abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44328220
quote:
Op maandag 11 december 2006 14:20 schreef Elseetje het volgende:

Ja, ik ben je gezever zat. Ik kan wel alles beargumenteren, ontkrachten en uitleggen, maar als jij alles verdraait in je hoofd en er iets mooit van maakt voor jezelf, dan heeft dat imo helemaal geen nut, en kan ik m'n tijd beter besteden aan iemand die wel inhoudelijk op het onderwerp ingaat.
Je beargumenteert helemaal geen donder en een beetje wind tegen en je gaat zeiken over "gezever".

Ik begin te vermoeden dat deze 19-jarige in ieder geval meer capaciteiten ter zake heeft, want als je deze discussie al in het persoonlijke gaat trekken, dan is de politiek niets voor je.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_44328261
quote:
Op maandag 11 december 2006 14:26 schreef Bombardier het volgende:

Dat dít onnozele VMBO-kind in de gemeenteraad zit, daar heb ik wel degelijk moeite mee.
Is dat omdat ze beter presteert dan jij?
pi_44328400
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:11 schreef Elseetje het volgende:

Een rechtszaak voor laster of smaad kan alleen gestart worden als je de laster of smaad de wereld in hebt geholpen
Ik ben bang dat je daar de plank flink mis slaat. Niet dat ik denk dat jouw vage vingerwijzingen tot een veroordeling zouden leiden, maar in zijn algemeenheid zit je gewoon mis.

Het zou trouwens de discussie wat makkelijker maken als je eens concreet werd. Want al dat vage gedoe... ga dan bij de privé werken.
  maandag 11 december 2006 @ 16:19:17 #104
147235 Bombardier
The artillery man
pi_44328592
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:10 schreef DS4 het volgende:

[..]

Is dat omdat ze beter presteert dan jij?
Haha, niet bepaald.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_44328768
dat jij je nog uberhaupt in dit topic durft te vertonen Bombardier
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_44329392
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:19 schreef Bombardier het volgende:

Haha, niet bepaald.
Waarom dan?
  maandag 11 december 2006 @ 17:00:01 #107
147235 Bombardier
The artillery man
pi_44330229
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:23 schreef JohnDope het volgende:
dat jij je nog uberhaupt in dit topic durft te vertonen Bombardier
Oh jij hebt een vriendje gevonden en je durft weer?
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
  maandag 11 december 2006 @ 17:03:17 #108
147235 Bombardier
The artillery man
pi_44330347
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:39 schreef DS4 het volgende:

[..]

Waarom dan?
Nou ja, ik heb m'n school wèl afgemaakt en kan me uitstekend gedragen in 't openbaar.
pi_44330497
quote:
Op maandag 11 december 2006 17:00 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Oh jij hebt een vriendje gevonden en je durft weer?
Je was net uitgeluld, volgens de ongeschreven regels had je moeten stoppen in dit topic, maar jij gaat vrolijk door met die hypocriete plaat voor je 'harses'
Het is ongelooflijk
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 11 december 2006 @ 17:13:22 #110
147235 Bombardier
The artillery man
pi_44330675
quote:
Op maandag 11 december 2006 17:07 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Je was net uitgeluld, volgens de ongeschreven regels had je moeten stoppen in dit topic, maar jij gaat vrolijk door met die hypocriete plaat voor je 'harses'
Het is ongelooflijk
Je argumentjes waren op, toen bloedde de discussie dood. Dus degene die uitgeluld was, was jij.
pi_44330725
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:47 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Zucht, Ik ga nu 1 naam noemen en de rest zoek jij zelf maar uit, want anders komt er geen eind aan:
Guusje ter horst die lazurs achter het stuur werd aangehouden en ze wilde vervolgens dit verhaal in de doofpot stoppen en dat toch weken later uitlekte.
Hier waren we vriend en jij ging jezelf toen in lezen, want jij wist het allemaal niet meer (of je deed alsof)....
  maandag 11 december 2006 @ 17:16:04 #112
147235 Bombardier
The artillery man
pi_44330762
quote:
Op maandag 11 december 2006 17:14 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Hier waren we vriend en jij ging jezelf toen in lezen, want jij wist het allemaal niet....
Dat wist ik inderdaad niet. Zo erg is dat toch niet?
pi_44330803
quote:
Op maandag 11 december 2006 17:16 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Dat wist ik inderdaad niet. Zo erg is dat toch niet?
Shame on you son!

Maar het lijstje kan nog wel even door gaan..... maar net wat ik al zei dan blijven we bezig met schrijven en dat is zonde.

Een feit is wel dat Marianne niet in dat lijstje voor zou komen, omdat zij te braaf is in verhouding tot de rest op dat lijstje (Guusje, Wijnand, Sam, Rob, etc, etc)
  maandag 11 december 2006 @ 17:21:37 #114
147235 Bombardier
The artillery man
pi_44330939
quote:
Op maandag 11 december 2006 17:17 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Shame on you son!

Maar het lijstje kan nog wel even door gaan..... maar net wat ik al zei dan blijven we bezig met schrijven en dat is zonde.

Een feit is wel dat Marianne niet in dat lijstje voor zou komen omdat zij te braaf is
Dat ze zich misdragen heeft is ook niet de enige reden dat ik haar bekritiseer. Ze heeft namelijk nauwelijks opleiding genoten, of/en ervaring opgedaan in het bedrijfsleven. Daarnaast maakt ze een tamelijk domme indruk, wat uit haar misdragingen blijkt en uit haar tv-optreden. Al die zaken bij elkaar acht ik haar zeer ongeschikt politica en baart het mij zorgen dat dit soort figuren in de politiek terecht komt.
De toekomst zal ons echter vertellen wie gelijk heeft.
pi_44331056
quote:
Op maandag 11 december 2006 17:21 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Dat ze zich misdragen heeft is ook niet de enige reden dat ik haar bekritiseer. Ze heeft namelijk nauwelijks opleiding genoten, of/en ervaring opgedaan in het bedrijfsleven. Daarnaast maakt ze een tamelijk domme indruk, wat uit haar misdragingen blijkt en uit haar tv-optreden. Al die zaken bij elkaar acht ik haar zeer ongeschikt politica en baart het mij zorgen dat dit soort figuren in de politiek terecht komt.
De toekomst zal ons echter vertellen wie gelijk heeft.
net bleef je maar doorzagen of haar gedrag

Maargoed over haar kunnen hoef jij je echt geen zorgen te maken. Zij is de grootste nachtmerrie van de BestuurlijkeElite te huizen, getuige al die commotie, dus dan moet zij iets kunnen of beter kunnen dan de BestuurlijkeElite
  maandag 11 december 2006 @ 17:25:26 #116
147235 Bombardier
The artillery man
pi_44331058
En als je nog niet overtuigd bent van haar onnozelheid, lees dan dit eens door.

http://www.cu2.nl/Miss-HoRsTa

En haar vriendje;

http://www.cu2.nl/gustafacci
pi_44331105
quote:
Op maandag 11 december 2006 17:25 schreef Bombardier het volgende:

En haar vriendje;

http://www.cu2.nl/gustafacci
Die DiGiMeelopers van de BestuurlijkeElite hebben allemaal een achterlijke wEbLoG, dit past precies in het bestuurlijke straatje.
  maandag 11 december 2006 @ 17:29:54 #118
147235 Bombardier
The artillery man
pi_44331199
quote:
Op maandag 11 december 2006 17:26 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Die DiGiMeelopers van de BestuurlijkeElite hebben allemaal een achterlijke wEbLoG, dit past precies in het bestuurlijke straatje.
Met je 19e nog voor het VMBO slagen. Hoe vaak is iemand dan blijven zitten?
pi_44331292
quote:
Op maandag 11 december 2006 17:29 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Met je 19e nog voor het VMBO slagen. Hoe vaak is iemand dan blijven zitten?
Sommige mensen zijn laatbloeiers op school, ik kan daar over meepraten. Ik heb buiten school meer geleerd, dan dat ik in al die jaren op school heb geleerd.

Ik ging bijvoorbeeld ook van vwo naar mavo, dat kwam gewoon omdat ik letterlijk niks deed, ik had op die leeftijd hele andere prioriteiten. Misschien zit zij ook wel zo in elkaar, vrouwen worden ook sneller volwassen dan mannen (nu voel ik mij o.a. helemaal thuis in het meest complexe besturingssysteem op aarde en bluf ik zware nerdjes af waar ik vroeger tegen op keek).
  maandag 11 december 2006 @ 17:36:52 #120
147235 Bombardier
The artillery man
pi_44331416
quote:
Op maandag 11 december 2006 17:32 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn laatbloeiers op school, ik kan daar over meepraten. Ik heb buiten school meergeleerd, dan dat ik in al die jaren school op school heb geleerd.

Ik ging bijvoorbeeld ook van vwo naar mavo, dat kwam gewoon omdat ik letterlijk niks deed, ik had op die leeftijd hele andere prioriteiten. Misschien zit zij ook wel zo in elkaar (nu voel ik mij o.a. helemaal thuis in het meest complexe besturingssysteem op aarde en bluf ik zware nerdjes af waar ik vroeger tegen op keek).
Precies zoals mijn eigen schoolcarrière ook is gegaan. Vrij laat presteren. Is ook niets mis mee, sommige mensen zien later pas de belangen van school in, of krijgen de smaak dan pas te pakken.

Maar op je 19e op het VMBO zitten is toch wel een teken aan de wand lijkt me.
pi_44331538
quote:
Op maandag 11 december 2006 17:36 schreef Bombardier het volgende:

Maar op je 19e op het VMBO zitten is toch wel een teken aan de wand lijkt me.
Voor mij is dat niet zo. Ik ken zelfs hele intelligente mensen die op een zmok-school hebben gezeten.

Maargoed net wat ik al zei, dat meisje heeft zoveel moeten weerstaan, notabene nog voordat ze uberhaupt is begonnen, de meeste politici maken dat pas halverwege of aan het einde van hun carriere mee.
Dus om die reden vinden ik en alle weldenkende mensen, dat wij haar een kans moeten geven. En wanneer ze het verpest, dan is dat heus niet het einde van de wereld, maar dan wordt ze gewoon weggestemd.

Dit lijkt me een mooie afsluiter voor deze discussie.
  maandag 11 december 2006 @ 17:44:46 #122
147235 Bombardier
The artillery man
pi_44331681
quote:
Op maandag 11 december 2006 17:40 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Voor mij is dat niet zo. Ik ken zelfs hele intelligente mensen die op een zmok-school hebben gezeten.

Maargoed net wat ik al zei, dat meisje heeft zoveel moeten weerstaan, notabene nog voordat ze uberhaupt is begonnen, de meeste politici maken dat pas halverwege of aan het einde van hun carriere mee.
Dus om die reden vind ik en alle weldenkende mensen dat wij haar een kans moeten geven. En wanneer ze het verpest dan wordt ze gewoon weggestemd.
Uitzonderingen heb je altijd, zal ik niet ontkennen. Je moet ook niemand onderschatten, maar ik beoordeel haar op de feiten. En nav die feiten acht ik de kans dat dit een uitzondering is, op zeer gering.

En ik vind het zorgwekkend dat dit soort mensen uberhaupt een kans krijgt binnen de (lokale) politiek. Kijk, mensen een kans geven heeft iets aandoenlijks en is niets mis mee. Maar ik vind dat hier een grens overschreden wordt.

De tijd zal het leren en tzt zal wel bekend worden wie gelijk heeft.
quote:
Dit lijkt me een mooie afsluiter voor deze discussie.
pi_44331738
quote:
Op maandag 11 december 2006 17:44 schreef Bombardier het volgende:

[..]

De tijd zal het leren en tzt zal wel bekend worden wie gelijk heeft.
[..]
Zoals het bekende spreekwoord luidt; je kan beter spijt hebben van de dingen die je gedaan hebt, dan spijt hebben van de dingen die je niet gedaan hebt.
  maandag 11 december 2006 @ 17:49:28 #124
147235 Bombardier
The artillery man
pi_44331841
quote:
Op maandag 11 december 2006 17:46 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Zoals het bekende spreekwoord luidt; je kan beter spijt hebben van de dingen die je gedaan hebt, dan spijt hebben van de dingen die je niet gedaan hebt.
Ik zou het juist omdraaien.
pi_44331880
quote:
Op maandag 11 december 2006 17:49 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Ik zou het juist omdraaien.
nee dan loop je dus een hoop mis in het leven

Dat leren ze je niet op school nee
  maandag 11 december 2006 @ 17:52:25 #126
157966 SKETSj
4. [niet meer en niet minder]
pi_44331938
Wat bezielt die Breezers eigenlijk? Hoe werkt het daarbinnen in hun hoofd?
"Lang leve de LOL"?
If I had a Hammer...
pi_44331992
quote:
Op maandag 11 december 2006 17:52 schreef SKETSj het volgende:
Wat bezielt Breezers eigenlijk? Hoe denken ze?
"Lang leve de LOL"?
Laten we ook nog even een misverstand m.b.t. de Breezer uit de wereld helpen:

aPpLe && iPoD zijn meer BrEeZer dan dat Breezer ooit geweest is. Iemand die dus het woord Breezer voor een puber gebruikt, is dus een Fossiel.
  maandag 11 december 2006 @ 18:15:22 #128
157966 SKETSj
pi_44332589
Que?
If I had a Hammer...
pi_44333401
Zie hier de prachte bijvangst van de democratie, laat elke leeghoofd meebepalen hoe het land geregeerd moet worden, en je krijgt dit soort onzin.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 11 december 2006 @ 18:46:59 #130
28033 Pek
je moet wat
pi_44333597
quote:
Op maandag 11 december 2006 17:25 schreef Bombardier het volgende:

Nu ben ik geen cu2-kenner, maar er staat toch:
quote:
laatst gewijzigd: 18:23 26-7-2004
Dus ze was 17 toen ze slaagde voor 't VMBO, niet 19

Neemt niet weg dat we waarschijnlijk weer een hoop kunnen lachen in de toekomst, ze zou het tot de nieuwe Gonny van Wanbetalen tot Onderhuren kunnen schoppen, als ze het slim speelt
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_44334318
quote:
Op maandag 11 december 2006 17:03 schreef Bombardier het volgende:

Nou ja, ik heb m'n school wèl afgemaakt en kan me uitstekend gedragen in 't openbaar.
Nounou, poehpoeh... als je daar al trots op moet zijn.
pi_44334533
quote:
Op maandag 11 december 2006 18:46 schreef Pek het volgende:

Dus ze was 17 toen ze slaagde voor 't VMBO, niet 19

Neemt niet weg dat we waarschijnlijk weer een hoop kunnen lachen in de toekomst, ze zou het tot de nieuwe Gonny van Wanbetalen tot Onderhuren kunnen schoppen, als ze het slim speelt
Toen ik 17 was haalde ik de Mavo. Toen ik afstudeerde op de Universiteit (drie richtingen) werd ik meteen door een van de profs bij mijn nekvel gegrepen om bij hem te gaan werken en had ik van meerdere docenten/profs aanbiedingen op zak.

Dus wat zegt het dat ze op haar 17e het VMBO diploma haalde? Niets.
pi_44334716
Kent Huizen zo'n gunstige wachtgeldregeling dan?
  maandag 11 december 2006 @ 19:26:57 #134
28033 Pek
je moet wat
pi_44334911
quote:
Op maandag 11 december 2006 19:16 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het was meer een reactie op de "mwuhahaha, ze slaagt pas voor VMBO op haar 19e" -posts
Ze kan zelfs 16, 12 of een wonderkind geweest zijn voor mijn part

[ Bericht 8% gewijzigd door Pek op 11-12-2006 19:33:50 ]
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_44334965
quote:
Op maandag 11 december 2006 19:16 schreef DS4 het volgende:

[..]

Toen ik 17 was haalde ik de Mavo. Toen ik afstudeerde op de Universiteit (drie richtingen) werd ik meteen door een van de profs bij mijn nekvel gegrepen om bij hem te gaan werken en had ik van meerdere docenten/profs aanbiedingen op zak.

Als je zo makkelijk de universiteit doorliep, hoe ben je dan ooit op de mavo beland?
pi_44335365
quote:
Op maandag 11 december 2006 19:28 schreef Thomas B. het volgende:

Als je zo makkelijk de universiteit doorliep, hoe ben je dan ooit op de mavo beland?
In die tijd was ik gewoon een rotjochie met een grote bek, die dacht dat hij heel veel geld ging verdienen met voetballen. Na een zware blessure enige maanden nadat ik de Mavo haalde begon de realiteit zich wat op te dringen.

Er zijn wel meer mensen die in hun jonge jaren gewoon met iets anders bezig zijn. Het een wat nuttuger dan het ander.
  maandag 11 december 2006 @ 19:41:05 #137
147235 Bombardier
The artillery man
pi_44335446
quote:
Op maandag 11 december 2006 19:28 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ik precies zo. Geen fijne middelbare-schooltijd gehad.
pi_44335649
quote:
Op maandag 11 december 2006 19:41 schreef Bombardier het volgende:
Geen fijne middelbare-schooltijd gehad.
Ik kon heel aardig tegen een balletje trappen, dus reken maar dat ik een fijne middelbare schooltijd had...
  maandag 11 december 2006 @ 19:57:21 #139
147235 Bombardier
The artillery man
pi_44336054
quote:
Op maandag 11 december 2006 19:46 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik kon heel aardig tegen een balletje trappen, dus reken maar dat ik een fijne middelbare schooltijd had...
Ik niet. Ik kon alleen maar vervelend zijn.
  maandag 11 december 2006 @ 20:18:07 #140
157966 SKETSj
pi_44336830
quote:
Op maandag 11 december 2006 18:41 schreef raptorix het volgende:
Zie hier de prachte bijvangst van de democratie, laat elke leeghoofd meebepalen hoe het land geregeerd moet worden, en je krijgt dit soort onzin.
Naja, politici zijn ook maar mensen hoor. Dat die andere leden zo nu n dan coke snuiven of een hoer opzoeken,
of het buurmeisje neuken van 12. En dat dat nog niet aan het licht is gekomen. Tja, sneu voor marianne dat haar probelemen wel
tegen het licht worden gehouden.

Maar ik wil d'r absoluut geen woorden in de mond duwen
If I had a Hammer...
pi_44365041
Dit is pas het begin... het wordt nog wat als we de gekozen burgemeester krijgen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44366402
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:47 schreef cultheld het volgende:
Dit is pas het begin... het wordt nog wat als we de gekozen burgemeester krijgen .
Gelukkig wil alleen D66 dat...
  woensdag 13 december 2006 @ 00:56:38 #143
78918 SeLang
Black swans matter
pi_44379340
quote:
Op maandag 11 december 2006 17:54 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Laten we ook nog even een misverstand m.b.t. de Breezer uit de wereld helpen:

aPpLe && iPoD zijn meer BrEeZer dan dat Breezer ooit geweest is. Iemand die dus het woord Breezer voor een puber gebruikt, is dus een Fossiel.
Dat is idd waar.
Als er iets BrEeZaH is op deze wereld dan zijn het wel die mieterige witte IPods.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_44379950
''Ik heb altijd mijn mondje bij mij'' Zo komt dat even goed te pas op Zondagochtend 4 uur in de morgen.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_44381449
Rel om niets, gemeenteraadsleden zijn 9 van de 10 keer bagger .
  dinsdag 19 december 2006 @ 04:19:39 #146
157966 SKETSj
pi_44559820
Zit wat in.

Maar moet toch niet gekker worden. Een vrijgevochten Breezer bij de gemeente!

Mischien wel goed voor Public Relations.

*Tevens Bump.
If I had a Hammer...
pi_44568120
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 04:19 schreef SKETSj het volgende:
Maar moet toch niet gekker worden. Een vrijgevochten Breezer bij de gemeente!
Met alle respect; maar HyVeS, aPPLe && iPoD, die vind jij dan weer niet bReEzEr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')