Je staat erbijquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:42 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske] [/me]
[me=kwiebuske] [/me]
[me=kwiebuske
mag ik ook mee ?
Kan ik gelijk mijn verloren weddenschap inlossenquote:
Ik zit dan in Roden ...... en dan moet ik nog naar hmaster the second...quote:
Neem je Roden toch meequote:Op zaterdag 9 december 2006 22:11 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik zit dan in Roden ...... en dan moet ik nog naar hmaster the second...
Ze zijn per definitie stoer als er vervolgens tig FOK-kers met camera's omheen zwermenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:39 schreef nikky het volgende:
Ik ben zwanger, niet gehandicapt
Zoek dan een stoere uit ofzo
heulegaar nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze zijn per definitie stoer als er vervolgens tig FOK-kers met camera's omheen zwermen
hmm, een stoere, wat had mevrouw in gedachten dan ?quote:
ga dan gwoon TOG gezellig meequote:Op zaterdag 9 december 2006 22:53 schreef Renesite het volgende:
Ik ga niet, maar ik móet eens een keer naar Emmen
is geen kütdagquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kies dan geen kút dag als 31 dezembre.
Ik welquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:58 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
is geen kütdag
is dag dat IK toevallig vrij ben
en ik geef geen fück om die feestdag dus .. ..
Die onderste, maar tja.. dat bontje he..... Wat bezielt mensen om een koeienprint op bekleding te plakken/plaatsenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:50 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hmm, een stoere, wat had mevrouw in gedachten dan ?
hier hoeven we niet eens bij te duwen dus .. ..
we gaan tenslotte om te fotograferen
zoiets soms
[afbeelding]
![]()
of zoiets
[afbeelding]
suc6 dan maarquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:58 schreef Renesite het volgende:
Ik welIk moet de hele nacht dan nog overleven.
dus als wij die onderste (kunnen) regelen, kom je meequote:Op zaterdag 9 december 2006 23:00 schreef nikky het volgende:
Die onderste, maar tja.. dat bontje he..... Wat bezielt mensen om een koeienprint op bekleding te plakken/plaatsen![]()
![]()
Jammer dattie van Playmobil is.
Daar pas ik toch heulegaar niet in?quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:02 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
dus als wij die onderste (kunnen) regelen, kom je mee
playmobil, volgens mij moet DIE nog ergens liggen bij me ouwelui thuis![]()
Je bent toch niet zwanger ofzoquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:04 schreef nikky het volgende:
[..]
Daar pas ik toch heulegaar niet in?
u zegt het maarquote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je bent toch niet zwanger ofzoJe bent alleen een beetje mollig
Stuk? Wat is er dan stuk aan?quote:Op zondag 10 december 2006 08:51 schreef blue-eyess het volgende:
Ik ga ook niert mmee
ik ben er laatst nog geweest en toen is mijn 24-105 L lens van canon kapot gegaan door die mooie vlindertuin :C
Dan heeft die lens al veel langer problemen gehad.. Want de lens is zo gemaakt dat ie redelijk stof en vocht dicht is d.m.v. rubberdichtingen.quote:Op zondag 10 december 2006 09:04 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Stuk? Wat is er dan stuk aan?
Ik ben daar al vaak geweest, wel beslagen lensen ...maar verders niets.
Yep, want ik ben daar vaak geweest en stond ff te kijken van dit bericht. Kan me niet voorstellen dat die lens dit niet hebben kan. Maar daar ik ook alles niet weet, kon het zijn dat er toch iets is dat vocht met je lens doet.quote:Op zondag 10 december 2006 09:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dan heeft die lens al veel langer problemen gehad.. Want de lens is zo gemaakt dat ie redelijk stof en vocht dicht is d.m.v. rubberdichtingen.![]()
Oh voor de handigheid:Openingstijden 1 november t/m 28 februari 10:00 tot 16:30 uur
En Nikky kan best mee met haar babybuikje
Dichterbij dus dan voor mij, ook al staat mijn huis 100mtr van de Zoo af.quote:Op zondag 10 december 2006 09:47 schreef HMaster-II het volgende:
Erg dichtbij... 30 miuutjes rijden...
Moet alleen wel effe moeders gaan overtuigen dat ze mee mot en dat ze maar de soepen (3 of 4 soorten) maar een dag van te voren maakt ofzo..![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 09:47 schreef HMaster-II het volgende:
Erg dichtbij... 30 miuutjes rijden...
Moet alleen wel effe moeders gaan overtuigen dat ze mee mot en dat ze maar de soepen (3 of 4 soorten) maar een dag van te voren maakt ofzo..![]()
Ik denk dat dat de enige manier gaat worden...quote:Op zondag 10 december 2006 11:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Moeten we even helpen met overtuigen
![]()
binnenstormen, oppakken en in de auto zetten bijvoorbeeld
OKquote:Op zondag 10 december 2006 11:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de enige manier gaat worden...
We vallen echt wel op hoorquote:
Ik ga met het vriendjequote:Op zondag 10 december 2006 13:46 schreef Yoni het volgende:
[..]
Als je ons ziet, wel zwaaien dan heOf ga je gezellig mee?
FoBo checked.... Jij valt ook wel opquote:Op zondag 10 december 2006 13:55 schreef roooosje het volgende:
[..]
Ik ga met het vriendjeMaar ik kom me natuurlijk wel even voorstellen en hallo zeggen.!
![]()
Denk dat wij erger zijn hoorquote:Op zondag 10 december 2006 14:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
FoBo checked.... Jij valt ook wel op![]()
![]()
Je vergeet de bejaarde en de zwangere in rolstoelquote:Op zondag 10 december 2006 14:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denk dat wij erger zijn hoorZoek gewoon naar een rij fotografen waarbij iedereen met flinke teletoeters staat te spelen
Oh ja....die vallen nog meer opquote:Op zondag 10 december 2006 14:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je vergeet de bejaarde en de zwangere in rolstoel
Euhhh ja...nou....als je het dan zo brengtquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan ik gelijk mijn verloren weddenschap inlossen
quote:Op zondag 10 december 2006 14:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Euhhh ja...nou....als je het dan zo brengtokay
![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 16:21 schreef LekkerApart het volgende:
Ik lees ook mee..
Probeer mijn vriend af te overtuigen om ook heen te gaan..
EEN UUR?????????????quote:Op zondag 10 december 2006 16:30 schreef LekkerApart het volgende:
Heheh, maar de zielepoot werkt al 6 dagen per week.. En dan wil ik hem op zondag ook nog meeslepen naar een dierentuin en de hele nacht doorhalen
Weet niet of ie dat wel trekt.. Maar doe zeker mijn best.. Meestal is het me te ver weg om heen te gaan, maar Emmen is maar een uurtje..
Zo hee, lekker omrijden naar de 'gehucht' in het noordenquote:Op zondag 10 december 2006 13:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OKDus eerst ff langs Gieten en dan richting Emmen
![]()
Wel het beste gehucht van het Noord'n jaquote:Op zondag 10 december 2006 17:26 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Zo hee, lekker omrijden naar de 'gehucht' in het noorden![]()
![]()
Maor tis en blieft Gait'nquote:Op zondag 10 december 2006 17:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wel het beste gehucht van het Noord'n jaIk woon er
![]()
quote:
Die lens had ik net nieuw ik heb hem die dag voor het eerst gebruikt en er is in de vlindertuin vocht achter het glas geraakt vraag me ook niet hoequote:Op zondag 10 december 2006 09:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dan heeft die lens al veel langer problemen gehad.. Want de lens is zo gemaakt dat ie redelijk stof en vocht dicht is d.m.v. rubberdichtingen.![]()
Oh voor de handigheid:Openingstijden 1 november t/m 28 februari 10:00 tot 16:30 uur
En Nikky kan best mee met haar babybuikje
hmzzzz niet goed dat er vocht achter de lens trekt... Maar je hebt wel een nieuwe lens gekregen altijd beterquote:Op zondag 10 december 2006 21:26 schreef blue-eyess het volgende:
[..]
Die lens had ik net nieuw ik heb hem die dag voor het eerst gebruikt en er is in de vlindertuin vocht achter het glas geraakt vraag me ook niet hoe
hij besloeg en ik heb hem onder de phön gehouden maar er zat echt volgt in
Foto konijnenberg deed eerst erg moeilijk. maar naar een grote mond op te zetten kreeg ik toch meteen een nieuwe
ik had die lens nog geen week
ws zie je dit tafereeltje ongeveer :quote:Op zondag 10 december 2006 14:21 schreef roooosje het volgende:
Euj! Allemaal Fotters die blieken in mijn fobo. Ik zal wel uitkijken naar kreupele, zwakzinnige en belensde fotografen!![]()
Datbenikuh!!quote:Op maandag 11 december 2006 00:53 schreef prupke het volgende:
ws zie je dit tafereeltje ongeveer :
[afbeelding]
Ze deden eerst heel erg moeilijk maar mijn vriend en ikz ijn daar vaste klant dus je mag wel wat service verwachten van zo'n bekende winkel ik moest hierbij wel eerst een grote mond op zetten voordat ik het voor elkaar kreegquote:Op zondag 10 december 2006 21:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
hmzzzz niet goed dat er vocht achter de lens trekt... Maar je hebt wel een nieuwe lens gekregen altijd beter
Bigma niet groot genoeg?quote:
tuuk dies groot genoegquote:Op maandag 11 december 2006 15:48 schreef Marc H het volgende:
Bigma niet groot genoeg?
* Marc H staat achterin, met een Sigma 50-500![]()
Oh my God.quote:Op maandag 11 december 2006 00:53 schreef prupke het volgende:
[..]
[afbeelding]
okquote:
Hey...die kende ik nog niet...quote:Op maandag 11 december 2006 00:53 schreef prupke het volgende:
[..]
[afbeelding]
Iets zegt me, dat ik het niet wil wetenquote:Op maandag 11 december 2006 18:13 schreef An24 het volgende:
[..]
Hey...die kende ik nog niet...![]()
An op de knietjes, verstoppen bleek niet te werken, met die warmte roken ze me van een km afstand
![]()
had die op de knieen niet gezienquote:Op maandag 11 december 2006 20:15 schreef prupke het volgende:
er staan maar liefst 10 fokkers op die foto
Ah, toen was ik jullie kwijt...quote:Op maandag 11 december 2006 00:53 schreef prupke het volgende:
[..]
[afbeelding]
En wij jouquote:
Kinderen en pleistersquote:Op maandag 11 december 2006 20:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En wij jouVolgende keer gewoon netjes volgen he
Dusquote:Op maandag 11 december 2006 20:51 schreef Yoni het volgende:
Pssst.. de slowchat is daaro: [FOT SC] met brandlucht
Joh , hoe kom je daar nu bijquote:Op maandag 11 december 2006 21:58 schreef RubberDuckey het volgende:
Ff een ontopic postje:
Ik ga ook mee naar Emn!!!
quote:Op maandag 11 december 2006 21:58 schreef RubberDuckey het volgende:
Ff een ontopic postje:
Jaquote:Op maandag 11 december 2006 21:58 schreef RubberDuckey het volgende:
Ff een ontopic postje:
quote:
Tis een Modje en dan schijnen we te luisterenquote:
zou U graag willen geloven, maar niet NUquote:Op maandag 11 december 2006 22:22 schreef HMaster-II het volgende:
Tis een Modje en dan schijnen we te luisteren![]()
Nee, want dit is SC en dat mogen we hier niet doen of zoquote:Op maandag 11 december 2006 22:25 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
zou U graag willen geloven, maar niet NU
Waarschijnlijk verzamelen we rond een uur of 11.30 en dan het park in. Beetje fotograferen, lol hebben, koffie leuten, frietjes eten tussen de middag en patsen met de camera-tafel tijdens het frietjes eten en koffie leuten is meestal het standaard stramien van zo'n meetquote:Op donderdag 14 december 2006 14:07 schreef blue-eyess het volgende:
wat zijn de tijden willen jullie ook daarna nog wat met elkar gaan eten zo ja waaar of is het alleen fotograferen en heb je het daarmee gehad
?
* An24 er zin in heeftquote:Op donderdag 14 december 2006 14:11 schreef Yoni het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verzamelen we rond een uur of 11.30 en dan het park in. Beetje fotograferen, lol hebben, koffie leuten, frietjes eten tussen de middag en patsen met de camera-tafel tijdens het frietjes eten en koffie leuten is meestal het standaard stramien van zo'n meet![]()
Na afloop wat eten kan en gebeurt regelmatig, maar er zijn er nu iig een hoop die na afloop doorgaan na HMII om daar oud&nieuw te vieren.
* PdeHoog doet ijverig mee met zin hebbenquote:
Tof!quote:Op vrijdag 15 december 2006 07:18 schreef Xilantof het volgende:
Zoals het er nu uit ziet ga ik jullie waarschijnlijk ook vergezellen..
Coolquote:Op vrijdag 15 december 2006 07:18 schreef Xilantof het volgende:
Zoals het er nu uit ziet ga ik jullie waarschijnlijk ook vergezellen..
Het word dan ook een leuk feestjequote:Op donderdag 14 december 2006 17:12 schreef HMaster-II het volgende:
HM2-mama weet niet eens dat ze mee moet, maar die heeft wel zin de grote party
* kwiebuske moet ook uit hellevoetsluis komen dus .......quote:Op woensdag 27 december 2006 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
Te ver voor mij, maar veel plezier allemaal
Ik denk dat PKFotografie wel mee gaat, maar die gaat een dag eerder richting het noorden. En die heeft geen ruimte in de auto... En die blijft ook overnachten.. op de O&N partyquote:Op donderdag 28 december 2006 10:14 schreef pirke het volgende:
Nog mensen die uit omgeving Eindhoven moeten komen die ook meegaan?
* kwiebuske ook 3 uur rijden, maar maak nie uitquote:Op donderdag 28 december 2006 10:54 schreef Bengeltje het volgende:
Emmen. 3 uur rijden.
Ik blijf jullie maar volgen via fok!![]()
Wij ook 2,5 uur rijden ofzo hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 14:13 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
* kwiebuske ook 3 uur rijden, maar maak nie uit
we hebben geen straalverbinding hoor
ga gwoon mee, veul gezelligerder
quote:donderdag 28 december 2006 14:29 schreef Yoni het volgende:[/b]
Wij ook 2,5 uur rijden ofzo hoorMaar tis echt wel de moeite waard
![]()
nope nog geen tijdquote:Op donderdag 28 december 2006 15:46 schreef Xilantof het volgende:
Is er al een tijd afgesproken?
't is een gegeven dat het voor veel mensen ver weg is.
Dus daarom toch de vraag hoe laat we ongeveer willen verzamelen daaro.
quote:HM2-mama: "Als ze maar geen kadotjes en bloemen meenemen... Semi-ouderlijk-gemopper....
Uurtje of 12.00 ofzo?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:46 schreef Xilantof het volgende:
Is er al een tijd afgesproken?
't is een gegeven dat het voor veel mensen ver weg is.
Dus daarom toch de vraag hoe laat we ongeveer willen verzamelen daaro.
te laaaaaaaaaaaattttttquote:Op donderdag 28 december 2006 20:24 schreef HMaster-II het volgende:
Zooooo
Even tussen neus en lippen door gemeld dat er een paar mensen vroeg komen omdat ze wat van plan zijn...![]()
[..]
![]()
*wijselijk waffel houdtquote:
* PdeHoog mee eens is.....quote:Op donderdag 28 december 2006 22:40 schreef Yoni het volgende:
Tijd: verzamelen tussen 11.00 en 11.30 bij de ingang. Mensen die later willen komen en nog geen telefoonnummer hebben van een der aanwezigen, mogen mij een PM sturen voor mijn nummer![]()
Coolquote:Op donderdag 28 december 2006 23:52 schreef pirke het volgende:
Ok ik kom ook! Ik kom vanuit Amsterdam, iemand die mij een routebeschrijving kan geven? (en ik zal zo pmmen voor een telefoonnummer voor het geval dat)
www.routenet.nlquote:Op donderdag 28 december 2006 23:52 schreef pirke het volgende:
Ok ik kom ook! Ik kom vanuit Amsterdam, iemand die mij een routebeschrijving kan geven? (en ik zal zo pmmen voor een telefoonnummer voor het geval dat)
ja activeren die hapquote:Op donderdag 28 december 2006 23:58 schreef Yoni het volgende:
Er staat een envelopje boven in je beeld pirke. Daar op klikken en dan moet je het eerst geloof ik even activeren. Vervolgens kun je dan berichtjes sturen, a la e-mail
http://www.noorderdierenp(...)o/bereikbaarheid.htmquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:05 schreef pirke het volgende:
Maar even een routebeschrijving vanuit Amsterdam met de trein... iemand? Of moet ik het zelf opzoeken?
Vroeg genoegquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:14 schreef pirke het volgende:
Als ik om 8:45 de trein pak kan ik om 11:30 op het station in emmen zijn, dus zo'n 11:45 bij de ingang. Anders wordt het een uur eerder... en ik weet niet of de metro's en bussen dan al rijden in A'dam...
Het is een pittige reis kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:14 schreef pirke het volgende:
Als ik om 8:45 de trein pak kan ik om 11:30 op het station in emmen zijn, dus zo'n 11:45 bij de ingang. Anders wordt het een uur eerder... en ik weet niet of de metro's en bussen dan al rijden in A'dam...
mooie tijdquote:Op donderdag 28 december 2006 22:40 schreef Yoni het volgende:
Tijd: verzamelen tussen 11.00 en 11.30 bij de ingang. Mensen die later willen komen en nog geen telefoonnummer hebben van een der aanwezigen, mogen mij een PM sturen voor mijn nummer![]()
Komen jullie eerst nog naar Gieten voor het meeslepen van de HM2-mama???quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vroeg genoegVermoedelijk gaan we toch eerst koffiedrinken
Ik denk het oude, want daar is meer te beleven/ zien..quote:Op vrijdag 29 december 2006 05:17 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
mooie tijd
welke ingang![]()
oude park of nieuwe gedeelte van het park![]()
u got pm voor foonnummer
Het oude is veel fraaier om te zien, spreekt ook veel meer sfeer uit dan het nieuwe. Ik woon er tegenover(Nieuwe gedeelte) en was pas na 5 jaar de eerste keer daar. Ik vind het nix daaro.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik denk het oude, want daar is meer te beleven/ zien..
Ik heb die van Yoni al, die bel ik lieverquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:01 schreef Xilantof het volgende:
@P: is het misschien mogelijk voor mij om achter jou aan te tuffen tijdens de reis?
Ik zal iig zelf nog wel even de route opzoeken hoor.
@iedereen:
Voor de laatkomers wil ik ook mijn mobiele nummer beschikbaar stellen. Met een PM is die te krijgen.
Ehh eehmmm PDJ... Recht tegen over het 'Nieuwe Gedeelte' staat een bejaardenhuis met aanleunwoningen...quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:39 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Het oude is veel fraaier om te zien, spreekt ook veel meer sfeer uit dan het nieuwe. Ik woon er tegenover(Nieuwe gedeelte) en was pas na 5 jaar de eerste keer daar. Ik vind het nix daaro.
Maar uiteraard, het zal nog wel komen dat het er mooier enz uit gaat zien.
De parkeerplaats is inderdaad bij het nieuwe gedeelte en kun je via de Traverse naar het oude lopen. Of ... richting de AH met die 2 blauwe flats er op en dan op die maniet door het centrum naar de Zoo. Kom je ook nog de horeca tegen:-))))quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:55 schreef Yoni het volgende:
Volgens mij is de parkeerplaats bij de nieuwe ingang toch?
* Yoni kijkt even richting HM en PdeHoog
Ik ben zelf nog nooit in Emmen geweest, dus ik weet niet welke ingang dan het handigst is om af te spreken![]()
Zijn er nu trouwens nog mensen die wél weten dat ze gaan komen, maar nog niet in de OP in het lijstje staan?
Woehaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ehh eehmmm PDJ... Recht tegen over het 'Nieuwe Gedeelte' staat een bejaardenhuis met aanleunwoningen...Ik wist niet dat jij in die leeftijdscategorie zit
![]()
![]()
Whehehehehe...is goedquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Komen jullie eerst nog naar Gieten voor het meeslepen van de HM2-mama???![]()
Dan is de dwang hoger dat ze mee moet..![]()
Heb je geen andere tas dan?quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:31 schreef pirke het volgende:
GRRRRik haat die postbodes!! niks persoonlijk als iemand een postbode is toevallig, maar heel de dag zitten wachten op mijn pakketje waar mn fototas dus in zit. Vanochtend (!) stond er "zending in afleverroute", vanmiddag stond er: "chauffeur is onderweg", lees ik net dat de zending uitgesteld is tot de volgende werkdag en dat is dinsdag!!!
![]()
![]()
Nu kan ik mn spullen dus niet mee naar Amsterdam of Emmen nemen, helaas moet ik deze meet skippen...![]()
![]()
![]()
Voor als je het niet begrijpt hm2quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ehh eehmmm PDJ... Recht tegen over het 'Nieuwe Gedeelte' staat een bejaardenhuis met aanleunwoningen...Ik wist niet dat jij in die leeftijdscategorie zit
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:43 schreef HMaster-II het volgende:
Ja nu kan ik je woning in Emmen plekken...![]()
Ik kan je veel locaties geven omdat ik uiteraard daar bekend ben. Maar voor jullie gemak..gewoon die grote nabij het nieuwe gedeelte pakken. Ook meeste kans van slagen rond deze tijd.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:07 schreef RubberDuckey het volgende:
Ik zal rond 12.00 aankomen, ik heb al een zooi telefoonnummers dus het gaat helemaal goed komen
Er was toch ook ergens een gratis parkeergelegenheid ergens, daar vandaan was het ook een paar minuten lopen?
Dat is nog beter P, gedeelde smart is ...quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:39 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga idd gewoon lekker betaald parkeren staanDie EUR 4 heb ik er dan wel voor over
of die laat ik Xil en Yoni gewoon betalen
Die paar meter kan je ook wel lopenquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:52 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dat is nog beter P, gedeelde smart is ...![]()
Als jullie geluk hebben, rijdt er ook een paarden-taxi naar centrum.![]()
Yeahquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die paar meter kan je ook wel lopenEn het zijn Modjes... die kunnen wel iets doen voor de kost.
![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die paar meter kan je ook wel lopenEn het zijn Modjes... die kunnen wel iets doen voor de kost.
![]()
Studio-meet... koffie tanken en gezellig zijn..quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:55 schreef Yoni het volgende:
De voorspellingen zien er erg slecht uitWat doen we?
Hier ook nattig. En storm.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Studio-meet... koffie tanken en gezellig zijn..
Het stortregent hier op dit moment....
Dat regelt u maar met 'Taxi de Hoog'quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:57 schreef Yoni het volgende:
[..]
Hier ook nattig. En storm.
Studio-meet klinkt goed, maar dan hoef ik vást niet om 8 uur al klant en klaar te staan voor Taxi de Hoog
Rc-en!!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Welke 100 is het P? De zelfde als ik heb?quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:16 schreef PdeHoog het volgende:
Denk dat ik dan toch ff naar Emmen rij om in de vlindertuin aan de slag te gaanIk heb een abbo dus voor mij maakt het niet veel uit
En ik wil met die 100mm aan de slag
Heb hem niet voor niets
100mm 2.8 macroquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:21 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Welke 100 is het P? De zelfde als ik heb?
Vlindertuin met dit weer en iedereen vrij ... als er al veel mensen nog ff heen gaan, is het ook in de vlindertuin krappies. Daarbij komt, heb ik al een aantal keer meegemaakt, dat de vlinders dan steeds in beweging zijn.
Ik neem bij deze dus ff aan dat je de Canon bedoelt...gaaf lensje!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
100mm 2.8 macroEn ik heb een ringflitser geleend
Dus daarom wil ik graag ff hobbien. En als het druk is, dan heb ik pech
Kom ik een andere keer wel weer terug. Heb een abbo daaro dus dat komt wel goed
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:18 schreef Yoni het volgende:
In verband met de huidige weersomstandigheden hebben we besloten de meet definitief te cancellen. Volgend jaar beter!
Ik begrijp dat we nu 1 januari gaanquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja! Balen zeg!
Das nog wel 2 nachtjes slapen!
Nee, over 2 nachtjes is het "volgend jaar".quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik begrijp dat we nu 1 januari gaan![]()
Damn....maar 1 januari is natuurlijk wel een cool planquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:31 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nee, over 2 nachtjes is het "volgend jaar".
Nouja, technisch en praktisch gezien nog maar 1 nachtje.
En dan hebben we 365 dagen om nog te gaan!
Niet voor mij...quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Damn....maar 1 januari is natuurlijk wel een cool plan
Aha, en deze meet is voor iedere fokker toegangkelijk?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:56 schreef HMaster-II het volgende:
Hi P.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:34 schreef PdeHoog het volgende:
Het is idd de CanonEn die ringflitser is een sigma. Geleend van Briggy die hier ook wel eens op het forum komt (maar meer lurkt.... hai Briggy
)
Oi, dan hoop ik dat jullie die nog op tijd te pakken krijgenquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb Kwiebuske al even ge-sms-ed, maar nog geen reactie gezien. Die is de enige die van ver moet komen en niet blijft.
De Emmer dieren zullen jullie dankbaar zijn vanwege het uitblijven van staaf en ringflitsersquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:18 schreef Yoni het volgende:
In verband met de huidige weersomstandigheden hebben we besloten de meet definitief te cancellen. Volgend jaar beter!
Vanaf 13:00 had ik afgesprokenquote:Op zondag 31 december 2006 01:08 schreef freud het volgende:
Maarruhhh, hoe laat kunnen we dan bij Hamster The Second terecht?
Forget itquote:Op zondag 31 december 2006 01:31 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
De Emmer dieren zullen jullie dankbaar zijn vanwege het uitblijven van staaf en ringflitsers![]()
Al geregeldquote:Op zondag 31 december 2006 01:01 schreef nikky het volgende:
[..]
Oi, dan hoop ik dat jullie die nog op tijd te pakken krijgen
Gelukkigquote:
Zo hee, lef heb je wel heh in mijn Zoo? Tssssssss ... beetje vlinders friturenquote:Op zondag 31 december 2006 01:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Forget itIk ga nog steeds voor de gefrituurde en doorbakken vlinders
want anders is het knap lullig dat jullie het er de hele tijd over hebben:quote:Op zondag 31 december 2006 00:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Aha, en deze meet is voor iedere fokker toegangkelijk?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:05 schreef nikky het volgende:
Mag ik even melden dat het niet de bedoeling is op FOK! om mensen te weigeren op een meet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |