mjah...marktwerking hèquote:Op zondag 10 december 2006 23:50 schreef livEliveD het volgende:
Mwoah voor me gevoel kan veel een stuk goedkoper. Maar misschien zit ik ernaast![]()
Ja psies!quote:Op zondag 10 december 2006 23:53 schreef het_fokschaap het volgende:
zolang men betaald wat gevraagd wordt. en wat betreft zorg kan men vragen wat men wil, want men betaald het toch wel omdat het om levens kan gaan.
Gehakt is restafvalquote:Op zondag 10 december 2006 17:42 schreef livEliveD het volgende:
Als je maar niet denkt dat je ook maar iets van mijn gehaktstaaf te zien of te snoepen krijgt![]()
Van dat cholesterolverlagende spul zeker?quote:Op zondag 10 december 2006 17:56 schreef livEliveD het volgende:
Ik kan wel een pakje becel declareren, serieus![]()
![]()
Er zit vast genoeg bij wat ook al op een andere manier vergoed wordt. En daarbij, als ze nou eens meer operaties toelaten dan kunnen bijvoorbeeld de onderzoekskosten omlaag, omdat het meer gespreid kan worden.quote:Op zondag 10 december 2006 23:35 schreef miss_sly het volgende:
Overhead, ontzettend dure apparatuur die maar een aantal jaar bruikbaar is en dan reeds verouderd en dus vervangen moet worden, onderzoek, verpleging, medicijnen.
Om maar wat te noemen.
Pfft, jij wilt ook gewoon een hapje claimenquote:
Jupsquote:Van dat cholesterolverlagende spul zeker?
Heel cutequote:
Jah ik heb me bier, krantje en me sport nog! *burb*quote:liv, arme oude man....gaat het nog een beetje met je?
55 jaar...en jij hebt niet eens meer zwart-wit televisie meegemaaktquote:Op maandag 11 december 2006 07:50 schreef livEliveD het volgende:
Wat een leuke icoon
Vanacht is het analoge signaal van de televisie uit de lucht gehaald. Ik weet nog goed dat het geintroduceerd werd ruim 50 jaar terug. Ik zal het missen![]()
Bij mij gaat UPC dat eind deze week doen.quote:Op maandag 11 december 2006 07:50 schreef livEliveD het volgende:
Wat een leuke icoon
Vanacht is het analoge signaal van de televisie uit de lucht gehaald. Ik weet nog goed dat het geintroduceerd werd ruim 50 jaar terug. Ik zal het missen![]()
Kerstbeertjequote:Op maandag 11 december 2006 08:12 schreef miss_sly het volgende:
Schattig is mijn beertje nu he?
liv, arme oude man....gaat het nog een beetje met je?
Zeg knul, vroegah hadden wij 1 knop op de tv. Als je nu de jeugd hoort dan merk je dat ze ook niet meer weten hoe ze een dvd moeten kijken met al die knoppen.quote:Op maandag 11 december 2006 08:27 schreef het_fokschaap het volgende:
55 jaar...en jij hebt niet eens meer zwart-wit televisie meegemaakt
Als kraamverzorgster?quote:
Ow ja, speaking of kraamverzorgster: mijn zusje is kraamverzorgster en heeft voordat ze beviel van de eerste heel veel gelezen over bevallen enzo. Maar ook zij (toch ervaren genoeg en met voldoende kennis, zou je zeggen) was erg blij met de kraamverzorgster omdat ook zij toch onzeker was, veel vragen had en bij de medische kant graag goede hulp had.quote:
Wat zou ik moeten eisen? Ik ben niet zo van het onderhandelen.quote:Op maandag 11 december 2006 09:21 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
succes. eisenpakketje klaarliggen ?
auto v/d zaak. 13e maand. winstdelingquote:Op maandag 11 december 2006 09:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat zou ik moeten eisen? Ik ben niet zo van het onderhandelen.
