Iederen man hoort verstand van techniek te hebben.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
O, kan ook, hoor. Ik heb er geen verstand van.
Cor Witsche is Pipo de Clown hè.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Cor? Ik spelde Richard uit, want het sloeg op hem, en niet op zijn broertje Rob.
[..]
Nou ja wat is 10 jaar, mijn vriendin is ruim 11 jaar jonger, dat voel je niet hoor.quote:Dat lijkt me wel ja.
[..]
In januari word ik 45, pre-middelbaar dus.quote:Ik heb het wel eens uitgerekend. Je bent 45, plusminus een, nietwaar?
Dat hoor je instinctief te wetenquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:55 schreef Monidique het volgende:
Niet van alle techniek. En het is iets waar ik nog nooit over nagedacht heb.
Daarom stelde jij het vragend, nietwaarquote:
Vreemd nieuws. Ik las ook iets over de verschuivingen bij de VVD, Kamp zou op vreemdelingenzaken komen, Verdonk op cultuur en jeugdcriminaliteitquote:Geen debat over mislukte gesprekken met SP
ANP
DEN HAAG - Ondanks de wens van GroenLinks en D66 houdt de Tweede Kamer geen debat met informateur Rein Jan Hoekstra over de mislukte gesprekken tussen CDA, PvdA en SP over de vorming van een nieuw kabinet.
De meeste partijen gaven aan er geen behoefte aan te hebben Hoekstra nu te storen in zijn verkenning naar een stabiele meerderheidscoalitie.
Maandag maakte de informateur bekend de gesprekken met CDA, PvdA en SP te staken, omdat CDA-leider Jan Peter Balkenende en SP-voorman Jan Marijnissen er geen heil in zagen te proberen hun inhoudelijke verschillen te overbruggen.
GroenLinks wil juist opheldering waarom er al zo snel geconcludeerd is dat CDA en SP niet samen in een kabinet zouden kunnen. PvdA en SP verzetten zich niet tegen een debat.
Jah, omdat het instinct geen ultieme zekerheid biedt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Daarom stelde jij het vragend, nietwaar?
Kwats, het rolletje doorspoelen doet ze ook.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:58 schreef sigme het volgende:
Rolletjes ja. Toestel doet niks anders dan licht door een lens laten.
Een strop om je op te knopen met de donkere dagen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:58 schreef sigme het volgende:
Ik heb zojuist m'n kerstpakket gekregen. Een onbreekbare, goedsnijdende strop. Is dat niet leuk voor de kerstdagen?
neequote:
Neem Sigme ook maar mee hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Cor Witsche is Pipo de Clown hè.
[..]
Nou ja wat is 10 jaar, mijn vriendin is ruim 11 jaar jonger, dat voel je niet hoor.. Als oudere dan.
[..]
In januari word ik 45, pre-middelbaar dus..
Okee weg nu, eerst de kleine zoeken.
Volgens mij kan dat ook helemaal niet daar GL dan een partij of de informateur ter verantwoording zou roepen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:03 schreef Aoristus het volgende:
Geen debat over mislukte gesprekken met SP
ANP
DEN HAAG - Ondanks de wens van GroenLinks en D66 houdt de Tweede Kamer geen debat met informateur Rein Jan Hoekstra over de mislukte gesprekken tussen CDA, PvdA en SP over de vorming van een nieuw kabinet.
Wehehequote:
Ik vind het eigenlijk, op een zieke, ironische wijze, wel grappig.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:05 schreef Autodidact het volgende:
Wat een passie voor "het leven" als het om foetussen gaat he. Stel je voor, dat we de reïncarnatie van Jezus aborteren.
Dat zou een mooi spaghettimonster opleveren denk ikquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:05 schreef Autodidact het volgende:
Wat een passie voor "het leven" als het om foetussen gaat he. Stel je voor, dat we de reïncarnatie van Jezus aborteren.
Ja, dat zou gaaf zijn.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:03 schreef Napalm het volgende:
[..]
Een strop om je op te knopen met de donkere dagen?
wel van hoog springen; het breken is sneller dan het stikkenquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Anderhalve meter metalen koord met lus. Ideaal!
In dat geval is het een bezig kereltje: http://nu.nl/news/914498/(...)jgen_stem_in_VN.htmlquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:09 schreef Monidique het volgende:
Of je zou de antichrist maar aborteren en dan blijft Jezus gewoon een werkloze uitkeringstrekker. Misschien is dat al het geval.
Joh, het is dun, sterk metaal, dat snijdt. Als je te hoog springt word je onthoofd (vandaar maar 1,5 m, denk ik). Voor het betere breekwerk moet je dikker soepel touw nemen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:10 schreef Napalm het volgende:
[..]
wel van hoog springen; het breken is sneller dan het stikken
dat is ook snelquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Joh, het is dun, sterk metaal, dat snijdt. Als je te hoog springt word je onthoofd (vandaar maar 1,5 m, denk ik). Voor het betere breekwerk moet je dikker soepel touw nemen.
Nee, gekkerd. Docent!quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tja, in mijn tijd waren er idd lui die 6 jaar deden over MAVO-3..
Maar goed, die waren net zo lang op school dan ik.
Abortus zorgt dus ook nog eens voor werkloosheidquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:09 schreef Monidique het volgende:
Of je zou de antichrist maar aborteren en dan blijft Jezus gewoon een werkloze uitkeringstrekker. Misschien is dat al het geval.
Harrie Christus heet 'ie nu toch.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:09 schreef Monidique het volgende:
De vraag of tegenstanders van abortus denken dat er einde komt aan abortussen als het bij wet verboden wordt blijven ze ook stug ontwijken.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Tering he, en hier reageert die drol gewoon niet op: Stop per direct abortus!!
Die vraag zal ik dan voor je beantwoorden. Als het verboden wordt en er worden geen (straf)maatregelen aan verbonden, dan zal het qua aantal niet veel verschillen. Het heeft dan ook enkel nut om het te verbieden en er een minst zo zware straf als voor moord met voorbedachte rade tegenover te stellen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:57 schreef Chewie het volgende:
[..]
De vraag of tegenstanders van abortus denken dat er einde komt aan abortussen als het bij wet verboden wordt blijven ze ook stug ontwijken.
Nee.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:57 schreef Chewie het volgende:
[..]
De vraag of tegenstanders van abortus denken dat er einde komt aan abortussen als het bij wet verboden wordt blijven ze ook stug ontwijken.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:12 schreef Aoristus het volgende:
[..]
In dat geval is het een bezig kereltje: http://nu.nl/news/914498/(...)jgen_stem_in_VN.html
Kan Goor en de zijnen eindelijk z'n ongenoegen spuien over de kleurtjes van het stoplicht, dat het lelijk vloekt bij de glans van de motorkap enzo. Het is namelijk een recht dat niet vaak genoeg herhaald kan worden, anders vergeten mensen het belang daarvan natuurlijk.
Het ultieme martelaarsschap..
ik denk dat mensen die hun kind laten aborteren voor een hazelip het niet hadden gedaan als het verboden was.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:57 schreef Chewie het volgende:
[..]
quote:
voor.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee.
Dezelfde vraag kan je namelijk ook stellen of er een eind aan moorden is gekomen sinds het bij wet verboden is. Antwoord: neen. Moord dus niet meer bestraffen? Wetgeving afschaffen?
quote:Vrij vliegverkeer EU en Marokko
Door onze correspondent
Brussel, 12 dec. De Europese Unie en Marokko hebben vanmiddag een luchtvaartverdrag gesloten. Daardoor wordt het voor Europese luchtvaartmaatschappijen makkelijker om op bestemmingen in Marokko te vliegen, en omgekeerd.
Het verdrag is een zogeheten open skies-overeenkomst. Dat houdt in dat luchtvaartmaatschappijen van elke luchthaven in de Europese Unie naar elke luchthaven in de Marokko mogen vliegen, en andersom. Het is voor het eerst dat de EU als blok zo’n overeenkomst sluit met een niet-Europees land. De EU onderhandelt momenteel ook met de VS over een dergelijk verdrag, maar die gesprekken verlopen moeizaam.
Het nieuwe luchtvaartverdrag treedt onmiddellijk in werking en vervangt bilaterale afspraken die er nu zijn tussen EU-landen en Marokko.
Europees Commissaris Jacques Barrot (Transport) verwacht dat het akkoord ervoor zal zorgen dat er meer wordt gevlogen op bestemmingen in Marokko. Het luchtverkeer tussen Marokko en de EU groeit nu al met ongeveer 10 procent per jaar. Barrot wil soortgelijke akkoorden sluiten met andere buurlanden van de Europese Unie. Er zijn al contacten gelegd met andere landen in het Middellandse Zeegebied en met Oekraïne.
„Dit akkoord opent nieuwe perspectieven voor Europese en Marokkaanse luchtvaartmaatschappijen”, zei Barrot. „De tekst is beter dan die van vroegere open skies-akkoorden.” Volgens Barrot zorgt het verdrag ervoor dat de administratieve handelingen voor maatschappijen tot een minimum worden beperkt. Ook staan er in het verdrag afspraken over het milieu.
De Ierse prijsvechter Ryanair moest eerder zijn plannen om vanaf de luchthavens van Frankfurt Hahn en Marseille naar Marokkaanse steden te vliegen uitstellen in afwachting van de ondertekening van het akkoord. De vluchten vanuit Marseille, waar Ryanair een basis heeft ingericht, stuitten op veel weerstand van Air France.
Dan ga je naar een dokter een ziekenhuis verderop en vertel je dat je een abortus wilt omdat je nog niet toe bent aan een kind. Dat is wel te doen. Een verbod lost dit soort problemen echt niet op.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:02 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
ik denk dat mensen die hun kind laten aborteren voor een hazelip het niet hadden gedaan als het verboden was.
heeft verbieden ooit iets opgelost?quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan ga je naar een dokter een ziekenhuis verderop en vertel je dat je een abortus wilt omdat je nog niet toe bent aan een kind. Dat is wel te doen. Een verbod lost dit soort problemen echt niet op.
Vrij weinig, het zorgt er vaker voor dat iets de criminele sector in wordt gedreven.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:15 schreef problematiQue het volgende:
[..]
heeft verbieden ooit iets opgelost?
dat ligt aan de regelgeving die je maakt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan ga je naar een dokter een ziekenhuis verderop en vertel je dat je een abortus wilt omdat je nog niet toe bent aan een kind. Dat is wel te doen. Een verbod lost dit soort problemen echt niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |