ik moet zeggen dat ik die, als ik in Zwolle ben, nog maar zelden zie. Kan me herinneren dat ik als kind daar altijd van die ingesnoerde propjes rond zag lopen. En ook in Staphorst zelf niet meer zo, en anders vrouwen op leeftijd. (kom er wel eens vanwege Safe Motors). Sterft uit. Hoorde ook dat je ze nog wel kunt bezichtigen in het Sophia ziekenhuis.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mooi is dat.
Staphorster vrouwen in klederdracht worden om een of andere reden ook altijd aangekeken.
Het sterft zeker uitquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:31 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik die, als ik in Zwolle ben, nog maar zelden zie. Kan me herinneren dat ik als kind daar altijd van die ingesnoerde propjes rond zag lopen. En ook in Staphorst zelf niet meer zo, en anders vrouwen op leeftijd. (kom er wel eens vanwege Safe Motors). Sterft uit. Hoorde ook dat je ze nog wel kunt bezichtigen in het Sophia ziekenhuis.![]()
Zou hij dat gebaseerd hebben op hetzelfde soort 'bewijs' wat Bush kreeg?quote:Irak`s nuclaire, biologische & chemische wapenprogramma`s. - Bill Clinton 16-12-98
Nederland 2, 21:10 uurquote:Elsbeth Etty, journaliste en bijzonder hoogleraar Literaire Kritiek aan de VU, is te gast. Onlangs sprak zij zich in haar NRC-column uit tegen eventuele regeringsdeelname van de ChristenUnie. Volgens Etty is deze partij ondemocratisch. Tevens vergelijkt zij de ChristenUnie met de Taliban, Hezbollah en de Ayatollahs in Iran. Andries Knevel vraagt Etty naar haar motivatie voor deze 'bashing' en bevraagt haar op haar pleidooi voor de afschaffing van het bijzonder onderwijs.
Ja best welquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:10 schreef Reya het volgende:
Het abortus-topic begint wel erg triest te worden.
Ha, de plaatjesbrigade is gearriveerd zie ik.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:10 schreef Reya het volgende:
Het abortus-topic begint wel erg triest te worden.
Nee, het is een beetje een herhaling van zetten en wat persoonlijke verwijten over en weer.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:32 schreef Chewie het volgende:
wat ik tot nu toe gelezen heb, zie ik weinig heil in nog meer delen in deze abortus reeks
Klopt maar bij deze kwestie gaat het wel een stuk sneller dan gewoonlijk op Polquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:43 schreef sigme het volgende:
De meeste discussies zijn herhalingen van zetten, en bekende stellingen.
Maar een reeks lijkt me ook overdreven.
Eigenlijk vind ik dat met de komst van Kirmizi en bouachaille wel weer wat interessante zijpaden zijn ingeslagen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:48 schreef Chewie het volgende:
[..]
Klopt maar bij deze kwestie gaat het wel een stuk sneller dan gewoonlijk op Pol![]()
O ja, zeker. En ik wil me nog even ergens inschrijven voor huurwoningen. Want het is zeg maar tijd om eens te vliegen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:22 schreef sigme het volgende:
Klinkt als een echt leven.
Nou ik had trek in kipnuggets, maar nu niet meer.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:24 schreef Reya het volgende:
Overigens is dat hele abortus een absoluut non-issue. Er worden jaarlijks volksstammen aan kuikentjes door de versnipperaar gehaald. Zuivere genocide, en dat nog wel op mijn kroost!![]()
Valt wel mee.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:23 schreef Aoristus het volgende:
het leven bruist, M
Benaming van generaties is redelijk diffuus.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
sorry ben van de generatie daarna![]()
de patatgeneratie of generation X
Held van het naoorlogse verzet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:46 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, en GroenLinks is ook liberaal en PJ ook. Duh...
Er is natuurlijk maar 1 de echte liberaal.
En die zitten bij de PvdA.
Wie was jij?quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:20 schreef Godslasteraar het volgende:
n.a.v een post van duke over een neger in een Fries dorp. Kan me herinneren dat ik een keer een eetcafé uitliep samen met een (donkere) Zuid Amerikaanse vriendin van mij.
Aan de bar zat zo'n jaren 60 relict, vrouw, ons aan te zwijmelen. Een blonde blanke man met een donkere vriendin, haar hoogste ideaal ofzo![]()
Patageneratie was toch van toepassing op Richard Witsche?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Benaming van generaties is redelijk diffuus.
Ik bedoel de babyboomgeneratie is redelijk logisch.
Maar daarna krijg je mijn generatie (1960-1970): ?
En direct daarna de nix/patatgeneratie, jouw generatie?
Joh, je moet sjunnie niet zoveel napraten dan zeg je minder domme dingen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Held van het naoorlogse verzet.
O ja. Associatie met Woede van Salman Rushdie. Vond ik wel een leuk boek.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:31 schreef Monidique het volgende:
Alice in Chains - Rotten Apple
Bedoel je nou Cor of Richard Witsche?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Patageneratie was toch van toepassing op Richard Witsche?
Van wanneer is die? Ergens tussen jou en mij in, denk ik.
Mooi he, de Nederlandse topzorgquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:22 schreef Silmarwen het volgende:
Ziekenhuizen staan stom.
Eerst krijg je het bericht dat je geopereerd moet worden, dan dat je nog 3 dagen in het ziekenhuis moet blijven na de operatie, dan dat de genezing nog 2 maanden hoort waarbij je het merendeel moet lopen of lggen, dan dat je meteen bloed moet prikken en donderdag naar de anesthesist toe moet en als laatste hoor je dat er een wachtlijst is en ze de operatie pas na januari ergens verwachten.
Van de eerste 2 /3 jaar over het algemeen nog wel zwart/wit.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:28 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, mijn jonge jeugdfoto's zijn zwartwit ja, bij jou wrs niet.
Dan hadden je ouders maar een beter fototoestel moeten kopen...quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:37 schreef Chewie het volgende:
[..]
Van de eerste 2 /3 jaar over het algemeen nog wel zwart/wit
Aha, dan scheel je niet heel veel met mij.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:37 schreef Chewie het volgende:
[..]
Van de eerste 2 /3 jaar over het algemeen nog wel zwart/wit
Cor? Ik spelde Richard uit, want het sloeg op hem, en niet op zijn broertje Rob.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bedoel je nou Cor of Richard Witsche?
Dat lijkt me wel jaquote:(Heb trouwens van familie van hen beide ooit een kamer gehuurd in Asd, die was eigenlijk een soort huisjesmelker toch).
Maar eh Richard is ergens van 69 denk ik. Zo'n beetje zo oud als mijn jongste broertje en dat is toch andere generatie dan ik. Zijn jeugdfoto's zijn niet zwartwit.
Jij bent een jaar ouder dan Stali en wrs toch net ook een andere generatie dan ik.
Ik heb het wel eens uitgerekend. Je bent 45, plusminus een, nietwaar?quote:Ik zit meer tussen (s)lucida, die 4 jaar ouder is dan ik, en (l)sjun, die 3 jaar jonger is dan ik in, zeg maar.
Volgens mij is niks of X ook generatie patat en die kwam na de generatie die net na de babyboom zat (mijn generatie). De generatie van de jaren 90 is dan weer een nieuwe generatie, de jongste generatie zeg maar, met een naam. (Moet wel op te zoeken zijn op Google ook, denk ik. Las er laatst iets over in NRC, ben alleen details vergeten).quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:38 schreef Silmarwen het volgende:
Volgens mij is 80/90 de patat generatie en 90/00 generatie X of niks, ligt aan de manier van kijken.
Ik geloof dat het weer tijd is voor je pilletjes tegen waandenkbeelden...quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:32 schreef Ryan3 het volgende:
Joh, je moet sjunnie niet zoveel napraten dan zeg je minder domme dingen.
gewoon andere rolletjes toch?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dan hadden je ouders maar een beter fototoestel moeten kopen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |