Laten we ook nog even een misverstand m.b.t. de Breezer uit de wereld helpen:quote:Op maandag 11 december 2006 17:52 schreef SKETSj het volgende:
Wat bezielt Breezers eigenlijk? Hoe denken ze?
"Lang leve de LOL"?
Nu ben ik geen cu2-kenner, maar er staat toch:quote:Op maandag 11 december 2006 17:25 schreef Bombardier het volgende:
En als je nog niet overtuigd bent van haar onnozelheid, lees dan dit eens door.
http://www.cu2.nl/Miss-HoRsTa
Dus ze was 17 toen ze slaagde voor 't VMBO, niet 19quote:laatst gewijzigd: 18:23 26-7-2004
Nounou, poehpoeh... als je daar al trots op moet zijn.quote:Op maandag 11 december 2006 17:03 schreef Bombardier het volgende:
Nou ja, ik heb m'n school wèl afgemaakt en kan me uitstekend gedragen in 't openbaar.![]()
Toen ik 17 was haalde ik de Mavo. Toen ik afstudeerde op de Universiteit (drie richtingen) werd ik meteen door een van de profs bij mijn nekvel gegrepen om bij hem te gaan werken en had ik van meerdere docenten/profs aanbiedingen op zak.quote:Op maandag 11 december 2006 18:46 schreef Pek het volgende:
Dus ze was 17 toen ze slaagde voor 't VMBO, niet 19![]()
Neemt niet weg dat we waarschijnlijk weer een hoop kunnen lachen in de toekomst, ze zou het tot de nieuwe Gonny van Wanbetalen tot Onderhuren kunnen schoppen, als ze het slim speelt![]()
Het was meer een reactie op de "mwuhahaha, ze slaagt pas voor VMBO op haar 19e" -postsquote:Op maandag 11 december 2006 19:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dus wat zegt het dat ze op haar 17e het VMBO diploma haalde? Niets.
Als je zo makkelijk de universiteit doorliep, hoe ben je dan ooit op de mavo beland?quote:Op maandag 11 december 2006 19:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Toen ik 17 was haalde ik de Mavo. Toen ik afstudeerde op de Universiteit (drie richtingen) werd ik meteen door een van de profs bij mijn nekvel gegrepen om bij hem te gaan werken en had ik van meerdere docenten/profs aanbiedingen op zak.
Dus wat zegt het dat ze op haar 17e het VMBO diploma haalde? Niets.
In die tijd was ik gewoon een rotjochie met een grote bek, die dacht dat hij heel veel geld ging verdienen met voetballen. Na een zware blessure enige maanden nadat ik de Mavo haalde begon de realiteit zich wat op te dringen.quote:Op maandag 11 december 2006 19:28 schreef Thomas B. het volgende:
Als je zo makkelijk de universiteit doorliep, hoe ben je dan ooit op de mavo beland?
Ik precies zo. Geen fijne middelbare-schooltijd gehad.quote:Op maandag 11 december 2006 19:28 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Als je zo makkelijk de universiteit doorliep, hoe ben je dan ooit op de mavo beland?
Ik kon heel aardig tegen een balletje trappen, dus reken maar dat ik een fijne middelbare schooltijd had...quote:Op maandag 11 december 2006 19:41 schreef Bombardier het volgende:
Geen fijne middelbare-schooltijd gehad.
Ik niet. Ik kon alleen maar vervelend zijn.quote:Op maandag 11 december 2006 19:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik kon heel aardig tegen een balletje trappen, dus reken maar dat ik een fijne middelbare schooltijd had...![]()
Naja, politici zijn ook maar mensen hoor. Dat die andere leden zo nu n dan coke snuiven of een hoer opzoeken,quote:Op maandag 11 december 2006 18:41 schreef raptorix het volgende:
Zie hier de prachte bijvangst van de democratie, laat elke leeghoofd meebepalen hoe het land geregeerd moet worden, en je krijgt dit soort onzin.
Gelukkig wil alleen D66 dat...quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:47 schreef cultheld het volgende:
Dit is pas het begin... het wordt nog wat als we de gekozen burgemeester krijgen.
Dat is idd waar.quote:Op maandag 11 december 2006 17:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Laten we ook nog even een misverstand m.b.t. de Breezer uit de wereld helpen:
aPpLe && iPoD zijn meer BrEeZer dan dat Breezer ooit geweest is. Iemand die dus het woord Breezer voor een puber gebruikt, is dus een Fossiel.
Met alle respect; maar HyVeS, aPPLe && iPoD, die vind jij dan weer niet bReEzErquote:Op dinsdag 19 december 2006 04:19 schreef SKETSj het volgende:
Maar moet toch niet gekker worden. Een vrijgevochten Breezer bij de gemeente!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |