Ik vind het ook onzinnig.quote:Op maandag 11 december 2006 11:46 schreef Isegrim het volgende:
Ik doe niet aan kerstkaarten. Vind het een beetje onzinnig.
quote:Op maandag 11 december 2006 11:48 schreef livEliveD het volgende:
We hebben hier coole kerstkaarten:
Een KKK kerel die ‘I’m dreaming of a white christmas' zingt :’)
De ster die bij de psych op de bank ligt en klaagt over achtervolgingswaanzin door drie mannen.
De kerstman die asiel aanvraagt omdat de Noordpool smelt :’)
Weet eik niet. Ze staan bij de koffie-automaat waar ik natuuwk vaak te vinden ben.quote:
En hem dan zeker wel een verblijfsvergunning gevenquote:Op maandag 11 december 2006 11:48 schreef livEliveD het volgende:
De kerstman die asiel aanvraagt omdat de Noordpool smelt :’)
Hopen dat ik op tijd nieuwe plaatjes binnen hebquote:Op maandag 11 december 2006 07:45 schreef livEliveD het volgende:
Nog een paar daagje en dan plaatkes draaien![]()
Spannendquote:Op maandag 11 december 2006 15:45 schreef Geartsjuh het volgende:
Terug van sollicitatie.
Ging goed volgens mij. Er was alleen nog een andere kandidaat, dus ben benieuwd of ik het word..
quote:Op maandag 11 december 2006 16:54 schreef miss_sly het volgende:
soms zie ik het niet zitten dat ik deze administraties echt helemaal netjes op orde krijg
En telkens als ik denk dat het ergens op begint te lijken, zijn er weer wijzigingen, doen ze weer rare dingen en ben ik het overzicht weer kwijt
Ik heb ook een pesthekel aan mensen die gebruiken wat ik maak. Die maken ook altijd alles kapot.quote:Op maandag 11 december 2006 16:54 schreef miss_sly het volgende:
soms zie ik het niet zitten dat ik deze administraties echt helemaal netjes op orde krijg
En telkens als ik denk dat het ergens op begint te lijken, zijn er weer wijzigingen, doen ze weer rare dingen en ben ik het overzicht weer kwijt
Kun je nagaan hoe het zou zijn als jij er niet was geweestquote:Op maandag 11 december 2006 16:54 schreef miss_sly het volgende:
en dan wel om een kerstboom zeurenquote:Op maandag 11 december 2006 11:46 schreef Isegrim het volgende:
Ik doe niet aan kerstkaarten. Vind het een beetje onzinnig.
Ik denk het ook ja.. Je kunt niet eens even rustig telefoneren met iemand.quote:Op maandag 11 december 2006 19:47 schreef miss_sly het volgende:
Alicey het ramadan topic mag denk ik dicht
quote:Op maandag 11 december 2006 19:44 schreef Alicey het volgende:
Maar een douche, een kachel en irish coffee zijn warm.
Die combi ken ik niet. Ga ik eens proberen.quote:Op maandag 11 december 2006 20:13 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Chocomel met Berenburg doet het ook altijd goed.
In welke provincie heb je nu weer gecolliciteerd?quote:Op maandag 11 december 2006 15:45 schreef Geartsjuh het volgende:
Terug van sollicitatie.
Ging goed volgens mij. Er was alleen nog een andere kandidaat, dus ben benieuwd of ik het word..
Het brandalarm gaat af, en jij blijft rustig zitten?quote:Op maandag 11 december 2006 22:29 schreef qu63 het volgende:
leuk, gaat het brandalarm hier af
ben blij dat het nu gebeurt, en niet om half 5 ofzo!
jij bent ook al veel te ervaren, hebt al te veel gezienquote:Op maandag 11 december 2006 22:34 schreef -Trinity- het volgende:
Dan heb je een workshop met een make-up adviseuse en dan zit je haar stug te verbeteren.
Je woont toch in Amsterdam? Kun je daar niet gewoon een of andere neger van de straat plukken?quote:Op maandag 11 december 2006 22:37 schreef miss_sly het volgende:
Heb je toevallig een vriendin of kennis met een donkere huid?
Mja, theoretisch wel, maar ideaal is het niet natuurlijkquote:Op maandag 11 december 2006 22:45 schreef Light het volgende:
[..]
Je woont toch in Amsterdam? Kun je daar niet gewoon een of andere neger van de straat plukken?
ik was alweer terugquote:Op maandag 11 december 2006 22:33 schreef Light het volgende:
[..]
Het brandalarm gaat af, en jij blijft rustig zitten?
En waarom mag het brandalarm niet om een uur of 4 gaan?
Ah, ok. Zo'n automatisch alarm, meestal vals. En toch mag je er niet vanuit gaan dat het vals alarm is.quote:
Ik weet niet wat jij om vier uur 's middags doet, maar ik ben dan over het algemeen wakkerquote:omdat ik dan nog lekker aan het slapen ben
en het dan nog veel te vroeg is om nog wakker te blijven
Ach, dan heb je wel mensen die in de buurt zijnquote:Op maandag 11 december 2006 22:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mja, theoretisch wel, maar ideaal is het niet natuurlijk
's avonds natuurlijkquote:Op maandag 11 december 2006 23:17 schreef Light het volgende:
[..]
Ah, ok. Zo'n automatisch alarm, meestal vals. En toch mag je er niet vanuit gaan dat het vals alarm is.
[..]
Ik weet niet wat jij om vier uur 's middags doet, maar ik ben dan over het algemeen wakker
Obviouslyquote:Op maandag 11 december 2006 22:37 schreef miss_sly het volgende:
jij bent ook al veel te ervaren, hebt al te veel gezien
Pfoe, niet echt volgens mij. In mijn klas zitten er wel enkele maarja... Dat zijn niet mijn beste vriendinnen eigenlijk, en ècht donker zijn ze niet. Ik zal eens rondkijken voor je.quote:Heb je toevallig een vriendin of kennis met een donkere huid?
Uiteraard staat volgende week er nog inquote:En staat volgende week nog in je agenda?
Anders ik wel,quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:22 schreef Reya het volgende:
Jeej, ik heb twee mensen gekocht bij de moderator-veiling![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |