Dat is wel een lastig punt laat je hem zitten dan komt er nog meer rotzooi boven water (kan je op wachten) maar er nu al uittrappen is weer erg slecht voor het imago van je partij.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat is ook zo, de kogel komt van links...
Maar ik ben benieuwd wat de heer Wilders nu gaat doen, laat hij deze kerel (waar links het op gemunt heeft) gewoon in de fractie zitten of kwakt ie hem eruit?
Natuurlijk niet echt best voor het imago van de partij om binnen 1 maand al iemand op straat te moeten zetten..![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 13:02 schreef Pool het volgende:
Jammer dat PJO er niet is. Ik zal wel even in zijn naam reageren:
[..]
Dat kan wel zo zijn maar om Pastors dan van zulke uitspraken te beschuldigen gaat wat ver alhoewel ik daarbij moet zeggen dat ik z'n politieke standpunten op land niveau slechts ken van het kleine partijen debat. Over Wilders is geen discussie mogelijk neequote:Op donderdag 21 december 2006 12:53 schreef du_ke het volgende:
realisme is niet wat dit type kiezers wil. Ze willen iemand die hard uithaalt naar hoofddoekjes en waar mogelijk moslims beledigd.
Nee maar een mishandelaar van zwangere vrouwen in je partij laten zitten is ook niet echt handigquote:Op donderdag 21 december 2006 13:01 schreef venomsnake het volgende:
Natuurlijk niet echt best voor het imago van de partij om binnen 1 maand al iemand op straat te moeten zetten..![]()
Klopt Pastors wist zich wat dat betreft een stuk minder goed te profileren. En liep daarom de groep die dat soort praat wil horen mis.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn maar om Pastors dan van zulke uitspraken te beschuldigen gaat wat ver alhoewel ik daarbij moet zeggen dat ik z'n politieke standpunten op land niveau slechts ken van het kleine partijen debat. Over Wilders is geen discussie mogelijk nee
[..]
Waarbij dit natuurlijk de omgekeerde volgorde is die je tegenwoordig steeds vaker ziet.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:15 schreef du_ke het volgende:
Klopt Pastors wist zich wat dat betreft een stuk minder goed te profileren. En liep daarom de groep die dat soort praat wil horen mis.
?quote:Op donderdag 21 december 2006 13:40 schreef TJDoornbos het volgende:
Waarom is Graus nooit berecht voor zn wandaden??
[..]
Ja hier maar bedoel bij de rechtbank slimmerdquote:Op donderdag 21 december 2006 14:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
?
Er zijn al 2 topics over die man, dus hij is vast wel veroordeeld.
Dan is het weer een ouderwets zwartmakertje.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja hier maar bedoel bij de rechtbank slimmerd
Omdat iedereen zomaar aangifte kan doen (tegenwoordig schijnt het al via het Web 2.0quote:Op donderdag 21 december 2006 14:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik wil gewoon weten waarom hij niet veroordeeld is door de rechtbank aan de hand van die diverse aangiftes
Bron L1.quote:Spoedberaad PVV over positie kamerlid Dion Graus
De Partij voor de Vrijheid van Geert Wilders is vanmiddag in spoedberaad bijeen. Het zou gaan over de posititie van het Heerlens kamerlid Dion Graus.
Het nieuwe kamerlid raakte in opspraak na diverse beschuldigingen van mishandeling en het niet betalen van rekeningen. Graus is daar echter nooit voor veroordeeld. Alle aanklachten tegen hem zijn geseponeerd. Niemand van de fractie is telefonisch bereikbaar. De woordvoerder van de Partij voor de Vrijheid laat weten vanmiddag mogelijk met een toelichting te komen.
Eentje naar ik meen.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:15 schreef nonzz het volgende:
Hoeveel maanden wachtgeld kan hij nou te tegemoet zien voor dat maandje tweede kamer lidmaatschap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |