We weten nu zo langzamerhand wel dat in jouw wereldbeeld alleen het CDA bekwame politici levert.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:01 schreef Jurgen21 het volgende:
Och, hier zit een 18-jarige voor de PvdA in de raad. Bakt er weinig van.
Is dat in Losser? (www.losser.pvda.nl)quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:01 schreef Jurgen21 het volgende:
Och, hier zit een 18-jarige voor de PvdA in de raad. Bakt er weinig van.
Ja, echt een stabiele fractiequote:Op zaterdag 9 december 2006 23:11 schreef Tirion het volgende:
"Marianne vormt samen met haar moeder de tweepersoonsfractie."![]()
Inderdaad. Als het een CDA'er was geweest, hadden we hem er niet over gehoord. Je moet trouwens sowieso de gemeentepolitiek wel op de voet volgen om na een half jaartje al zo stellig te kunnen zeggen dat een raadslid er niks van bakt, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:29 schreef Plato1980 het volgende:
We weten nu zo langzamerhand wel dat in jouw wereldbeeld alleen het CDA bekwame politici levert.![]()
Een taalkundig substituut voor "stomme trut".quote:Op zondag 10 december 2006 02:10 schreef SCH het volgende:
Wat is een breezah-doos?
Ik zou zeggen karton welke op dusdanige wijze is gevouwd en verlijmd, dat deze kubusvormig geraakt, ter vervoer van flesjes Bacardi Breezer.quote:Op zondag 10 december 2006 02:10 schreef SCH het volgende:
Wat is een breezah-doos?
Ze is niet met voorkeursstemmen gekozen. De nummer 2 is er mee gestopt, 3 en 4 wilden niet.quote:Op zondag 10 december 2006 02:22 schreef dVTB het volgende:
Wat ik aan de Breezah-doos trouwens niet snap, is hoe het kan dat zij als nummer 5 nu toch in de raad komt, terwijl de partij maar 2 zetels heeft. Zijn de nummers 3 en 4 dan niet eerst aan de beurt? Of had ze voorkeursstemmen? In dat geval geldt inderdaad: het volk krijgt de 'leider' die het verdient.
De benaming heeft volgens mij meer te maken met het feit dat mevrouw wangedrag heeft vertoond in een uitgaansgelegenheid.quote:Op zondag 10 december 2006 12:41 schreef Genverbrander het volgende:
Sjongejonge pleur een eind op met die GeenStijl-taal.Kinderachtig gezeik, iedere jonge vrouw die niet hoogopgeleid overkomt is volgens die paupers meteen een breezahsletje.
Laten we hier op FOK ajb boven dit soort classificaties staan.
Onjuist. IK heb al meerdere malen verteld dat ik Aleid Wolfsen een bekwaam politicus vind. Ook Wouter Bos zie ik het als minister van financiënprima doen. Maar ik vind gewoon dat je als 18-jarige nog veen te onervaren vind om een dergelijke taak te vervullen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We weten nu zo langzamerhand wel dat in jouw wereldbeeld alleen het CDA bekwame politici levert.![]()
De benaming is als eye-catcher bedoeld. Maar de classificatie is daarom niet minder waar. Ik heb 'r zelf ontmoet, wat dingen van d'r gehoord en dingen over d'r gehoord, en geloof me, het is dat ze eigenlijk te oud is voor een breezer sletje, maar ze hoort er wel degelijk bij. En mag ik vragen wie 'die paupers' zijn? De GeenStijlers? Helemaal mee eens, maar dit gaat niet om hoe ze overkomt hoor...quote:Op zondag 10 december 2006 12:41 schreef Genverbrander het volgende:
Sjongejonge pleur een eind op met die GeenStijl-taal.Kinderachtig gezeik, iedere jonge vrouw die niet hoogopgeleid overkomt is volgens die paupers meteen een breezahsletje.
Laten we hier op FOK ajb boven dit soort classificaties staan.
Nu lever je juist het bewijs dat het wel helemaal mis moét gaan.quote:Op zondag 10 december 2006 14:21 schreef buachaille het volgende:
Volgens mij is Sharon Dijksma van de PvdA ook op zeer jonge leeftijd begonnen en we weten allemaal waar die terecht is gekomen. Het kan dus wel!
Femke was vroeger ook niet zo'n saaie doos naar verluid... Hoe dan ook: beoordeel haar raadslidmaatschap op haar daden in de gemeenteraad en niet op bijzaken. Danny Blind is toch ook niet ineens een hele slechte voetballer geweest omdat hij met zijn dronken kop een ongeval heeft veroorzaakt?quote:Op zondag 10 december 2006 14:19 schreef Elseetje het volgende:
Ik heb 'r zelf ontmoet, wat dingen van d'r gehoord en dingen over d'r gehoord, en geloof me, het is dat ze eigenlijk te oud is voor een breezer sletje, maar ze hoort er wel degelijk bij.
Valt wel mee...quote:Op zondag 10 december 2006 15:29 schreef Junglebeast het volgende:
Zo die strijken toch een leuke bedragje op voor de familie elke maand.
Als raadslid heb je een voorbeeldfunctie, en hoor je van onbesproken gedrag te zijn. Het is dat ze nooit is opgepakt, dat mist er nog maar aan, dan had ze namelijk niet geïnstalleerd mogen worden. En waar het nou net om gaat is dat ik niet al te veel verwacht van haar als raadslid, maar dat kan ook komen doordat ze er zit voor Dorpsbelangen, en een redelijk geschifte moeder heeft...quote:Op zondag 10 december 2006 15:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Femke was vroeger ook niet zo'n saaie doos naar verluid... Hoe dan ook: beoordeel haar raadslidmaatschap op haar daden in de gemeenteraad en niet op bijzaken. Danny Blind is toch ook niet ineens een hele slechte voetballer geweest omdat hij met zijn dronken kop een ongeval heeft veroorzaakt?
Echt veel is het niet, maar voor dat bedrag moet ik 24 uur per week werken, en dat is zeker niet de tijd die er in raadswerk gaat zitten. Ze heeft wel geluk, het zal haar mooi helpen bij d'r studie.quote:Op zondag 10 december 2006 15:29 schreef Junglebeast het volgende:
Zo die strijken toch een leuke bedragje op voor de familie elke maand.
t_hahaha 'opgepakt'.quote:Op zondag 10 december 2006 17:46 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Als raadslid heb je een voorbeeldfunctie, en hoor je van onbesproken gedrag te zijn. Het is dat ze nooit is opgepakt, dat mist er nog maar aan, dan had ze namelijk niet geïnstalleerd mogen worden. En waar het nou net om gaat is dat ik niet al te veel verwacht van haar als raadslid, maar dat kan ook komen doordat ze er zit voor Dorpsbelangen, en een redelijk geschifte moeder heeft...![]()
Ik heb niks persoonlijks tegen haar (hoezo ook?). Wat is er mis met de term opgepakt?quote:Op zondag 10 december 2006 17:55 schreef JohnDope het volgende:
[..]
t_hahaha 'opgepakt'.
Als jij ook iets persoonlijks tegen haar hebt, dan kan je dat ook wel eerlijk zeggen hoor![]()
Nou die juffrouw kan je natuurlijk niet oppakken voor een klein opstootje in een cafe (waarvan niet eens duidelijk is wie er schuldig is en of er uberhaupt wel een schuldige valt aan te wijzen en laten we eerlijk zijn waar gaat in Godesnaam overquote:Op zondag 10 december 2006 18:02 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik heb niks persoonlijks tegen haar (hoezo ook?). Wat is er mis met de term opgepakt?
Niet alleen Elseetjequote:Op zondag 10 december 2006 22:14 schreef SHE het volgende:
Jaloerserd!
Gut, met zo'n post ga je je echt afvragen hoe je het tot moderator hebt kunnen schoppen... Een paar adviezen:quote:Op zondag 10 december 2006 22:14 schreef SHE het volgende:
Elseetje, ik verdenk jou ervan ook zo'n walstaltige cu2 te hebben , ralph polo's te willen, maar ze niet kunnen betalen.
Jaloerserd!
Maar ga jij vooral door met je uiterst interessant commissiewerk. Mariantje drinkt nog een paar roseetjes, en boert op plekje 5 nog even na op haar 19e.
Alhoewel dat ook niet zo'n wereldprestatie is hoor, madam deed er tot haar 19e over om haar VMBO af te ronden.
Lang leve de demokrasie!
Ik ga er vanuit dat je er persoonlijk bij was, want je schrijft met zo'n ontzettend diepzinnig inzicht, je móet er wel met je neus bovenop hebben gestaan!quote:Op zondag 10 december 2006 21:32 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nou die juffrouw kan je natuurlijk niet oppakken voor een klein opstootje in een cafe (waarvan niet eens duidelijk is wie er schuldig is en of er uberhaupt wel een schuldige valt aan te wijzen en laten we eerlijk zijn waar gaat in Godesnaam over).
Nou die kroegbaas had ook wat persoonlijks tegen haar, als die juffrouw gewoon een doorsnee meisje was geweest, dan had ze ook geen kroegverbod gekregen.
Die volwassen kroegbaas komt erg kinderachtig over.
Dan zou ik de OP anders hebben ingericht...quote:Op maandag 11 december 2006 08:40 schreef Elseetje het volgende:
Ik wil hier graag een serieuze discussie over geschiktheid van sommige raadsleden, of politici in het algemeen.
quote:Op zondag 10 december 2006 17:46 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Als raadslid heb je een voorbeeldfunctie, en hoor je van onbesproken gedrag te zijn. Het is dat ze nooit is opgepakt, dat mist er nog maar aan, dan had ze namelijk niet geïnstalleerd mogen worden.
Domme kiezers..quote:En waar het nou net om gaat is dat ik niet al te veel verwacht van haar als raadslid, maar dat kan ook komen doordat ze er zit voor Dorpsbelangen, en een redelijk geschifte moeder heeft...![]()
Opgepakt is geloof ik niet zo erg, maar met een strafblad kan je niet als raadslid zitting nemen, nee.quote:Op maandag 11 december 2006 09:52 schreef sigme het volgende:
Als je ooit bent opgepakt verlies je passief stemrecht? Of hoe moet ik dat zien?
Domme kiezers..
Zou het niet zo zijn dat je als raadslid een verklaring omtrent gedrag nodig hebt en dat deze alleen niet wordt verstrekt indien de aard van de gedragingen daartoe aanleiding geven in het licht van de positie?quote:Op maandag 11 december 2006 10:14 schreef Elseetje het volgende:
Opgepakt is geloof ik niet zo erg, maar met een strafblad kan je niet als raadslid zitting nemen, nee.
Ik geloof er niks van, als ik zo vrij mag zijn.quote:Op maandag 11 december 2006 10:14 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Opgepakt is geloof ik niet zo erg, maar met een strafblad kan je niet als raadslid zitting nemen, nee.
Je mag zo vrij zijn. Mijn directe bron is een ambtenaar, m'n informatiemap heb ik nog niet helemaal uit. Ik heb een beetje moeite met op internet uberhaupt info vinden over gronden waarop je geweigerd kan worden...quote:Op maandag 11 december 2006 10:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, als ik zo vrij mag zijn.
Ik kan mij niet zo'n beperking van het kiesrecht heugen, voor parlementariers geldt het zeker niet. Kortom: bron?
Dat komt doordat er geen weigeringsgrond is. Behalve: niet kiesgerechtigd (actief of passief of beide) bijvoorbeeld doordat je geen Nederlander bent, vereiste leeftijd niet hebt of stemrecht ontzegd is door de rechter.quote:Op maandag 11 december 2006 11:01 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je mag zo vrij zijn. Mijn directe bron is een ambtenaar, m'n informatiemap heb ik nog niet helemaal uit. Ik heb een beetje moeite met op internet uberhaupt info vinden over gronden waarop je geweigerd kan worden...
Ja, dat heb ik ook vaak gemerkt... Je hebt gelijk Sigme, ik ben verkeerd geïnformeerd (ach, dat overkomt het college van B&W ook zo vaakquote:Op maandag 11 december 2006 11:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat komt doordat er geen weigeringsgrond is. Behalve: niet kiesgerechtigd (actief of passief of beide) bijvoorbeeld doordat je geen Nederlander bent, vereiste leeftijd niet hebt of stemrecht ontzegd is door de rechter.
Ambtenaren zitten er váák naast.
Ik weet hoe die dingen gaan! (van een mug wordt een olifant gemaakt)quote:Op maandag 11 december 2006 08:41 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je er persoonlijk bij was, want je schrijft met zo'n ontzettend diepzinnig inzicht, je móet er wel met je neus bovenop hebben gestaan!
Waarom mag een mens nooit ergens kritiek op hebben zonder gelijk voor jaloers te worden uitgemaakt? Behoorlijk triest, die trend...quote:Op maandag 11 december 2006 11:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik weet hoe die dingen gaan! (van een mug wordt een olifant gemaakt)![]()
Een lekker jaloers kreng ben jij wel
Omdat je door jouw manier van posten gewoon jaloers over komt.quote:Op maandag 11 december 2006 11:26 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Waarom mag een mens nooit ergens kritiek op hebben zonder gelijk voor jaloers te worden uitgemaakt? Behoorlijk triest, die trend...
Knap als je dat er uithaalt (figuratief lezen en veel fantasie hebben kan kennelijk soms mooie dingen uithalen in iemands hoofd). Maar als ik nou al heb gezegd dat ik niks persoonlijks tegen d'r heb, en al helemaal niet jaloers ben, waarom zou je er dan mee doorgaan dat te zeggen? Wat schiet je er mee op?quote:Op maandag 11 december 2006 11:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Omdat je door jouw manier van posten gewoon jaloers over komt.
(jij doet allemaal moeilijke dingen en dat juffie van 19 rolt er in 1 keer in)
Omdat ik gewoon duidelijk die jaloerse ondertoon merkquote:Op maandag 11 december 2006 11:31 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Knap als je dat er uithaalt (figuratief lezen en veel fantasie hebben kan kennelijk soms mooie dingen uithalen in iemands hoofd). Maar als ik nou al heb gezegd dat ik niks persoonlijks tegen d'r heb, en al helemaal niet jaloers ben, waarom zou je er dan mee doorgaan dat te zeggen? Wat schiet je er mee op?
Kereltje Pechthold is daar een goed voorbeeld van.quote:Op maandag 11 december 2006 11:33 schreef Repeat het volgende:
In dit land kan tegenwoordig elke diarreestreep de politiek in en wordt nog gekozen ook
Toch is het opvallend dat je in de OP kiest voor de term "Breezah-doos".quote:Op maandag 11 december 2006 11:31 schreef Elseetje het volgende:
Maar als ik nou al heb gezegd dat ik niks persoonlijks tegen d'r heb, en al helemaal niet jaloers ben, waarom zou je er dan mee doorgaan dat te zeggen? Wat schiet je er mee op?
Om GeenStijl aan te halen...quote:Op maandag 11 december 2006 12:25 schreef DS4 het volgende:
Toch is het opvallend dat je in de OP kiest voor de term "Breezah-doos".
Nee, dat ik niet veel verwachting van d'r heb. Dus?quote:Vervolgens ga je er voorshands vanuit dat ze geen goed raadslid kan zijn.
Wat is daar verder persoonlijk aan? Als iemand aan een algemeen gebruikte classificatie voldoet, waarom is het dan 'persoonlijk' of 'jaloers' om dat aan te geven?quote:Dan schrijf je letterlijk over de door jou gebruikte term Breezah-doos: Maar de classificatie is daarom niet minder waar. Ik heb 'r zelf ontmoet, wat dingen van d'r gehoord en dingen over d'r gehoord, en geloof me, het is dat ze eigenlijk te oud is voor een breezer sletje, maar ze hoort er wel degelijk bij.
Algemene mening van de meeste inwoners van Huizen en de meeste gemeenteraadsleden/mensen die er bij betrokken zijn. Ze is al eens opgenomen, en afgevoerd van een vergadering.quote:Dan meld je even dat haar moeder redelijk geschift is.
Nee, is het ook niet. Nog steeds geen argumenten daarvoor gevonden, alleen aannamens.quote:Om dan vervolgens te zeggen dat het uiteraard niet persoonlijk is...
Quote graag waar ik dat zeg?quote:Waarna je alle Dorpsbelangen kiezers afdoet als een stel sukkels.
Wat ik tegen die partij heb, is dat ze een circusshow maken van het gemeentewerk.quote:En dan moeten wij nu maar er vanuit gaan dat jij een inhoudelijke discussie wil voeren over de leeftijd waarop iemand in de gemeenteraad zou moeten zitten. Het spijt mij, maar het komt over alsof het wel draait om jouw mening over deze dame. Je hebt er nl. weldegelijk een mening over en ook nog een die er niet om liegt. Draai er dan niet omheen en vertel wat jij tegen haar (en haar moeder) hebt en waarom. Misschien dat we daaruit argumenten kunnen halen.
Waaruit haal je dat ze politiek geïnteresseerd is? Omdat ze op de lijst stond? Omdat ze ja heeft gezegd tegen 1000 euro per maand? Kan best zijn dat ze het is hoor, dat zou ik echt niet weten. Maar aannemen dat ze politiek geïnteresseerd is, is net zo erg als zeggen dat ze dat per definitie niet is.quote:Vooralsnog zie ik een jongedame die politiek geïnteresseerd is.
Ik heb het nergens over leeftijd per definitie. Er zijn meerdere gronden waarop je je soms afvraagt of iemand geschikt is om raadslid te zijn. Daar een discussie over aanzwengelen heeft volgens mij geen jaloerse grondslag, of alle fokkers zijn paranoïde, dat kan natuurlijk ook...quote:BTW: was de dochter van Jan Marijnissen er niet ook enorm vroeg bij? Heeft die het slecht gedaan?
Tuurlijk, ze krijgt ook een kans. En ik vind het ook dapper. Maar daar gaat het hier niet om. Het gaat om wat voor mensen er (tegenwoordig) allemaal raadslid worden.quote:Op maandag 11 december 2006 12:44 schreef JohnDope het volgende:
Elseetje 1 ding moeten we allemaal toegeven. Dat meisje heeft ruggegraat. Zij heeft zoveel over haar heen kregen van zoveel mensen en media, nog voordat ze uberhaupt 'was geinstalleerd'.
Ze heeft dus die ultimate vuurdoop doorstaan(normaal maken politici dit pas halverwege of aan het einde van hun carriere mee). Nu vind ik ook dat wij allemaal haar een kans moeten geven.
Het is logisch dat je de media inschakelt, politici zijn daar afhankelijk van.quote:Op maandag 11 december 2006 13:07 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze krijgt ook een kans. En ik vind het ook dapper. Maar daar gaat het hier niet om. Het gaat om wat voor mensen er (tegenwoordig) allemaal raadslid worden.
Overigens ging in de wandelgangen het gerucht dat zij (of haar moeder) zelf RTV NH had gebeld over haar installatie, maar dat heb ik niet horen bevestigen. Hear-say dus...
Dat heeft gewoon met blinde naiviteit te maken. Want op die manier hebben slachtoffers van loverboys nóg meer ruggegraat. Want tja, wat die wel niet te voorduren kregen.quote:Op maandag 11 december 2006 12:44 schreef JohnDope het volgende:
Elseetje 1 ding moeten we allemaal toegeven. Dat meisje heeft ruggegraat. Zij heeft zoveel over haar heen kregen van zoveel mensen en media, nog voordat ze uberhaupt 'was geinstalleerd'.
Ze heeft dus die ultimate vuurdoop doorstaan(normaal maken politici dit pas halverwege of aan het einde van hun carriere mee). Nu vind ik ook dat wij allemaal haar een kans moeten geven.
In samenhang met het feit dat je later de term blijft steunen vind ik dit niet zo'n sterk argument.quote:
Geef dan eens aan waarom dat zo is.quote:Nee, dat ik niet veel verwachting van d'r heb. Dus?
Je hebt haar persoonlijk ontmoet, je hebt dingen van en over haar gehoord en op basis daarvan vind je haar een "Breezersletje". En dat is desondanks geen persoonlijke mening? En niet negatief? Noem jij jouw vriendinnen ook sletje?quote:Wat is daar verder persoonlijk aan? Als iemand aan een algemeen gebruikte classificatie voldoet, waarom is het dan 'persoonlijk' of 'jaloers' om dat aan te geven?
Het is ook JOUW mening, althans: je gebruikt het als jouw mening. Verschuil je eens niet achter de groep. Je kan toch zelf ook nadenken?quote:Algemene mening van de meeste inwoners van Huizen en de meeste gemeenteraadsleden/mensen die er bij betrokken zijn. Ze is al eens opgenomen, en afgevoerd van een vergadering.
Nou ja, zie boven.quote:Nee, is het ook niet. Nog steeds geen argumenten daarvoor gevonden, alleen aannamens.
Vandaag, 10:14u. Het kan ook dat je de smilie niet begrijpt, maar ik acht die kans niet zo heel groot.quote:Quote graag waar ik dat zeg?
Dus je hebt wel persoonlijk iets tegen de partij. Goed, dat is dan in ieder geval bij deze genoteerd. Nu zou ik het nog leuk vinden om te weten wat, want ik neem aan dat men niet tijdens de vergadering aan de trapeze zwaait, leeuwen temt en met clownsneus op via een bloem water in het gezicht van B&W spuiten...quote:Wat ik tegen die partij heb, is dat ze een circusshow maken van het gemeentewerk.
Het ligt toch voor de hand dat als je voor een schamele 1.000 euro per maand in de gemeenteraad plaatsneemt dat je politiek geïnteresseerd bent. Dat spreekt gewoon een beetje uit de situatie. Maar goed, jij beoordeelt alles vanuit het negatieve. Lekker doen.quote:Waaruit haal je dat ze politiek geïnteresseerd is? Omdat ze op de lijst stond? Omdat ze ja heeft gezegd tegen 1000 euro per maand? Kan best zijn dat ze het is hoor, dat zou ik echt niet weten. Maar aannemen dat ze politiek geïnteresseerd is, is net zo erg als zeggen dat ze dat per definitie niet is.
Je wil een serieuze discussie over haar geschiktheid als raadslid, maar het enige feit waar we iets over kunnen zeggen is haar leeftijd. Dat akkefietje tijdens het uitgaan is zo schimmig als de pest.quote:Ik heb het nergens over leeftijd per definitie. Er zijn meerdere gronden waarop je je soms afvraagt of iemand geschikt is om raadslid te zijn. Daar een discussie over aanzwengelen heeft volgens mij geen jaloerse grondslag, of alle fokkers zijn paranoïde, dat kan natuurlijk ook...
quote:Op maandag 11 december 2006 13:41 schreef DS4 het volgende:
Vandaag, 10:14u. Het kan ook dat je de smilie niet begrijpt, maar ik acht die kans niet zo heel groot.
Sorry, maar ik kan hier niet in lezen dat ik alle Dorpsbelangen kiezers afdoe als een stel sukkels.quote:En ja, dorpsbelangen kiezers...![]()
Ik zat toch meer te denken aan Fleurtje Agema of Dion Grausquote:Op maandag 11 december 2006 11:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kereltje Pechthold is daar een goed voorbeeld van.
Voor een 19 jarige gaat ze anders behoorlijk goed om met de pers.quote:Op maandag 11 december 2006 13:49 schreef Bombardier het volgende:
Hier is ze aan 't woord. Wat een ongelooflijk arrogante domkop.
Wat bedoelde je dan te zeggen over "Dorpsbelangen kiezers"? En ik zie jou geen uitzondering maken.quote:Op maandag 11 december 2006 13:48 schreef Elseetje het volgende:
Sorry, maar ik kan hier niet in lezen dat ik alle Dorpsbelangen kiezers afdoe als een stel sukkels.
Jij mag van een smiley maken wat je wilt, maar ik lees deze smiley toch niet per definitie als 'alle dorpsbelangen kiezers zijn sukkels'
Ze probeert zich krampachtig groot te houden door het standaard beeld van een policita te immiteren en doet niets anders dan haar misdragingen te bagatelisseren. Walgelijk gedrag.quote:Op maandag 11 december 2006 14:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Voor een 19 jarige gaat ze anders behoorlijk goed om met de pers.
Nee was echt ruggengraat.quote:Op maandag 11 december 2006 13:36 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Dat heeft gewoon met blinde naiviteit te maken. Want op die manier hebben slachtoffers van loverboys nóg meer ruggegraat. Want tja, wat die wel niet te voorduren kregen.
Ehm, in dit geval. Wat heeft deze jonge vrouw te vertellen dan? Ik hoor tot nu toe alleen maar kolder uit haar mondje komen, of vind jij het wel zinnige woorden?quote:Op maandag 11 december 2006 14:12 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee was echt ruggengraat.
Wat onbewust ook bij veel mannen mee speelt is dat ze er heel diep in hun hart er nog moeite mee hebben dat (jonge) vrouwen wat te vertellen hebben en niet op hun mondje gevallen zijn....
Het zit diep, maar het is er nog wel onbewust.
Het doet er nu even niet toe wat ze vertelt. Het gaat er om dat o.a. jij er (onbewust) moeite mee hebt, dat die jonge vrouw een hogere maatschappelijke positie heeft dan jij.quote:Op maandag 11 december 2006 14:14 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Ehm, in dit geval. Wat heeft deze jonge vrouw te vertellen dan? Ik hoor tot nu toe alleen maar kolder uit haar mondje komen, of vind jij het wel zinnige woorden?
Ja, ik ben je gezever zat. Ik kan wel alles beargumenteren, ontkrachten en uitleggen, maar als jij alles verdraait in je hoofd en er iets mooit van maakt voor jezelf, dan heeft dat imo helemaal geen nut, en kan ik m'n tijd beter besteden aan iemand die wel inhoudelijk op het onderwerp ingaat.quote:Op maandag 11 december 2006 14:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat bedoelde je dan te zeggen over "Dorpsbelangen kiezers"? En ik zie jou geen uitzondering maken.
Je reageert bovendien ineens heel selectief.
Hier ben ik het wel mee eens. Er zijn verschillende gemeenteraadsleden die hebben gevraagd of ze haar excuses wilde aanbieden, om met een schone lei te beginnen, ook bij haar collega's, maar dat wilde ze niet. Ik kan je vertellen dat de meeste gemeenteraadsleden tegen haar hadden willen stemmen, maar dat is feitelijk niet mogelijk. Ze hadden gehoopt dat ze de eer aan haar zelf zou houden, met op z'n minst een excuus.quote:Op maandag 11 december 2006 14:08 schreef Bombardier het volgende:
Als je goed omgaat met de pers, excuseer je je bijvoorbeeld voor je misdragingen en toon je nederigheid en betrokkenheid. Ik vind dit een totale wanvertoning en ben blij dat ik niet in die gemeente woon.
Al die volwassenen willen die 19jarige tot een excuses dwingen, dat doet ze niet en vervolgens wilden al die volwassenen tegen haar stemmen en nog is het hun niet gelukt om die 19jarige weg te krijgen. Wat een afgang voor die BestuurlijkeElite daarquote:Op maandag 11 december 2006 14:22 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Er zijn verschillende gemeenteraadsleden die hebben gevraagd of ze haar excuses wilde aanbieden, om met een schone lei te beginnen, ook bij haar collega's, maar dat wilde ze niet. Ik kan je vertellen dat de meeste gemeenteraadsleden tegen haar hadden willen stemmen, maar dat is feitelijk niet mogelijk. Ze hadden gehoopt dat ze de eer aan haar zelf zou houden, met op z'n minst een excuus.
Dat dít onnozele VMBO-kind in de gemeenteraad zit, daar heb ik wel degelijk moeite mee. Heel bewust trouwens.quote:Op maandag 11 december 2006 14:18 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het doet er nu even niet toe wat ze vertelt. Het gaat er om dat o.a. jij er (onbewust) moeite mee hebt, dat die jonge vrouw een hogere maatschappelijke positie heeft dan jij.
(overigens wat ik van haar op Televisie gezien heb, vond ik haar goed over komen).
je kan er wel allemaal leuke smoesjes om heen verzinnen, maar het zit heel diep in jouw onbewust zijnquote:Op maandag 11 december 2006 14:26 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Dat dít onnozele VMBO-kind in de gemeenteraad zit, daar heb ik wel degelijk moeite mee. Heel bewust trouwens.
En over die maatschappelijke positie. Dan zou ik een hoop te benijden hebben zeg. Er zijn namelijk nogal wat vrouwen met een hogere maatschappelijke positie. En het kan me geen minuut interesseren. De meeste van hen doen het gelukkig zelfs uitstekend.
En in jouw onbewust zijn dan?quote:Op maandag 11 december 2006 14:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
je kan er wel allemaal leuke smoesjes om heen verzinnen, maar het zit heel diep in jouw onbewust zijn![]()
Nee, ze wilden haar niet in de raad, maar als ze er dan toch in komt, op z'n minst met een excuus. Ze kunnen haar niks afdwingen, dat willen ze ook niet, ze vragen haar alleen maar wat. Verder zijn ze van zins om d'r op haar toekomstige raadswerk te beoordelen. Ze gaan er vanuit dat dat gewoon goed zal zijn. Waarom moet het bij jou gelijk om dwingen gaan? Ik vind het persoonlijk ook dapper als je jezelf eerst te kijk hebt gezet in het uitgaansleven, om dan toch een publieke positie te bekleden. Ik zou het nooit doen. Maar ik zou me ook nooit publiekelijk te kijk zetten.quote:Op maandag 11 december 2006 14:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Al die volwassenen willen die 19jarige tot een excuses dwingen, dat doet ze niet en vervolgens wilden al die volwassenen tegen haar stemmen en nog is het hun niet gelukt om die 19jarige weg te krijgen. Wat een afgang voor die BestuurlijkeElite daar
Als ik dit zo hoor dan verdient die Marianne een Nobelprijs.
Ik zou me doodschamen voor zo'n gemeenteraad, waar de raadsleden een gekozene het liefst zouden weren.quote:Op maandag 11 december 2006 14:22 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Er zijn verschillende gemeenteraadsleden die hebben gevraagd of ze haar excuses wilde aanbieden, om met een schone lei te beginnen, ook bij haar collega's, maar dat wilde ze niet. Ik kan je vertellen dat de meeste gemeenteraadsleden tegen haar hadden willen stemmen, maar dat is feitelijk niet mogelijk. Ze hadden gehoopt dat ze de eer aan haar zelf zou houden, met op z'n minst een excuus.
Waarom zou je niet diep in je hart iemand (die trouwens niet is gekozen, alleen door haar eigen partij, niet door kiezers) mogen willen weren? Dat is ook democratie. Stel je voor dat er voor jou bepaald wordt wat je wel of niet moet denken en willen... Als ik zeg dat ze het liefst die hele fractie niet in de raad hadden, is dat dan ook een wanstaltig gebrek aan respect voor ons democratisch stelsel? Ik denk dat er een heel groot verschil is tussen iets wensen en iets doen. Er is één fractie geweest die tegen haar komst heeft gestemd, maar dat kon niet, en dat was Leefbaar Huizen.quote:Op maandag 11 december 2006 14:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zou me doodschamen voor zo'n gemeenteraad, waar de raadsleden een gekozene het liefst zouden weren.
Je zou ze toch een voor een publiekelijk door de mangel halen voor een zo wanstaltig gebrek aan respect voor ons democratische stelsel? Bah bah bah.
Ik ben er nu een beetje klaar mee, je moet haar niet steeds vals beschuldigen (hier zou jij overigens om aangeklaagd kunnen worden), er is helemaal niks gebeurd in het uitgaansleven, anders had er wel minimaal een strafzaak tegen haar gelopen.quote:Op maandag 11 december 2006 14:46 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Waarom zou je niet diep in je hart iemand (die trouwens niet is gekozen, alleen door haar eigen partij, niet door kiezers) mogen willen weren? Dat is ook democratie. Stel je voor dat er voor jou bepaald wordt wat je wel of niet moet denken en willen... Als ik zeg dat ze het liefst die hele fractie niet in de raad hadden, is dat dan ook een wanstaltig gebrek aan respect voor ons democratisch stelsel? Ik denk dat er een heel groot verschil is tussen iets wensen en iets doen. Er is één fractie geweest die tegen haar komst heeft gestemd, maar dat kon niet, en dat was Leefbaar Huizen.
Je kan je prima misdragen in het uitgaansleven zonder een strafzaak hoor. Bovendien vind ik verschillende incidenten in verschillende uitgaansgelegenheden met enkele tientallen getuigen niet vals beschuldigen. Maar het is fijn te weten dat er ten minste één persoon is die de echte, hele en enige waarheid weet! Wat moet jij je fijn voelen.quote:Op maandag 11 december 2006 14:53 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik ben er nu een beetje klaar mee, je moet haar niet steeds vals beschuldigen, er is helemaal niks gebeurd in het uitgaansleven, anders had er wel minimaal een strafzaak tegen haar gelopen.
Hier zou jij overigens om aangeklaagd kunnen worden.
Ik blijf het hilarisch vinden dat een meisje van 19 de Schrik van de BestuurlijkeElite te huizen is. Hoe meer ze tegen gewerkt wordt, hoe meer zij sympathie gaat krijgen van de burger.![]()
Dat is gekozen, in ons kiesstelsel. Door de kiezers die op die lijst stemden.quote:Op maandag 11 december 2006 14:46 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Waarom zou je niet diep in je hart iemand (die trouwens niet is gekozen, alleen door haar eigen partij, niet door kiezers) mogen willen weren?
Als je denkt dat je er als raadslid iets over te zeggen zou moeten hebben (ter stemming brengenquote:Dat is ook democratie. Stel je voor dat er voor jou bepaald wordt wat je wel of niet moet denken en willen... Als ik zeg dat ze het liefst die hele fractie niet in de raad hadden, is dat dan ook een wanstaltig gebrek aan respect voor ons democratisch stelsel?
Leefbaar Huizen is dan echt een schande voor de raad. Als ze zo weinig begrijpen van wat ze daar doen, als ze zo weinig begrijpen van het kiesstelsel, dan maken ze hun positie te schande.quote:Ik denk dat er een heel groot verschil is tussen iets wensen en iets doen. Er is één fractie geweest die tegen haar komst heeft gestemd, maar dat kon niet, en dat was Leefbaar Huizen.
Jij moet even heel goed naar mij luisteren meisje, zogenaamde pseudo-intellectueel. Wat jij vindt, dat moet jij lekker naar de politie brengen, want nu bouw jij alleen een strafzaak tegen jezelf op met deze lastercampagne.quote:Op maandag 11 december 2006 14:57 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je kan je prima misdragen in het uitgaansleven zonder een strafzaak hoor. Bovendien vind ik verschillende incidenten in verschillende uitgaansgelegenheden met enkele tientallen getuigen niet vals beschuldigen. Maar het is fijn te weten dat er ten minste één persoon is die de echte, hele en enige waarheid weet! Wat moet jij je fijn voelen.
En ik zie niet waar ze tegengewerkt wordt. De meeste mensen schamen zich rot dat Huizen zo in het nieuws is gekomen, en die zullen zeker niet op haar stemmen.
Maar met één ding ben ik het met je eens, ik ben er nu ook wel klaar mee. Heb je nergens anders om te zaniken? Als je het nou 's over politiek ging hebben, ipv mij steeds persoonlijk aan te vallen (ach natuurlijk, TS bashen is zo leuk!)
Ghighi, jij bent grappig. Een rechtszaak voor laster of smaad kan alleen gestart worden als je de laster of smaad de wereld in hebt geholpenquote:Op maandag 11 december 2006 15:03 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij moet even heel goed naar mij luisteren meisje, zogenaamde pseudo-intellectueel. Wat jij vindt, dat moet jij lekker naar de politie brengen, want nu bouw jij alleen een strafzaak tegen jezelf op met deze lastercampagne.
In deze beschaafde wereld zeggen getuigen ons helemaal niks. De enige die daar over kan oordelen is de Rechter.
Jij beweert dat er niks kwalijks is voorgevallen in de Huizense horeca? Jij beweert dat de jongedame in kwestie ten onrechte de deur wordt geweigerd?quote:Op maandag 11 december 2006 15:03 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij moet even heel goed naar mij luisteren meisje, zogenaamde pseudo-intellectueel. Wat jij vindt, dat moet jij lekker naar de politie brengen, want nu bouw jij alleen een strafzaak tegen jezelf op met deze lastercampagne.
In deze beschaafde wereld zeggen getuigen ons helemaal niks. De enige die daar over kan oordelen is de Rechter.
Zij werd duidelijk tegen gewerkt en jij begon met bashen( Zie topic titel alleen al).
Jij verdedigt haar alsof het je schatje is. Wat bezielt je toch? Wij mogen haar toch veroordelen op grond van constateringen?quote:Op maandag 11 december 2006 15:19 schreef JohnDope het volgende:
Elseetje jij moet de rollen nou niet omdraaien, jij bent begonnen met persoonlijke aanvallen op Marianne (dat is alleen al aan de topictitel te zien).
Je moet eens ophouden te doen alsof er niets aan de hand is. Ze is diverse horecagelegenheden uitgezet. Dit zou toch niet zomaar, vanuit het niets? Of wel soms? Als politica dien je een voorbeeldfunctie in te vullen je niet stelselmatig te misdragen in diverse horeca en walgelijke uitspraken cq bedreigingen in de strekking van "mijn moeder zorgt ervoor dat deze tent gesloten wordt".quote:Bombardier: de incidenten die zich hebben voorgedaan mogen inderdaad geen naam hebben. Als er echt wat was gebeurd dan had er allang een strafzaak tegen haar gelopen.
Wat had een discobezoek uberhaupt te maken met dat meiske d'r raadswerk? Inhoudelijk? Politiek?quote:Op maandag 11 december 2006 15:11 schreef Elseetje het volgende:
Maareh, als dit de enige manier is waarop jij kan discussieren over raadsleden en hun geschiktheid, dan is het misschien tijd voor een slotje, want dit gaat nergens heen, en je persoonlijke aanvallen hebben al helemaal niks met politiek te maken.
Er is niks te zeggen over haar raadswerk. Maar dat betekend niet dat je je niet kan afvragen of alle mensen geschikt zijn voor raadswerk, en dat kan je je ook voorstellen voordat ze raadslid zijn. Een discussie daarover heeft met politiek te maken ja, politiek gaat niet alleen over standpunten. Verder ben ik het eens met de post van bombardier hier boven. Ik nodig mensen hier niet uit iemand te komen bashen, ik stel iets aan de kaak waar mensen vraagtekens bij hebben. Als dat al niet meer mag, dan ga ik voor FuifDuif z'n redenatie (niet in dit topic nee), en vraag je je af hoelang de sharia nog op zich laat wachten. Iemand echter dreigen met rechtszaken e.d. vind ik veel te ver gaan, en gaat compleet niet over het topic. Marianne Horst staat hier als voorbeeld, een uitnodiging voor mensen om te komen met raadsleden of andere politici waarvan zij zich afvragen of ze actief zouden moeten zijn. Dat doet verder niks af van het recht van deze mensen om actief te zijn, ik verwelkom al het jong bloed in een bestuursorgaan, ook als ze zichzelf zo profileren als Marianne Horst heeft gedaan.quote:Op maandag 11 december 2006 15:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat had een discobezoek uberhaupt te maken met dat meiske d'r raadswerk? Inhoudelijk? Politiek?
Wat ik tot nog toe voorbij heb zien komen zijn beschamende handelingen inhoudelijk, politiek, van andere raadsleden. Heeft dat meiske inhoudelijk als *iets* gedaan waarover we inhoudelijk kunnen discussiëren?
Waar staat haar fractie eigenlijk voor? Zo te zien ben jij inhoudelijk op de hoogte, vertel, wat is haar streven en waarom deugt het niet?
Ze krijgt minimaal een paar honderdjaar gezeur over zich heen (de leeftijd van al die mensen bij elkaar opgeteld), dat maakt iedere 19jarige vrouw tot een lieverdje in verhouding. Wat zij heeft moeten doorstaan, dat maken politici pas halverwege of aan het einde van hun carriere mee.quote:Op maandag 11 december 2006 15:26 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Jij verdedigt haar alsof het je schatje is. Wat bezielt je toch? Wij mogen haar toch veroordelen op grond van constateringen?
[..]
Je moet eens ophouden te doen alsof er niets aan de hand is. Ze is diverse horecagelegenheden uitgezet. Dit zou toch niet zomaar, vanuit het niets? Of wel soms? Als politica dien je een voorbeeldfunctie in te vullen je niet stelselmatig te misdragen in diverse horeca en walgelijke uitspraken cq bedreigingen in de strekking van "mijn moeder zorgt ervoor dat deze tent gesloten wordt".
Mwah, het gaat wel degelijk om volwassenen hoor.quote:Op maandag 11 december 2006 15:35 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ze krijgt minimaal een paar honderdjaar gezeur over zich heen (de leeftijd van al die mensen bij elkaar opgeteld),
Je doorstaat wat je verdient. Ongeacht de leeftijd.quote:dat maakt iedere 19jarige vrouw tot een lieverdje in verhouding. Wat zij heeft moeten doorstaan dat maken politicie pas halverwege of aan het einde van hun carriere mee.
Het is echt hilarisch, ook jij doet er weer aan mee
I rest my case![]()
Pfffff wat een heerlijke hypocriete BlankePolitiekeCorrectheid toch weerquote:Op maandag 11 december 2006 15:42 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Mwah, het gaat wel degelijk om volwassenen hoor.
[..]
Je doorstaat wat je verdient. Ongeacht de leeftijd.
Als ze fatsoenlijke opleiding zou hebben genoten, zich normaal zou hebben gedragen in het nachtleven en een iets andere toon zou naslaan, zou er niets aan de hand zijn geweest.
En ook ik doe er weer aan mee ja. Pindahersenen horen niet in de politiek. Laat het aub geen trend worden.
Wie dan?quote:Op maandag 11 december 2006 15:45 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Pfffff wat een heerlijke hypocriete BlankePolitiekCorrectheid toch weer
Kijk eens naar al die andere politici die vele malen erger zijn.![]()
Zucht, Ik ga nu 1 naam noemen en de rest zoek jij zelf maar uit, want anders komt er geen eind aan:quote:
Is ze daarvoor gestraft?quote:Op maandag 11 december 2006 15:47 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zucht, Ik ga nu 1 naam noemen en de rest zoek jij zelf maar uit, want anders komt er geen eind aan:
Guusje ter horst die lazurs acter het stuur werd aangehouden en ze wilde vervolgens dit verhaal in de doofpot stoppen en dat toch weken later uitlekte.
Blijf een beetje bij de tijd heh vriend aubquote:
Aha, jij kent de feiten begrijp ik.quote:Op maandag 11 december 2006 14:08 schreef Bombardier het volgende:
Als je goed omgaat met de pers, excuseer je je bijvoorbeeld voor je misdragingen
Je beargumenteert helemaal geen donder en een beetje wind tegen en je gaat zeiken over "gezever".quote:Op maandag 11 december 2006 14:20 schreef Elseetje het volgende:
Ja, ik ben je gezever zat. Ik kan wel alles beargumenteren, ontkrachten en uitleggen, maar als jij alles verdraait in je hoofd en er iets mooit van maakt voor jezelf, dan heeft dat imo helemaal geen nut, en kan ik m'n tijd beter besteden aan iemand die wel inhoudelijk op het onderwerp ingaat.
Is dat omdat ze beter presteert dan jij?quote:Op maandag 11 december 2006 14:26 schreef Bombardier het volgende:
Dat dít onnozele VMBO-kind in de gemeenteraad zit, daar heb ik wel degelijk moeite mee.
Ik ben bang dat je daar de plank flink mis slaat. Niet dat ik denk dat jouw vage vingerwijzingen tot een veroordeling zouden leiden, maar in zijn algemeenheid zit je gewoon mis.quote:Op maandag 11 december 2006 15:11 schreef Elseetje het volgende:
Een rechtszaak voor laster of smaad kan alleen gestart worden als je de laster of smaad de wereld in hebt geholpen
Haha, niet bepaald.quote:Op maandag 11 december 2006 16:10 schreef DS4 het volgende:
[..]
Is dat omdat ze beter presteert dan jij?
Waarom dan?quote:
Oh jij hebt een vriendje gevonden en je durft weer?quote:Op maandag 11 december 2006 16:23 schreef JohnDope het volgende:
dat jij je nog uberhaupt in dit topic durft te vertonen Bombardier
Nou ja, ik heb m'n school wèl afgemaakt en kan me uitstekend gedragen in 't openbaar.quote:
Je was net uitgeluld, volgens de ongeschreven regels had je moeten stoppen in dit topic, maar jij gaat vrolijk door met die hypocriete plaat voor je 'harses'quote:Op maandag 11 december 2006 17:00 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Oh jij hebt een vriendje gevonden en je durft weer?![]()
Je argumentjes waren op, toen bloedde de discussie dood. Dus degene die uitgeluld was, was jij.quote:Op maandag 11 december 2006 17:07 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je was net uitgeluld, volgens de ongeschreven regels had je moeten stoppen in dit topic, maar jij gaat vrolijk door met die hypocriete plaat voor je 'harses'![]()
Het is ongelooflijk
Hier waren we vriend en jij ging jezelf toen in lezen, want jij wist het allemaal niet meer (of je deed alsof)....quote:Op maandag 11 december 2006 15:47 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zucht, Ik ga nu 1 naam noemen en de rest zoek jij zelf maar uit, want anders komt er geen eind aan:
Guusje ter horst die lazurs achter het stuur werd aangehouden en ze wilde vervolgens dit verhaal in de doofpot stoppen en dat toch weken later uitlekte.
Dat wist ik inderdaad niet. Zo erg is dat toch niet?quote:Op maandag 11 december 2006 17:14 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Hier waren we vriend en jij ging jezelf toen in lezen, want jij wist het allemaal niet....
Shame on you son!quote:Op maandag 11 december 2006 17:16 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Dat wist ik inderdaad niet. Zo erg is dat toch niet?
Dat ze zich misdragen heeft is ook niet de enige reden dat ik haar bekritiseer. Ze heeft namelijk nauwelijks opleiding genoten, of/en ervaring opgedaan in het bedrijfsleven. Daarnaast maakt ze een tamelijk domme indruk, wat uit haar misdragingen blijkt en uit haar tv-optreden. Al die zaken bij elkaar acht ik haar zeer ongeschikt politica en baart het mij zorgen dat dit soort figuren in de politiek terecht komt.quote:Op maandag 11 december 2006 17:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Shame on you son!![]()
Maar het lijstje kan nog wel even door gaan..... maar net wat ik al zei dan blijven we bezig met schrijven en dat is zonde.
Een feit is wel dat Marianne niet in dat lijstje voor zou komen omdat zij te braaf is
net bleef je maar doorzagen of haar gedragquote:Op maandag 11 december 2006 17:21 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Dat ze zich misdragen heeft is ook niet de enige reden dat ik haar bekritiseer. Ze heeft namelijk nauwelijks opleiding genoten, of/en ervaring opgedaan in het bedrijfsleven. Daarnaast maakt ze een tamelijk domme indruk, wat uit haar misdragingen blijkt en uit haar tv-optreden. Al die zaken bij elkaar acht ik haar zeer ongeschikt politica en baart het mij zorgen dat dit soort figuren in de politiek terecht komt.
De toekomst zal ons echter vertellen wie gelijk heeft.
Die DiGiMeelopers van de BestuurlijkeElite hebben allemaal een achterlijke wEbLoG, dit past precies in het bestuurlijke straatje.quote:Op maandag 11 december 2006 17:25 schreef Bombardier het volgende:
En als je nog niet overtuigd bent van haar onnozelheid, lees dan dit eens door.
http://www.cu2.nl/Miss-HoRsTa
En haar vriendje;
http://www.cu2.nl/gustafacci
Met je 19e nog voor het VMBO slagen. Hoe vaak is iemand dan blijven zitten?quote:Op maandag 11 december 2006 17:26 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die DiGiMeelopers van de BestuurlijkeElite hebben allemaal een achterlijke wEbLoG, dit past precies in het bestuurlijke straatje.![]()
Sommige mensen zijn laatbloeiers op school, ik kan daar over meepraten. Ik heb buiten school meer geleerd, dan dat ik in al die jaren op school heb geleerd.quote:Op maandag 11 december 2006 17:29 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Met je 19e nog voor het VMBO slagen. Hoe vaak is iemand dan blijven zitten?![]()
Precies zoals mijn eigen schoolcarrière ook is gegaan. Vrij laat presteren. Is ook niets mis mee, sommige mensen zien later pas de belangen van school in, of krijgen de smaak dan pas te pakken.quote:Op maandag 11 december 2006 17:32 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn laatbloeiers op school, ik kan daar over meepraten. Ik heb buiten school meergeleerd, dan dat ik in al die jaren school op school heb geleerd.
Ik ging bijvoorbeeld ook van vwo naar mavo, dat kwam gewoon omdat ik letterlijk niks deed, ik had op die leeftijd hele andere prioriteiten. Misschien zit zij ook wel zo in elkaar (nu voel ik mij o.a. helemaal thuis in het meest complexe besturingssysteem op aarde en bluf ik zware nerdjes af waar ik vroeger tegen op keek).
Voor mij is dat niet zo. Ik ken zelfs hele intelligente mensen die op een zmok-school hebben gezeten.quote:Op maandag 11 december 2006 17:36 schreef Bombardier het volgende:
Maar op je 19e op het VMBO zitten is toch wel een teken aan de wand lijkt me.
Uitzonderingen heb je altijd, zal ik niet ontkennen. Je moet ook niemand onderschatten, maar ik beoordeel haar op de feiten. En nav die feiten acht ik de kans dat dit een uitzondering is, op zeer gering.quote:Op maandag 11 december 2006 17:40 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Voor mij is dat niet zo. Ik ken zelfs hele intelligente mensen die op een zmok-school hebben gezeten.
Maargoed net wat ik al zei, dat meisje heeft zoveel moeten weerstaan, notabene nog voordat ze uberhaupt is begonnen, de meeste politici maken dat pas halverwege of aan het einde van hun carriere mee.
Dus om die reden vind ik en alle weldenkende mensen dat wij haar een kans moeten geven. En wanneer ze het verpest dan wordt ze gewoon weggestemd.
quote:Dit lijkt me een mooie afsluiter voor deze discussie.
Zoals het bekende spreekwoord luidt; je kan beter spijt hebben van de dingen die je gedaan hebt, dan spijt hebben van de dingen die je niet gedaan hebt.quote:Op maandag 11 december 2006 17:44 schreef Bombardier het volgende:
[..]
De tijd zal het leren en tzt zal wel bekend worden wie gelijk heeft.
[..]
Ik zou het juist omdraaien.quote:Op maandag 11 december 2006 17:46 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zoals het bekende spreekwoord luidt; je kan beter spijt hebben van de dingen die je gedaan hebt, dan spijt hebben van de dingen die je niet gedaan hebt.
nee dan loop je dus een hoop mis in het levenquote:
Laten we ook nog even een misverstand m.b.t. de Breezer uit de wereld helpen:quote:Op maandag 11 december 2006 17:52 schreef SKETSj het volgende:
Wat bezielt Breezers eigenlijk? Hoe denken ze?
"Lang leve de LOL"?
Nu ben ik geen cu2-kenner, maar er staat toch:quote:Op maandag 11 december 2006 17:25 schreef Bombardier het volgende:
En als je nog niet overtuigd bent van haar onnozelheid, lees dan dit eens door.
http://www.cu2.nl/Miss-HoRsTa
Dus ze was 17 toen ze slaagde voor 't VMBO, niet 19quote:laatst gewijzigd: 18:23 26-7-2004
Nounou, poehpoeh... als je daar al trots op moet zijn.quote:Op maandag 11 december 2006 17:03 schreef Bombardier het volgende:
Nou ja, ik heb m'n school wèl afgemaakt en kan me uitstekend gedragen in 't openbaar.![]()
Toen ik 17 was haalde ik de Mavo. Toen ik afstudeerde op de Universiteit (drie richtingen) werd ik meteen door een van de profs bij mijn nekvel gegrepen om bij hem te gaan werken en had ik van meerdere docenten/profs aanbiedingen op zak.quote:Op maandag 11 december 2006 18:46 schreef Pek het volgende:
Dus ze was 17 toen ze slaagde voor 't VMBO, niet 19![]()
Neemt niet weg dat we waarschijnlijk weer een hoop kunnen lachen in de toekomst, ze zou het tot de nieuwe Gonny van Wanbetalen tot Onderhuren kunnen schoppen, als ze het slim speelt![]()
Het was meer een reactie op de "mwuhahaha, ze slaagt pas voor VMBO op haar 19e" -postsquote:Op maandag 11 december 2006 19:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dus wat zegt het dat ze op haar 17e het VMBO diploma haalde? Niets.
Als je zo makkelijk de universiteit doorliep, hoe ben je dan ooit op de mavo beland?quote:Op maandag 11 december 2006 19:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Toen ik 17 was haalde ik de Mavo. Toen ik afstudeerde op de Universiteit (drie richtingen) werd ik meteen door een van de profs bij mijn nekvel gegrepen om bij hem te gaan werken en had ik van meerdere docenten/profs aanbiedingen op zak.
Dus wat zegt het dat ze op haar 17e het VMBO diploma haalde? Niets.
In die tijd was ik gewoon een rotjochie met een grote bek, die dacht dat hij heel veel geld ging verdienen met voetballen. Na een zware blessure enige maanden nadat ik de Mavo haalde begon de realiteit zich wat op te dringen.quote:Op maandag 11 december 2006 19:28 schreef Thomas B. het volgende:
Als je zo makkelijk de universiteit doorliep, hoe ben je dan ooit op de mavo beland?
Ik precies zo. Geen fijne middelbare-schooltijd gehad.quote:Op maandag 11 december 2006 19:28 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Als je zo makkelijk de universiteit doorliep, hoe ben je dan ooit op de mavo beland?
Ik kon heel aardig tegen een balletje trappen, dus reken maar dat ik een fijne middelbare schooltijd had...quote:Op maandag 11 december 2006 19:41 schreef Bombardier het volgende:
Geen fijne middelbare-schooltijd gehad.
Ik niet. Ik kon alleen maar vervelend zijn.quote:Op maandag 11 december 2006 19:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik kon heel aardig tegen een balletje trappen, dus reken maar dat ik een fijne middelbare schooltijd had...![]()
Naja, politici zijn ook maar mensen hoor. Dat die andere leden zo nu n dan coke snuiven of een hoer opzoeken,quote:Op maandag 11 december 2006 18:41 schreef raptorix het volgende:
Zie hier de prachte bijvangst van de democratie, laat elke leeghoofd meebepalen hoe het land geregeerd moet worden, en je krijgt dit soort onzin.
Gelukkig wil alleen D66 dat...quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:47 schreef cultheld het volgende:
Dit is pas het begin... het wordt nog wat als we de gekozen burgemeester krijgen.
Dat is idd waar.quote:Op maandag 11 december 2006 17:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Laten we ook nog even een misverstand m.b.t. de Breezer uit de wereld helpen:
aPpLe && iPoD zijn meer BrEeZer dan dat Breezer ooit geweest is. Iemand die dus het woord Breezer voor een puber gebruikt, is dus een Fossiel.
Met alle respect; maar HyVeS, aPPLe && iPoD, die vind jij dan weer niet bReEzErquote:Op dinsdag 19 december 2006 04:19 schreef SKETSj het volgende:
Maar moet toch niet gekker worden. Een vrijgevochten Breezer bij de gemeente!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |