abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44625339
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:01 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dat is ook zo, de kogel komt van links...

Maar ik ben benieuwd wat de heer Wilders nu gaat doen, laat hij deze kerel (waar links het op gemunt heeft ) gewoon in de fractie zitten of kwakt ie hem eruit?
Natuurlijk niet echt best voor het imago van de partij om binnen 1 maand al iemand op straat te moeten zetten..
Dat is wel een lastig punt laat je hem zitten dan komt er nog meer rotzooi boven water (kan je op wachten) maar er nu al uittrappen is weer erg slecht voor het imago van je partij.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_44625500
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:02 schreef Pool het volgende:
Jammer dat PJO er niet is. Ik zal wel even in zijn naam reageren:
[..]
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_44625591
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:53 schreef du_ke het volgende:
realisme is niet wat dit type kiezers wil. Ze willen iemand die hard uithaalt naar hoofddoekjes en waar mogelijk moslims beledigd.
Dat kan wel zo zijn maar om Pastors dan van zulke uitspraken te beschuldigen gaat wat ver alhoewel ik daarbij moet zeggen dat ik z'n politieke standpunten op land niveau slechts ken van het kleine partijen debat. Over Wilders is geen discussie mogelijk nee
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_44625623
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:01 schreef venomsnake het volgende:
Natuurlijk niet echt best voor het imago van de partij om binnen 1 maand al iemand op straat te moeten zetten..
Nee maar een mishandelaar van zwangere vrouwen in je partij laten zitten is ook niet echt handig
pi_44625651
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:14 schreef FJD het volgende:

[..]

Dat kan wel zo zijn maar om Pastors dan van zulke uitspraken te beschuldigen gaat wat ver alhoewel ik daarbij moet zeggen dat ik z'n politieke standpunten op land niveau slechts ken van het kleine partijen debat. Over Wilders is geen discussie mogelijk nee
Klopt Pastors wist zich wat dat betreft een stuk minder goed te profileren. En liep daarom de groep die dat soort praat wil horen mis.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 21 december 2006 @ 13:17:39 #156
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_44625698
Ondanks dat ik ook vind dat hij absoluut niet in de kamer thuis hoort, oordelen mensen over aangiften die geen enkele keer hebben geleid tot vervolging, laat staan tot een veroordeling. In Nederland ben je gelukkig nog steeds onschuldig tot dat het tegendeel bewezen is.

Dion Graus
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
pi_44625748
Die Graus kan zich in ieder geval wel goed in leven in een moslimman.....

Tegen de tijd dat er nieuwe verkiezingen aankomen is dit overgewaaid en worden de underdogs van Wilders nog korter aan de ketting gelegd, om het zakie nog beter in het gareel te houden. 24/7 Discipline daar draait het allemaal om.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 21 december 2006 @ 13:23:45 #158
10710 gday
propria cures
pi_44625887
quote:
[..]

A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
  donderdag 21 december 2006 @ 13:30:50 #159
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_44626107
Toch mooi dat we nu al weer gelijk krijgen
pi_44626386
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:15 schreef du_ke het volgende:
Klopt Pastors wist zich wat dat betreft een stuk minder goed te profileren. En liep daarom de groep die dat soort praat wil horen mis.
Waarbij dit natuurlijk de omgekeerde volgorde is die je tegenwoordig steeds vaker ziet.

In plaats van de kiezer naar de partij te laten komen schuiven we de partij naar de plek met de meeste kiezers. Nee de partij moet rechtser worden, daar zijn meer kiezers
pi_44626414
Waarom is Graus nooit berecht voor zn wandaden??
pi_44627039
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:40 schreef TJDoornbos het volgende:
Waarom is Graus nooit berecht voor zn wandaden??
?

Er zijn al 2 topics over die man, dus hij is vast wel veroordeeld.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_44627045
quote:
[..]
pi_44627154
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:00 schreef JohnDope het volgende:

[..]

?

Er zijn al 2 topics over die man, dus hij is vast wel veroordeeld.
Ja hier maar bedoel bij de rechtbank slimmerd
pi_44627369
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:03 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ja hier maar bedoel bij de rechtbank slimmerd
Dan is het weer een ouderwets zwartmakertje.
pi_44627403
Ik wil gewoon weten waarom hij niet veroordeeld is door de rechtbank aan de hand van die diverse aangiftes
pi_44627431
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik wil gewoon weten waarom hij niet veroordeeld is door de rechtbank aan de hand van die diverse aangiftes
Omdat iedereen zomaar aangifte kan doen (tegenwoordig schijnt het al via het Web 2.0 te kunnen) , de rechter bepaalt of de verdachte dader is.

Het zou natuurlijk een beetje een mooie boel worden, als je afgerekend gaat worden op aangiftes. Sommige mensen weten niet eens dat er uberhaupt aangifte tegen hun gedaan is, die kunnen zich dus ook niet verweren.
pi_44627485
Wat ik ervan gelezen heb had die vent gewoon vast moeten zitten
pi_44628680
Dus nu trekt GW zijn conclusies:
Graus uit de partij zetten, want de partij kan zich nu niet meer positioneren als tegen vrouwen mishandeling.

OF hij neemt genoegen met minder zetels en houd dit sujet de hand boven het hoofd?

Wat vinden de GW stemmers hier van dit partij slopende trojaans paard, waardoor GW geen vijanden meer nodig heeft met zulke vriendjes?
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_44628876
Wat een figuur zeg, het brengt in ieder geval weer genoeg leven in de politiek.
pi_44628878
Nou ze weten het op het moment nog even niet:
quote:
Spoedberaad PVV over positie kamerlid Dion Graus

De Partij voor de Vrijheid van Geert Wilders is vanmiddag in spoedberaad bijeen. Het zou gaan over de posititie van het Heerlens kamerlid Dion Graus.

Het nieuwe kamerlid raakte in opspraak na diverse beschuldigingen van mishandeling en het niet betalen van rekeningen. Graus is daar echter nooit voor veroordeeld. Alle aanklachten tegen hem zijn geseponeerd. Niemand van de fractie is telefonisch bereikbaar. De woordvoerder van de Partij voor de Vrijheid laat weten vanmiddag mogelijk met een toelichting te komen.
Bron L1.

Fotoke van L1:
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 21 december 2006 @ 15:14:15 #172
42399 Deliverance
overwegend positief
  donderdag 21 december 2006 @ 15:15:17 #173
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_44629219
Hoeveel maanden wachtgeld kan hij nou te tegemoet zien voor dat maandje tweede kamer lidmaatschap?
lege ton
pi_44629251
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:15 schreef nonzz het volgende:
Hoeveel maanden wachtgeld kan hij nou te tegemoet zien voor dat maandje tweede kamer lidmaatschap?
Eentje naar ik meen.
pi_44629270
De PVV-fractie heeft kennis genomen van de berichtgeving in de Limburger met daarin opgenomen beschuldigingen tegen Dion Graus. Net zoals bij eerdere beschuldigingen tegen de heer Graus geuit in diezelfde Limburger en NRC Handelsblad zijn geen van de beschuldigingen bewezen. Er zouden een zestal aangiften tegen de heer Graus gedaan zijn die geen van allen hebben geleid tot vervolging laat staan een veroordeling. En in Nederland is niemand schuldig zolang het tegendeel niet is bewezen. Belangrijk is te vermelden dat eerdere beschuldigingen tegen de heer Graus geuit in het NRC Handelsblad en de Limburger niet bleken te kloppen.

De fractie vindt het van belang dat de heer Graus in de gelegenheid wordt gesteld op de nieuwe verwijten te reageren en deze te weerleggen. Hier zal hij de komende weken aan werken. De fractie zal hier nader over spreken. Maar voor de fractie staat vast dat zonder bewezen schuld niemand, strafrechtelijk of politiek, mag worden veroordeeld.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_44629277
wat een clown
ik vind dat ze trouwens ook moeten screenen op uiterlijk, dit kan mij toch niet vertegenwoordigen?
pi_44629288
Je neemt een pil van Dion en je gaat meteen vrouwen slaan.
  donderdag 21 december 2006 @ 15:18:31 #178
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_44629299
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:17 schreef -Jean- het volgende:

En in Nederland is niemand schuldig zolang het tegendeel niet is bewezen.
[..]
Maar voor de fractie staat vast dat zonder bewezen schuld niemand, strafrechtelijk of politiek, mag worden veroordeeld.
. Zou iemand dat even aan Wilders door willen geven?
  donderdag 21 december 2006 @ 15:19:12 #179
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_44629314
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:18 schreef pberends het volgende:
. . .
pi_44629344
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:18 schreef pberends het volgende:
pi_44629411
op de PVV site:
quote:
Een hart van goud. En dat hart klopt vooral voor dieren. Graus: "Dieren zijn pas echt de zwakkeren in de samenleving." Dus: dierenrechten in de grondwet en geen pardon voor dierenmishandelaars. Dion Graus is een bekende Limburger. De provincie kent hem als presentator op TV Limburg, waar zijn programma al jarenlang tot het meest bekeken programma's behoort. Eerder zat hij bij een farmaceutische onderneming. Graus wil het fatsoen terug in Nederland. Desnoods met harde hand. Graus komt in Den Haag ook op voor ouderen, door hem steeds betiteld als de motoren van de economie. Juist de mensen die Nederland door de crisis en de oorlog hebben gesleept moeten volop gesteund worden, zegt Graus. Dus zijn de praktijken van luierdagen, niet-werkende airco's en overbevolkte bejaardentehuizen hem een doorn in het oog.
Graus is PVV-woordvoerder Landbouw en van Welzijn en Sport. Hij is tweede woordvoerder Nederlands-Antilliaanse en Arubaanse Zaken.
Bron

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44629436
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:23 schreef venomsnake het volgende:
op de PVV site:
[..]

Bron

*proest*
pi_44629446
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:17 schreef Repeat het volgende:
wat een clown
ik vind dat ze trouwens ook moeten screenen op uiterlijk, dit kan mij toch niet vertegenwoordigen?

Een verbod op foute kapsels lijkt mij afdoende
pi_44629465
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:23 schreef venomsnake het volgende:
op de PVV site:
[..]

Bron

Allah Al Watan Al Malik
pi_44629593
Heeft iemand al de pot verwijt de ketel gezegd?

Moslims waren toch vrouwonvriendelijk?

Moest het ff kwijt, ook al is het 100x gezegd, sorry.
  donderdag 21 december 2006 @ 15:32:06 #186
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_44629645
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:16 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Eentje naar ik meen.
ow gelukkig.
lege ton
pi_44629701
Wat een heerlijke soap

ff een tvptje
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_44630920
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:33 schreef cultheld het volgende:
Dion Graus heeft minder scholing genoten dan een propedeuse-HBO'er. Ik begrijp niet waarom die dierenjosti door Wilders op de lijst is gezet: Is hij goed in koffie schenken of zo?
Antwoord PVV: Nee, hij is goed in vrouwen slaan .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44631295
quote:
Op zondag 10 december 2006 16:57 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

om het in de brand steken van een politieauto kan ik me eerlijk gezegd niet echt druk maken, die neiging heb ik ook wel eens gehad.

En sinds wanneer is een foutieve voorstelling van zaken een zonde in de Nederlandse politiek? Kijk, die Gaus heeft een nogal twijfelachtige carriere achter de rug, in die zin dat hij nou niet de indruk maakt capabel te zijn. Dat betekent dat hij ook in de 2e kamer snel door de mand zal vallen. Pech voor Wilders, had hij z'n kandidaten maar beter moeten scannen. Maar de focus op die uitspraak over het in de brand steken van een politieauto is niet vruchtbaar. Ik denk zelfs dat als men daar een punt van maakt, dat de PVV alleen maar ten goede zal komen.
Een bepaalde groep beschuldigen van iets wat ze niet hebben gedaan, puur om anderen op te zetten tegen deze groep is zeer kwalijk. Weet je wie dit ook deed? Adolf Hitler.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2006 16:26:40 ]
  donderdag 21 december 2006 @ 16:27:57 #190
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_44631354
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:26 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Een bepaalde groep beschuldigen van iets wat ze niet hebben gedaan, puur om anderen op te zetten tegen deze groep is zeer kwalijk. Weet je wie dit ook deed? Adolf Hitler.
Ik vroeg me al af wanneer de eerste Hitlervergelijking verscheen. .
pi_44631371
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:27 schreef freako het volgende:

[..]

Ik vroeg me al af wanneer de eerste Hitlervergelijking verscheen. .
Een paar minuten geleden dus. Ik vroeg me ook al af hoe lang het zou duren voordat ik zo'n reactie kreeg als die van jou. Nog korter dus.
  donderdag 21 december 2006 @ 16:29:39 #192
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_44631397
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:28 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Een paar minuten geleden dus. Ik vroeg me ook al af hoe lang het zou duren voordat ik zo'n reactie kreeg als die van jou. Nog korter dus.
Ja, ik ben scherp. .
  donderdag 21 december 2006 @ 16:31:43 #193
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_44631462
quote:
PVV wil dat Kamerlid Graus zich kan verdedigen

TWEEDE KAMER

DEN HAAG (ANP) - Tweede Kamerlid Dion Graus van de Partij voor de Vrijheid (PVV) werkt de komende weken aan een reactie op nieuwe beschuldigingen dat tegen hem aangiftes zijn gedaan van onder meer mishandeling, bedreiging en stalking.

Donderdag schreef dagblad De Limburger over een aangifte bij de politie dat Graus in 2002 zijn toen acht maanden zwangere vrouw zou hebben mishandeld.

Fractievoorzitter Geert Wilders van de PVV zei donderdag in een verklaring dat geen van de afgelopen weken in media geuite beschuldigingen zijn bewezen. Graus moet volgens hem de kans krijgen zich te verdedigen. ,,In Nederland is iemand onschuldig zolang het tegendeel niet is bewezen'', aldus Wilders.
V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_44631533
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:17 schreef -Jean- het volgende:
De PVV-fractie heeft kennis genomen van de berichtgeving in de Limburger met daarin opgenomen beschuldigingen tegen Dion Graus. Net zoals bij eerdere beschuldigingen tegen de heer Graus geuit in diezelfde Limburger en NRC Handelsblad zijn geen van de beschuldigingen bewezen. Er zouden een zestal aangiften tegen de heer Graus gedaan zijn die geen van allen hebben geleid tot vervolging laat staan een veroordeling. En in Nederland is niemand schuldig zolang het tegendeel niet is bewezen. Belangrijk is te vermelden dat eerdere beschuldigingen tegen de heer Graus geuit in het NRC Handelsblad en de Limburger niet bleken te kloppen.

De fractie vindt het van belang dat de heer Graus in de gelegenheid wordt gesteld op de nieuwe verwijten te reageren en deze te weerleggen. Hier zal hij de komende weken aan werken. De fractie zal hier nader over spreken. Maar voor de fractie staat vast dat zonder bewezen schuld niemand, strafrechtelijk of politiek, mag worden veroordeeld.
Ok, dus de heer Graus met z'n zes aangiftes die een zwangere vrouw het ziekenhuis in sloeg is onschuldig tot het tegendeel bewezen is, maar een gehele bevolkingsgroep is bij voorbaat schuldig bij de PVV. Toch apart...
pi_44631584
Hij heeft de schijn erg tegen. En Wilders moet dit gewoon niet willen voor zijn partij als hij maar enigzins geloofwaardig wil blijven. Ik denk dat dit uitloopt op LPF taferelen.
lollig
pi_44631609
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:31 schreef Verbal het volgende:

[..]

V.
Inderdaad, hij moet de zaak laten voorkomen en wanneer hij schuldig blijkt dan zal hij het veld moeten ruimen.

Maar er zijn er nog veel meer hoor die in de politiek zitten, die eigenlijk (al lang geleden) hadden moeten opstappen. Van sommige is het al bewezen en op sommige zal je een prive detective moeten zetten, maar als je ergens binnen een klub een beerput wilt opentrappen dan zal er uiteindelijk altijd wel 1 te vinden zijn.
pi_44631644
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:36 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Inderdaad, hij moet de zaak laten voorkomen en wanneer hij schuldig blijkt dan zal hij het veld moeten ruimen.

Maar er zijn er nog veel meer hoor die in de politiek zitten die eigenlijk het veld zouden moeten ruimen. Van sommige is het al bewezen en op sommige zal je een prive detective moeten zetten, maar als je ergens binnen een klub een beerput wilt opentrappen dan zal er uiteindelijk altijd wel 1 te vinden zijn.
Tsjah als Wilders zijn werk niet goed doet krijg je zulke zwervers in je fractie.
lollig
pi_44631677
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:37 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Tsjah als Wilders zijn werk niet goed doet krijg je zulke zwervers in je fractie.
Wilders kan je het niet kwalijk nemen, hij weet natuurlijk ook niet wie wel of niet zijn vrouw slaat.
pi_44631713
Het is natuurlijk mogelijk dat je een keer aangeklaagd bent zonder dat je iets hebt misdaan. De heer Graus is echter 6x aangeklaagd voor vergelijkbare vergrijpen (mishandeling), en waar rook is is meestal toch echt vuur...
  donderdag 21 december 2006 @ 16:40:01 #200
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_44631718
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:36 schreef JohnDope het volgende:

maar als je ergens binnen een klub een beerput wilt opentrappen dan zal er uiteindelijk altijd wel 1 te vinden zijn.
1 op de 9? Knap werk...
  donderdag 21 december 2006 @ 16:40:07 #201
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44631724
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:34 schreef Richardfun het volgende:
maar een gehele bevolkingsgroep is bij voorbaat schuldig bij de PVV.
Tuurlijk jongen...
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_44631810
Hey, kijk eens wie er niet meer gebanned is. En PJORourke, ik neem aan dat je dit ook geen probleem vindt? Een 8 maanden zwangere vrouw het ziekenhuis in tikken?

En ja, hij is niet veroordeeld. Dat is nou net de pest met iets als mishandeling, slachtoffers deinzen vaak terug/trekken hun verklaringen in uit angst. En dat kan ik me voorstellen, als je die kop van Graus ziet.
pi_44631877
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:38 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wilders kan je het niet kwalijk nemen, hij weet natuurlijk ook niet wie wel of niet zijn vrouw slaat.
Nou kom op zeg, je doet toch zeker wel een beeeeeetje onderzoek naar het verleden van iemand voordat je die in je partij naar binnen haalt?! Beetje naief om te denken: Goh het is een aardige kerel die me met z'n programma sympatiek in beeld heeft gebracht, laat ik 'm maar op de lijst zetten...
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_44631898
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:43 schreef Richardfun het volgende:
Hey, kijk eens wie er niet meer gebanned is. En PJORourke, ik neem aan dat je dit ook geen probleem vindt? Een 8 maanden zwangere vrouw het ziekenhuis in tikken?

En ja, hij is niet veroordeeld. Dat is nou net de pest met iets als mishandeling, slachtoffers deinzen vaak terug/trekken hun verklaringen in uit angst. En dat kan ik me voorstellen, als je die kop van Graus ziet.
En dus heeft hij het gedaan? Zal ik jou ook eens beschuldigen?
pi_44631912
Als ik ooit de politiek inga gaat er trouwens wel eerst een stylist door m'n lijst heen, niks raar haar in mijn partij
pi_44631923
Of 27 verschillende idiote brillen.
pi_44631958
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:45 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nou kom op zeg, je doet toch zeker wel een beeeeeetje onderzoek naar het verleden van iemand voordat je die in je partij naar binnen haalt?! Beetje naief om te denken: Goh het is een aardige kerel die me met z'n programma sympatiek in beeld heeft gebracht, laat ik 'm maar op de lijst zetten...
In principe is het eerlijk is eerlijk. Wilders valt bijvoorbeeld niet meer te verwijten dan de PvdA die Guusje ter horst dronken laat rond rijden etc.
Of die marokkaanse man binnen de PvdA die zijn marokkaanse vrouw in marokko dumpte. Zo kunnen we nog wel even door gaan.

Wilders moet doen, waar al die politici in Den Haag nog nooit het lef voor gehad hebben: Wilders moet die man dan en publique de laan uit sturen.
(wanneer die man schuldig is bevonden door rechter)
  donderdag 21 december 2006 @ 16:48:20 #208
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44631981
quote:
Dat is dus nog niet bewezen...
quote:
Pure zwartmakerij van jou dus, die laatste zin.
pi_44632007
Diederik, als iemand zes keer door verschillende mensen voor mishandeling word aangeklaagd noem ik dat een patroon. Ik zeg niet bij voorbaat dat hij schuldig is, maar onschuldig is hij ook zeker niet. Kom op nou, drie verschillende mensen hebben aangifte van die mishandeling gedaan, zijn die allemaal niet goed snik dan?

Graus is op z'n minst 'van discutabele reputatie' te noemen en zo iemand kun je beter arm dan rijk zijn als rechtse splinterpartij. Er is vrij weinig nodig om elk schrijntje geloofwaardigheid te verliezen door dit soort types.

En PJO, jij vind dus niet dat het verdacht is, al deze aanklachten? Waar rook is, is vuur en zo? Zeker als het een fikse hoeveelheid rook is.
  donderdag 21 december 2006 @ 16:52:05 #210
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44632101
quote:
Kan je nog lager zinken?
pi_44632112
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:49 schreef Richardfun het volgende:

En PJO, jij vind dus niet dat het verdacht is, al deze aanklachten? Waar rook is, is vuur en zo? Zeker als het een fikse hoeveelheid rook is.
Of een rookmachine
pi_44632147
PJO en JohnDope, als het hier om iemand van de SP/GL/PvdA was gegaan hadden jullie zeker niet zo terughoudend gereageerd, vrij hypocriet om deze man bij hoog en bij laag te blijven verdedigen alsof het een of andere wereldverbeteraar is.
pi_44632181
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:53 schreef Richardfun het volgende:
PJO en JohnDope, als het hier om iemand van de SP/GL/PvdA was gegaan hadden jullie zeker niet zo terughoudend gereageerd, vrij hypocriet om deze man bij hoog en bij laag te blijven verdedigen alsof het een of andere wereldverbeteraar is.
niet wat rond zwetsen. graag even inhoudelijk op mijn berichten in gaan aub.
pi_44632255
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:47 schreef JohnDope het volgende:

[..]

In principe is het eerlijk is eerlijk. Wilders valt bijvoorbeeld niet meer te verwijten dan de PvdA die Guusje ter horst dronken laat rond rijden etc.
Je verzuimt onderscheid te maken tussen dingen die in het verleden gebeurd zijn en die uitgezocht hadden kunnen worden en dingen die gebeuren terwijl iemand al lid is van een partij. In die zin is het dus appels met peren vergelijken en valt Wilders dus weldegelijk meer te verwijten.
  donderdag 21 december 2006 @ 16:56:53 #215
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44632268
quote:
maar onschuldig is hij ook zeker niet.
Weet je het nu beter dan het OM?
pi_44632288
quote:
Diederik, als iemand zes keer door verschillende mensen voor mishandeling word aangeklaagd noem ik dat een patroon.
Ik ook. Het kan echter bv ook wijzen op een hetze/wraakactie.
quote:
Ik zeg niet bij voorbaat dat hij schuldig is, maar onschuldig is hij ook zeker niet.
Oh nee? Je bent toch schuldig, óf niet?
quote:
Kom op nou, drie verschillende mensen hebben aangifte van die mishandeling gedaan, zijn die allemaal niet goed snik dan?
Heb je gezien uit welke hoek al die aangiftes komen? Inderdaad, steeds dezelfde...
quote:
Graus is op z'n minst 'van discutabele reputatie' te noemen en zo iemand kun je beter arm dan rijk zijn als rechtse splinterpartij. Er is vrij weinig nodig om elk schrijntje geloofwaardigheid te verliezen door dit soort types.
Natuurlijk is dit niet goed voor zijn reputatie, maar het is aan Wilders om te oordelen of hj dit erg vindt.
quote:
Dat is een walgelijke insteek, daar zijn al heel veel onschuldige mensen het slachtoffer van geworden.
pi_44632374
quote:
[b]Op donderdag 21 december 2006 16:57 schreef Diederik_Duck het volgende:

Heb je gezien uit welke hoek al die aangiftes komen? Inderdaad, steeds dezelfde...

Dat is een walgelijke insteek, daar zijn al heel veel onschuldige mensen het slachtoffer van geworden.
Ja, uit de hoek van zijn ex-partners. Wat wil je daar nu mee zeggen?
pi_44632429
Beantwoord me deze vraag dan maar: Zou je net zo vurig deze man z'n onschuld hier verdedigen als het iemand was van de SP/GL/Pvda...?
pi_44632452
Dat Graus zijn zwangere vrouw heeft mishandeld is een gerucht dat al een hele tijd de ronde doet. Het past in het beeld dat de man zelf al had afgegeven.
  donderdag 21 december 2006 @ 17:02:12 #220
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44632463
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:53 schreef Richardfun het volgende:
Dit is toch wel de wereld op z'n kop? Ik hanteer "innocent until proven guilty". Terwijl de PvdA Guusje ter Horst en Ama Carr, waarvan bewezen is dat ze fout zaten, gewoon laat zitten.
pi_44632468
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:01 schreef Richardfun het volgende:
Beantwoord me deze vraag dan maar: Zou je net zo vurig deze man z'n onschuld hier verdedigen als het iemand was van de SP/GL/Pvda...?
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:47 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Of die marokkaanse man binnen de PvdA die zijn marokkaanse vrouw in marokko dumpte. Zo kunnen we nog wel even door gaan.

Wilders moet doen, waar al die politici in Den Haag nog nooit het lef voor gehad hebben: Wilders moet die man dan en publique de laan uit sturen.
(wanneer die man schuldig is bevonden door rechter)
Een hetze tegen die man valt ook niet uit te sluiten, want groupies heeft die man ook meer dan ooit te voren (omdat hij in de media verschijnt).
pi_44632493
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:02 schreef JohnDope het volgende:

[..]

[..]
Je vergelijking raakt kant noch wal.
pi_44632544
quote:

Dat zal toch wat zijn, zeg, dat iedereen schuldig bevonden wordt, waar niet meer voor nodig is dan een beschuldiging .
  donderdag 21 december 2006 @ 17:06:47 #224
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_44632585
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dat Graus zijn zwangere vrouw heeft mishandeld is een gerucht dat al een hele tijd de ronde doet. Het past in het beeld dat de man zelf al had afgegeven.
Is dat bewijs? Het beeld dat de man zelf al had afgegeven?
  donderdag 21 december 2006 @ 17:07:13 #225
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_44632597
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:52 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Kan je nog lager zinken?
Ah, je bent er weer. Ik vond het zelf wel een sympathieke vorm van zaakwaarneming.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')