abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 december 2006 @ 22:50:08 #101
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44341869
quote:
Op maandag 11 december 2006 22:35 schreef en_door_slecht het volgende:
Maar die Graus wil graag Moslims afzeiken
Dat is toch pure speculatie?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_44341953
quote:
Op maandag 11 december 2006 22:50 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Zou het? Het lijkt me toch een belangrijke voorwaarde om voor een hoge plaats op de lijst van Wilders in aanmerking te komen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 11 december 2006 @ 22:56:13 #103
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44342107
quote:
Op maandag 11 december 2006 22:52 schreef du_ke het volgende:
Zou het? Het lijkt me toch een belangrijke voorwaarde om voor een hoge plaats op de lijst van Wilders in aanmerking te komen.
  maandag 11 december 2006 @ 22:58:58 #104
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_44342218
is het iemand al opgevallen dat die meneer Graus rode brilpootjes heeft? Nee zeker he?
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_44342313
quote:
Op maandag 11 december 2006 22:56 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Het is wel volkomen logisch .
pi_44342381
quote:
Op maandag 11 december 2006 22:58 schreef Aoristus het volgende:
is het iemand al opgevallen dat die meneer Graus rode brilpootjes heeft? Nee zeker he?
Jawel. .
  maandag 11 december 2006 @ 23:38:19 #107
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_44343643
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:15 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Het ligt niet alleen aan mij hoor.
ocherm, je lijkt iig wel op wilders, die rolt zich ook in de slachtofferrol

en, onderscheidmakend huilebalkje, tuig is tuig, of het nou marokkaans is, westers of desnoods een kudde inuiten, het zou allemaal wegmoeten, daar heb ik geen wilders en onderscheid voor nodig om dat te concluderen...
put
your
clothes
on!
  maandag 11 december 2006 @ 23:44:18 #108
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44343828
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:38 schreef Jerruh het volgende:
ocherm, je lijkt iig wel op wilders, die rolt zich ook in de slachtofferrol
Ik neem een deel van de schuld toch op me?
quote:
en, onderscheidmakend huilebalkje, tuig is tuig, of het nou marokkaans is, westers of desnoods een kudde inuiten, het zou allemaal wegmoeten, daar heb ik geen wilders en onderscheid voor nodig om dat te concluderen...
Tuig is inderdaad tuig. En moet gelijk gestraft worden. Maar als we het onderscheid niet meer maken, dan krijgen we binnen de kortste keren weer te horen dat er geen probleem met moslims is. Dan gaan alle koppen weer collectief op struisvogelstand.
  maandag 11 december 2006 @ 23:48:57 #109
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_44343959
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:44 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik neem een deel van de schuld toch op me?
[..]

Tuig is inderdaad tuig. En moet gelijk gestraft worden. Maar als we het onderscheid niet meer maken, dan krijgen we binnen de kortste keren weer te horen dat er geen probleem met moslims is. Dan gaan alle koppen weer collectief op struisvogelstand.
ja maar sorry als ik het zeg: telkens de schuld bij 1 groep leggen is daarvan weer het egenovergestelde en zal ook niet werken. de spanningen die nu aan het ontstaan zijn, deels ook door opruiiing, zijn ook nederland onwaardig. als je dan trots bent om nederlander te zijn dan is het toch ook mogelijk om daar van uit te gaan en op een andere zaak ernaar te kijken dan alleen maar als HET probleem dat ALLES beheerst... nu zie ik alleen maar een vicueuze cirkel....
put
your
clothes
on!
  maandag 11 december 2006 @ 23:56:04 #110
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44344192
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:48 schreef Jerruh het volgende:
ja maar sorry als ik het zeg: telkens de schuld bij 1 groep leggen is daarvan weer het egenovergestelde en zal ook niet werken.
Dat gebeurt ook niet, maar er ontstaat steeds heibel om bepaalde citaten. Nogmaals: niemand ontkent dat er autochtoon tuig is.
quote:
de spanningen die nu aan het ontstaan zijn, deels ook door opruiiing, zijn ook nederland onwaardig.
Wel nee, opruiing heeft er niks mee te maken. Nederland heeft jarenlang in een politiek-correct cocon gezeten en daar komen we nu uit. En dan komt er wat los. Er vallen toch geen doden? Gaat dus allemaal best netjes.
quote:
als je dan trots bent om nederlander te zijn dan is het toch ook mogelijk om daar van uit te gaan en op een andere zaak ernaar te kijken dan alleen maar als HET probleem dat ALLES beheerst... nu zie ik alleen maar een vicueuze cirkel....
Er is een vicueuze cirkel omdat links noch rechts zijn/haar zin krijgt. Niemand is dus tevreden over de moslimproblematiek en dus ettert het maar door. Trots heeft er verder weinig mee te maken.
  maandag 11 december 2006 @ 23:59:10 #111
10710 gday
propria cures
pi_44344300
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:56 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dat gebeurt ook niet, maar er ontstaat steeds heibel om bepaalde citaten. Nogmaals: niemand ontkent dat er autochtoon tuig is.
Het wordt misschien niet ontkend, maar vaak ook niet erkend.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_44345158
Dion Graus heeft minder scholing genoten dan een propedeuse-HBO'er. Ik begrijp niet waarom die dierenjosti door Wilders op de lijst is gezet: Is hij goed in koffie schenken of zo?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44345222
Wilders zelf had nog minder educatie
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:40:35 #114
10710 gday
propria cures
pi_44345310
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:36 schreef Xith het volgende:
Ik meende ergens ooit gelezen te hebben dat hij een hbo-studie had afgerond, maar ik kan dat niet meer terugvinden.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:40:36 #115
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44345311
quote:
Lincoln had ook niet veel hoor, Truman volgens mij ook niet. En kijk eens naar Wouter Bos: cum laude dit, cum laude dat maar handig is ie niet.

Kortom: educatie zegt niet zo veel over iemands politieke kwaliteiten.
pi_44345345
quote:
Wilders heeft een (particuliere) hbo-opleiding afgerond en enkele deelcertificaten rechten behaald . Die Graus heeft volgens mij nog niet eens een MBO niveau-4 afgerond. Het is niet voor niets dat hij zo geheimzinnig over zijn CV doet .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:43:03 #117
10710 gday
propria cures
pi_44345355
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:40 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Lincoln had ook niet veel hoor, Truman volgens mij ook niet. En kijk eens naar Wouter Bos: cum laude dit, cum laude dat maar handig is ie niet.

Kortom: educatie zegt niet zo veel over iemands politieke kwaliteiten.
Wat je zegt is wel erg subjectief hoor.
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:45:04 #118
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44345385
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:40 schreef gday het volgende:
Ik meende ergens ooit gelezen te hebben dat hij een hbo-studie had afgerond, maar ik kan dat niet meer terugvinden.
Dit vind ik:

type of school en plaats (hoger-)beroepsonderwijs
- opleiding Stichting Opleiding Sociale Verzekeringen te Amsterdam
pi_44345413
opleiding(en)
school en plaats lager onderwijs
- Chr. lagere school te Venlo

type of school en plaats middelbaar onderwijs
- m.a.v.o. St. Thomascollege te Venlo
- h.a.v.o. St. Thomascollege te Venlo

type of school en plaats (hoger-)beroepsonderwijs
- opleiding Stichting Opleiding Sociale Verzekeringen te Amsterdam

academische studie en universiteit
- rechtsgeleerdheid (deelcertificaten) Open Universiteit

overige opleidingen
- topkadertraining 1992
  dinsdag 12 december 2006 @ 10:03:16 #120
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_44349396
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:44 schreef PJORourke het volgende:
Wat lul jij nu in de omgekeerde wereld. Dat onderscheid maakt jouw held Graus dus juist niet! Hij schuift namelijk delicten in de schoenen van moslims, die in werkelijkheid gepleegd zijn door autochtoon tuig.

Ik denk dat je zelf in de struisvogelstand schiet, door te denken dat er geen problemen met autochtonen zijn.
  dinsdag 12 december 2006 @ 11:26:06 #121
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_44351312
quote:
Op zondag 10 december 2006 15:30 schreef PJORourke het volgende:
Moslims zijn geen ras.
Oh, dus dan mag het, altijd , én onbeperkt.
quote:
Dat van die politieauto's is onzin, maar dat er veel slechte wijken in Heerlen zijn met dit probleem staat buiten kijf. Kortom, Graus heeft het op een punt mis maar heeft voor de rest gewoon gelijk.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  dinsdag 12 december 2006 @ 14:32:49 #122
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44356972
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 10:03 schreef Pool het volgende:
Wat lul jij nu in de omgekeerde wereld. Dat onderscheid maakt jouw held Graus dus juist niet! Hij schuift namelijk delicten in de schoenen van moslims, die in werkelijkheid gepleegd zijn door autochtoon tuig.
Hij is mijn held niet. Integendeel. Maar hij zegt dat de problemen met allochtonen zoals je die in de Randstad kent, ook in Heerlen oprukken. Dat is gewoon waar. Ik heb al tien keer gezegd dat dat verhaal over die politiewagen nonsens is.
quote:
Ik denk dat je zelf in de struisvogelstand schiet, door te denken dat er geen problemen met autochtonen zijn.
Een paar posts geleden heb ik dit al ontkracht.
  dinsdag 12 december 2006 @ 14:33:25 #123
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44356993
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 11:26 schreef Yildiz het volgende:
Oh, dus dan mag het, altijd , én onbeperkt.
Nee, dan kan je het geen racisme noemen.
pi_44358804
Mijn indruk is na het lezen van dit topic dat Dion niet in Den Haag thuis hoort en zo bij de LPF zou passen!!
pi_44402610
Na dit alles gelezen te hebben lijkt Dion inderdaad niet thuis te horen in Den Haag. Die vent heeft zich omhoog gelogen en gezogen... zo kan Katja Schuurman het ook.
pi_44438854
quote:
Op maandag 11 december 2006 22:50 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Gezien zijn opmerking over die politieauto's is dat alles behalve speculatie. .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_44438927
quote:
Op donderdag 14 december 2006 21:32 schreef Panick het volgende:

[..]

Gezien zijn opmerking over die politieauto's is dat alles behalve speculatie. .
Laat maar joh. .
I´m back.
  vrijdag 15 december 2006 @ 09:30:43 #129
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_44448278
quote:
Op woensdag 13 december 2006 19:53 schreef Ludacriss het volgende:
Na dit alles gelezen te hebben lijkt Dion inderdaad niet thuis te horen in Den Haag. Die vent heeft zich omhoog gelogen en gezogen... zo kan Katja Schuurman het ook.
Dat lijkt me wel duidelijk. Triest dat deze man als volksvertegenwoordiger in de kamer zit.
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
pi_44453516
Ik moet altijd erg aan hem denken als ik die Graus zie.
Helpt waar hij kan!
pi_44454825
Men heeft Graus trouwens helemaal niet eens nodig om die partij belachelijk te maken, iedereen die Wilders gisteren van leer heeft zien trekken in de Tweede Kamer heeft kunnen zien dat dit heerschap een onbeschofte schreeuwlelijk is die zelfs de meest basale omgangsvormen van beschaafde mensen weigert in acht te nemen, en liever kiest voor het zeer smerig en persoonlijk beledigen van bepaalde personen (Rutte in dit geval). Ik ben geenszins fan van de VVD of Rutte, maar wat Wilders gisteren allemaal riep was echt te gek voor woorden.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_44455479
Als een soort Berlusconi stond ie daar...
pi_44455703
Maar dan zonder al het geld
  zaterdag 16 december 2006 @ 10:35:30 #134
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_44477719
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 13:20 schreef Richardfun het volgende:
Men heeft Graus trouwens helemaal niet eens nodig om die partij belachelijk te maken, iedereen die Wilders gisteren van leer heeft zien trekken in de Tweede Kamer heeft kunnen zien dat dit heerschap een onbeschofte schreeuwlelijk is die zelfs de meest basale omgangsvormen van beschaafde mensen weigert in acht te nemen, en liever kiest voor het zeer smerig en persoonlijk beledigen van bepaalde personen (Rutte in dit geval). Ik ben geenszins fan van de VVD of Rutte, maar wat Wilders gisteren allemaal riep was echt te gek voor woorden.
Toch is juist dit wat een deel van zijn kiezers in hem aanspreekt.
Giallo e nero č il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_44478345
Nou ja, dan weet je dus ook wat een groot deel van de Wilders stemmers voor kiezers zijn...
  donderdag 21 december 2006 @ 02:13:16 #136
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_44617978
quote:
Op maandag 11 december 2006 22:24 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Waarom moet hij dat? Over autochtoon tuig is totaal geen controverse, iedereen vind (behalve GL dan) dat dat aangepakt moet worden.
Waarom onderscheid maken in allochtoon en autochtoon tuig? Tuig is tuig lijkt me.
lege ton
pi_44620184
quote:
'Kamerlid tuigt zwangere vrouw af'

Gepubliceerd op 21 december 2006, 09:17

Tweede Kamerlid Dion Graus van de Partij voor de Vrijheid (PVV) heeft in oktober 2002 zijn toen al acht maanden zwangere vrouw zodanig mishandeld dat zij in het ziekenhuis moest worden opgenomen.

Dit staat in een aangifte bij de politie tegen Graus, die deze krant heeft ingezien. Artsen die de toenmalige vrouw van het Kamerlid begeleidden, spraken van een „zeer bedreigende situatie.” In elk geval zijn tegen Graus zes aangiftes gedaan van zaken als mishandeling, bedreiging en stalking. Het betreft twee aangiftes van de ex-vrouw van het huidige Kamerlid, één van zijn voormalig schoonvader en één van een vriendin van zijn ex. De twee overige aangiftes werden gedaan door een vrouw waarmee Graus een buitenechtelijke relatie had en door haar collega die hij zou hebben gestalkt. Volgens de verklaringen is ook sprake van enkele doodsbedreigingen. Zo zou Graus gedreigd hebben de keel van zijn voormalig schoonvader door te snijden en diens huis in brand te steken. In de aangifte die de hoogzwangere vrouw tegen Graus heeft ingediend, staat dat het Kamerlid diverse keren geprobeerd heeft de keel van de vrouw dicht te knijpen. Ook zou hij met zijn hand de mond en de neus van de vrouw hebben dichtgedrukt, waardoor zij geen lucht kreeg. Tevens zou hij haar in de buik hebben ‘geduwd’.
http://www.ld.nl/nieuws/limburg/article1285933.ece
Dat soort acties passen wel bij de extremistische standpunten van zijn partijtje. Eerst zijn zijn vrouwen/collega's aan de beurt, en nu moeten schijnbaar ook de moslims/allochtonen eraan geloven...
pi_44622574
quote:
Op donderdag 21 december 2006 09:29 schreef knowall het volgende:

[..]

Dat soort acties passen wel bij de extremistische standpunten van zijn partijtje. Eerst zijn zijn vrouwen/collega's aan de beurt, en nu moeten schijnbaar ook de moslims/allochtonen eraan geloven...
Erg typerend voor de Wilders aanhang
Allah Al Watan Al Malik
pi_44624620
Nee Geert, je maakt in ieder geval niet de fouten van de LPF. Zo komt mijn voorgevoel over de kwaliteit van de lijst langzaam uit. Toch beter EenNL kunnen hebben maar het volk denkt niet na en maakt een fout blijkbaar graag twee keer.

Dion Graus beschuldigd van mishandeling ex-vrouw

Uitgegeven: 21 december 2006 11:29
Laatst gewijzigd: 21 december 2006 11:32

AMSTERDAM - Dion Graus, Tweede Kamerlid van de Partij voor de Vrijheid (PVV) heeft in 2002 zijn toen hoogzwangere vrouw mishandeld. Zo meldt het Limburgs Dagblad donderdag. De krant zou een aangifte tegen Graus hebben ingezien.

De mishandeling zou dusdanig ernstig zijn dat de vrouw in het ziekenhuis was opgenomen. Artsen die de toenmalige vrouw van het Kamerlid begeleidden, spraken van een "zeer bedreigende situatie". Het was niet de eerste aangifte die tegen Graus is gedaan. ");

Er zijn volgens het Limburgs Dagblad zes aangiftes gedaan van zaken als mishandeling, bedreiging en stalking.

Doodsbedreigingen

De aangiftes zijn gedaan door zijn ex-vrouw, voormalig schoonvader, een vriendin van zijn ex, een collega en een vrouw waarmee Graus een buitenechtelijke relatie heeft gehad. In enkele van de verklaringen wordt zelfs sproken over doodsbedreigingen.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_44624676
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:37 schreef -Jean- het volgende:
Nee Geert, je maakt in ieder geval niet de fouten van de LPF. Zo komt mijn voorgevoel over de kwaliteit van de lijst langzaam uit. Toch beter EenNL kunnen hebben maar het volk denkt niet na en maakt een fout blijkbaar graag twee keer.
Tja Pastors heeft zich minder goed kunnen profileren als de grote buitenlandershater .
pi_44624758
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:39 schreef du_ke het volgende:
Tja Pastors heeft zich minder goed kunnen profileren als de grote buitenlandershater .
In het kleine partijen debat was hij anders verdomd realistisch. Anders dan Wilders iig.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_44624818
Het is toch wel ernstig als je er over nadenkt haha. Als er een iemand hard wil optreden tegen mishandeling en dergelijke en beloningen wil uitleveren als oma'tjes worden overvallen maar worden gered is het Wilders. En dan heeft hij dit tuig in zijn eigen partij.

Je kan linkse mensen niet meer kwalijk nemen dat ze hier hard om lachen.

Verschil met Pastors was dat hij mensen op zijn lijst had die al wat hadden gedaan. Dit is toch echt diep treurig. Het was te verwachten maar dit is echt een halve zool.
pi_44625005
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:42 schreef FJD het volgende:

[..]

In het kleine partijen debat was hij anders verdomd realistisch. Anders dan Wilders iig.
realisme is niet wat dit type kiezers wil. Ze willen iemand die hard uithaalt naar hoofddoekjes en waar mogelijk moslims beledigd.
pi_44625009
Meneer Graus komt opvallend vaak in het nieuws..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44625097
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:53 schreef venomsnake het volgende:
Meneer Graus komt opvallend vaak in het nieuws..
Linkse media.
pi_44625128
Bart Jan Spruyt was ook o.a. weggegaan omdat hij niet blij was dat hij bij de sollicitatieprocedure werd betrokken. Terecht dus
pi_44625236
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

Linkse media.
Dat is ook zo, de kogel komt van links...

Maar ik ben benieuwd wat de heer Wilders nu gaat doen, laat hij deze kerel (waar links het op gemunt heeft ) gewoon in de fractie zitten of kwakt ie hem eruit?
Natuurlijk niet echt best voor het imago van de partij om binnen 1 maand al iemand op straat te moeten zetten..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44625238
Ik snap echt niet dat Wilders deze kerel nog niet gewipt heeft...
  donderdag 21 december 2006 @ 13:02:34 #149
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_44625267
Jammer dat PJO er niet is. Ik zal wel even in zijn naam reageren:
quote:
Op donderdag 21 december 2006 zou PJORourke het volgende geschreven hebben:
Het is niet goed dat Graus een hoogzwangere vrouw mishandelt, maar inhoudelijk heeft hij natuurlijk wel gelijk. Er loopt in Heerlen en de rest van Nederland nu eenmaal allochtoon tuig rond dat problemen veroorzaakt. Dit tuig mag best een keer mishandeld worden. Graus heeft in dit geval misschien de verkeerde mishandeld, maar hij heeft wel gelijk dat hij de problemen een keer probeert aan te pakken.
pi_44625328
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:02 schreef Pool het volgende:
[..]
pi_44625339
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:01 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dat is ook zo, de kogel komt van links...

Maar ik ben benieuwd wat de heer Wilders nu gaat doen, laat hij deze kerel (waar links het op gemunt heeft ) gewoon in de fractie zitten of kwakt ie hem eruit?
Natuurlijk niet echt best voor het imago van de partij om binnen 1 maand al iemand op straat te moeten zetten..
Dat is wel een lastig punt laat je hem zitten dan komt er nog meer rotzooi boven water (kan je op wachten) maar er nu al uittrappen is weer erg slecht voor het imago van je partij.
pi_44625500
quote:
[..]
pi_44625591
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:53 schreef du_ke het volgende:
realisme is niet wat dit type kiezers wil. Ze willen iemand die hard uithaalt naar hoofddoekjes en waar mogelijk moslims beledigd.
Dat kan wel zo zijn maar om Pastors dan van zulke uitspraken te beschuldigen gaat wat ver alhoewel ik daarbij moet zeggen dat ik z'n politieke standpunten op land niveau slechts ken van het kleine partijen debat. Over Wilders is geen discussie mogelijk nee
pi_44625623
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:01 schreef venomsnake het volgende:
Nee maar een mishandelaar van zwangere vrouwen in je partij laten zitten is ook niet echt handig
pi_44625651
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:14 schreef FJD het volgende:

[..]

Dat kan wel zo zijn maar om Pastors dan van zulke uitspraken te beschuldigen gaat wat ver alhoewel ik daarbij moet zeggen dat ik z'n politieke standpunten op land niveau slechts ken van het kleine partijen debat. Over Wilders is geen discussie mogelijk nee
Klopt Pastors wist zich wat dat betreft een stuk minder goed te profileren. En liep daarom de groep die dat soort praat wil horen mis.
  donderdag 21 december 2006 @ 13:17:39 #156
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_44625698
Ondanks dat ik ook vind dat hij absoluut niet in de kamer thuis hoort, oordelen mensen over aangiften die geen enkele keer hebben geleid tot vervolging, laat staan tot een veroordeling. In Nederland ben je gelukkig nog steeds onschuldig tot dat het tegendeel bewezen is.

Dion Graus
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
pi_44625748
Die Graus kan zich in ieder geval wel goed in leven in een moslimman.....

Tegen de tijd dat er nieuwe verkiezingen aankomen is dit overgewaaid en worden de underdogs van Wilders nog korter aan de ketting gelegd, om het zakie nog beter in het gareel te houden. 24/7 Discipline daar draait het allemaal om.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 21 december 2006 @ 13:23:45 #158
10710 gday
propria cures
pi_44625887
quote:
[..]

donderdag 21 december 2006 @ 13:30:50 #159
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_44626107
Toch mooi dat we nu al weer gelijk krijgen
pi_44626386
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:15 schreef du_ke het volgende:
Klopt Pastors wist zich wat dat betreft een stuk minder goed te profileren. En liep daarom de groep die dat soort praat wil horen mis.
Waarbij dit natuurlijk de omgekeerde volgorde is die je tegenwoordig steeds vaker ziet.

In plaats van de kiezer naar de partij te laten komen schuiven we de partij naar de plek met de meeste kiezers. Nee de partij moet rechtser worden, daar zijn meer kiezers
pi_44626414
Waarom is Graus nooit berecht voor zn wandaden??
pi_44627039
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:40 schreef TJDoornbos het volgende:
Waarom is Graus nooit berecht voor zn wandaden??
?

Er zijn al 2 topics over die man, dus hij is vast wel veroordeeld.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_44627045
quote:
[..]
pi_44627154
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:00 schreef JohnDope het volgende:

[..]

?

Er zijn al 2 topics over die man, dus hij is vast wel veroordeeld.
Ja hier maar bedoel bij de rechtbank slimmerd
pi_44627369
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:03 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ja hier maar bedoel bij de rechtbank slimmerd
Dan is het weer een ouderwets zwartmakertje.
pi_44627403
Ik wil gewoon weten waarom hij niet veroordeeld is door de rechtbank aan de hand van die diverse aangiftes
pi_44627431
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik wil gewoon weten waarom hij niet veroordeeld is door de rechtbank aan de hand van die diverse aangiftes
Omdat iedereen zomaar aangifte kan doen (tegenwoordig schijnt het al via het Web 2.0 te kunnen) , de rechter bepaalt of de verdachte dader is.

Het zou natuurlijk een beetje een mooie boel worden, als je afgerekend gaat worden op aangiftes. Sommige mensen weten niet eens dat er uberhaupt aangifte tegen hun gedaan is, die kunnen zich dus ook niet verweren.
pi_44627485
Wat ik ervan gelezen heb had die vent gewoon vast moeten zitten
pi_44628680
Dus nu trekt GW zijn conclusies:
Graus uit de partij zetten, want de partij kan zich nu niet meer positioneren als tegen vrouwen mishandeling.

OF hij neemt genoegen met minder zetels en houd dit sujet de hand boven het hoofd?

Wat vinden de GW stemmers hier van dit partij slopende trojaans paard, waardoor GW geen vijanden meer nodig heeft met zulke vriendjes?
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_44628876
Wat een figuur zeg, het brengt in ieder geval weer genoeg leven in de politiek.
pi_44628878
Nou ze weten het op het moment nog even niet:
quote:
Spoedberaad PVV over positie kamerlid Dion Graus

De Partij voor de Vrijheid van Geert Wilders is vanmiddag in spoedberaad bijeen. Het zou gaan over de posititie van het Heerlens kamerlid Dion Graus.

Het nieuwe kamerlid raakte in opspraak na diverse beschuldigingen van mishandeling en het niet betalen van rekeningen. Graus is daar echter nooit voor veroordeeld. Alle aanklachten tegen hem zijn geseponeerd. Niemand van de fractie is telefonisch bereikbaar. De woordvoerder van de Partij voor de Vrijheid laat weten vanmiddag mogelijk met een toelichting te komen.
Bron L1.

Fotoke van L1:
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 21 december 2006 @ 15:14:15 #172
42399 Deliverance
overwegend positief
  donderdag 21 december 2006 @ 15:15:17 #173
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_44629219
Hoeveel maanden wachtgeld kan hij nou te tegemoet zien voor dat maandje tweede kamer lidmaatschap?
lege ton
pi_44629251
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:15 schreef nonzz het volgende:
Hoeveel maanden wachtgeld kan hij nou te tegemoet zien voor dat maandje tweede kamer lidmaatschap?
Eentje naar ik meen.
pi_44629270
De PVV-fractie heeft kennis genomen van de berichtgeving in de Limburger met daarin opgenomen beschuldigingen tegen Dion Graus. Net zoals bij eerdere beschuldigingen tegen de heer Graus geuit in diezelfde Limburger en NRC Handelsblad zijn geen van de beschuldigingen bewezen. Er zouden een zestal aangiften tegen de heer Graus gedaan zijn die geen van allen hebben geleid tot vervolging laat staan een veroordeling. En in Nederland is niemand schuldig zolang het tegendeel niet is bewezen. Belangrijk is te vermelden dat eerdere beschuldigingen tegen de heer Graus geuit in het NRC Handelsblad en de Limburger niet bleken te kloppen.

De fractie vindt het van belang dat de heer Graus in de gelegenheid wordt gesteld op de nieuwe verwijten te reageren en deze te weerleggen. Hier zal hij de komende weken aan werken. De fractie zal hier nader over spreken. Maar voor de fractie staat vast dat zonder bewezen schuld niemand, strafrechtelijk of politiek, mag worden veroordeeld.
pi_44629277
wat een clown
ik vind dat ze trouwens ook moeten screenen op uiterlijk, dit kan mij toch niet vertegenwoordigen?
pi_44629288
Je neemt een pil van Dion en je gaat meteen vrouwen slaan.
  donderdag 21 december 2006 @ 15:18:31 #178
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_44629299
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:17 schreef -Jean- het volgende:

En in Nederland is niemand schuldig zolang het tegendeel niet is bewezen.
[..]
Maar voor de fractie staat vast dat zonder bewezen schuld niemand, strafrechtelijk of politiek, mag worden veroordeeld.
. Zou iemand dat even aan Wilders door willen geven?
  donderdag 21 december 2006 @ 15:19:12 #179
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_44629314
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:18 schreef pberends het volgende:
. . .
pi_44629344
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:18 schreef pberends het volgende:
pi_44629411
op de PVV site:
quote:
Een hart van goud. En dat hart klopt vooral voor dieren. Graus: "Dieren zijn pas echt de zwakkeren in de samenleving." Dus: dierenrechten in de grondwet en geen pardon voor dierenmishandelaars. Dion Graus is een bekende Limburger. De provincie kent hem als presentator op TV Limburg, waar zijn programma al jarenlang tot het meest bekeken programma's behoort. Eerder zat hij bij een farmaceutische onderneming. Graus wil het fatsoen terug in Nederland. Desnoods met harde hand. Graus komt in Den Haag ook op voor ouderen, door hem steeds betiteld als de motoren van de economie. Juist de mensen die Nederland door de crisis en de oorlog hebben gesleept moeten volop gesteund worden, zegt Graus. Dus zijn de praktijken van luierdagen, niet-werkende airco's en overbevolkte bejaardentehuizen hem een doorn in het oog.
Graus is PVV-woordvoerder Landbouw en van Welzijn en Sport. Hij is tweede woordvoerder Nederlands-Antilliaanse en Arubaanse Zaken.
Bron

pi_44629436
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:23 schreef venomsnake het volgende:
op de PVV site:
[..]

Bron

*proest*
pi_44629446
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:17 schreef Repeat het volgende:
wat een clown
ik vind dat ze trouwens ook moeten screenen op uiterlijk, dit kan mij toch niet vertegenwoordigen?

Een verbod op foute kapsels lijkt mij afdoende
pi_44629465
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:23 schreef venomsnake het volgende:
op de PVV site:
[..]

Bron

Allah Al Watan Al Malik
pi_44629593
Heeft iemand al de pot verwijt de ketel gezegd?

Moslims waren toch vrouwonvriendelijk?

Moest het ff kwijt, ook al is het 100x gezegd, sorry.
  donderdag 21 december 2006 @ 15:32:06 #186
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_44629645
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:16 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Eentje naar ik meen.
ow gelukkig.
lege ton
pi_44629701
Wat een heerlijke soap

ff een tvptje
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_44630920
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:33 schreef cultheld het volgende:
Dion Graus heeft minder scholing genoten dan een propedeuse-HBO'er. Ik begrijp niet waarom die dierenjosti door Wilders op de lijst is gezet: Is hij goed in koffie schenken of zo?
Antwoord PVV: Nee, hij is goed in vrouwen slaan .
pi_44631295
quote:
Op zondag 10 december 2006 16:57 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

om het in de brand steken van een politieauto kan ik me eerlijk gezegd niet echt druk maken, die neiging heb ik ook wel eens gehad.

En sinds wanneer is een foutieve voorstelling van zaken een zonde in de Nederlandse politiek? Kijk, die Gaus heeft een nogal twijfelachtige carriere achter de rug, in die zin dat hij nou niet de indruk maakt capabel te zijn. Dat betekent dat hij ook in de 2e kamer snel door de mand zal vallen. Pech voor Wilders, had hij z'n kandidaten maar beter moeten scannen. Maar de focus op die uitspraak over het in de brand steken van een politieauto is niet vruchtbaar. Ik denk zelfs dat als men daar een punt van maakt, dat de PVV alleen maar ten goede zal komen.
Een bepaalde groep beschuldigen van iets wat ze niet hebben gedaan, puur om anderen op te zetten tegen deze groep is zeer kwalijk. Weet je wie dit ook deed? Adolf Hitler.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2006 16:26:40 ]
  donderdag 21 december 2006 @ 16:27:57 #190
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_44631354
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:26 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Een bepaalde groep beschuldigen van iets wat ze niet hebben gedaan, puur om anderen op te zetten tegen deze groep is zeer kwalijk. Weet je wie dit ook deed? Adolf Hitler.
Ik vroeg me al af wanneer de eerste Hitlervergelijking verscheen. .
pi_44631371
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:27 schreef freako het volgende:

[..]

Ik vroeg me al af wanneer de eerste Hitlervergelijking verscheen. .
Een paar minuten geleden dus. Ik vroeg me ook al af hoe lang het zou duren voordat ik zo'n reactie kreeg als die van jou. Nog korter dus.
  donderdag 21 december 2006 @ 16:29:39 #192
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_44631397
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:28 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Een paar minuten geleden dus. Ik vroeg me ook al af hoe lang het zou duren voordat ik zo'n reactie kreeg als die van jou. Nog korter dus.
Ja, ik ben scherp. .
  donderdag 21 december 2006 @ 16:31:43 #193
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_44631462
quote:
PVV wil dat Kamerlid Graus zich kan verdedigen

TWEEDE KAMER

DEN HAAG (ANP) - Tweede Kamerlid Dion Graus van de Partij voor de Vrijheid (PVV) werkt de komende weken aan een reactie op nieuwe beschuldigingen dat tegen hem aangiftes zijn gedaan van onder meer mishandeling, bedreiging en stalking.

Donderdag schreef dagblad De Limburger over een aangifte bij de politie dat Graus in 2002 zijn toen acht maanden zwangere vrouw zou hebben mishandeld.

Fractievoorzitter Geert Wilders van de PVV zei donderdag in een verklaring dat geen van de afgelopen weken in media geuite beschuldigingen zijn bewezen. Graus moet volgens hem de kans krijgen zich te verdedigen. ,,In Nederland is iemand onschuldig zolang het tegendeel niet is bewezen'', aldus Wilders.
V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_44631533
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:17 schreef -Jean- het volgende:
De PVV-fractie heeft kennis genomen van de berichtgeving in de Limburger met daarin opgenomen beschuldigingen tegen Dion Graus. Net zoals bij eerdere beschuldigingen tegen de heer Graus geuit in diezelfde Limburger en NRC Handelsblad zijn geen van de beschuldigingen bewezen. Er zouden een zestal aangiften tegen de heer Graus gedaan zijn die geen van allen hebben geleid tot vervolging laat staan een veroordeling. En in Nederland is niemand schuldig zolang het tegendeel niet is bewezen. Belangrijk is te vermelden dat eerdere beschuldigingen tegen de heer Graus geuit in het NRC Handelsblad en de Limburger niet bleken te kloppen.

De fractie vindt het van belang dat de heer Graus in de gelegenheid wordt gesteld op de nieuwe verwijten te reageren en deze te weerleggen. Hier zal hij de komende weken aan werken. De fractie zal hier nader over spreken. Maar voor de fractie staat vast dat zonder bewezen schuld niemand, strafrechtelijk of politiek, mag worden veroordeeld.
Ok, dus de heer Graus met z'n zes aangiftes die een zwangere vrouw het ziekenhuis in sloeg is onschuldig tot het tegendeel bewezen is, maar een gehele bevolkingsgroep is bij voorbaat schuldig bij de PVV. Toch apart...
pi_44631584
Hij heeft de schijn erg tegen. En Wilders moet dit gewoon niet willen voor zijn partij als hij maar enigzins geloofwaardig wil blijven. Ik denk dat dit uitloopt op LPF taferelen.
lollig
pi_44631609
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:31 schreef Verbal het volgende:

[..]

V.
Inderdaad, hij moet de zaak laten voorkomen en wanneer hij schuldig blijkt dan zal hij het veld moeten ruimen.

Maar er zijn er nog veel meer hoor die in de politiek zitten, die eigenlijk (al lang geleden) hadden moeten opstappen. Van sommige is het al bewezen en op sommige zal je een prive detective moeten zetten, maar als je ergens binnen een klub een beerput wilt opentrappen dan zal er uiteindelijk altijd wel 1 te vinden zijn.
pi_44631644
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:36 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Inderdaad, hij moet de zaak laten voorkomen en wanneer hij schuldig blijkt dan zal hij het veld moeten ruimen.

Maar er zijn er nog veel meer hoor die in de politiek zitten die eigenlijk het veld zouden moeten ruimen. Van sommige is het al bewezen en op sommige zal je een prive detective moeten zetten, maar als je ergens binnen een klub een beerput wilt opentrappen dan zal er uiteindelijk altijd wel 1 te vinden zijn.
Tsjah als Wilders zijn werk niet goed doet krijg je zulke zwervers in je fractie.
lollig
pi_44631677
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:37 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Tsjah als Wilders zijn werk niet goed doet krijg je zulke zwervers in je fractie.
Wilders kan je het niet kwalijk nemen, hij weet natuurlijk ook niet wie wel of niet zijn vrouw slaat.
pi_44631713
Het is natuurlijk mogelijk dat je een keer aangeklaagd bent zonder dat je iets hebt misdaan. De heer Graus is echter 6x aangeklaagd voor vergelijkbare vergrijpen (mishandeling), en waar rook is is meestal toch echt vuur...
  donderdag 21 december 2006 @ 16:40:01 #200
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_44631718
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:36 schreef JohnDope het volgende:

maar als je ergens binnen een klub een beerput wilt opentrappen dan zal er uiteindelijk altijd wel 1 te vinden zijn.
1 op de 9? Knap werk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')