Ik heb niet eens een rijbewijs.quote:Op maandag 11 december 2006 09:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
auto v/d zaak. 13e maand. winstdeling
hoog inzetten, dan kun je nog wat inleveren
Dat soort dingen krijg je daar wel als je in vaste dienst bent. Ik ga eerst via het uzb werken.quote:Op maandag 11 december 2006 09:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dan eis je maar dat ze dat ook betalen
o ja, en een aandelen- en optiepakket
Ziek aan't worden of gewoon je dag niet?quote:Op maandag 11 december 2006 10:02 schreef Reya het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik voel me alsof ik een nacht doorgezakt heb, maar dat is niet het geval, en bovendien heb ik me ook nog eens verslapen![]()
Je vergeet de 14de maand en geld terug als je niet je volledige leasetarief gebruiktquote:Op maandag 11 december 2006 09:24 schreef het_fokschaap het volgende:
auto v/d zaak. 13e maand. winstdeling
hoog inzetten, dan kun je nog wat inleveren
Kinkyquote:Op maandag 11 december 2006 09:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik moet er niet aan dénken, de godganse dag van die krijsende baby's om me heen.Ik word nog liever vuilnisvrouw.
Goh, hadden diegenen die het zaterdag hadden over een lijk toch gelijk.quote:Op maandag 11 december 2006 10:32 schreef Haushofer het volgende:
En het AD is vandaag op de Telegraaf-toer
Wat moet je verkopen? Hypotheken? Lijkt mij een hele leuke baan en tis goed verdienenquote:Op maandag 11 december 2006 10:58 schreef Isegrim het volgende:
Alweer thuis.Het ging best goed. De functie is wel een stuk verkoopgerichter dan ik dacht (met targets enzo), maar het klonk wel interessant allemaal. De manier van werken en omgaan met personeel staat me in elk geval zeker aan. We zullen zien. Ik hoor nog van het uzb over begindatum enzo.
Bankproducten, aan de zakelijke markt.quote:Op maandag 11 december 2006 11:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wat moet je verkopen? Hypotheken? Lijkt mij een hele leuke baan en tis goed verdienen![]()
Betekent dit dat je in principe bent aangenomen?quote:Op maandag 11 december 2006 10:58 schreef Isegrim het volgende:
Alweer thuis.Het ging best goed. De functie is wel een stuk verkoopgerichter dan ik dacht (met targets enzo), maar het klonk wel interessant allemaal. De manier van werken en omgaan met personeel staat me in elk geval zeker aan. We zullen zien. Ik hoor nog van het uzb over begindatum enzo.
Zoiets heeft een vriendin van me ook een tijdje gedaan bij ING, maar die vond het niets. Ze vond het ook heel leuk klinken, maar het viel heel erg tegen. Heel saaie en droge materie...ze heeft tijdens de proeftijd afscheid genomenquote:Op maandag 11 december 2006 11:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bankproducten, aan de zakelijke markt.Als je het goed doet, kun je inderdaad bonussen verdienen.
Volgens mij wel. Werkte jij niet in Berkel en Rodenrijs? Daar kom ik dan wrs. ook te werken namelijk.quote:Op maandag 11 december 2006 11:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Betekent dit dat je in principe bent aangenomen?
Ik heb wel het idee dat ING een totaal andere bedrijfscultuur heeft dan ABN AMRO. Dat scheelt misschien. Ik heb werkelijk geen idee of ik het leuk zal vinden. We zien wel.quote:Op maandag 11 december 2006 11:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zoiets heeft een vriendin van me ook een tijdje gedaan bij ING, maar die vond het niets. Ze vond het ook heel leuk klinken, maar het viel heel erg tegen. Heel saaie en droge materie...ze heeft tijdens de proeftijd afscheid genomen
Maar misschien vind jij het wel heel leuk
Klopt. Heb je ook een adres?quote:Op maandag 11 december 2006 11:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Werkte jij niet in Berkel en Rodenrijs? Daar kom ik dan wrs. ook te werken namelijk.
Vestiging zit op Westenwater, maar ik weet niet zeker of ik daar kom te werken dan, want ze hebben aparte kantoren voor de zakelijke markt.quote:
Westerwater is het winkelcentrum waar ik altijd mijn eten haal.quote:Op maandag 11 december 2006 11:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vestiging zit op Westenwater, maar ik weet niet zeker of ik daar kom te werken dan, want ze hebben aparte kantoren voor de zakelijke markt.
quote:Op maandag 11 december 2006 11:38 schreef Isegrim het volgende:
Nieuwe dienstregeling komt goed uit voor mij. Twee keer per uur zonder overstappen naar Leeuwarden.
Ik weet niet of ik dit jaar nog kerstkaarten ga versturen eik.. VOrig jaar ook niet gedan.quote:Op maandag 11 december 2006 11:40 schreef Sitethief het volgende:
Nu ik niet meer thuis woon ga ik lekker kerstkaartjes sturen,.
Als je er een wilt, PM je adres ; ).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |