieregel voor. Dus koopprijs weet ik, meerprijs (voor keuken en zo) ook maar wat moet ik er nog bij optellen voor andere zut? Te lage hypotheek nemen is nogal kut en te hoog is nadelig.
pi_44301103
quote:
Op zondag 10 december 2006 13:58 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ik wilde je eik nog bellen hoe ik de kosten in moet schatten voor die nieuwbouw zooi. Heb jij daar een indicatieregel voor. Dus koopprijs weet ik, meerprijs (voor keuken en zo) ook maar wat moet ik er nog bij optellen voor andere zut? Te lage hypotheek nemen is nogal kut en te hoog is nadelig.
Te hoog maakt niet uit bij nieuwbouw. Je neemt een hypotheek, en je betaalt de eerste termijn, de aankoop van de grond door de aannemer. De rest gaat in depot. Iedere keer dat je een termijnfactuur krijgt, betaal je uit dit depot je factuur, waardoor je hypotheek hoger wordt, tot je uiteindelijk de laatste factuur betaalt en je depot leeg is en je hypotheek zoals die de komende 30 jaar gaat zijn

Dus (totaal fictief voorbeeld met gemakkelijke getallen):
Koopprijs huis: 300000
Meerwerk (keuken en dergelijke): 50000
Ingeschatte bouwrente: 20000
Vergoeding aan de aannemer (staat in je contract als het goed is): 10000
Totaal benodigd: 380000.

Neem je nu voor de zekerheid 400000 op en je komt keurig netjes op die 380000 uit, wordt het teveel van 20000 direct op je hypotheek in mindering gebracht waardoor je hypotheek alsnog 380000 wordt ipv 4 ton.

Over het geld in depot ontvang je doorgaans hetzelfde percentage rentevergoeding (soort spaargeld is het immers) als je moet betalen aan hypotheekrente.
  zondag 10 december 2006 @ 14:07:19 #7
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44301282
Ok, (thnx ) maar hoe moet ik de bouwrente inschatten? Sowieso is er een verschil tussen bouwrente en renteverlies tijdens de bouw. Zeg maar het verschil tussen de aannemer die de kosten voor moet schieten en de rente doorberekent en de hypotheek die door de bank wordt voorgeschoten Sowieso vind ik het raar dat er bouwrente bij zou komen als je voor het begin van de bouw meedoet aan het project en niet halverwege instapt. Veel is ook afhankelijk van hoelang de bouw duurt en daar zitten rustig marges van 6 maanden op.
  zondag 10 december 2006 @ 14:10:14 #8
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_44301388
miss, is het goed als ik je deze week nog ff bel over vrijdag?
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_44301559
quote:
Op zondag 10 december 2006 14:07 schreef livEliveD het volgende:
Ok, (thnx ) maar hoe moet ik de bouwrente inschatten? Sowieso is er een verschil tussen bouwrente en renteverlies tijdens de bouw. Zeg maar het verschil tussen de aannemer die de kosten voor moet schieten en de rente doorberekent en de hypotheek die door de bank wordt voorgeschoten Sowieso vind ik het raar dat er bouwrente bij zou komen als je voor het begin van de bouw meedoet aan het project en niet halverwege instapt. Veel is ook afhankelijk van hoelang de bouw duurt en daar zitten rustig marges van 6 maanden op.
bij Andreas Ensemble staat er bij vermeld dat de kosten voor de aannemer vergoed worden tegen 6% van de koopprijs (geloof ik). In ieder geval wordt dat percentage als het goed is vermeld. De hypotheekadviseur kan met je een reeele berekening maken inzake de andere rente.

Ik vind het ook raar dat het zo werkt. Ik denk trouwens dat als je halverwege instapt, je alsnog een berekening krijgt met terugwerkende kracht, maar als je het koopt als het helemaal klaar is, heb je die kosten inderdaad niet.
Ze moeten wel al vooraf een aantal werkbare dagen en een waarschijnlijke oplevertermijn opgeven. 6 maanden later opleveren, levert jou weer een vergoeding op, als het goed is.
  Moderator zondag 10 december 2006 @ 14:15:31 #10
5428 crew  miss_sly
pi_44301616
quote:
Op zondag 10 december 2006 14:10 schreef qu63 het volgende:
miss, is het goed als ik je deze week nog ff bel over vrijdag?
Tuurlijk
Op woensdagavond ga ik niet opnemen, verder maakt het niet uit en is er goede kans dat ik opneem
  zondag 10 december 2006 @ 14:20:12 #11
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_44301845
quote:
Op zondag 10 december 2006 14:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Tuurlijk
Op woensdagavond ga ik niet opnemen, verder maakt het niet uit en is er goede kans dat ik opneem
ok!
It's Time To Shine
pi_44301927
quote:
Op zondag 10 december 2006 13:50 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Hoe doen we dat met migranten? Mensen die vroegtijdig doodgaan? Veranderende zorgkosten? Inflatie? Mensen die te weinig apart hebben gezet, dood laten gaan? Etc. Simpelweg onwerkbaar en veel risicovoller dus ook veel duurder want risico's worden echt wel afgedekt dan.
Je hoeft niet zelf te sparen, je kunt je verzekeren. Zo werkt een verzekering. Iedereen betaalt een bedrag. De één kost de verzekeringmaatschappij meer dan de ander en daardoor kunnen ze voor iedereen betalen. Ik zie niet waarom dat risicovoller zou zijn. Het huidige stelsel lijkt me veel risicovoller.
  zondag 10 december 2006 @ 14:50:20 #13
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44302797
quote:
Op zondag 10 december 2006 14:21 schreef Isegrim het volgende:
Je hoeft niet zelf te sparen, je kunt je verzekeren. Zo werkt een verzekering. Iedereen betaalt een bedrag. De één kost de verzekeringmaatschappij meer dan de ander en daardoor kunnen ze voor iedereen betalen. Ik zie niet waarom dat risicovoller zou zijn. Het huidige stelsel lijkt me veel risicovoller.
Wat is nu concreet het verschil dan met hoe het nu gaat? Ik zie mensen die geld in de pot van de verzekeraar gooien en uit diezelfde pot betaald de verzekeraar nu mensen die het nodig hebben
pi_44302934
quote:
Op zondag 10 december 2006 14:50 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Wat is nu concreet het verschil dan met hoe het nu gaat? Ik zie mensen die geld in de pot van de verzekeraar gooien en uit diezelfde pot betaald de verzekeraar nu mensen die het nodig hebben
Het verschil is dat er niets te kiezen valt. Mensen kunnen niet zelf bepalen waar ze zich wel en niet voor verzekeren.

En wat de WAO betreft: als het via-via (allemaal ambtenaren ertussen) gaat is het mi altijd duurder en minder efficiënt.
  zondag 10 december 2006 @ 14:56:43 #15
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44302995
quote:
Op zondag 10 december 2006 14:14 schreef miss_sly het volgende:
bij Andreas Ensemble staat er bij vermeld dat de kosten voor de aannemer vergoed worden tegen 6% van de koopprijs (geloof ik). In ieder geval wordt dat percentage als het goed is vermeld. De hypotheekadviseur kan met je een reeele berekening maken inzake de andere rente.

Ik vind het ook raar dat het zo werkt. Ik denk trouwens dat als je halverwege instapt, je alsnog een berekening krijgt met terugwerkende kracht, maar als je het koopt als het helemaal klaar is, heb je die kosten inderdaad niet.
Ze moeten wel al vooraf een aantal werkbare dagen en een waarschijnlijke oplevertermijn opgeven. 6 maanden later opleveren, levert jou weer een vergoeding op, als het goed is.
Volgens mij werkt het dus anders. Als je halvewege instapt heeft de aannemer al kosten gemaakt. Feitelijk heeft hij dus geld bij de bank moeten lenen, schijnbaar tegen 6%. Dat berekent ie door. Als je vroegtijdig instapt heb je deze kosten niet. Stap je in als het al gebouwt is betaal je rustig 6% procent per jaar over de prijs alleen is het percentage wel onderhandelbaar vaak. Ze willen het toch zo snel mogelijk verkopen.

Ze hebben een risico afgedekt van 6 maanden later beginnen (na 15 januari geloof ik). Daarnaast rekenen ze 400 werkbare dagen (er zijn ongeveer 180 werkbare dagen per jaar) dus ruim twee jaar. De verwachting is echter medio 2008, alles bij elkaar kan het ruim een jaar later worden zonder boete. Je hypo loopt echter wel door dus dat risico moet je eigenlijk bij de bank meenemen. Is wel een risico dat snel 20.000 kost
  zondag 10 december 2006 @ 14:59:45 #16
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44303079
quote:
Op zondag 10 december 2006 14:54 schreef Isegrim het volgende:
Het verschil is dat er niets te kiezen valt. Mensen kunnen niet zelf bepalen waar ze zich wel en niet voor verzekeren.
Naast de basisverzekering valt er toch een hele shitload te kiezen? Wassut het probleem nu precies?

Tuuwk zijn management lagen duurder maar alles aan de markt overlaten wil je niet. Je wilt zoveel mogelijk aan de markt overlaten en de overheid laten toezien of het allemaal sociaal blijft. Hence de term 'sociaal liberalisme'. Haal het sociaal weg en je krijgt een systeem als bij Hitler. Haal het liberalisme weg en je krijgt een systeem als Stalin. Beide kut
pi_44303397
quote:
Op zondag 10 december 2006 14:59 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Naast de basisverzekering valt er toch een hele shitload te kiezen? Wassut het probleem nu precies?
Dat er in die basisverzekering zaken zitten waarvoor ik me helemaal niet wil verzekeren. Dat ik niet zelf mag bepalen wat voor product ik koop. Niemand vind het vreemd dat ik geen verzekeringspremie hoef te betalen voor de auto van de buurman, maar blijkbaar is het de normaalste zaak van de wereld dat ik premie betaal voor de kraamverzorgster van de buurvrouw.
quote:
Tuuwk zijn management lagen duurder maar alles aan de markt overlaten wil je niet. Je wilt zoveel mogelijk aan de markt overlaten en de overheid laten toezien of het allemaal sociaal blijft. Hence de term 'sociaal liberalisme'. Haal het sociaal weg en je krijgt een systeem als bij Hitler. Haal het liberalisme weg en je krijgt een systeem als Stalin. Beide kut
Hitler was inderdaad erg liberaal ja.
  zondag 10 december 2006 @ 15:34:28 #18
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44304168
quote:
Op zondag 10 december 2006 15:09 schreef Isegrim het volgende:
Dat er in die basisverzekering zaken zitten waarvoor ik me helemaal niet wil verzekeren. Dat ik niet zelf mag bepalen wat voor product ik koop. Niemand vind het vreemd dat ik geen verzekeringspremie hoef te betalen voor de auto van de buurman, maar blijkbaar is het de normaalste zaak van de wereld dat ik premie betaal voor de kraamverzorgster van de buurvrouw.
Waarom betaal ik voor kinderen onder de 18? Waarom betaal ik voor borstkanker? Waarom betaal ik voor chronisch zieken? Waarom betaal ik voor aids? Waarom betaal ik voor illegalen? Waarom betaal ik voor erfelijke aandoeningen? Tja, we kunnen natuuwk ook voor een systeem kiezen waarbij iedereen zijn eigen zorg betaald. Probleem is wel dat als je kanker krijgt je niet behandelt kan worden tenzij je de lotto wint. Ik zal nooit achter zo'n systeem staan. Mensen moet je in bescherming nemen en dus verplichten tot het nemen van een verzekering voor sommige dingen en ja dan betaalt het gros dus teveel. MAar dat is nog altijd beter dan een doktor die weigert medische zorg te geven omdat er geen geld voor is.
quote:
Hitler was inderdaad erg liberaal ja.
Sorry ik haal ff namen door elkaar. Hoe hete die knakker ook alweer. Adam nogwat
pi_44304711
quote:
Op zondag 10 december 2006 15:34 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Waarom betaal ik voor kinderen onder de 18? Waarom betaal ik voor borstkanker? Waarom betaal ik voor chronisch zieken? Waarom betaal ik voor aids? Waarom betaal ik voor illegalen? Waarom betaal ik voor erfelijke aandoeningen? Tja, we kunnen natuuwk ook voor een systeem kiezen waarbij iedereen zijn eigen zorg betaald. Probleem is wel dat als je kanker krijgt je niet behandelt kan worden tenzij je de lotto wint. Ik zal nooit achter zo'n systeem staan. Mensen moet je in bescherming nemen en dus verplichten tot het nemen van een verzekering voor sommige dingen en ja dan betaalt het gros dus teveel. MAar dat is nog altijd beter dan een doktor die weigert medische zorg te geven omdat er geen geld voor is.
Ik maak wel een verschil tussen zaken die eigen keus zijn (kraamverzorging, de pil e.d.) en noodzakelijke zorg. Ik ben er niet per definitie op tegen dat mensen meebetalen aan de zorg voor anderen. Ik ben er wel op tegen dat mensen gedwongen meebetalen aan zaken waarvoor geen medische noodzaak bestaat en die eigenlijk onder de noemer 'luxe' vallen.
quote:
Sorry ik haal ff namen door elkaar. Hoe hete die knakker ook alweer. Adam nogwat
Je verwart Hitler met iemand anders?

Ik weet niet wie je bedoelt.
  zondag 10 december 2006 @ 16:03:49 #20
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44305025
* Alicey is een rokje, wat armbandjes en een kettinkje rijker.

En weer wat euro's armer
pi_44305058
Ik wil ook winkelen maar ik heb geen geld.
  zondag 10 december 2006 @ 16:06:26 #22
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44305085
quote:
Op zondag 10 december 2006 16:04 schreef Isegrim het volgende:
Ik wil ook winkelen maar ik heb geen geld.
is helemaal neit nodig Ik had gratis kunnen winkelen vandaag, maar ik ben veel te eerlijk daar voor.
  zondag 10 december 2006 @ 16:08:28 #23
66825 Reya
Fier Wallon
pi_44305137
Ik ben een rollerpen en een boek rijker
pi_44305138
quote:
Op zondag 10 december 2006 16:06 schreef Alicey het volgende:

[..]

is helemaal neit nodig Ik had gratis kunnen winkelen vandaag, maar ik ben veel te eerlijk daar voor.
Irritant is dat hè, eerlijk zijn en een geweten hebben? Maar wat dan?
  zondag 10 december 2006 @ 16:09:32 #25
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44305166
quote:
Op zondag 10 december 2006 16:08 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Irritant is dat hè, eerlijk zijn en een geweten hebben? Maar wat dan?
Ik betaalde met credit card en kreeg direct daarna alles. Het was dat ik zei "vergeet niet om een handtekening te vragen ".
pi_44305316
quote:
Op zondag 10 december 2006 16:09 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik betaalde met credit card en kreeg direct daarna alles. Het was dat ik zei "vergeet niet om een handtekening te vragen ".
Gemiste kans.
  zondag 10 december 2006 @ 16:17:56 #27
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44305425
quote:
Op zondag 10 december 2006 16:14 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Gemiste kans.
Zijn er geen cursussen voor? "Gewetenloos in 3 stappen" ofzo?
  zondag 10 december 2006 @ 16:18:01 #28
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44305429
quote:
Op zondag 10 december 2006 15:53 schreef Isegrim het volgende:
Ik maak wel een verschil tussen zaken die eigen keus zijn (kraamverzorging, de pil e.d.) en noodzakelijke zorg. Ik ben er niet per definitie op tegen dat mensen meebetalen aan de zorg voor anderen. Ik ben er wel op tegen dat mensen gedwongen meebetalen aan zaken waarvoor geen medische noodzaak bestaat en die eigenlijk onder de noemer 'luxe' vallen.
Waarom zou ik dan uberhaupt nog aan iets meebetalen wat met kinderen te maken heeft? Probleem is wel dat er voordelen zitten aan het stimuleren van kindjes krijgen omdat ik anders nu korting zou hebben op me premie maar dat drie keer zo hard terug ga betalen i.v.m. de vergrijzing. Net als de pil. Ik wil niet het verwijt van ongewenste zwangerschappen dragen als ik met nog geen euro per maand het kan vergoeden voor iedereen. Illegaal zijn is ook een keuze. Aids in zekere zin. Ik vind het bijvoorbeeld ook goed als iemand zijn kiezen kan laten trekken voor een gezonder en mooier gebid ook al hoeft het bij mij niet meer Noodzaak is er niet. 'Je kunt toch ook door een rietje eten'. Tja, asociaal imho.
quote:
Ik weet niet wie je bedoelt.
Ja gvd ik kan niet op de naam komen
  zondag 10 december 2006 @ 16:18:43 #29
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_44305452
It's Time To Shine
  zondag 10 december 2006 @ 16:23:21 #30
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44305602
quote:
Op zondag 10 december 2006 16:18 schreef qu63 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 10 december 2006 @ 16:32:41 #31
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44305873

pi_44306405
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 10 december 2006 @ 16:53:30 #33
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_44306495
doen we nog aan stickies?
It's Time To Shine
  zondag 10 december 2006 @ 17:00:06 #34
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44306749
quote:
Op zondag 10 december 2006 16:53 schreef qu63 het volgende:
Zeker, ik rook er wel eens eentje
  Moderator zondag 10 december 2006 @ 17:15:18 #35
5428 crew  miss_sly
pi_44307223
quote:
Op zondag 10 december 2006 15:53 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Maar wat luxe is, dat bepaal jij dan, begrijp ik?
Medicijnen tegen migraine, zijn die noodzakelijk? Ik denk dat hele volksstammen ongeacht hun hoofdpijntjes iedere dag gaan werken en geen dag ziek thuis blijven, geen medicijnen hiervoor slikken en toch gewoon doorgaan.
Hooikoorts idem.

En dieren moeten ook gewoon door als ze hoofdpijn hebben...zo niet, dan gaan ze vanzelf wel door.

Hoever wil je vergelijkingen doortrekken?
  zondag 10 december 2006 @ 17:18:47 #36
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44307327
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:15 schreef miss_sly het volgende:
Maar wat luxe is, dat bepaal jij dan, begrijp ik?
Medicijnen tegen migraine, zijn die noodzakelijk? Ik denk dat hele volksstammen ongeacht hun hoofdpijntjes iedere dag gaan werken en geen dag ziek thuis blijven, geen medicijnen hiervoor slikken en toch gewoon doorgaan.
Hooikoorts idem.

En dieren moeten ook gewoon door als ze hoofdpijn hebben...zo niet, dan gaan ze vanzelf wel door.

Hoever wil je vergelijkingen doortrekken?
Ik denk dat het erop neerkomt dat ze het niet inziet tenzij ze er zelf mee te maken krijgt
  Moderator zondag 10 december 2006 @ 17:21:33 #37
5428 crew  miss_sly
pi_44307403
Wij hebben een heel leuk kerstboomje, niet te groot, met allemaal witte en zwarte ballen en nog wat andere witte dingen

Hij wordt vast heeeeel mooi
  Moderator zondag 10 december 2006 @ 17:21:55 #38
5428 crew  miss_sly
pi_44307411
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:18 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ik denk dat het erop neerkomt dat ze het niet inziet tenzij ze er zelf mee te maken krijgt
Tja, dat is wel een erg kleine visie op de wereld
  zondag 10 december 2006 @ 17:24:19 #39
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44307488
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:21 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben een heel leuk kerstboomje, niet te groot, met allemaal witte en zwarte ballen en nog wat andere witte dingen

Hij wordt vast heeeeel mooi
Al draagt een aap een gouden ring...

We kunnen trouwens allemaal nog hier terecht na een flinke discussie: Heb jij wel eens woede gevoeld door Fok?
  Moderator zondag 10 december 2006 @ 17:24:42 #40
5428 crew  miss_sly
pi_44307502
quote:
Op zondag 10 december 2006 14:56 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Volgens mij werkt het dus anders. Als je halvewege instapt heeft de aannemer al kosten gemaakt. Feitelijk heeft hij dus geld bij de bank moeten lenen, schijnbaar tegen 6%. Dat berekent ie door. Als je vroegtijdig instapt heb je deze kosten niet. Stap je in als het al gebouwt is betaal je rustig 6% procent per jaar over de prijs alleen is het percentage wel onderhandelbaar vaak. Ze willen het toch zo snel mogelijk verkopen.
Als je als het dadelijk helemaal klaar is pas iets koopt, betaal je dus geen vergoeding aan de aannemer en geen bouwrente verlies, maar gewoon de koopprijs von. Alleen is het dan maar de vraag of er een appartement naar je keuze beschikbaar is.
quote:
Ze hebben een risico afgedekt van 6 maanden later beginnen (na 15 januari geloof ik). Daarnaast rekenen ze 400 werkbare dagen (er zijn ongeveer 180 werkbare dagen per jaar) dus ruim twee jaar. De verwachting is echter medio 2008, alles bij elkaar kan het ruim een jaar later worden zonder boete. Je hypo loopt echter wel door dus dat risico moet je eigenlijk bij de bank meenemen. Is wel een risico dat snel 20.000 kost
Als ze 6 maanden later beginnen, heb je ook 6 maanden nog geen kosten. Je maakt pas kosten vanaf het moment van start bouw. Als je hypotheek ingaat op 1 januari, maar ze straten pas in juni met de bouw, hoef je ook de eerste termijn dan pas te betalen. Al die tijd zit je hele hypotheekbedrag in depot.
  zondag 10 december 2006 @ 17:26:16 #41
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44307547
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:21 schreef miss_sly het volgende:
Tja, dat is wel een erg kleine visie op de wereld
Mja, tis een vrij land
  Moderator zondag 10 december 2006 @ 17:27:08 #42
5428 crew  miss_sly
pi_44307582
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:26 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Mja, tis een vrij land
Gelukkig wel
  zondag 10 december 2006 @ 17:29:43 #43
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44307668
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:24 schreef miss_sly het volgende:
Als je als het dadelijk helemaal klaar is pas iets koopt, betaal je dus geen vergoeding aan de aannemer en geen bouwrente verlies, maar gewoon de koopprijs von. Alleen is het dan maar de vraag of er een appartement naar je keuze beschikbaar is.
Mja maar die von prijs hebben ze wel verhoogt met de rente Weet ik toevallig omdat me neef een appartement heeft gekocht dat net klaar was. Hij heeft onderhandelt en kreeg korting op de bouwrente die al bij de prijs inzat.
quote:
Als ze 6 maanden later beginnen, heb je ook 6 maanden nog geen kosten. Je maakt pas kosten vanaf het moment van start bouw. Als je hypotheek ingaat op 1 januari, maar ze straten pas in juni met de bouw, hoef je ook de eerste termijn dan pas te betalen. Al die tijd zit je hele hypotheekbedrag in depot.
Mmm das waar. Vriend van me kreeg wel een procent minder rente op het bouwdepot maar goed, das een kwestie van de juiste hypo aanbieder vinden.
  zondag 10 december 2006 @ 17:30:21 #44
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44307686
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:27 schreef miss_sly het volgende:
Gelukkig wel
Ja lach er maar. In mijn visie zouden alle vrouwen slaven zijn Koken bitch
  Moderator zondag 10 december 2006 @ 17:38:48 #45
5428 crew  miss_sly
pi_44307925
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:29 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Mja maar die von prijs hebben ze wel verhoogt met de rente Weet ik toevallig omdat me neef een appartement heeft gekocht dat net klaar was. Hij heeft onderhandelt en kreeg korting op de bouwrente die al bij de prijs inzat.quote]

Ik vraag het me werkelijk af, hoor. Als er nu in de brochure staat dat een appartement 2 ton von is, en het is dadelijk klaar, is volgens mij de koopprijs nog steeds 2 ton von.
[quote]
Mmm das waar. Vriend van me kreeg wel een procent minder rente op het bouwdepot maar goed, das een kwestie van de juiste hypo aanbieder vinden.
psies, goede hypotheek geeft evenveel rente op depot als je betaalt op hypotheek.
  Moderator zondag 10 december 2006 @ 17:39:06 #46
5428 crew  miss_sly
pi_44307937
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:30 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ga maar naar de Febo
  zondag 10 december 2006 @ 17:42:27 #47
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44308031
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:39 schreef miss_sly het volgende:
Ga maar naar de Febo
Als je maar niet denkt dat je ook maar iets van mijn gehaktstaaf te zien of te snoepen krijgt
pi_44308094
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:30 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Die goeie ouwe VOC-mentaliteit

zondag 10 december 2006 @ 17:44:44 #49
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44308110
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:38 schreef miss_sly het volgende:
psies, goede hypotheek geeft evenveel rente op depot als je betaalt op hypotheek.
Mja spannende tijd. Wel leuke materie Nog 1,5 week om te beslissen of we gaan tekenen. Ik denk dat we 10% bij de prijs op moeten tellen + het bedrag voor de meerwerk kosten zoals keuken en zo Zelf schatten ze het in op 7%-10% procent bij de makelaar maar ik weet niet precies wat daarbij zit.
  zondag 10 december 2006 @ 17:45:31 #50
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44308140
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:44 schreef Geartsjuh het volgende:
Die goeie ouwe VOC-mentaliteit
Sinds wanneer heb jij internet in de keuken
  Moderator zondag 10 december 2006 @ 17:45:34 #51
5428 crew  miss_sly
pi_44308142
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:42 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Als je maar niet denkt dat je ook maar iets van mijn gehaktstaaf te zien of te snoepen krijgt
gehaktstaaf
Die wil ik niet eens met je delen
  Moderator zondag 10 december 2006 @ 17:46:49 #52
5428 crew  miss_sly
pi_44308175
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:44 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Mja spannende tijd. Wel leuke materie Nog 1,5 week om te beslissen of we gaan tekenen. Ik denk dat we 10% bij de prijs op moeten tellen + het bedrag voor de meerwerk kosten zoals keuken en zo Zelf schatten ze het in op 7%-10% procent bij de makelaar maar ik weet niet precies wat daarbij zit.
10% lijkt me redelijk. En zoals gezegd: als je over hebt, wordt dat direct afgelost en kost het verder niets meer.

Trouwens, je kunt ook overwegen om de bouwrente gedurende de bouw maandelijks te betalen, als je dat financieel trekt.
pi_44308200
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:45 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Sinds wanneer heb jij internet in de keuken
Wifi 0wnt, je weet
  zondag 10 december 2006 @ 17:48:26 #54
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44308224
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:45 schreef miss_sly het volgende:
gehaktstaaf
Die wil ik niet eens met je delen
Ontkennen is menselijk, succes met houtje happen
pi_44308325
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ga maar naar de Febo
daar gaan we zo heen

grillburgertje, patatje oorlog
kipkrokantje
  zondag 10 december 2006 @ 17:51:37 #56
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44308329
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:46 schreef miss_sly het volgende:
10% lijkt me redelijk. En zoals gezegd: als je over hebt, wordt dat direct afgelost en kost het verder niets meer.

Trouwens, je kunt ook overwegen om de bouwrente gedurende de bouw maandelijks te betalen, als je dat financieel trekt.
Ik kan idd mijn hypotheek direct in laten gaan waarbij de kosten steeds meer worden (per keer dat me bouwdepot afneemt). Ik weet niet hoe het dan zit met hypotheekrente aftrek maar als we die gewoon krijgen (wat ik wel verwacht) is het financieel te trekken zolang we hier wonen. Probleem is wel dat de enorme studieschuld dan niet minder wordt want ik wil wel wat sparen voor het geval dat. Ff uitrekenen wat gunstiger is, of minder hypo betalen als we er wonen maar meer betalen voor groningen, of minder voor groningen betalen maar meer voor de hypo. Allemaal vragen voor mister calculator
  zondag 10 december 2006 @ 17:52:56 #57
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44308359
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:51 schreef het_fokschaap het volgende:
daar gaan we zo heen

grillburgertje, patatje oorlog
kipkrokantje
Ja en ik meer zorgpremie betalen voor al die vraatzucht slachtoffers
Eet smakelijk
  zondag 10 december 2006 @ 17:54:34 #58
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44308405
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:46 schreef miss_sly het volgende:
Eik wel handig dit. Ik regel meteen ff een half miljoen zodat we ultrasafe zitten (I know, gaat niet werken )
pi_44308410
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:52 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ja en ik meer zorgpremie betalen voor al die vraatzucht slachtoffers
Eet smakelijk
er is nu een speciale snackdekking. die is goedkoper omdat je minder lang gebruikt maakt van de zorg
  zondag 10 december 2006 @ 17:56:11 #60
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44308453
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:54 schreef het_fokschaap het volgende:
er is nu een speciale snackdekking. die is goedkoper omdat je minder lang gebruikt maakt van de zorg
Ik kan wel een pakje becel declareren, serieus
  zondag 10 december 2006 @ 18:06:18 #61
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44308735
Mjah als je alles waar je zelf nooit last van zult krijgen / zeer kleine kans op maakt uit de basisverzekering haalt betaal je nauwelijks premie. Voor waar e wel last van krijgt betaal je dan de kostprijs aan premie. Hee, dat klinkt net alsof je het allemaal zelf betaalt en er geen verzekering is enzo. Alleen dan een verzekeraar waar nog wat extra kosten worden gemaakt.
  zondag 10 december 2006 @ 18:07:39 #62
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44308785
quote:
Op zondag 10 december 2006 18:06 schreef Alicey het volgende:
Mjah als je alles waar je zelf nooit last van zult krijgen / zeer kleine kans op maakt uit de basisverzekering haalt betaal je nauwelijks premie. Voor waar e wel last van krijgt betaal je dan de kostprijs aan premie. Hee, dat klinkt net alsof je het allemaal zelf betaalt en er geen verzekering is enzo. Alleen dan een verzekeraar waar nog wat extra kosten worden gemaakt.
Psies. Met uitgebreide pakketten kun je wel zoiets flikken. Een collega van me zet al 9 jaar zijn tandarts premie opzij en kan inmiddels tig kronen betalen
  zondag 10 december 2006 @ 18:09:19 #63
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44308837
quote:
Op zondag 10 december 2006 18:07 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Psies. Met uitgebreide pakketten kun je wel zoiets flikken. Een collega van me zet al 9 jaar zijn tandarts premie opzij en kan inmiddels tig kronen betalen
Dat is inderdaad een polis waarbij je aardig wat betaalt bij een goed gebit. De vraag is waar je de grens legt tussen basiszorg en aanvullende zorg en imo ligt die grens op dit moment vrij goed, hoewel een aanvullende verzekering ook relatief weinig kost..
  zondag 10 december 2006 @ 18:12:17 #64
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44308919
quote:
Op zondag 10 december 2006 18:09 schreef Alicey het volgende:
Dat is inderdaad een polis waarbij je aardig wat betaalt bij een goed gebit. De vraag is waar je de grens legt tussen basiszorg en aanvullende zorg en imo ligt die grens op dit moment vrij goed, hoewel een aanvullende verzekering ook relatief weinig kost..
Ik zag net in me polis dat ik 500 euro aan cosmetische chirurgie vergoed krijg per jaar. Boobjob
  zondag 10 december 2006 @ 18:13:29 #65
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44308951
quote:
Op zondag 10 december 2006 18:12 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ik zag net in me polis dat ik 500 euro aan cosmetische chirurgie vergoed krijg per jaar. Boobjob
* Alicey vindt een grote neus wel bij jou passen, dus stel het eens voor aan je verzekeraar.
  zondag 10 december 2006 @ 18:14:31 #66
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44308974
quote:
Op zondag 10 december 2006 18:13 schreef Alicey het volgende:
* Alicey vindt een grote neus wel bij jou passen, dus stel het eens voor aan je verzekeraar.
Ik denk dat ik wel voorstanders kan vinden om bepaalde delen van me lichaam groter te maken
  zondag 10 december 2006 @ 18:16:53 #67
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44309002
Zo kan het ook. Jammer dat het artikel niet meldt of de man nu zijn salarisverhoging heeft gekregen of niet.
  zondag 10 december 2006 @ 18:18:13 #68
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44309021
quote:
Op zondag 10 december 2006 18:14 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ik denk dat ik wel voorstanders kan vinden om bepaalde delen van me lichaam groter te maken
Je kunt dan denk ik beter een soort van veiling houden waarbij alle deelnemers pro rato een bepaald deel van dat deel mogen gebruiken voor een paar uur ofzo..
  zondag 10 december 2006 @ 18:23:27 #69
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44309098
quote:
Op zondag 10 december 2006 18:18 schreef Alicey het volgende:
Je kunt dan denk ik beter een soort van veiling houden waarbij alle deelnemers pro rato een bepaald deel van dat deel mogen gebruiken voor een paar uur ofzo..
Geen gefriemel van vrouwen aan me lijf
  zondag 10 december 2006 @ 18:24:17 #70
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44309119
quote:
Op zondag 10 december 2006 18:16 schreef Alicey het volgende:
Zo kan het ook. Jammer dat het artikel niet meldt of de man nu zijn salarisverhoging heeft gekregen of niet.
Wat een lul
  zondag 10 december 2006 @ 18:28:00 #71
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44309195
quote:
Op zondag 10 december 2006 18:23 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Geen gefriemel van vrouwen aan me lijf
Vrouwen uitsluiten van deelname in dat geval.
  zondag 10 december 2006 @ 18:28:33 #72
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44309204
quote:
Op zondag 10 december 2006 18:24 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Wat een lul
Ik ga morgen maar eens een salarisverhoging eisen en benadrukken dat er ergere dingen zijn dan een werknemer die het met woorden eist.
pi_44309271
erg moe .
  zondag 10 december 2006 @ 18:34:28 #74
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44309336
quote:
Op zondag 10 december 2006 18:31 schreef -Trinity- het volgende:
erg moe .
Vroeg gaan slapen
  zondag 10 december 2006 @ 18:45:40 #75
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_44309604
week 12 ( toch )
It's Time To Shine
  zondag 10 december 2006 @ 18:49:10 #76
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_44309703
quote:
Op zondag 10 december 2006 16:53 schreef qu63 het volgende:
Alicey?
It's Time To Shine
pi_44311862
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:18 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Da's onzin. Ik gebruik anticonceptie en ik vind niet dat een ander dat hoeft te betalen. Als ik me zou laten steriliseren, vind ik ook niet dat een ander dat hoeft te betalen. Als ik kinderen zou willen, dan zou ik het onzin vinden wanneer anderen daaraan mee moeten betalen. Ik ga heus niet pleiten voor iets dat ik eigenlijk niet wil.

En nogmaals, iedereen mag zich van mij overal tegen verzekeren. Als mensen een eigen pakket zouden samenstellen, dan is dat niet per definitie duurder.
pi_44311933
quote:
Op zondag 10 december 2006 18:06 schreef Alicey het volgende:
Dit is niet wat ik voorstel.
  zondag 10 december 2006 @ 21:26:12 #79
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44312186
IOk heb hem nu al 2 keer sticky gezet.
  zondag 10 december 2006 @ 21:26:55 #80
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44312207
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:16 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Da's onzin. Ik gebruik anticonceptie en ik vind niet dat een ander dat hoeft te betalen. Als ik me zou laten steriliseren, vind ik ook niet dat een ander dat hoeft te betalen. Als ik kinderen zou willen, dan zou ik het onzin vinden wanneer anderen daaraan mee moeten betalen. Ik ga heus niet pleiten voor iets dat ik eigenlijk niet wil.

En nogmaals, iedereen mag zich van mij overal tegen verzekeren. Als mensen een eigen pakket zouden samenstellen, dan is dat niet per definitie duurder.
Denk je niet dat je dan uiteindelijk de kostprijs betaalt?
  zondag 10 december 2006 @ 21:27:54 #81
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44312225
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:18 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dit is niet wat ik voorstel.
Uiteindelijk wel. Je wilt zelf kunnen kiezen waar je je voor verzekert. Logischerwijs verzeker je dan alleen waar je risico op loopt en zullen aandoeningen waar maar weinig mensen risico op lopen erg duur, tot aan de kostprijs, worden om te verzekeren.
  Moderator zondag 10 december 2006 @ 21:30:48 #82
5428 crew  miss_sly
pi_44312327
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:16 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Jij noemt sommige dingen luxe, verwijzend naar bepaalde landen en het dierenrijk waarin dat ook onnodig is/niet gebeurd, maar andere dingen zijn dan weer wel in orde, ongeacht of het in het dierenrijk ook zo werkt.
Mij gaat het helemaal niet eens zo zeer over de verzekring an sich, maar meer over jouw bepaling van wat luxe en niet nodig is.
pi_44312336
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:27 schreef Alicey het volgende:

[..]

Uiteindelijk wel. Je wilt zelf kunnen kiezen waar je je voor verzekert. Logischerwijs verzeker je dan alleen waar je risico op loopt en zullen aandoeningen waar maar weinig mensen risico op lopen erg duur, tot aan de kostprijs, worden om te verzekeren.
Niemand weet waar hij wel en geen risico op loopt, toch? Er mag van mij best een basisverzekering zijn, maar daar zouden wmb geen zaken als kraamzorg en anticonceptie in hoeven te zitten.

Ikke weg.
pi_44312363
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Jij noemt sommige dingen luxe, verwijzend naar bepaalde landen en het dierenrijk waarin dat ook onnodig is/niet gebeurd, maar andere dingen zijn dan weer wel in orde, ongeacht of het in het dierenrijk ook zo werkt.
Mij gaat het helemaal niet eens zo zeer over de verzekring an sich, maar meer over jouw bepaling van wat luxe en niet nodig is.
Je geeft me een mooi argument in handen hier. Ik kan niet voor jou bepalen wat jij wel en niet nodig acht, en de regering kan dat ook niet. Dat kun jij alleen zelf.
pi_44312370
En nu dus weg.
  Moderator zondag 10 december 2006 @ 21:43:21 #86
5428 crew  miss_sly
pi_44312698
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:32 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Je geeft me een mooi argument in handen hier. Ik kan niet voor jou bepalen wat jij wel en niet nodig acht, en de regering kan dat ook niet. Dat kun jij alleen zelf.
Nu maak je je er gemakkelijk van af. Jouw vergelijkingen met het dierenrijk trek je alleen daar door waar het jou uitkomt, daar ging het om. Daarop reageer je dan weer niet.

Ik denk dat een overheid die bepaalt wat in een basisverzekering hoort, heel goed is. Over het gemiddelde genomen zullen veel mensen in hun leven inderdaad aanspraak maken op bepaalde zorg, en dus hoort die in een basispakket. Om te voorkomen dat mensen buiten de boot vallen omdat ze hierin bijvoorbeeld op basis van inkomen en uitgaven een verkeerde keuze maken.
pi_44312880
helaas ze is weg, maar idd...de relatie wat betreft het dierenrijk trekt ze alleen daar waar het haar uitkomt

in het mensenrijk (en dan nog alleen in bepaalde delen van het mensenrijk) hebben we bepaalde zaken afgesproken, vaak op basis van algemeen belang. een belang bij het voortzetten van een samenleving binnen het mensenrijk is geslaagde voortplanting en een goede gezondheid van werkenden. mogelijk dat je in dit licht vragen kunt stellen bij het belang van de gezondheid van niet werkenden of weinig belasting inbrengenden. in dat geval kom je weer op een ethisch vraagstuk en wat betreft gepensioneerden is een lang en gezond gepensioneed zijn een mooi vooruitzicht tijdens hun belasting afdragende periode.
  zondag 10 december 2006 @ 22:00:28 #88
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44313257
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:31 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Niemand weet waar hij wel en geen risico op loopt, toch?
Tot op zekere hoogte wel hoor. Ik weet dat ik veel risico loop op sommige vormen van kanker en dat ik weinig risico loop op borderline. Bijvoorbeeld.
quote:
Er mag van mij best een basisverzekering zijn, maar daar zouden wmb geen zaken als kraamzorg en anticonceptie in hoeven te zitten.
2 volstrekt willekeurige dingen waar je eigen risico beperkt is?
quote:
Ikke weg.
Weg ze
pi_44313868
Via http://www.ctg-zaio.nl/index.php kwam ik op http://ctg.bit-ic.nl/Tarieflijst2/top.do en daar staan allemaal tarieven voor handelingen in het ziekenhuis. Er zitten goedkope dingen bij, maar ook dingen waar je voor hetzelfde geld een luxe auto kunt uitzoeken.

Leuk om eens door te kijken, hoewel het lang niet altijd duidelijk is welke code (dus welk bedrag) voor welke handeling geldt.
  zondag 10 december 2006 @ 22:32:16 #90
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44314347
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:19 schreef Light het volgende:
Via http://www.ctg-zaio.nl/index.php kwam ik op http://ctg.bit-ic.nl/Tarieflijst2/top.do en daar staan allemaal tarieven voor handelingen in het ziekenhuis. Er zitten goedkope dingen bij, maar ook dingen waar je voor hetzelfde geld een luxe auto kunt uitzoeken.

Leuk om eens door te kijken, hoewel het lang niet altijd duidelijk is welke code (dus welk bedrag) voor welke handeling geldt.
Zeer onduidelijk idd.. Maar ik verbaas me sowieso over de tarieven in Nederland..
pi_44315063
Tja, dan moet je het vergelijken met de tarieven in de ons omringende landen, en da's niet makkelijk. Immers, wat is wat?
  zondag 10 december 2006 @ 23:06:16 #92
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44315470
Hormonen zijn stom.
  zondag 10 december 2006 @ 23:07:13 #93
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44315493
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:53 schreef Light het volgende:
Tja, dan moet je het vergelijken met de tarieven in de ons omringende landen, en da's niet makkelijk. Immers, wat is wat?
Ik weet niet eens of er in het buiteland een soortgelijke registratie op wordt nagehouden. Maar ik vind het wel frappant dat veel behandelingen in het buitenland (e.g. Belgie, Duitsland) minder kosten dan in Nederland en dit niet ten koste gaat van de kwaliteit.
pi_44315714
quote:
Op zondag 10 december 2006 23:07 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik weet niet eens of er in het buiteland een soortgelijke registratie op wordt nagehouden. Maar ik vind het wel frappant dat veel behandelingen in het buitenland (e.g. Belgie, Duitsland) minder kosten dan in Nederland en dit niet ten koste gaat van de kwaliteit.
Da's idd opvallend dan. Ik vermoed dat ook de hoge kosten voor het ziekenhuis zelf er mee te maken hebben.
  zondag 10 december 2006 @ 23:16:38 #95
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44315767
quote:
Op zondag 10 december 2006 23:14 schreef Light het volgende:

[..]

Da's idd opvallend dan. Ik vermoed dat ook de hoge kosten voor het ziekenhuis zelf er mee te maken hebben.
* Alicey ook.
  zondag 10 december 2006 @ 23:16:51 #96
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44315773
* Alicey gaat zo een stukje pitten
pi_44315835
Voorbeeldje Prijzige operatie, harttransplantatie. Staat op de lijst voor 82.213,20 euro. Dat wordt onderverdeeld in een specialistenhonorarium van 4.678,20 en ziekenhuiskosten van 77.535,00 euro. Dan vraag ik me toch af wat het ziekenhuis van die 77k allemaal bekostigt.
  Moderator zondag 10 december 2006 @ 23:35:22 #98
5428 crew  miss_sly
pi_44316268
Overhead, ontzettend dure apparatuur die maar een aantal jaar bruikbaar is en dan reeds verouderd en dus vervangen moet worden, onderzoek, verpleging, medicijnen.

Om maar wat te noemen.
  zondag 10 december 2006 @ 23:50:01 #99
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44316648
Mwoah voor me gevoel kan veel een stuk goedkoper. Maar misschien zit ik ernaast
pi_44316697
quote:
Op zondag 10 december 2006 23:35 schreef miss_sly het volgende:
Overhead, ontzettend dure apparatuur die maar een aantal jaar bruikbaar is en dan reeds verouderd en dus vervangen moet worden, onderzoek, verpleging, medicijnen.
salarissen
pi_44316720
quote:
Op zondag 10 december 2006 23:50 schreef livEliveD het volgende:
Mwoah voor me gevoel kan veel een stuk goedkoper. Maar misschien zit ik ernaast
mjah...marktwerking hè

zolang men betaald wat gevraagd wordt. en wat betreft zorg kan men vragen wat men wil, want men betaald het toch wel omdat het om levens kan gaan.
  zondag 10 december 2006 @ 23:54:56 #102
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44316763
quote:
Op zondag 10 december 2006 23:53 schreef het_fokschaap het volgende:
zolang men betaald wat gevraagd wordt. en wat betreft zorg kan men vragen wat men wil, want men betaald het toch wel omdat het om levens kan gaan.
Ja psies!
  maandag 11 december 2006 @ 07:23:49 #103
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44319537
G'morgen
pi_44319555
Omdat ik nu pas tijd had om bij te lezen:
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:42 schreef livEliveD het volgende:
Gehakt is restafval .
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:56 schreef livEliveD het volgende:
Ik kan wel een pakje becel declareren, serieus
Van dat cholesterolverlagende spul zeker?

Môge .
pi_44319578
quote:
Op zondag 10 december 2006 23:35 schreef miss_sly het volgende:

Om maar wat te noemen.
Er zit vast genoeg bij wat ook al op een andere manier vergoed wordt. En daarbij, als ze nou eens meer operaties toelaten dan kunnen bijvoorbeeld de onderzoekskosten omlaag, omdat het meer gespreid kan worden.
  maandag 11 december 2006 @ 07:45:00 #106
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44319625
Helleu
quote:
Op maandag 11 december 2006 07:30 schreef -Trinity- het volgende:
Gehakt is restafval .
Pfft, jij wilt ook gewoon een hapje claimen
quote:
Van dat cholesterolverlagende spul zeker?
Jups

Nog een paar daagje en dan plaatkes draaien
  Moderator maandag 11 december 2006 @ 07:48:37 #107
5428 crew  miss_sly
pi_44319639
Goedemorgen
  maandag 11 december 2006 @ 07:50:26 #108
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44319653
Wat een leuke icoon

Vanacht is het analoge signaal van de televisie uit de lucht gehaald. Ik weet nog goed dat het geintroduceerd werd ruim 50 jaar terug. Ik zal het missen
  Moderator maandag 11 december 2006 @ 08:12:36 #109
5428 crew  miss_sly
pi_44319754
Schattig is mijn beertje nu he?

liv, arme oude man....gaat het nog een beetje met je?
  maandag 11 december 2006 @ 08:25:31 #110
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44319821
quote:
Op maandag 11 december 2006 08:12 schreef miss_sly het volgende:
Heel cute
quote:
Jah ik heb me bier, krantje en me sport nog! *burb*
Zo maar eens even douchen nu ik dat nog zonder hulp kan

Laterz
pi_44319835
quote:
Op maandag 11 december 2006 07:50 schreef livEliveD het volgende:
Wat een leuke icoon

Vanacht is het analoge signaal van de televisie uit de lucht gehaald. Ik weet nog goed dat het geintroduceerd werd ruim 50 jaar terug. Ik zal het missen
55 jaar...en jij hebt niet eens meer zwart-wit televisie meegemaakt
  maandag 11 december 2006 @ 08:39:23 #112
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44319924
quote:
Op maandag 11 december 2006 07:50 schreef livEliveD het volgende:
Wat een leuke icoon

Bij mij gaat UPC dat eind deze week doen.
  maandag 11 december 2006 @ 08:41:17 #113
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44319942
quote:
Op maandag 11 december 2006 08:12 schreef miss_sly het volgende:

Kerstbeertje
pi_44320238
Wij hadden vroeger nog een zwart-wit-TV. En we hebben heel lang alleen maar NL1, 2 en later ook 3 gehad.

Zometeen solliciteren.
  maandag 11 december 2006 @ 09:09:55 #115
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44320278
quote:
Op maandag 11 december 2006 08:27 schreef het_fokschaap het volgende:
55 jaar...en jij hebt niet eens meer zwart-wit televisie meegemaakt
Zeg knul, vroegah hadden wij 1 knop op de tv. Als je nu de jeugd hoort dan merk je dat ze ook niet meer weten hoe ze een dvd moeten kijken met al die knoppen.
  maandag 11 december 2006 @ 09:10:34 #116
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44320289
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:07 schreef Isegrim het volgende:
Zometeen solliciteren.
Als kraamverzorgster? Succes
pi_44320346
Ik moet er niet aan dénken, de godganse dag van die krijsende baby's om me heen. Ik word nog liever vuilnisvrouw.
  Moderator maandag 11 december 2006 @ 09:16:08 #118
5428 crew  miss_sly
pi_44320364
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:10 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Als kraamverzorgster? Succes
Ow ja, speaking of kraamverzorgster: mijn zusje is kraamverzorgster en heeft voordat ze beviel van de eerste heel veel gelezen over bevallen enzo. Maar ook zij (toch ervaren genoeg en met voldoende kennis, zou je zeggen) was erg blij met de kraamverzorgster omdat ook zij toch onzeker was, veel vragen had en bij de medische kant graag goede hulp had.

Inlezen is leuk, maar theorie en praktijk zijn twee verschillende dingen, zoals met zoveel.
pi_44320463
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:07 schreef Isegrim het volgende:

Zometeen solliciteren.
succes. eisenpakketje klaarliggen ?
pi_44320479
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:21 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

succes. eisenpakketje klaarliggen ?
Wat zou ik moeten eisen? Ik ben niet zo van het onderhandelen.
pi_44320506
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:22 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Wat zou ik moeten eisen? Ik ben niet zo van het onderhandelen.
auto v/d zaak. 13e maand. winstdeling
hoog inzetten, dan kun je nog wat inleveren
pi_44320522
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:24 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Ik heb niet eens een rijbewijs.

Eerst maar zien dat ik die baan krijg. Als ik me heb bewezen, kan ik iets gaan eisen. Nu niet, vind ik.
pi_44320528
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:25 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik heb niet eens een rijbewijs.
dan eis je maar dat ze dat ook betalen

o ja, en een aandelen- en optiepakket
pi_44320539
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:26 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

dan eis je maar dat ze dat ook betalen

o ja, en een aandelen- en optiepakket
Dat soort dingen krijg je daar wel als je in vaste dienst bent. Ik ga eerst via het uzb werken.

Weg.
  maandag 11 december 2006 @ 09:28:02 #125
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44320551
Succes Issi!
  maandag 11 december 2006 @ 10:02:37 #126
66825 Reya
Fier Wallon
pi_44321195
Goedemorgen

Ik voel me alsof ik een nacht doorgezakt heb, maar dat is niet het geval, en bovendien heb ik me ook nog eens verslapen
  maandag 11 december 2006 @ 10:03:35 #127
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44321215
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:02 schreef Reya het volgende:
Goedemorgen

Ik voel me alsof ik een nacht doorgezakt heb, maar dat is niet het geval, en bovendien heb ik me ook nog eens verslapen
Ziek aan't worden of gewoon je dag niet?
  maandag 11 december 2006 @ 10:07:54 #128
66825 Reya
Fier Wallon
pi_44321310
Even mijn ochtend niet, denk ik. Ws trekt het in de loop van de dag wel bij
  maandag 11 december 2006 @ 10:18:31 #129
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44321544
Succes dan maar
  maandag 11 december 2006 @ 10:23:02 #130
66825 Reya
Fier Wallon
pi_44321651
Zal wel lukken

* Reya richting uni
  maandag 11 december 2006 @ 10:23:59 #131
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44321672
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:24 schreef het_fokschaap het volgende:
Je vergeet de 14de maand en geld terug als je niet je volledige leasetarief gebruikt
pi_44321821
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik moet er niet aan dénken, de godganse dag van die krijsende baby's om me heen. Ik word nog liever vuilnisvrouw.
Kinky
  maandag 11 december 2006 @ 10:44:41 #134
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44322122
quote:
Goh, hadden diegenen die het zaterdag hadden over een lijk toch gelijk.
pi_44322476
Alweer thuis. Het ging best goed. De functie is wel een stuk verkoopgerichter dan ik dacht (met targets enzo), maar het klonk wel interessant allemaal. De manier van werken en omgaan met personeel staat me in elk geval zeker aan. We zullen zien. Ik hoor nog van het uzb over begindatum enzo.
  maandag 11 december 2006 @ 11:04:35 #136
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44322657
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:58 schreef Isegrim het volgende:
Alweer thuis. Het ging best goed. De functie is wel een stuk verkoopgerichter dan ik dacht (met targets enzo), maar het klonk wel interessant allemaal. De manier van werken en omgaan met personeel staat me in elk geval zeker aan. We zullen zien. Ik hoor nog van het uzb over begindatum enzo.
Wat moet je verkopen? Hypotheken? Lijkt mij een hele leuke baan en tis goed verdienen
pi_44322692
quote:
Op maandag 11 december 2006 11:04 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Wat moet je verkopen? Hypotheken? Lijkt mij een hele leuke baan en tis goed verdienen
Bankproducten, aan de zakelijke markt. Als je het goed doet, kun je inderdaad bonussen verdienen.
pi_44322716
Ik heb vanmiddag nog wel een afspraak met Manpower staan en daar ga ik wel heen, want die hadden ook een interessante functie. Als die me leuker lijkt, kan ik altijd nog daarvoor gaan.
  maandag 11 december 2006 @ 11:09:59 #139
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44322785
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:58 schreef Isegrim het volgende:
Betekent dit dat je in principe bent aangenomen?
  Moderator maandag 11 december 2006 @ 11:11:48 #140
5428 crew  miss_sly
pi_44322836
quote:
Op maandag 11 december 2006 11:06 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Bankproducten, aan de zakelijke markt. Als je het goed doet, kun je inderdaad bonussen verdienen.
Zoiets heeft een vriendin van me ook een tijdje gedaan bij ING, maar die vond het niets. Ze vond het ook heel leuk klinken, maar het viel heel erg tegen. Heel saaie en droge materie...ze heeft tijdens de proeftijd afscheid genomen

Maar misschien vind jij het wel heel leuk
pi_44322934
quote:
Op maandag 11 december 2006 11:09 schreef Alicey het volgende:

[..]

Betekent dit dat je in principe bent aangenomen?
Volgens mij wel. Werkte jij niet in Berkel en Rodenrijs? Daar kom ik dan wrs. ook te werken namelijk.
pi_44322961
quote:
Op maandag 11 december 2006 11:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Zoiets heeft een vriendin van me ook een tijdje gedaan bij ING, maar die vond het niets. Ze vond het ook heel leuk klinken, maar het viel heel erg tegen. Heel saaie en droge materie...ze heeft tijdens de proeftijd afscheid genomen

Maar misschien vind jij het wel heel leuk
Ik heb wel het idee dat ING een totaal andere bedrijfscultuur heeft dan ABN AMRO. Dat scheelt misschien. Ik heb werkelijk geen idee of ik het leuk zal vinden. We zien wel.
  maandag 11 december 2006 @ 11:34:11 #143
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44323432
quote:
Op maandag 11 december 2006 11:15 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Volgens mij wel. Werkte jij niet in Berkel en Rodenrijs? Daar kom ik dan wrs. ook te werken namelijk.
Klopt. Heb je ook een adres?
pi_44323499
quote:
Op maandag 11 december 2006 11:34 schreef Alicey het volgende:

[..]

Klopt. Heb je ook een adres?
Vestiging zit op Westenwater, maar ik weet niet zeker of ik daar kom te werken dan, want ze hebben aparte kantoren voor de zakelijke markt.
pi_44323519
Nieuwe dienstregeling komt goed uit voor mij. Twee keer per uur zonder overstappen naar Leeuwarden.
  maandag 11 december 2006 @ 11:40:20 #146
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_44323558
Nu ik niet meer thuis woon ga ik lekker kerstkaartjes sturen, .

Als je er een wilt, PM je adres ; ).
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  maandag 11 december 2006 @ 11:42:43 #147
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44323588
quote:
Op maandag 11 december 2006 11:37 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Vestiging zit op Westenwater, maar ik weet niet zeker of ik daar kom te werken dan, want ze hebben aparte kantoren voor de zakelijke markt.
Westerwater is het winkelcentrum waar ik altijd mijn eten haal. Ik kan me alleen niet herinneren ooit een ABN-kantoor gezien te hebben daar.. Njah, zal dan wel verstopt zijn ofzo.
  maandag 11 december 2006 @ 11:44:11 #148
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44323607
quote:
Op maandag 11 december 2006 11:38 schreef Isegrim het volgende:
Nieuwe dienstregeling komt goed uit voor mij. Twee keer per uur zonder overstappen naar Leeuwarden.
  maandag 11 december 2006 @ 11:44:50 #149
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44323616
quote:
Op maandag 11 december 2006 11:40 schreef Sitethief het volgende:
Nu ik niet meer thuis woon ga ik lekker kerstkaartjes sturen, .

Als je er een wilt, PM je adres ; ).
Ik weet niet of ik dit jaar nog kerstkaarten ga versturen eik.. VOrig jaar ook niet gedan.
pi_44323653
Ik doe niet aan kerstkaarten. Vind het een beetje onzinnig.
  maandag 11 december 2006 @ 11:48:36 #151
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44323697
We hebben hier coole kerstkaarten:

Een KKK kerel die ‘I’m dreaming of a white christmas' zingt :’)

De ster die bij de psych op de bank ligt en klaagt over achtervolgingswaanzin door drie mannen.

De kerstman die asiel aanvraagt omdat de Noordpool smelt :’)
  maandag 11 december 2006 @ 11:51:00 #152
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_44323748
quote:
Op maandag 11 december 2006 11:46 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind het ook onzinnig.
Maar nu even niet, .
pi_44323916
quote:
Op maandag 11 december 2006 11:48 schreef livEliveD het volgende:
We hebben hier coole kerstkaarten:

Een KKK kerel die ‘I’m dreaming of a white christmas' zingt :’)

De ster die bij de psych op de bank ligt en klaagt over achtervolgingswaanzin door drie mannen.

Waar komen die weg?
  maandag 11 december 2006 @ 13:22:18 #154
66825 Reya
Fier Wallon
pi_44324954
Misschien ga ik bij nieuwjaar nog wat kaarten sturen oid
  maandag 11 december 2006 @ 13:23:22 #155
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44324971
quote:
Op maandag 11 december 2006 12:00 schreef Isegrim het volgende:
Waar komen die weg?
Weet eik niet. Ze staan bij de koffie-automaat waar ik natuuwk vaak te vinden ben.
  Moderator maandag 11 december 2006 @ 15:43:56 #156
5428 crew  miss_sly
pi_44327251
pi_44327290
Terug van sollicitatie .
Ging goed volgens mij . Er was alleen nog een andere kandidaat, dus ben benieuwd of ik het word..
pi_44327464
quote:
Op maandag 11 december 2006 11:48 schreef livEliveD het volgende:

En hem dan zeker wel een verblijfsvergunning geven .
pi_44327726
quote:
Op maandag 11 december 2006 07:45 schreef livEliveD het volgende:
Nog een paar daagje en dan plaatkes draaien
Hopen dat ik op tijd nieuwe plaatjes binnen heb .
  maandag 11 december 2006 @ 15:57:52 #160
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44327750
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:43 schreef miss_sly het volgende:
Wat is er syl?
  maandag 11 december 2006 @ 15:58:15 #161
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44327760
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:45 schreef Geartsjuh het volgende:
Terug van sollicitatie .
Ging goed volgens mij . Er was alleen nog een andere kandidaat, dus ben benieuwd of ik het word..
Spannend
  maandag 11 december 2006 @ 16:22:18 #162
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44328709
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:43 schreef miss_sly het volgende:
  Moderator maandag 11 december 2006 @ 16:54:37 #163
5428 crew  miss_sly
pi_44330040
soms zie ik het niet zitten dat ik deze administraties echt helemaal netjes op orde krijg
En telkens als ik denk dat het ergens op begint te lijken, zijn er weer wijzigingen, doen ze weer rare dingen en ben ik het overzicht weer kwijt
pi_44330102
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:54 schreef miss_sly het volgende:
soms zie ik het niet zitten dat ik deze administraties echt helemaal netjes op orde krijg
En telkens als ik denk dat het ergens op begint te lijken, zijn er weer wijzigingen, doen ze weer rare dingen en ben ik het overzicht weer kwijt
.
  maandag 11 december 2006 @ 17:00:08 #165
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44330232
quote:
Ik heb ook een pesthekel aan mensen die gebruiken wat ik maak. Die maken ook altijd alles kapot.
  maandag 11 december 2006 @ 17:11:09 #166
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44330612
quote:
Kun je nagaan hoe het zou zijn als jij er niet was geweest Hou vol

Moderator maandag 11 december 2006 @ 19:13:03 #167
5428 crew  miss_sly
pi_44334433
Pfff, wat een dag! Morgen vol goede moed weer verder
Thanks
  Moderator maandag 11 december 2006 @ 19:14:07 #168
5428 crew  miss_sly
pi_44334462
BTW, hier nog iemand een vriendin/kennis die heel donker van huidskleur is en as woensdag als model mee zou willen gaan naar mijn visagiecursus?
pi_44334799
quote:
Op maandag 11 december 2006 11:46 schreef Isegrim het volgende:
en dan wel om een kerstboom zeuren
  maandag 11 december 2006 @ 19:44:18 #170
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44335578
Het is koud rotweer buiten.

Maar een douche, een kachel en irish coffee zijn warm.
  Moderator maandag 11 december 2006 @ 19:47:19 #171
5428 crew  miss_sly
pi_44335690
Alicey het ramadan topic mag denk ik dicht
  maandag 11 december 2006 @ 20:07:13 #172
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44336410
quote:
Op maandag 11 december 2006 19:47 schreef miss_sly het volgende:
Alicey het ramadan topic mag denk ik dicht
Ik denk het ook ja.. Je kunt niet eens even rustig telefoneren met iemand.
pi_44336651
quote:
Op maandag 11 december 2006 19:44 schreef Alicey het volgende:
Maar een douche, een kachel en irish coffee zijn warm.

Chocomel met Berenburg doet het ook altijd goed .
  maandag 11 december 2006 @ 20:14:56 #174
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44336726
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:13 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Chocomel met Berenburg doet het ook altijd goed .
Die combi ken ik niet. Ga ik eens proberen.
  maandag 11 december 2006 @ 21:40:03 #175
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_44339158
hoi
It's Time To Shine
  maandag 11 december 2006 @ 21:40:44 #176
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44339183
q
  maandag 11 december 2006 @ 21:44:23 #177
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_44339293
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:45 schreef Geartsjuh het volgende:
Terug van sollicitatie .
In welke provincie heb je nu weer gecolliciteerd?

Of blijf je toch in Utrecht!
It's Time To Shine
  maandag 11 december 2006 @ 22:29:40 #178
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_44341035
leuk, gaat het brandalarm hier af

ben blij dat het nu gebeurt, en niet om half 5 ofzo!
It's Time To Shine
pi_44341209
quote:
Op maandag 11 december 2006 22:29 schreef qu63 het volgende:
leuk, gaat het brandalarm hier af

ben blij dat het nu gebeurt, en niet om half 5 ofzo!
Het brandalarm gaat af, en jij blijft rustig zitten?

En waarom mag het brandalarm niet om een uur of 4 gaan?
pi_44341243
Dan heb je een workshop met een make-up adviseuse en dan zit je haar stug te verbeteren .
  Moderator maandag 11 december 2006 @ 22:37:15 #181
5428 crew  miss_sly
pi_44341355
quote:
Op maandag 11 december 2006 22:34 schreef -Trinity- het volgende:
Dan heb je een workshop met een make-up adviseuse en dan zit je haar stug te verbeteren .
jij bent ook al veel te ervaren, hebt al te veel gezien

Heb je toevallig een vriendin of kennis met een donkere huid?

En staat volgende week nog in je agenda?
pi_44341678
quote:
Op maandag 11 december 2006 22:37 schreef miss_sly het volgende:

Je woont toch in Amsterdam? Kun je daar niet gewoon een of andere neger van de straat plukken?
  maandag 11 december 2006 @ 22:48:44 #183
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44341813
* Alicey is zo slpaen
  Moderator maandag 11 december 2006 @ 22:51:32 #184
5428 crew  miss_sly
pi_44341928
quote:
Op maandag 11 december 2006 22:45 schreef Light het volgende:

[..]

Je woont toch in Amsterdam? Kun je daar niet gewoon een of andere neger van de straat plukken?
Mja, theoretisch wel, maar ideaal is het niet natuurlijk
  Moderator maandag 11 december 2006 @ 22:51:46 #185
5428 crew  miss_sly
pi_44341940
Truste Alicey
  maandag 11 december 2006 @ 23:08:32 #186
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_44342579
quote:
Op maandag 11 december 2006 22:33 schreef Light het volgende:

[..]

Het brandalarm gaat af, en jij blijft rustig zitten?

En waarom mag het brandalarm niet om een uur of 4 gaan?
ik was alweer terug

omdat ik dan nog lekker aan het slapen ben
en het dan nog veel te vroeg is om nog wakker te blijven
It's Time To Shine
pi_44342939
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:08 schreef qu63 het volgende:

[..]

ik was alweer terug
Ah, ok. Zo'n automatisch alarm, meestal vals. En toch mag je er niet vanuit gaan dat het vals alarm is.
quote:
omdat ik dan nog lekker aan het slapen ben
en het dan nog veel te vroeg is om nog wakker te blijven
Ik weet niet wat jij om vier uur 's middags doet, maar ik ben dan over het algemeen wakker
pi_44342987
quote:
Op maandag 11 december 2006 22:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Mja, theoretisch wel, maar ideaal is het niet natuurlijk
Ach, dan heb je wel mensen die in de buurt zijn
  maandag 11 december 2006 @ 23:25:14 #189
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_44343212
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:17 schreef Light het volgende:

[..]

Ah, ok. Zo'n automatisch alarm, meestal vals. En toch mag je er niet vanuit gaan dat het vals alarm is.
[..]

Ik weet niet wat jij om vier uur 's middags doet, maar ik ben dan over het algemeen wakker
's avonds natuurlijk
It's Time To Shine
  maandag 11 december 2006 @ 23:30:29 #190
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_44343408
lapen
It's Time To Shine
  maandag 11 december 2006 @ 23:50:43 #191
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44344018
Tijd om te slapen
  Moderator dinsdag 12 december 2006 @ 07:52:25 #192
5428 crew  miss_sly
pi_44347444
Goedemorgen
  dinsdag 12 december 2006 @ 07:57:59 #193
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44347473
Goedemorgen
  dinsdag 12 december 2006 @ 08:14:24 #194
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_44347602
Moguh allemaal, .
  dinsdag 12 december 2006 @ 08:17:56 #195
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44347631
Helleu
  dinsdag 12 december 2006 @ 08:18:27 #196
66825 Reya
Fier Wallon
pi_44347634
Goedemorgen
pi_44347673
quote:
Op maandag 11 december 2006 22:37 schreef miss_sly het volgende:
jij bent ook al veel te ervaren, hebt al te veel gezien
Obviously .
quote:
Pfoe, niet echt volgens mij. In mijn klas zitten er wel enkele maarja... Dat zijn niet mijn beste vriendinnen eigenlijk, en ècht donker zijn ze niet. Ik zal eens rondkijken voor je.
quote:
En staat volgende week nog in je agenda?
Uiteraard staat volgende week er nog in . Vervoer terug; jij of ik zelf wat regelen?
  dinsdag 12 december 2006 @ 08:22:22 #198
66825 Reya
Fier Wallon
pi_44347685
Jeej, ik heb twee mensen gekocht bij de moderator-veiling
  Moderator dinsdag 12 december 2006 @ 08:24:22 #199
8781 crew  Frutsel
  dinsdag 12 december 2006 @ 08:29:51 #200
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_44347772
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 08:22 schreef Reya het volgende:
Anders ik wel, .
  dinsdag 12 december 2006 @ 08:41:44 #201
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44347915
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 08:22 schreef Reya het volgende:
Goed zo jongen, zet ze aan het werk
Ga je doen eik? Flink stappen?
  dinsdag 12 december 2006 @ 08:42:19 #202
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44347922
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 08:29 schreef Sitethief het volgende:
Anders ik wel, .
Wordt het sexdaten?
  dinsdag 12 december 2006 @ 08:52:58 #203
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_44348092
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 08:42 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Wordt het sexdaten?
Ik heb Alicey en I.R. .
Hangt van hen af, .
  dinsdag 12 december 2006 @ 08:53:53 #204
66825 Reya
Fier Wallon
pi_44348104
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 08:41 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Goed zo jongen, zet ze aan het werk
Ga je doen eik? Flink stappen?
Ik heb eik geen flauw idee
  Moderator dinsdag 12 december 2006 @ 08:55:43 #205
8781 crew  Frutsel
pi_44348135
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 08:42 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Wordt het sexdaten?
Misschien in Januari

Aliccceeyyyyyyy
pi_44348217
Goeiemorgen
  dinsdag 12 december 2006 @ 09:02:01 #207
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44348259
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 08:52 schreef Sitethief het volgende:
Hangt van hen af, .
I.R. is een haske mooie jongen
Heb ik me laten vertellen
  dinsdag 12 december 2006 @ 09:04:34 #208
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44348301
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 08:59 schreef Geartsjuh het volgende:
Goeiemorgen
Haaaai
  dinsdag 12 december 2006 @ 09:04:57 #209
66825 Reya
Fier Wallon
pi_44348307
* Reya weg
pi_44348338
quote:
Op maandag 11 december 2006 21:44 schreef qu63 het volgende:

[..]

In welke provincie heb je nu weer gecolliciteerd?

Of blijf je toch in Utrecht!
Het is wel in Utrecht . Het lijkt me erg leuk hier te werken. Sowieso is het hier gemakkelijker om een baan te vinden dan in het Noorden.
pi_44348353
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 09:04 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Haaaai
Haaai
Wat een vrolijkheid
pi_44348470
Goedemorgen Alicey, Sitethief, livEliveD, Reya, Trinity, Frutsel, Geartsjuh
Kol haneshama Tehalel Yah
"When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)
pi_44348513
Causa

Goedemorgen
  dinsdag 12 december 2006 @ 09:16:28 #214
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44348525
Frutsie
Causa
pi_44348582
Light! Morrie
"When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)
  Moderator dinsdag 12 december 2006 @ 09:19:58 #216
8781 crew  Frutsel
pi_44348585
Mogguh iedereen die er net nog nie was

[ Bericht 4% gewijzigd door Frutsel op 12-12-2006 09:32:28 ]
pi_44348601
Ik dacht ff dat het maandag is vandaag, tot m'n vader net belde voor onze dinsdagse dingen.
De week gaat nu al snel.
  Moderator dinsdag 12 december 2006 @ 09:21:13 #218
8781 crew  Frutsel
pi_44348610
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 09:20 schreef Causa het volgende:
Ik dacht ff dat het maandag is vandaag, tot m'n vader net belde voor onze dinsdagse dingen.
De week gaat nu al snel.
hoop het, bijna vakantie ^^
pi_44348692
Ja bijna vakantie, swellow heeft ook zijn 1 na laatste week. Op naar de kerstvakantie
  Moderator dinsdag 12 december 2006 @ 09:32:46 #220
8781 crew  Frutsel
pi_44348831
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 09:26 schreef Causa het volgende:
Ja bijna vakantie, swellow heeft ook zijn 1 na laatste week. Op naar de kerstvakantie

dinsdag 12 december 2006 @ 09:33:27 #221
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44348846
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 09:21 schreef Frutsel het volgende:

[..]

hoop het, bijna vakantie ^^
tussen oud en nieuw zeker?
  Moderator dinsdag 12 december 2006 @ 09:35:37 #222
8781 crew  Frutsel
pi_44348884
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 09:33 schreef Alicey het volgende:

[..]

tussen oud en nieuw zeker?
zoiets 20-12 t/m 2 januari ^^
  dinsdag 12 december 2006 @ 10:18:57 #223
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44349733
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 09:35 schreef Frutsel het volgende:

[..]

zoiets 20-12 t/m 2 januari ^^
lekkel
  Moderator dinsdag 12 december 2006 @ 10:21:30 #224
8781 crew  Frutsel
pi_44349778
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 10:18 schreef Alicey het volgende:

[..]

lekkel

wat een lekker zonnetje buiten
  dinsdag 12 december 2006 @ 10:42:54 #225
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44350269
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 10:21 schreef Frutsel het volgende:

[..]

wat een lekker zonnetje buiten
Is mooi weer zo te zien ja.
  dinsdag 12 december 2006 @ 10:54:45 #226
66825 Reya
Fier Wallon
pi_44350543
Hmmm, ik kan mijn eten amper binnenhouden. Het gaat nog een lange dag worden
  dinsdag 12 december 2006 @ 11:39:02 #227
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44351649
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 09:07 schreef Geartsjuh het volgende:
Haaai
Wat een vrolijkheid
Ja net 2,5 uur in de file gestaan
pi_44351802
Ik ben aangenomen!

Mijn eerste echte baan
En ik ben nog niet eens afgestudeerd .
  dinsdag 12 december 2006 @ 11:53:14 #229
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44352020
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 11:45 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik ben aangenomen!
Gefeli

Volgende etentje is dus op jouw kosten begrijp ik
pi_44352111
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 11:53 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Gefeli
Thanks .
quote:
Volgende etentje is dus op jouw kosten begrijp ik
Zodra ik mijn eerste salaris binnen heb .

Maar eerst ga ik jou nog leren koken .
  dinsdag 12 december 2006 @ 12:16:55 #231
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44352666
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 11:56 schreef Geartsjuh het volgende:
Zodra ik mijn eerste salaris binnen heb .

Ok, deal
  dinsdag 12 december 2006 @ 12:24:17 #232
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44352887
Feli Gearts!
  dinsdag 12 december 2006 @ 12:33:26 #233
66825 Reya
Fier Wallon
pi_44353169
quote:
Ik ben aangenomen!

Mijn eerste echte baan
Gefeliciteerd
pi_44353745
quote:
Ik ben aangenomen!

Mijn eerste echte baan
Heel erg fijn voor je

pi_44353770
Ik ben trouwens ook sinds tijden weer in een hele goeie bui. Komt misschien ook door mn nieuwe aankoop van 2 bijzonder leuke boekjes
  Moderator dinsdag 12 december 2006 @ 14:01:21 #236
5428 crew  miss_sly
pi_44355937
Gefeliciteerd Gearstjuh
pi_44356659
Thanks
pi_44356985
Beterschap Reya

gefeliciteerd Geartsjuh

gefeliciteerd Haushofer

hoi Miss_Sly
  dinsdag 12 december 2006 @ 14:47:56 #239
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44357415
Dames
pi_44358582
quote:
Ik ben aangenomen!

Mijn eerste echte baan

nou doorstomen naar die managementfunctie en VVD stemmen
  Moderator dinsdag 12 december 2006 @ 15:43:18 #241
5428 crew  miss_sly
pi_44359084
Causa
  dinsdag 12 december 2006 @ 15:45:11 #242
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44359146
zal ook nog maar even zwaaien.
  dinsdag 12 december 2006 @ 16:29:04 #243
66825 Reya
Fier Wallon
pi_44360783
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:09 schreef Monidique het volgende:
Of je zou de antichrist maar aborteren en dan blijft Jezus gewoon een werkloze uitkeringstrekker.
  dinsdag 12 december 2006 @ 16:29:57 #244
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44360822
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:29 schreef Reya het volgende:

[..]

Tja, je weet het niet he.
pi_44360874
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 15:27 schreef het_fokschaap het volgende:

nou doorstomen naar die managementfunctie en VVD stemmen
Ik ga doorstuderen na deze baan dus die managementfunctie staat nog ff in de ijskast .

Ik zit bij deze organisatie waarschijnlijk wel tussen de VVD'ers dus ik ga lekker bij de vijand infiltreren
  dinsdag 12 december 2006 @ 16:31:43 #246
66825 Reya
Fier Wallon
pi_44360889
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:29 schreef Alicey het volgende:

[..]

Tja, je weet het niet he.
Alicey
  dinsdag 12 december 2006 @ 16:32:52 #247
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44360936
hoihoi rey
pi_44361299
De lichtjes zitten al in de kerstboom bij ons
  dinsdag 12 december 2006 @ 16:43:07 #249
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44361331
* Alicey heeft nog niet eens een kerstboom staan.
pi_44361405
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:43 schreef Alicey het volgende:
* Alicey heeft nog niet eens een kerstboom staan.
Wij hebben hem gister van zolder gehaald
  dinsdag 12 december 2006 @ 16:47:17 #251
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44361513
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:44 schreef Causa het volgende:

[..]

Wij hebben hem gister van zolder gehaald
* Alicey heeft niet eens een zolder.
pi_44361801
Wij weer geen kelder
  dinsdag 12 december 2006 @ 16:59:34 #253
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44361956
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:54 schreef Causa het volgende:
Wij weer geen kelder
Maar in mijn kelder heb ik ook geen kerstboom.
pi_44362013
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:59 schreef Alicey het volgende:

[..]

Maar in mijn kelder heb ik ook geen kerstboom.
Ga je wel een kerstboom kopen? Is dat wel je gewoonte?
  dinsdag 12 december 2006 @ 17:04:06 #255
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44362108
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:01 schreef Causa het volgende:

[..]

Ga je wel een kerstboom kopen? Is dat wel je gewoonte?
Ik denk het wel, een kleintje.
pi_44362286
leuk Alicey

De slingers zitten er hier nu ook in.
Alleen onze kleine Nimê heeft een poosje op de doos kerstspullen geslapen afgelopen jaar, en er komen nu wat kapotte kerstversierselen uit.
  dinsdag 12 december 2006 @ 17:12:01 #257
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44362362
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:09 schreef Causa het volgende:
leuk Alicey

De slingers zitten er hier nu ook in.
Alleen onze kleine Nimê heeft een poosje op de doos kerstspullen geslapen afgelopen jaar, en er komen nu wat kapotte kerstversierselen uit.
Een zware kat?
pi_44362489
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:12 schreef Alicey het volgende:

[..]

Een zware kat?
nee de kleinste, die grijze. niet zwaar maar wel springerig en bewegelijk.
Maar als je 2,5 kilo op een kerstbal legt is ie wel stuk hoor.

Denk ik.
en anders wordt het tijd voor een wetenschappelijk topic over de draagkracht of breekbaarheid van kerstversiersels.
Misschien wil iemand anders dat doen want ik waag m'n kerstspullen verders niet aan onderzoek ervoor
pi_44362676
Lo all

Alicey, ik zie dat je een zwaar edit-dagje achter de rug hebt in het 'GODS LIEFDE' topic?
pi_44362810
hai VonHinten

Swellow en ik zijn zo boerenkolen bij m'n ouders.
Alvast tot later.
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:20:07 #261
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44364310
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:16 schreef Causa het volgende:

[..]

nee de kleinste, die grijze. niet zwaar maar wel springerig en bewegelijk.
Maar als je 2,5 kilo op een kerstbal legt is ie wel stuk hoor.

Denk ik.
en anders wordt het tijd voor een wetenschappelijk topic over de draagkracht of breekbaarheid van kerstversiersels.
Misschien wil iemand anders dat doen want ik waag m'n kerstspullen verders niet aan onderzoek ervoor
Hmm een kerstbal op de grond leggen en er keihard op stampen (ook als je een kat bent) is niet echt bevorderlijk nee.
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:20:39 #262
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44364322
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:22 schreef VonHinten het volgende:
Lo all

Alicey, ik zie dat je een zwaar edit-dagje achter de rug hebt in het 'GODS LIEFDE' topic?
Ja, hoewel ik misschien beter over en sluiten had kunnen doen.
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:57:41 #263
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_44365367
Weer een update op mijn weblog op 12-12-2006 om 16:57 met als onderwerp "Dinsdag"
It's Time To Shine
pi_44369030
Bijna vakantie tot 12 feb
pi_44369960
quote:
Ik ben aangenomen!

Mijn eerste echte baan
Feli Wat ga je doen?
pi_44370031
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 20:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Bijna vakantie tot 12 feb
Dat studeren van tegenwoordig stelt ook al helemaal niets meer voor.
pi_44372236
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 20:49 schreef Light het volgende:

[..]

Feli Wat ga je doen?
Ik ga aan de slag als desk researcher . Dingen uitpluizen enzo .
  dinsdag 12 december 2006 @ 22:10:34 #268
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_44373547
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 11:56 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik moet ook nog een keer voor jou koken!
It's Time To Shine
  dinsdag 12 december 2006 @ 22:10:54 #269
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_44373560
quote:
Ik ben aangenomen!

Mijn eerste echte baan
Goedzo!

En dat je maar in de buurt blijft he
It's Time To Shine
  dinsdag 12 december 2006 @ 22:12:10 #270
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_44373592
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:57 schreef qu63 het volgende:
Weer een update op mijn weblog op 12-12-2006 om 16:57 met als onderwerp "Dinsdag"
hmz, klok loopt niet goed ofzo
It's Time To Shine
pi_44373929
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 21:41 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Ik ga aan de slag als desk researcher . Dingen uitpluizen enzo .
Ah, bureau onderzoeker. Ofwel onderzoeker van bureau's
pi_44373948
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 22:12 schreef qu63 het volgende:

[..]

We zitten op GMT + 1, niet GMT - 1. Detail verder
  dinsdag 12 december 2006 @ 22:22:38 #273
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44373986
* Alicey is slaapje doen
  dinsdag 12 december 2006 @ 22:31:33 #274
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_44374345
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 22:21 schreef Light het volgende:

[..]

We zitten op GMT + 1, niet GMT - 1. Detail verder
ik heb in mn php-script gewoon "date("d-m-Y \o\m H:i")" gezet
It's Time To Shine
  dinsdag 12 december 2006 @ 23:20:06 #275
66825 Reya
Fier Wallon
pi_44376398
Nederland weet zich weer eens succesvol op de kaart te zetten als de bananenrepubliek van Europa.
pi_44376450
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 22:31 schreef qu63 het volgende:

[..]

ik heb in mn php-script gewoon "date("d-m-Y \o\m H:i")" gezet
Dan moet de tijd op de server goed ingesteld worden (inclusief de tijdzone).
pi_44376459
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:20 schreef Reya het volgende:
Nederland weet zich weer eens succesvol op de kaart te zetten als de bananenrepubliek van Europa.
Wat heben we nu weer gedaan?
  dinsdag 12 december 2006 @ 23:59:34 #278
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44377545
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 22:12 schreef qu63 het volgende:
Ach welja, boeien, gaat om de inhoud
  dinsdag 12 december 2006 @ 23:59:50 #279
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44377557
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:22 schreef Light het volgende:
Wat heben we nu weer gedaan?
  woensdag 13 december 2006 @ 00:24:20 #280
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_44378322
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:59 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ach welja, boeien, gaat om de inhoud
precies!
It's Time To Shine
  woensdag 13 december 2006 @ 00:27:05 #281
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_44378398
net Blair Witch 2 gezien.. althans een stukje

best gare film

nu maar llapen
It's Time To Shine
  woensdag 13 december 2006 @ 00:42:00 #282
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44378857
quote:
Op woensdag 13 december 2006 00:27 schreef qu63 het volgende:
nu maar llapen
Lijkt me verstandig. Slapen is het beste medicijn
  woensdag 13 december 2006 @ 06:52:27 #283
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44381742
Vandaag weer klantjes pesten
pi_44381756
Goedemorgen livEliveD Veel plezier!
  woensdag 13 december 2006 @ 07:30:29 #285
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44381850
Goedemorgenmorgen
pi_44381860
goedemorgen Alicey
  woensdag 13 december 2006 @ 07:56:06 #287
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_44382013
hoi/doei/dag
It's Time To Shine
pi_44382070
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:59 schreef livEliveD het volgende:

[..]
Het zal wel te maken hebben met [upd] Motie van afkeuring tegen Verdonk . En daar mag het kabinet zichzelf op aankijken.
pi_44382175
Goedemorgen
  woensdag 13 december 2006 @ 08:26:29 #290
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44382258
quote:
Op woensdag 13 december 2006 08:06 schreef Light het volgende:

[..]

Het zal wel te maken hebben met [upd] Motie van afkeuring tegen Verdonk . En daar mag het kabinet zichzelf op aankijken.
Mjah ik verbaas me er ook over.. Stabiele politiek is het de laatste tijd niet. Aan de andere kant is het wel beter dan een soap-serie.
  Moderator woensdag 13 december 2006 @ 08:30:09 #291
8781 crew  Frutsel
pi_44382306
mogguh

Stabiel of instabiel...hopen dat het nu gaat lukken met de formatie.. en dat ze er met de CU wel uitkomen en dat de PVDA meeregeert en het CDA water bij de wijn doet om zo die SP eenmanspartij van Marijnissen buitenspel te gooien ^^
pi_44382343
doe maar gewoon nieuwe verkiezingen

goedemorgen
pi_44382358
We sturen het kabinet naar huis...ow, dat zit al thuis....doen we het lekker nog een keer
  woensdag 13 december 2006 @ 08:37:41 #294
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44382418
quote:
Op woensdag 13 december 2006 08:33 schreef miss_sly het volgende:
We sturen het kabinet naar huis...ow, dat zit al thuis....doen we het lekker nog een keer
Dat zal ze leren!
pi_44382486
Goedemorgen Qu, Light, Frutsel, het_Fokschaap en miss_Sly
  woensdag 13 december 2006 @ 08:47:44 #296
66825 Reya
Fier Wallon
pi_44382554
* Reya moei
* Reya geen zin meer
  woensdag 13 december 2006 @ 08:50:10 #297
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44382589
BAkje koffie Rey
pi_44382615
Morrie Reya
Je hebt je weekje niet erg geloof ik?
  Moderator woensdag 13 december 2006 @ 08:53:28 #299
8781 crew  Frutsel
pi_44382631
quote:
Op woensdag 13 december 2006 08:37 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat zal ze leren!
  woensdag 13 december 2006 @ 08:56:05 #300
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44382678
quote: